Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Niečo o ľuďoch... ( alebo ako vás vidí montér ) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

fajn :-)

ale nieco podobne by sa dalo napisat aj o roznych typoch monterov. Od profesionalov po amaterov az diletantov, cez takych ktorym treba pozicat vlastne naradie po takych ktori nevedia co pytat... Minca ma dve strany. Este by som urobil kategoriu humusak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to je pravda

Ale to by mohol napísať nejaký klient ;). Z mojej strany by to nebolo relevantné....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dobré zhrnutie tu:-)

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

našiel som sa, ja som asi kombinácia všetkých tipov :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čo montujete?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

automat.brany

A automatiky na vonk.brany audio video vratnikov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keď chceš byť

spisovateľ, musíš to trochu osviežiť. Čo taký typ "znudená panička sama doma" ktorej je samotná automatická brána v podstate úplne ukradnutá, má ale zaujímavé predstavy ako zahnať nudu? A k tomu pridať veselú príhodu z natáčení, :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ak Ta take bavi

zozen si od Xaviera Crementa (X.CREMENT): Dost bylo kktov

Z vlastnej skusenosti som mal monterov ktorym som dal kluc od sopy na prezlecenie, no a po ich odchode bordel co mali odniest prec so sebou ostal v sope takze sme sa nemohli dostatvk naradiu a veciam, co tam mame my na pouzivanie. Museli sme to vynasat sami 200 m do odpadu. Hoci to mali urobit oni.
Co ma na tom nastvalo, ze cusali ako vos pod chrastou, nieco take, normalne sa opytat, povedat, pojem neznamy.
Mamka bola z nich uplne "upanickovana": "ale pani, to by stalo vela, viete, pani, my sme len instalateri, pani, my si nepamatame..., pani, sem, pani tam", po kazdom tretom slove oslovenie tonom ako ked sa karha male decko, to nie je velmi prijemne.
Pritom moja mama nie je nejaka vsetecna tetka. Normalne ich nechala robit. A prave preto ze sme za nimi neustale nesliedili ani robota nebola riadne spravena.

Asi je to tak, ze dobry monter ma "stastie" na blbeho zakaznika a slusny stedry chapajuci zakaznik natrafi na takych co sa u neho chovaju ako keby tam on bol na navsteve

Sused mal dokonca pri rekonstrukcii domu takych stavbarov, co mu zo zavisti, ze si kupil drahsiu sanitu zacali predrazovat uz dohodnute sluzby a vynucovat si kadejake platby, lebo ze odidu a nechaju mu to rozburane. Ako ho poznam, pochybujem, ze by im on nieco zle urobil. Nosil im obedy, bol fakt pohostinny, no a tiez tam bolo same "panko sem, panko tam". A ze oni uz maju termin, nemozu robit poalsie a dokladne, ale v nahlivosti hrhr aj vselico dopackali. Ze oni vraj uz koncia, ze tam skoncili a ze sa ponahlaju.
Tak nam ukazoval, ako dopadol jeho vysnivany dom, nemal nervy sa s nimi dohadovat, pocuvat tie dristy a alibisticke vyhovorky. Neciti sa tam doma.
Tazko povedat ako sa na jednej alebo druhej strane osetrit, byt nedovercivy vopred moze nezelane spravanie este len vyvolat, ale povazujem za odrona cloveka, ktory bude prefikane obtahovat a robit drahoty, mudrovat a spekulovat, ked by naopak prave bez toho dostal pekny tringelt.
Neviem preco ale v roznych odvetviach su ludia nie prijemne usluzni ale zakerne servilni.

Chcel to brat odlahcene a sportovo, bol k nim kamaratsky, a este aj tak bol na posmech, za ch4btom ze pan podnikatel s ironickym podtonom
Tu uz clovek nemoze byt ani podnikatel, zas ked nezaraba vela, tak je na posmech, ked je nezamestnany, tak sa na neho pozeraju zvysoka, ked studuje, tiez je este iba mlade ucho, koho by zaujimal jeho nazor. Cim byt aby ludom vyhovel, to je veru zahada
Mozno orol skalny :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ono je to aj o štastí

Tak ako si monter nevyberá zákazníka, tak ten si ani nevyberie montéra, alebo firmu či partiu ludí. Dá sa trošku spolahnúť na preferencie... najlepsie tie, ktoré vam dohodí sused, známi, rodina a pod. Pretože preferencie z internetu nie je to pravé orechové ;) . Viete príde obchoďák, medové motúzi pod nos, naslubuje hory doly, niekedy aj nerealne, pretože obchoďák má malokedy také skúsenosti ako dlhoročný montér. A ten sa potom ide zblaznit a samozrejme, ze je najhorši on.. aj keď priznávam sú rôzny " majstri ". Idealny je kontakt priamo s majstrom, ktory bude cosi robit... uz na prvý pohlad sa da viac menej odhadnut co je to za cloveka...a predísť podobným veciam..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zábavné

a prikláňam sa k tomu, že všetci zákazníci sú kombináciou všetkých typov a podtypov. Jediný, ktorý je mimo poradia, je č. 1 - flegmatik. Som úplný kríženec a zaujímam sa o všetky spomínané aspekty. Chcem primeranú cenu, ale nie som lakomec :) Veľa viem a skoro všetko dokážem :) preto volám servisáka len keď je to nutné. Našťastie bránu, ani vrátnika nemám. Článok ma inšpiroval, aj poznámka B22, preto sa zamyslím nad "majstrami". Aj nad takými, že keď sa im vybije baterka vo vŕtačke (náhradnú nemajú), použijú vŕtačku ako taký obrovský nemotorný skrutkovač, lebo riadny obyčajný si nedoniesli.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME