Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zachráň sa, kto môžeš! Alebo prečo by som sa vyhol spoločnosti UPC (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"že pri prevode adresy, kde už existuje prípojka sa fakturuje okolo 12EUR.
Mne bolo vzúčtovaných 60EUR." Myslite tych 64 EUR, ktore ste uhradili predtym, alebo vam nieco uctovali znovu?
V kazdom pripade pri nezrovnalostiach treba podat reklamaciu v zmysle reklamacneho poriadku (ak ste to teda neurobili, lebo o tom nepisete) a nasledne sa obratit na telekominikacny urad (Urad pre regulaciu ...).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

UPC

Nie si prvy a asi ani posledny, kto ma podobnu skusenost, mudry ludia ucia z chyb inych, ty sa radsej z vlastnych, no ale dobre. Byval som tiez v podnajme a problematiku dobre poznam. Ponuka sa niekolko moznosti, ked neviem, ako dlho bude podnajom trvat, asi najlepsim riesenim je mobilny internet, alebo hoci aj UPC bez viazanosti. Ak majitel pouziva nehnutelnost iba na prenajom, asi by namal mat problem zaviest net na svoje meno, co je asi idealne riesenie. Poslednou moznostou je neprecitat si obchodne podmienky a ignorovat skusenosti inych a teraz platit sankcne poplatky ktore, nech sa nazyvaju akokolvek, su poplatkami za tvoju lenivost, ci naivitu. V ziadnom pripade sa nechcem zastavat UPC, mam ich tiez v zuboch, ale z ineho dovodu. Ale nadavat na obchodne podmienky, ktore si podpisal je ako kadit si do ust. P.S. uplne dobre som neporozumel zaveru, nebol si s nimi spokojny, takz teraz mas namiesto jednej zmluvy s UPC dve? :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

WebCare UPC

Zdravim Vas Stanislav,
chapem, ze ste rozhorceny a mrzi ma Vasa skusenost. Rada by som preverila vsetky skutocnosti a poplatky z Vasej zmluvy. V pripade, ze doslo k omylu pri uctovani/inom ukone, rada to napravim. Zalezi mi na Vasej spokojnosti a budem rada, ak mi napisete Vase cislo zmluvy na webcare@upc.sk. Dakujem za spolupracu :) Maria, UPC.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Maria Brondosova opat idete hasit poziar?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Uz je neskoro.
Co sa mna tyka uz nikdy UPC !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

upc

radím všetkým.. pozor na UPC.. utekaj kto môžeš.... keď ťa lapajú pekne spievajú ... a potom sa správajú ako šmejdi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kolko sa už o tom popísalo

Už dlhé roky sa tak ako Ty ľudia sťažujú. Nikdy si nezisťovali predtým, aká to je spoločnosť a keď UPC zafunguje ako vždy, teda v neprospech klienta a v svoje nezákonné obohatenie, tak sa píšu blogy. Ale netráp sa. Ešte horšie to majú zákazníci telekomu, aspoň podľa príbehov mojich kolegov.
Ja mám optiku od Orange a TYV cez satelit a som už dlhé roky spokojný. To nie je reklama, len moja skúsenosť. Teda nespokojný som bol len raz, keď mi prišli natiahnuť optiku. Podľa zmluvy mali tam, kam im ja ukážem. Oni to natiahli potiaľ, pokiaľ mal technik vtedy pri sebe optický kábel. 7 metrov si musím potiahnuť klasickým káblom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja si myslím, že s tým poplatkom budeš mať asi pravdu ale chýba ešte konkrétnejší pohľad na situáciu.
Ale s čím určite nemáš pravdu a v čom chcem reagovať je toto:
Ápropo, lehota viazanosti. To je ďalšia story. Moje základné právne povedomie mi vraví, že keď som uzatvoril zmluvu 7.1.2013, tak dvojročná viazanosť znamená, že zmluva je platná do 7.1.2015, dokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Máš veľmi malé právne povedomie. Neuraz sa. Viazanosť a platnosť zmluvy sú prakticky vždy dve rozdielne veci. Viazal si si asi cenu a ale zmluva je na dobu neurčitú. Preto tam je aj tá výpovedná doba. Ty ak chceš s nimi skončiť, musíš ukončiť zmluvu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

viazanosť a doba platnosti zmluvy nie je to isté... ludia vycvičení viazanosťou u mobilných operátorov by to už mali vedieť...
ja som tiež zmulvy ukončoval rozviazaním, výpovedou.. pri ukončení viazanosti a nemyslel si že ked mi uplynie viazanosť tak zanikne aj zmluva.

viazanosťou sa zaväzuješ že určitú dobu zmluvu nevypovieš...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Samozrejme, ze tych 39,90 bolo zo strany UPC upravnenych. Vypovedna doba zmluvy je jeden mesiac. Dat im vypoved 26.1., ked je viazanost do 7.1. znamena, ze UPC si bude uctovat dalsi mesiac, ale uz s cenou mimo viazanosti, ktora je 39,90. Smola.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presne tak nadáva sa tomu tarifná cena
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vazim si vsetky reakcie. No z toho celeho mi plynie poucenie, ze treba byt ostrazity aj pri takej zdanlivo banalnej veci ako je zriadenie internetoveho pripojenia. Tiez mi je jasne ak bude UPC chciet, tak si moze uplatnit paky na to aby som este platil. Ale aj tak si myslim, ze doslo k poruseniu v cenniku, ked namiesto 12EUR som platil skoro 5x viac. Na zaklade toho som zrusil zmluvu s okamzitou platnostou. A teda neplanujem uhradit fakturu za februar. Zda sa mi ze pri komunikacii so zakaznikom absentuje nejaka slusnost alebo dobre mravy, a prave toto je myslim si pravne napadnutelne. Pokial by sa dalo dokopy viac ludi s podobnymi skusenostami trebars ako v Cesku, tak by sa dalo nieco zmenit.
http://www.hromadnezaloby.cz/d...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zo dňa 8.7.2013
Telekomunikačný úrad Slovenskej republiky (TÚ SR) dostal v posledných dňoch opakovane otázku, či je možné ukončiť zmluvu s telekomunikačným operátorom bez sankcií, ak účastník (zákazník operátora) nesúhlasí so zvýšením cien. Reagovali tak na oznámenie o zvýšení cien jedného z telekomunikačných operátorov.

Pre účastníkov so zmluvnou viazanosťou je dôležité vedieť, že podľa § 44 ods. 6 písm. a) zákona o elektronických komunikáciách majú právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak neakceptujú podstatné zmeny zmluvných podmienok. Podstatnou zmenou zmluvných podmienok je aj cena. Zákon upravuje, že je potrebné tak urobiť najneskôr do jedného mesiaca od oznámenia podstatnej zmeny. Zákon upravuje aj prípady, ak by si telekomunikačný operátor povinnosť nesplnil a neoznámil podstatnú zmenu zmluvných podmienok. V takom prípade účastník má právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb do jedného mesiaca odkedy sa o zmene dozvedel, najneskôr do troch mesiacov odo dňa účinnosti podstatnej zmeny zmluvných podmienok. Pre účastníkov bez viazanosti je dôležité vedieť, že podľa § 44 ods. 9 zákona môžu vypovedať zmluvu o poskytovaní verejných služieb uzavretú na dobu neurčitú z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu. Podľa § 44 ods. 11 zákona je výpovedná lehota rovnaká pre obe zmluvné strany. Ak sa účastník rozhodne ukončiť zmluvný vzťah, tak je to potrebné urobiť písomne a to tak, aby mal doklad o tom, že tak urobil a kedy tak urobil.
Telekomunikační operátori majú podľa § 43 ods. 2 písm. c) zákona povinnosť „písomne, elektronickou poštou, službou krátkych správ (SMS) alebo telefonicky oznámiť účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred podstatnú zmenu zmluvných podmienok a zároveň ho informovať o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak tieto zmeny neakceptuje; oznamovacia povinnosť je splnená aj oznámením účastníkovi, že došlo k podstatnej zmene zmluvných podmienok a kde sa s týmito zmenami môže podrobne oboznámiť."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Odpoved zo strany UPC

Zdravim Vas Stanislav,

dakujem za zmluvne udaje, z naskenovanych dokumentov.
Rozpravala som sa s nasimi developermi i s kolegynami, s ktorymi ste tuto situaciu riesili.

Ked ste si vybavovali prelozenie sluzieb, kolegovia sa Vas pytali, ci uz v novom byte niekto vyuzival nase sluzby – nakolko od toho sa dalej vyvija cena za prelozenie. Ak by tam uz pred Vami sluzby niekto vyuzival, cena by bola ina.
Po technickej stranke: nase kable tam uz skutocne boli natiahnute a pripravene pre zakaznikov. Zakablovali sme podkrovne byty na Vrutockej v roku 2002 a vtedy boli nase naklady na zakablovanie vycislene vo vyske 1917 SK (cize 63,36 EUR). Nakolko v byte nase sluzby pred Vami nikto nevyuzival, tato suma za zakablovanie bola nauctovana, ako payback Vam.

Budem rada, ak sa o tejto veci budeme bavit ludsky – verim, ze to ocenite :)
Mam teda len jednu jedinu otazku – preco ste tu sumu neriesili v januari 2014, ked bola situacia aktualna? Podla zmluvnych podmienok to uz nie je mozne reklamovat/vyhoviet Vam, nakolko uplynul rok od uctovania, ktore reklamujete.

Chapem, ze Vas to hneva a verim, ze nie je prijemne riesit taketo zalezitosti. Nechceme o Vas prist, a zalezi mi na Vasej spokojnosti. Viem, ze ste uz podali vypoved a ze ste vratili modem.
Skuste prosim navrhnut riesenie situacie :) Uvidime, co s tym viem spravit, no verim, ze najdeme kompromis.

Dakujem, Maria.

Len pre doplnenie pravneho ramca veci, vo Vseobecnych podmienkach spolocnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. stoji:

15.2 Užívateľ je oprávnený písomne reklamovať správnosť účtovania Ceny (súlad účtovanej ceny s Tarifou) v lehote do 30 dní odo dňa doručenia faktúry, ktorej správnosť je predmetom reklamácie alebo zistenia závady poskytnutej verejnej služby alebo zariadenia. Reklamácia vo veci prešetrenia správnosti účtovania nemá v zmysle Zákona odkladný účinok na povinnosť Užívateľa zaplatiť príslušnú platbu podľa Zmluvy.

15.7 Ak Užívateľ zmešká zo závažných dôvodov lehotu pre uplatnenie reklamácie, môže písomne požiadať o odpustenie zmeškania lehoty. Poskytovateľ môže zmeškanie lehoty odpustiť, ak Užívateľ preukáže, že lehotu zmeškal zo závažných dôvodov, a ak uplatní zmeškanú reklamáciu do 10 dní po zániku týchto dôvodov. Zmeškanie lehoty nie je možné odpustiť, ak uplynulo viac ako 3 mesiace odo dňa, kedy mohla byť reklamácia prvýkrát uplatnená.

Best regards/ S pozdravom

Mária Bronďošová
Webcare Manager
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Antik v Kosiciach taha kabel do bytu z ich switchu ktory je od prizemia az do bytu, za 0,03€ (pre nehapavych za 3 eurocenty) vy pytate 63eur? Ste sa zblaznili?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Moja odpoved

Dobry den Maria,

odpovedam na Vas mejl a snahu ludsky riesit tuto vec riesit.
Myslim si, ze Vase vysvetlenie je ohladom nakladov je nerelevantne. Mna ako zakaznika zaujimalo, ci v danom byte uz existuje UPC pripojenie, pretoze pokial ano,
tak poplatok za prevod adresy je 12EUR. Pripojenie tam uz bolo realizovane, a preto som mal platit tuto sumu nie 64EUR.

Situaciu som nereklamoval preto, lebo som si myslel, ze budete taki slusni, laskavi, ferovi a eticki, skratka ze v ramci dobrych mravov mi to preuctujete sami. Obycajne slusne jednanie.
Viete, nielen na zaklade mojej skusenosti si myslim, ze Vasa spolocnost jedna dost tvrdo, hrubo a agresivne a vynucujete si len pravo, ako keby nic ine neexistovalo.
Taky mam z Vas dojem.

Viete ja som zaplatil 64EUR dopredu, lebo som si myslel, ze je potrebne instalovat novu pripojku. Prupovidka o nakladoch mi bola povedana az potom, ked som sa informoval osobne o vrateni penazi naspat.

Opakujem moje stanovisko, a tvrdim, ze boli porusne zmluvne podmienky z Vasej strany preto som zmluvu okamzite zrusil. Na opravnenost Vasej faktury za februar sa spytam pravnikov.

15.2 a 15.7 S tymto som suhlasil pri podpise zmluvy. Je mi jasne ze podla toho s mojou poziadavkou nemusite nic robit. Problem vidim v tom (mozno aj pravny), ze ste sa mi snazili nahovorit, ze mam zaplatit 64EUR, co som aj spravil. Budem rad, ked sa dohodneme, ze uz nemusim platit fakturu za februar, to mi uplne staci.

Dakujem pekne,

Stanislav Barej
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

UPC

Zdravim opat,

len aby som sa uistila – Vasim navrhom riesenia je odpustenie faktury za mesiac februar a ukoncenie zmluvneho vztahu?
Dakujem, Maria.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Moja odpoved

Ano to by bol moj navrh riesenia.
Dakujem pekne,

S. Barej
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

UPC

Dakujem za potvrdenie Stan,

akceptujem Vas navrh – storno februarovej faktury, tzn. ukoncenie zmluvy k 21/1/2014.
S tym je spojene storno alikvotnej ciastky 4,06 EUR, ktora Vam bola nauctovana za obdobie 21/1/2015 - 31/1/2015 (tarifna suma za sluzby, nakolko Vam 21/1/2015 skoncila viazanost).

Napiste mi prosim postovu adresu, na ktoru Vam mozem zaslat oficialny list o ukonceni zmluvy.

Best regards/ S pozdravom

Mária Bronďošová
Webcare Manager
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takze je spokojnost?
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME