Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Moja regiojet premiéra, očakávania, realita a zmiešané pocity (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rad by som vedel ako maju zariesene wifi - lebo ak cez mobilnych operatorov, ti nemaju pokryte trate skoro vobec takze pochybujem ze je to chyba prepravcu. Na polke trati do Sale mi net nefunguje, a to je trat na rovine a relativne v civilizacii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kontrola lístkov

sa vraj vo vlaku nekoná. Počet cestujúcich vo vozni poznajú podľa vypredaných lístkov a kontrola lístku by bola len vtedy, ak by boli na jedno miesto dvaja cestujúci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A keby som sa posadil rovno do jedálenského vozňa? Keby nekontrolovali lístky, mohol by som sa takto odviezť načierno... Nie že by som to chcel robiť, len sa pýtam, ako majú toto ošetrené.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zhodou okolností sme včera šli tým istým vlakom, akurát ja som nastupovala v Poprade a vystupovala v Košiciach :)

S Tvojimi dojmami súhlasím, ja ešte pridávam a poopravujem to, že vo vlaku nie je lístok za takú istú cenu. Pôvodná cena bola 2,60 €, ja som platila 3,70 €. Bola som v PP na pracovnej ceste, nevedela som, kedy skončí, tak preto som nemala kúpený lístok vopred. Steward povedal, že pri vstupe do vlaku je potrebné sa ohlásiť stewardke, ktorá stojí von, pretože takto som bola čiernym pasažierom. Neviem, akú vodu zadarmo si čakal, či rovno barel, ale podľa mňa aj 0,33 ml neperlivej minerálky poteší. V jedálenskom vozni som nebola, neviem zhodnotiť, ale priznávam, že ponuka jedál vyzerala ozaj lákavo, ceny boli tiež prijateľné.

Celkový dojem veľmi dobrý :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S tými lístkami môže byť, ja som túto informáciu počul na stanici v BA, keď sa pani pred vlakom pýtala stewarda a ten jej to takto povedal (že rovnaká cena).
Co sa vody tyka, praveze som to myslel pozitivne, to male balenie bolo uplne postacujuce. Male som to nazval, lebo som si nepamatal kolko ml. to bolo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Matúš

tiež som bol včera v tom vlaku konnkrétne TT do KE.Chcel som si ich vyskúšať a porovnať.Jančuru som tam tiež videl ale jeho rady asi velmi nepomohli.Hlavná chyba-zlé osadenie vlakových čiat-síce mladý pekný vyfešákovaný ale tým to končí a ten stresák v"reštauráku" to celé zabil.Celú hodinu som ho schválne sledoval,smial sa a dal si radšej iba kofolu.Mali tie čaty radšej premiešať so skúsenými českými aby nabrali skúsenosti alebo pretiahnuť nejakých skúsených aj zo štátnych železníc a Wagon slovakia.Obsluha reštauráku by mala mať psychotesty na zvádanie stresu a logiku,tam kde ja pracujem by sa dlho neohrial. Tiež som bol "standard" ale vek vagona ma neprekvapil kedže nové sa majú nasadiť až budúci rok.Dúfam že to neostane pri sluboch.V našom vagone lístky kontrolovali a vlak zdržali naše slávne štátne žsr lebo akurát museli v Kraľovanoch niečo robiť.S tým však musí každý cestujúci na svk automaticky rátať že aj ked pôjde po svk v TGV furt tu budú naše milované štátne žsr.To budú taký nenápadný sabotéri.
Treba vydržať počkať cca rok a tie čaty budú zohrané asi aj pozmenené a snád bude všetko fungovať jak má
aj technicky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keď už bolo nutné spomenúť

cestovanie zadarmo, pridám aj ja svoje pocity. Včera som po prvý raz cestoval vlakom zadarmo. Skutočne, naozaj nikto odo mňa nechcel ani cent ani to nepodmieňoval, ako v hlúpych reklamách nákupom, či hocičím iným. Aj vagóny a sprievodca, boli takí istí, ako keď som platil. Myslím, že ani tá mašina nezožrala kvôli mne o deci nafty viac. Ak by si namietal, že "Fico si ma kúpil", uisťujem ťa, že voliť budem, alebo nebudem, koho ja chcem, ako vždy. Tiež si myslím, že aj bez môjho cestovania zadarmo, by sa "poplatníci" zníženia daní dočkali asi rovnako ťažko, ako s ním a naopak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1. Zadarmo nikdy nič nie je
2. Preferovana skupina (studenti/dochodcovia) jadziaci bezplatne vytlacaju platiacich a teda nie len vypadok prijmov (lebo minimalne studenti aj napriek zlavam bola silna skupina pravidelnych cestujucich) ale aj tí čo platia, radsej platia iným.
3. To zadarmo niečo stojí, a ani nie proklamovaných 13 mil. ale bude to oveľa viac. A keďže Róbert nemá čarovný mešec, ked niekam dá (cestovanie zadarmo), niekde musí zobrat alebo na niečo nezvýší.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Treba sa zamerat na podstatne chyby

myslim, ze tu popisujete somariny, podstatne veci, ktore musi regiojet riesit je zalozna lokomotiva, aby sa nestalo, ze ked im jedna vypadne, vlak uplne zrusia. Rad by som vedel, co by robili, keby sa im lokomotiva pokazila v Ziline, alebo by naburali nejaku zver/auto a bola by nepojazdna, potom by tyzden nejadili? Cely regiojet prisiel na Slovensko nepripravny a p.Jancura to hraje na nahodu ako v 90-rokoch, ked zakladal Studentagency a nemal konkurenciu. Avsak dnes nezijeme v 90-rokoch. Dalsia vec je ze p.Jancura sa vyjadril v interview ze nema sajnu kolko ludi budu vozit, cize ziadny prieskum trhu sa neuskutonil, je to vidno napriklad tym, ze zaradil Pov.Bystricu do grafikonu, kde skoro nikdo nikdy nenastupuje a stanice s ovela vacsim pocotm cestujucich vynechal. To ze vam da vodu a casopis zadarmo je opijanie ludi, podobne ako to robi SMER< aby si nevsimli velke chyby. "Viete, rusime vlak, chodte ako chcete, ale inac mame vodu a casopis zaarmo" Dakujem, neprosim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zadarmo nie je nic ani ta voda zadarmo v regiojete ked sa vo vlaku minie. Len to uz zabudlo marketingove oddelenie Regiojetu odprezentovat pri tolkych PR clankoch v mediach:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A 50 milionová sekera ktorá tým vznikne

ti nevadí? To budú celkové straty štátu. Ani to že napr. SAD-čky budú mať problémy a budú musieť prepúšťať. Lebo mne áno tak ako mi vadí že mám zo svojich daní zo svojej práce furt niekoho živiť.
Uži si vyradené české dobytčáky prenajaté za 150 eur na deň a celkovo skvelú kultúru cestovania.
Aj samé štátne železnice priznali že budú mať oveľa menej platiacich ako zadarmistov.
Nemusím byť Einstein aby som vedel že to je CELE ZLE.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Myslíš, že ja som ten povolaný,

riešiť "celkové straty štátu?" Ako píšeš, "nemusím byť Einstein" a zapodievať sa dopadom na štátny
rozpočet, či ekonomikou železníc, nie som totiž ani len povolaný, nie to ešte vyvolený. Že ti vadí,
"zo svojich daní furt niekoho živiť", je mi ľúto. Myslím, že za viac ako 43 rokov, čo som bol ekonomicky činný, som takéto pseudoproblémy a "krivdy" vo svojej hlave nerozoberal, nemal som na to čas, ani chuť. Dnes by som už čas mal, na chuť som tomu zatiaľ neprišiel. Čím viac sa budeš zožierať takýmito "problémami", tým menej kapacity ti zostane na zmysluplnú robotu. Iba tá ti môže priniesť osobnú prosperitu a spokojnosť, dumky typu "CELÉ ZLE", iba hlavybôľ.
Poučka mladého ekonóma, autora, "1.Zadarmo nikdy nič nie je", vo všeobecnosti platí, rovnako však platí,
že výnimka potvrdzuje pravidlo. Keby bez výhrady platili poučky a napĺňali sa vízie ekonómov,
bolo by už dávno na svete podľa optimistickejších "sveta žiť", no a podľa iných by sme už neexistovali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Take Slovenske

Zapamätajte si, za tych € 5 co stoji listok, ste dostali sluzbu, za ktoru sa kdeolvek inde na Zapade plati 50 a viac. Do ***** Palovej, co chcete? Neuveritelne. Hovädzi licka ma za 5 evri a este sa stazuje, ze tam bol stres.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Monika Nagyova: Rozčúlená Nemka v Tescu: U nás by sa to nestalo! 8 403
  2. Radovan Bránik: Neznesiteľná ľahkosť vraždy 4 533
  3. Ján Roháč: Motorkári, prečo sú vaše motorky také hlučné? 3 224
  4. Marianna Lipková: Rýchlo a zbesilo ( Z denníka obyčajnej učiteľky ) 3 107
  5. Dominika Dongova: Ako prísť o muža? 2 746
  6. Ľubomír Smetana: Polícia má pomáhať a chrániť alebo týrať cudzincov? 2 504
  7. Greenpeace Slovensko: Prečo by otvorenie 12. ťažobného poľa na hornej Nitre bolo zlým sci-fi 2 494
  8. Václav Mika: Riadiť hlavné mesto nie je brnkačka 2 413
  9. Jozef Drahovský: Počas týždňa mobility je MHD pre vodičov zadarmo iba niekde a len niekedy - Doplnené 2 171
  10. Erich Mistrík: Slovenské mamičky, pekné dcéry máte 2 042

Rebríčky článkov


  1. Martin Gábor: Bojovník Šafi!
  2. Martin Beňo: Progresívne Slovensko
  3. Peter Pipák: Humenné: Správa o stave mesta
  4. Vladimír Krátky: Mučili aj Imreczeho ?
  5. Tomáš Jurkovič: Kto bude parkovať v nových parkovacích domoch na sídlisku Ťahanovce?
  6. Denis Jacko: Rýmy, vlasy a posteľ
  7. Peter Bukov: Pozitívne inflačné čísla posilnili kurz eura
  8. Monika Plocová: Maminka je závislá
  9. Milan Lacúch: Egoizmus a individualizmus! Dva nosné piliere brány do záhuby
  10. Petra Babanova: V skrytosti a mlčaní

  1. Trnava šokovala Brusel, hrdinom bol dvadsaťročný mladík
  2. Uspela hneď pri svojom debute. Ako Trnava zdolala Anderlecht
  3. Slovensko väzní boháča z Ruska, ktorý hovoril o úplatkoch pre Kremeľ
  4. ONLINE: Trnava štartuje v Európskej lige, doma vyzve Anderlecht
  5. Hoftych: Belgický novinár sa pýtal, že ako sa Trnava mohla dostať do skupiny
  6. Zamestnanec U. S. Steelu bojuje po úraze elektrickým prúdom o život
  7. Žitňanská: Stratila som dôvod zotrvávať v koalícii aj formálne
  8. Pripravoval vraždu spoločníka, zohnal si samopal za tisíc eur
  9. Na pokus vyhodiť Matoviča z parlamentu sa zabudlo
  10. Futurológ: Nie som veštec. Budúcnosť si neplánujem, no tej blízkej sa bojím

  1. A predsa sa stavia!
  2. SaS: Za horiace vlaky môžu rozhodnutia Andreja Danka
  3. Peter Nôta: Vďaka svedkom sme získali archív Paľa Rýpala
  4. Danko vykoľajil železnice: Horiaci vlak zanechal škodu na dvoch kilometroch trate
  5. SNS proti Slovenskému národu: Roztrhnutý vlak, uväznení cestujúci, horiace rušne
  6. Danko dusí Národ: Cestujúci z horiaceho vlaku išli 2,5 kilometra po vlastných
  7. Teológ Kocúr: Viem o slovenskom biskupovi, ktorý tiež sexuálne zneužíval deti
  8. Danko poškodil hrdosť a svojstojnosť národa: Čo sa deje so štátnym dopravcom
  9. Nepripusťme mediálne lynčovanie katolíckeho kléru!
  10. Konšpirácie pohlavárov SNS kaličia Slovenský národ: Manipulácie analytika Rafaja

Už ste čítali?