Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kam sa podela slušnosť zákazníkov? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

To máš tak,

ako si napísal, vždy budú nejakí zákazníci, ktorí sa budú správať iracionálne a neslušne. Oni sú takí, vy ich ťažko vychováte, len sa treba obrniť a nebrať to osobne. I keď viem, že je to extrémne ťažké. Ale biznis je biznis:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mám tie isté skúsenosti

podaktorí ľudia ako keby stratili akúkoľvek slušnosť a prídu s predstavou, že ak niekto niečo predáva, či tovar alebo služby, tak im musí slúžiť..ale to, že niekto poskytuje tieto služby, nie je o tom, že je sluhom, ale že je obchodným partnerom a to si veľmi veľa ľudí v dnešnej dobe neuvedomuje..chcem vidieť nejakého podnikateľa napr. v stavebníctve ako príde za svojim obchodným partnerom a správa sa k nemu povýšenecky, arogantne a preháňa ho hore dolu..a pritom v obchode alebo službách ide presne o to isté..všetko je to v ľuďoch a o ľuďoch..o to viac potešia takí, čo prídu aj odídu s úsmevom..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja b y som to mozno predsa len specifikoval trochu inak. My co pracujeme v obchode (ja uz dobre cez 20 rokov) skutocne sluzime zakaznikovi. Ale nie je sluzba ako sluzba. Sluzba neznamena zotrocenie, ale naopak sluzit inemu je povysujuce hlavne po duchovnej stranke. Spokojny zakaznik si dokaze predavajuceho velmi vazit. Rozhodne to nie je nic ponizujuce. Rehola predajcu je castokrat velmi tazka, predavajuci su mizerne plateni a jedine potom k comu je mozne sa upnut, je najst si v tej tazkej a castokrat nevdacnej praci nejaku filozofiu, ktora nam dava moznost zabudnut na bolave opuchnute nohy, ci inak unavene tela a hlavy. A presne v tom moze velmi pomoct prave zakaznik...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No o tych podnikateloch v stavebnictve by som ti ja vedel rozpravat. (pracujem v tomto odvetvi). Arogantnych majstrov sveta na SUV co robili pre nas, teda my sme ho platili a boli investor a on vystupal ako mega pan celej stavby som zazil par krat. Potom som mu to ale vratil, ze som mu robil natahovacky s podpisanim supisu prac. To vacsina z nich zmakla :-D Ale nastastie ich je naozaj mensina, vacsinou sa takato banda na dlhodobych zakazkach neudrzi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne tak. Vztah predavajuceho a zakaznika tvoria OBAJA. Bez slusneho predajcu a slusneho zakaznika to proste nejde. Nic nefunguje jednostranne.
http://baranek.blog.sme.sk/c/1...
Ak dovolite prilepim sem jeden zo svojich starsich clankov. dotykajuci sa tejto problematiky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne.

Raz som cital ze lepsie ako mat nespokojneho zakaznika je ho nemat.Ano s niektorymi zakaznikmi sa treba vediet vcas rozlucit lebo nic z nich nemate a este Vam vytvaraju negativnu reklamu.Kedze je to obojstranny vztah tak si to predavajuci moze dovolit. Vrcholom sikovnosti predavajuceho je takehoto zakaznika dostat ku konkurencii,takto zabijete dve muchy jednou ranou ,konkurencia z neho nic nema a vy mate klud.Mozno su tieto vety pre niektorych co vzdy boli len zakaznikmi sokujuce ale prebieha to tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Asi dvanast rokov som pracoval za pultom a poslednych cca 11 rokov pracujem pre velkoobchod a mam na starosti obrovske mnozstvo kamennych predajni ale aj internetovych predajcov. Pre zakaznika sa snazim urobit maximum. Existuju vsak hranice, ktore mam pevne stanovene a za tuto hranicu proste zakaznika nepustim. Niekedy sa potom obchodno - predajny vztah zmeni na vzajomny boj, ale ja mam taku povahu. Snazim sa nepovolit a trvam si na svojom, ked viem, ci som presvedceny ze mam pravdu. Nie je to obvykly sposob v dnesnej dobe, vo firmach s inym modelom by ma zrejme uz vyhodili. Napriek tomu si vsak myslim, ze nez hranicu tolerancie stale posuvat smerom k nevyhodnym a neustalimi problemami sprevadzanymi obchodmi az smerom ku kontraproduktivnemu jednaniu, tak radsej takeho zakaznika nemat!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ehm neustalymi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máš pravdu,

a naozaj s niektorými zákazníkmi je lepšie sa rozlúčiť a ako napísal tiborsa, posunúť ich ku konkurencii to už je chuťovka:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Možno by bolo len treba vyskúšať, ako by sa osvedčilo vyraziť s niekým dvere aj so zárubňou..
Fakt radšej prísť o zákazníka než si liečiť nervy. :o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vieš, to je

také jednoduché riešenie, a nakoniec vyjdeš ako d.bil Ty:-) Zaplatíš dvere aj zárubňu a ešte aj následky zranení (aj vymyslených) zákazníka. O tom, že Ťa jazykom povláči po širokom okolí a odradí zákazníkov je ďalší bonus. Nakoniec zistíš, že je lepšie sa ovládnuť a racionálne, s kamennou tvárou, ho vyhodiť tak, aby Ťa nemal za čo nachytať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja by som vlastne zmenila názov článku na : Kde sa podela slušnosť? Jednoducho je z nej soľ nad zlato. Nebudem sa rozpisovať o arogantnom chovaní našich zákazníkov, žiaľ je ich dosť a hlavne takí, ktorí si drzosťou kompenzujú nevedemosť v danom odbore.
Pozrime sa okolo seba. Ľudia sú neslušní nie len ako zákazníci. Ľudia sú celkvo neslušní, nemá ich to kto už naučiť.A tu by som videla prácu škôl, ktoré by aspoň v tejto oblasti mohli suplovať úlohu rodiny. Zažila som rodičov, ktorí vtrhli do triedy bez zaklopania a nepovedali ani len Bú.K čomu môžu viesť svojich potomkov?! Ľudia sa nevedia pozdraviť, poďakovať, chovať v spoločenskom styku. Upozorňujem, že niektorí, nie VŠETCI, je známe, že nemám rada zovšeobecňovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Stara dobra "Kinderstube"

by mala tvorit sucast kazdej vychovy. Vediet sa slusne, prijemne ale pritom dostatocne sebavedomo bez arogancie spravat je nieco, co nikto do kolisky nedostane, ale musi sa to v detstve a v puberte naucit. Ak chyba dobry vzor, dopadne to tak ako pises, germuska. :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby si mal tvoj obchod v centre Viedne zazil by si aj ine perlicky. To co opisujes je len slaby odvar.
A najhorsi su ako zakaznici ti tzv.lepsi ludia ktori dokazu cloveka sekirovat az do krvi ... Mam dlhorocne
skusenosti v predaji v tejto casti, aj ked nie s modou ale viem coho su tito ludia schopni ... to bude asi
rovnake vsade na svete ... nemyslim si ze je to len na Slovensku ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja verim, ze aj vo Viedni nemaju na ruziach ustlane, ale aspon vedia za co robia...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Podla mna

si to ti tzv. lepsi ludia /cize bohatsi/ mozu dovolit. Preco by mali byt slusni k nejakemu predavacovi? Ved on je tu pre nich a on potrebuje ich , nie oni jeho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niektorí homines sú oficiálne decentní ku svojim zákazníkom a neskôr si prídu kompenzovať svoje frustrácie do diskusií. Exempla trahunt.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A prečo vlastne používaš latinčinu, a nie napríklad elfčinu..?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. INEKO: Župy dosiahli rekordné prebytky, ich finančné zdravie rastie 569
  2. Věra Tepličková: Prečo práve Trnka? 515
  3. Monika Kusendová: Dovolenka v Egypte – more terrible than great? 445
  4. Martin Foto Potočný: Keď si Gorila ešte aj médiá kúpila 305
  5. Jana Žilková: Malá Mongolka 282
  6. Stanislav Martinčko: Poslanec Fico trhá faktúry, poslanec Blanár chce roztrhať letáčiky! 232
  7. DagmaRA Sarita Poliaková: Jeho veličenstvo - Kriváň 202
  8. Pedro Oravec: Nepríčetné mesto XXIV 189
  9. Michael Laitman: Obavy miliardárov 146
  10. Silvia Tuláková: Andalúzia vo vlastnej réžii 138

Rebríčky článkov


  1. Štefan Vidlár: V. I. Lenin a nežná
  2. Andrej Hossa: Základné náradie domáceho kutila
  3. Vladimír Krátky: SMERáci , Slovensku sa nedarí a Vy to máte na svedomí !
  4. Petra Babanova: Tichá voda
  5. Peter Žiak: Sokrates o demokracii a tyranii - neskutočne aktuálny
  6. Jaroslav Karahuta: Rozpočet na rok 2020 je pokračovaním totálnej deštrukcie slovenského poľnohospodárstva.
  7. Štefan Vidlár: The Ten Commandments
  8. Július Kovács: Kočnerova pomsta.
  9. Jozef Kovalík: Óda na Demelzu
  10. Alena Rachel Jurečková: Básničôčky V.

  1. Čaputová si pre Gorilu volá Sakovú aj Lučanského (minúta po minúte)
  2. Prokurátor predložil kompletnú Threemu, súd zatiaľ nerozhodol o jej čítaní (minúta po minúte)
  3. Polícia zadržala Forischa a ďalších dvoch exsiskárov
  4. V Gorile počuť šušťanie bankoviek aj stretnutia, ktoré spis nespomína
  5. Do redakcií poslali nahrávku Gorily, má takmer 39 hodín
  6. Bašternákova jama zmenila majiteľa. Vlastní ju aj známy spevák
  7. Fico, Haščák a kola. Vypočujte si časť rozhovoru Fica s Haščákom z údajnej nahrávky Gorila
  8. Nicholson: Iba naivný človek by veril, že sa od čias Gorily Fico a Smer zmenili
  9. Šteňo skončí ako prednosta neurochirurgie
  10. Slovensko už počúva Gorilu

  1. Threema: Zabíjačka elitných advokátov a sudcov s Kočnerom. Danteho peklo
  2. Z čoho má Fico strach: Že sa Gorila vráti ako zvuková nahrávka
  3. Nevymenovaný generálny prokurátor Čentéš: Prokurátor môže byť odvolaný
  4. Sudcov z Kočnerovej Threemy majú preverovať sudkyne, ktoré s ním boli na zabíjačke
  5. SMERáci , Slovensku sa nedarí a Vy to máte na svedomí !
  6. Je čas, aby nominantka Smeru Kalavská odstúpila z funkcie ministerky zdravotníctva
  7. Threema: Krstní otcovia Moniky Jankovskej. Jankovská má robiť pre Kočnera Troškovú
  8. Matovič vyzval Beblavého, aby sa nezúčastnil na proteste pred domom Haščáka
  9. Čudesná hra Mikuláša Dzurindu
  10. Dzurindova gorilia opička Beblabý organizuje protest pred Haščákovým domom

Už ste čítali?