Nedeľa, 19. november, 2017 | Meniny má Alžbeta

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

No necestuj tým vlakom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som siel ICeckom za posledne 2 roky 2x , z toho 1x s meskanim 1h a 1x s meskanim 1.5h . K wifi sa mi nepodarilo pripojit ani raz , tazke ocividne sa uz zlepsuju
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Excelenté, pán Hlôška

dobre nastavené zrkadlo tým zapredaným pisálkom. K +++
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sak aj win98 zmrzol na prvej prezentacii pred celym svetom:)

a marketingove ... mas vsade
vcera rano som viezol svokra na stanicu
do doby "plateneho" cestovneho tam pondelok pocas skolskeho roku boli max 2 3 osoby
vcera asi 40

o kolko viac ma prepravca naklady neviem...ale pre vlak to asi dramaticke nebude
ci vezie 200ludi a 4 prazdne vagony alebo 500ludi a je takmer plny
cize tam problem asi nebude
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj ja si velmi zelam, aby islo IC aj z BA do Prievidze...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a ja zo Zvolena do Šiah....

...alebo zo Zvolena do Košíc.
a čo takto Zvolen Budapest aspoň raz za deň.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ináč s autorom vcelku súhlasím

...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Samozrejme aj ja. Ono je najlepsie hladat smietky v ociach inych. Akurat v sobotu som cestoval IC Regiojetom. Pohoda, cistota, prijemna obsluha. Ale ked sa nasiel opitý hruby pasazier, tak ho vylucili z dopravy. Aj za cenu 10 minutoveho meskania. V ZSR by sme jeho sproste agresivne reci pocuvali zvysok cesty...tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jezis no samozrejme, este Bratislava - Zvolen. :) A stat by mal v Hronske Dubrave, kde ZSR usudili, ze sa vykaslat na vsetkych co idu napriklad do Banskej Stiavnice ci Kremnice...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bratislava - Zvolen

IC premávajú - ale len po ZV resp. BB - potom len "čierna diera" ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som veru nenasiel ziadny IC Regiojet z BA do Zvolena. A ze by sa mi zisiel, taky co chodi povedzme okolo pol tretej z Blavy...:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vynikajúce čítanie !
K+ !!!

Možno sa aj niektorí z frfľošov zamyslia. Ale len možno.

(NepiJano! 2/3)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Statne zeleznice

pod nadvladou Fica Nostry a vsetkych pridruzenych dodavatelskych sluzieb maju problem uniest konkurenciu a media o nich neinformuju.Je zaujimave ze raz sa pokazi lokomotiva sukromnikovi a vyslani redaktori si idu nohy polamat za senzaciou. To ze statnymi zeleznicami cestovat vo vagonoch ktore maju 50 rokov su spinave,smradlave o tom uz JOJ reportaz neurobi .Dobry postreh tento blog ...Zeleznice asi maju na uplacanie redaktorov namiesto zvysenia kvality a kultury cestovania v statnych zelezniciach .... smutne ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono to je tak troška dvojsečná zbraň PR Regiojetu, ktorú si len ***** nevšimol. Ak to bola tá super špica Siemens lokomotíva, ktorá na slovenských koľajách svoj potenciál nevyužije(tú rýchlosť teda ozaj nie), tak sa nečudujem, že napr. JOJ správy postavené na bulvárnom prinášaní správ si to nenechali újsť... Takže okrem prevráteného družstevného traktora, prejdeného psa autom v Sedliciach, mačky na strome vo výške 10 metrov, ktorú prišli zachraňovať záchranári a duchaplného konca správ s nejakým milým zvieratkom dovolili si to okoreniť zdochnutou lokomotívou v službách Regiojetu...
Regiojet mal PR kampaň postavenú tak, že mňa neskutočne otravovala, nevadili mi, ale tie drísty majiteľa pre slaboduchých ma skoro spravili ich odporcom. Také PR ako má náš premiér...
ZSSK je zasa riadené spôsobom len nech je čo najdlhšie kancel, teplo, pekná sekretárka, vysoký plat, služobné auto a tak to aj vypadá. Pochybujem, že štátom dosadených rozumej straníckych vysokopostavených ľudí v tej firme trápia vlaky. Mám dojem, že oni kašlú aj na celý RJ.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jojku nikdy nepozerám.

V tomto prípade však reagovala presne tak, ako si to Jančura zaslúži.
Je to jeho štýl, bombastické mediálne vyhlásenia. Keď JoJka (a nielen jojka) odvysiela bombastické vyhlásenia o dokonalosti RegioJetu, možno je vhodné korigovať a uvádzať na pravú mieru to, ako je v skutočnosti pripravený poskytovať prepravné služby. Jeho technická pripravenosť je v skutočnosti taká, že nemá ako inak riešiť tieto problémy.
Tento prípad nebol prvý a určite nie posledný. Je dobré, keď sa to občania dozvedia, že nie je všetko zlato, aj keď je to žlté. Že nielen cestovanie so ZSSK, ale aj cestovanie s RJ je hazardom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prečo, lebo jasne ukázal

ako je to teda s vlastníctvom koľají, asfaltu, či staníc? Sú autobusové/vlakové stanice majetkom štátu, či súkromným majetkom prepravných spoločnosti?I--ak sú majetkom spoločnosti - prečo ich rekonštruuje štát/mestá! Ak sú majetkom štátu, prečo robí štát obštrukcie, a ak sú spoločným majetkom národa - ak sa rozhodne hoc aj 1000 prepravcov robiť spojenie miest - má štát bez obštrukcii prideliť miesta na nástupistia, alebo má mať na to jasné pravidlá, keďže samozrejme 1000 spoločnosti by sa fyzicky na stanice nezmestilo! Alebo si to predstavuješ tak, že 1000 spoločností si zriadi v štáte 1000 autobusových a vlakových staníc v jednom meste? Jasne ukázal, že sám štát, teda úradnici si robia čo chcú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne tak.

Ak daňoví poplatníci (nie štát!) prepravcovi neprispievajú, tak načo si má pýtať X povolení? Spôsobilosť autobusov jazdy po ceste a vhodných vodičov má možnosť kontrolovať polícia. Krajom má byť po tom prd.

Každé mesto (nie kraj!) by malo umožniť (za rozumný a transparentný poplatok, keďže dane platia všetci obyvatelia mesta, nielen starostova rodina a kamaráti) zastavovať na svojej hlavnej autobusovej stanici, ak má o to prepravca záujem.

Všetko ostatné považujem za nechutnú byrokraciu, ktorá si zaslúži oveľa tvrdšie kroky než billboardovú kampaň.

---

K Regiojetu. Zrejme necestuješ hromadnou dopravou, pretože inak by si v jednej vete nemohol nazvať hazard cestovanie ZSSK aj RJ. To, čo je u RJ absolútne provizórium, za ktoré sa vracia cestovné (skús požadovať náhradu cestovného za meškanie u ZSSK a zistíš aký jednoduchý proces to je a aké percento z ceny lístku sa ti po tých dňoch vybavovania vráti...) je v ZSSK nadštandard, za ktorý je potrebné priplatiť (príp. počkať si naň ešte tak odhadom 20 rokov - wiFi). Provizórium u RJ je výnimočná situácia a to dokonca v období len pár týždňov po zavedení prepravy. ZSSK tu takto bačujú už desaťročia (pod inými menami) a provizórium je ich druhé meno.

Tvoja argumentácia je podobná apelu na ľudí, aby si uvedomili, že nielen skočenie do výbehu tigra v ZOO, ale aj lietanie európskymi aerolinkami je hazardom. Absolútne neporovnateľné.

Je zaujímavé, že ZSSK sa zobudili až teraz - keď sa objavil Jančura. Pritom služby sme mohli mať oveľa kvalitnejšie už dlhé roky. Už len z tohto pohľadu je Jančura "bombastický". Čo pred rokmi odštartoval v autobusovej preprave je teraz na železnici. Konečne. Chcelo by to takých Jančurov viacej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A co takeho sa stalo? Nastali nejake technicke problemy, IC suprava ostala v Ilave a do Ilavy boli cestujuci prepraveny nahradnym vlakom. Podotykam, ze pri ZSSK mas beznu nahradnu autobusovu dopravu, kvoli vylukam aj niekolko dni/tyzdnov a na prepravu pouzivaju stare vyjazdene KAROSY. Viackrat sa mi stalo pri ZSSK, ze som mal napr. kupeny listok do 1. triedy, vozen prvej triedy tam zrazu radeny nebol a ked prisiel sprievodca, tak mi listok len v tichosti oznacil a az ked som ho upozornil na fakt, ze si chcem narokovat vratenie rozdielu cestovneho, tak az vtedy sa rozhybal a zacal mi na to vypisovat potvrdenia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ludia, mozilko, major

ja poznám železnicu dosť dobre, cestoval som vlakmi veľa.
Jej najväčšou chybou je, že ako štátna firma slúži politikom ako zdroj peňazí (nákup drahých vozňov vo Vrútkach a v Trnave s odvodom politickým stranám), zdroj preferencií a hlasov (cestovanie zadarmo) a pod.
Uvedomte si, že aj RJ funguje na tej istej infraštruktúre ako ZSSK (teda aj RJ bude mať náhradnú autobusovú prepravu, keď k tomu dôjde), bude mať zmeškania v čase výluk, ani RJ nie je bezporuchový (nefunkčné kúrenie, porucha rušňa a pod).
Porucha rušňa znamená u RJ vzhľadom na slabé zázemie veľký problém. A tento problém nevyrieši žiadne arogantné bombastické vykrikovanie, žiadne vyhrážky súdmi a oháňanie sa európskymi normami.
V tom je cestovanie s RJ hazardom.
Ak chceš niekde docestovať a spoľahneš sa, vrátenie peňazí je len slabou náhradou, ktorá ti vec nevyrieši.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ja vari tvrdim, ze RJ je nejakou spasou, co sa tyka nemeskania a pod. Ja dobre viem, ze pouzivaju tu istu infrastrukturu a ked si tento stat vzal do hlavy, ze trat BA-ZA-KE ide opravovat este dalsich 20 rokov, tak bez meskania tu nebude fungovat nikto. A zeleznicou som sa tiez nacestoval az-az a ten statny moloch mi za tie roky velmi dobre "pije krv", takze s radostou budem cestovat RJ, kedze u nich aj ta nahradna autobusova doprava je uplne ina liga ako tie stare vyjazdene karosy, co si obvykle prenajme ZSSK.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presne tak prvu triedu bezne zabudaju. a potom este ich ja musim prosit aby mi vratili peniaze. pritom presne vedia komu a kam maju vratit peniaze lebo som kupil listok cez internet.
a co sa tyka vyluky, ked mal vyluku regiojet tak tam dosiel taky autobus ze by som sa odviezol aj do frankfurtu a nie iba do DS :)
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME