Nedeľa, 24. september, 2017 | Meniny má Ľuboš, Ľubor

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nemecký bordel (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Z akeho dovodu by mal tomu belgickemu vodicovi klesnut jeho hodinovy zarobok? Prehliadli sme slovo MINIMALNY. Ked sudruh prepravca bude platit svojim vodicom napr. 10 eur/h tak nemusi pocas vykonu prac v Nemecku nikomu znizovat mzdu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale veď úplne jednoducho dvihnúť na slovensku minimálnu mzdu na úroveň Nemeckej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked uz tak preco nie jednotnu minimalnu mzdu pre vsetky staty v EU? (cca 800€ v cistom? alebo viac? nech EU zadotuje ostatne staty, casom sa to vyrovna a nebudu mat problem s migraciou, mozu byt velmi podobne alebo rovnake dane a zakony) Kde chcu mat niektore staty vyssiu ako jednotnu minimalnu nech maju...
Clovek si potom moze vybrat kde chce zit tam moze aj pracovat, ziadne zbytocne cestovanie za lepsie platenou pracou, menej spotrebovaneho paliva, viacej casu pre rodinu-konicky, spokojnejsi ludia, menej zavisti - nepokojou. Kazdy nepotrebuje mat miliony, ale chce dostojne zit aby nemusel pozerat uplne na kazdu korunu. Vacsina milionarou niesu dobry ludia pozeraju len na seba, ale bez tych obycajnych ludi by nemali nic, lebo na vsetkych niekto pracuje!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hm

preco by mala byt mzda JEDNOTNA, ak maju rozne staty EU ROZDIELNE vykonne ekonomiky?

a ako zadefinujes "dostojny" zivot?
povedzme aby z beznej mzdy KAZDEMu zostavalo na minimalne jednu dovolenku do roka? alebo aspon an dve - jednu v lete aj jednu v zime`?

a ake auto je DOSTOJNE mat pre rodinu? hocijake, alebo za aspon nejakych 20.000 € a viacej?

a pre dostojny zivot potrebuje clovek AKY mobil? staci tak do 200€ alebo nejake vykonnejsie masiny?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hm

k tej definicii "dostojneho zivota" by nebolo nieco?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

z akeho dôvodu

ste prehliadli HYPOTETICKY.. teoretická možosť tam je. k by mal belgický zamestnávateľ slovenskú náturu tak to urobí.. respektíve má možnosť
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Belgicky dopravca

Ak by sa o to belgicky dopravca iba pokusil, dostal by taku obrovsku pokutu od belgickych organov, ze by z toho bol zeleny. Belgicko je totiz pravny stat, na rozdiel od Slovenska.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

záleží na tom

na akej úrovni je nemecký zákon postavený. V Belgicku žijem, takže opatrne s vyjadrovaním o Belgii. Aj tu nefunguje absolútne všetko. B zamestnávateľ by mohol mať problém s odbormi... ale to je asi tak všetko
V blgu som chcel ale poukázať na nejednoznačnosť účinnosti zákona... aj s ohľadom na krajiny
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ja si teda vôbec neviem predstaviť ako sa to bude robiť... Nemáme stabilky, autá vyťažujeme priebežne podľa ponuky prepráv. Neviem si predstaviť ako to bude fungovať s tým nahlasovaním :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to

to si nevie nikto predstaviť.. a NIKTO EŠTE NIČ NEVIE.. asi ani Nemci.. Nevie sa či sa to vťahuje len na kabotážne alebo to zahrnie aj LOCO (nakládka/alebo vykládka v Nemecku), alebo aj transit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pan bloger
poradte sa aj s nejakym pravnikom ktory rozumie europskemu pracovnemu pravu (nie je ich vela) lebo toto je vo velkej casti dojmologia......

a to odporucam aj nejakemu ruzovemu panterovi o tom tej ratifikacii nemeckych zakonov.....

mame tu predsa sekundarne pravo eu ktore harmonizuje....a aj slovensky zakonnik prace upravuje toto....len treba rozmyslat a nie brat doslovne....uz vidim colnika ako na hranici kontroluje vypis z uctu sofera kamiona
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME