Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Krym už nebude ukrajinský (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak nechcu,

tak nechcu. Je to ich slobodna vola.
Fakty som si do detailu neoveroval, ale za sposob napisania clanku davam K+.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Budeš takto vášnivo...

Obhajovať výsledky referenda v Komárne o pripojení Komárna k Maďarsku?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

Krymský polostrov sa nedá porovnať s Komárnom. A už vôbec nie s Maďarmi žijúcimi na Slovensku.
Na Slovensku nie je autonómia, takže otázka je zbytočne položená...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

otázka sa ti nehodí do konštrukcie...

obhájiť neobhájitelné.
Nie že sa to nedá porovnávať, ale je to to isté.
Ale to ty samozrejme nikdy neprípustíš a nájdeš milión nezmyselných dôvodov prečo je to iné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

Aj na tomto blogu som kritizoval europoslankyňu Beňovú. Nesúhlasom s jej liberálnymi názormi, ale som rád, že ohľadom Krymu sa zhodneme :) To len k tomu, že čo tu treba obhajovať??? Že ľudia chcú byť súčasťou Ruska? A toto územie a počet obyvateľov sa nedá porovnať a hlavne je nezmyslom porovnávať autonómiu s výmyslom, asi toľko..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

Donbacka republika nie je ani u separatistov. Skôr Donecka... Donbas je územie, časť Ukrajiny. Hovoril som o Kryme, ktoré malo svoju autonomiu a rozhodli ľudia o svojej budúcnosti. Neporovnávajme Donbas s Krymom. Donbas nemal svoju autonomiu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vsimol si si ? Slusne som porovnal Kosovo a Krym a bum, hned som porusil kodex.

Tak spat k teme : Kosovo autonomiu malo, az sa im ju jedneho dna rozhodlo Milosevic okresat, cim ich nastval a objavili sa polovojenske jednotky v uniformach pripominajucih prebytky z armadnych skladov Nemecka / USA. Milosevic na nich poslal armadu a policiu, nazval to protiteroristicka operacia. Privodil si tym humanitarne bombardovanie.

Ked sa cosi podobne stalo na vychode Ukrajiny, zrazu sa meralo inym metrom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

Ja som nezmazal komentár. Aj mňa prekvapilo, že komentár porušil Kódex, pretože som si nevšimol nejaké porušenie...

Ale ešte raz. Východ Ukrajiny nemá žiadnu autonómiu. Krym ju mal. Radšej sa bavme o referende, ktoré mohlo byť sporné, ale v autonómnej časti sa uskutočnilo a skoro všetci obyvatelia sa rozhodli pre Rusko. A myslím, že to bolo ešte v čase, keď nepokoje v Kyjeve sa upokojili a v Donbase ešte nebola vojna, ako teraz...

Myslím si, že viac považovať za sporné by mohlo byť nejaké odovzdanie časti krajín jednotlivcami, ako referendum, kde sa väčšina voličov zúčastnila. A tie rozhodnutia jednotlivcov v minulosti boli naozaj sporné, bez vôle obyvateľov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Viem, ty si to nedal zmazat.

Tak, ako su tu nekriticki obdivovatelia Putina, tak je tu druhy tabor, rovnako fanaticky. Dennik sme zakazovanim diskusie pod kazdym clanokom o Ukrajine len potvrdzuje, ku ktoremu taboru ma vacsie sympatie.

Pobavil ma Porosenko recami, ze Krym sa raz vrati. Chapem, musi doma volicom vraviet nieco, comu zrejme ani sam neveri.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

S tým súhlasím :) Porošenko len sľúbi Ukrajincom to, čo sám ani neverí, že sa niekedy (dobrovoľne) vráti Krym....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak by Maďarov vraždili

ako Rusov v Odesse a štát by to toleroval, nuž ani ako Slovák by som nemal nič proti takémuto referendu. Na Ukrajine dnes uctievajú osobnosti, ktoré sa preslávili len vraždením civilných osôb - židov, poliakov, čechov. Rusi sa tam už necíta ako vo svojom štáte a vôbec sa im nečudujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dobre

kratko vystizne napisane
k+
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Suhlasim

ze Krym uz nebude ukrajinsky. Resp. ak by ho Ukrajina chcela naspat tak jedine len silou. Myslim vsak ze to referendum bolo naraficene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

určite, že okolo referenda by sa dalo ešte veľa hovoriť a špekulovať, ale či by bolo alebo nebolo, tak výsledok bol už pred referendom jasný...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Referenda sa zúčastnilo viac ako 80% ľudí

Viac ako 95% chcelo Rusko.

- aky to paradox, ked u nas doslo 21pct - a organizator povedal ze zvitazil, a dristal ze na zaklade vysledku referenda ma vraj nejaku legitimitu... :-):-):-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Netrvalo dlho a výsledky referenda uznali niektoré štáty" - prosim link / zdroj k tomuto tvrdeniu resp. k mapke .. ja viem len tolko, ze 27.3.2014 bola poctom hlasov 100 prijata rezolucia Valneho zhromazdenia OSN c. 68/262 o uzemnej celistvosti Ukrajiny (zdrzali sa 50, nepritomni 24) , proti rezolucii boli tie staty, ktore mas na mapke (Armenia, Belarus, Bolivia, Cuba, Nicaragua, North Korea, Russia, Sudan, Syria, Venezuela, Zimbabwe) ... tj. kladies rovnitko s tymi co hlasovali proti konkretnej rezolucii OSN ?
http://en.wikipedia.org/wiki/U...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odpoveď

keď už dávate link na wikipediu, tak tu máte jeden: http://cs.wikipedia.org/wiki/K...

Dátum uznánia výsledkov referenda:
1. Rusko 17. 3. 2014
2. Venezuela 17. 3. 2014
3. Južné Osetsko 17. 3. 2014
4. Abcházko 17. 3. 2014
5. Kazachstan 18. 3. 2014
6. Arménsko 19. 3. 2014
a ďalšie krajiny... (viď. ten link)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dakujem za link ... skoda, ze zdroj, ktory udava cz wiki na potvrdenie akceptacie referenda danou krajinou nie je validny
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME