Pondelok, 20. november, 2017 | Meniny má Félix

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Trikrát a dosť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

firemná politika

a žiaľ nielen v tatárbanke :( Svokre magentoví neúnavne posielajú SMS, že si má prísť (78 ročná osoba) po nový smartfón, samozrejme "zadarmo" :) Zatiaľ sa nám ju podarilo odhovoriť, ale ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bohuzial, toto sa deje prakticky v kazdej banke: zamestnanci su tlaceni k tomu, aby predavali co najviac produktov. Je jedno komu, a uz vobec nie je podstatne ci ho dotycny potrebuje, hlavne aby cosi predali. A najlahsie zmanipulovat sa daju prave dochodci...

Zamestnanci maju urcitu kvotu kolko toho musia predat, a musia sa snazit. Nesplnia plan raz, varovanie. Nesplnia plan dva krat, druhe varovanie (pripadne aj nizsi plat). Nesplnia plan predaja produktov treti krat, vypoved. Viem to od jednej baby, ktora v banke pracuje...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Uplny suhlas K+

Tatrabanka nikdy v zivote. Uplne zla firemna politika voci zakaznikovi, nanucovanie rozsiahlych produktov a sluzieb co je samozrejme zamienka na vysoke poplatky. Ziadne prisposobenie sa zakaznikovi, ziadny ohlad co zakaznik potrebuje a co potrebuje, praveze naopak: u nas to funguje takto, tento produkt je takyto, teraz musite toto. Uplny fasizmus a diktatura. Ostatne banky dost podobne, nastastie niektora viac ina menej, ale Tatrabanka bezkonkurencne najhorsia.

Realne prihody zo zivota - níe len v tb:

Situacia 1: Vola agent telefonom, samozrejme ponuka produkty, na co ine by volal ze ano. Najprv ponuka sporenie ked s tym nepochodi ponukne uver. A absolutne ho netankuje ze ponuka dva absolutne protichodne produkty (ked mam peniaze navyse ktore si mozem dovolit dat na sporenie, tak to asi uver nepotrebujem a naopak) cosi take ako keby ponukal do tej istej miestnosti odstranovac vlhkosti a zvlhcovac.

Situacia 2: Vola agent ze treba dojst osobne na pobocku v dolezitej veci. Na pobocke z neho vylezie, ze ponuka uzasne detske poistenie ked si dietatko zlomi ruku dostane 200 eur ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo máš proti situácii č.1 ?

Ponúka sporenie a neuspeje - je predpoklad, že klient nemá peniaze - tak mu ponúkne úver.
Mimochodom, treba ukončiť rozhovor už po slove ponúkam. To čo potrebujem, si vyhľadám sám a v prípade záujmu oslovím ja ich.
Minule ma stretli pred domom dvaja plynári z SPP v žltých tričkách, vraj si veľmi vážia to, že som neprešiel ku inej firme a chystali sa vybaliť rôzne ponuky. Tak som ich zarazil a vravím: "Fajn, pošlite mi ďakovný list v ktorom uvediete výšku zľavy a budem si to vážiť aj ja." Odišli zarazení.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Suhlasim

Situacia c.1 bola na ilustraciu, ze "poradca" nie je poradca ktory to ponukne co je dobre pre teba, ale prachsprosty predajca ktory ti preda cokolvek naucenymi frazami zo skolenia. Tym viac ze v pripade bank ako si spomenul, neponukaju nic ine ani nic viac ako to na co je aktualna "kampan" cize presne to co si najdem aj sam napriklad na webe banky.

A suhlasim aj s rusenim: ja hned hovorim NEMAM ZAUJEM a nasledujucu sekundu uz leti prst na zrusenie hovoru, ziadne dakujem - nemam za co. On aj tak nemal zaujem o moje dobro, on len nahanal svoju proviziu alebo svoju kvotu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážená pani Šubová,

presne na toto upozorňujem všetkých ľudí. Finanční šmejdi sú rovnako amorálni ako šmejdi predávajúci hrnce. Investovanie do akcií je po zohľadnení inflácie a nákladov z dlhodobého hľadiska stratové. Keď tam máte nejaký poplatok 1%p.a. alebo podobne, to nie sú náklady. Náklady vypočítate tak, že si zistíte výkonnosť total return indexu, ktorý je k fondu priradený ako benchmark. Porovnáte si to s čistou výkonnosťou vášho fondu a to sú náklady. To býva takých 5-7%p.a. Keďže total return indexy rastú dlhodobo okolo 4%p.a., ste v strate. Každému radím jedno: kontaktujte niekoho, koho považujete za najinteligentejšiu osobu spomedzi vašich známych (a nie je zhodou okolností finančník). Poraďte sa s tou osobou. Lebo človek, ktorý tie finančné produkty predáva, nemá motiváciu informovať vás objektívne. Ak vás na nič nenahovorí, nič nezarobí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemam ani v najmensom umysel do niecoho investovat - kritizujem firemnu politiku banky voci dochodcom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Staré dobré vkladné knižky

Pre človeka, ktorý si chce držať určitú finančnú rezervu, je to najlepšie. Peniaze sa tam síce nejak nezhodnocujú, ale ani neznehodnocujú všelijakými poplatkami. Robiť zo starých ľudí, ktorí majú v banke často peniaze akurát tak na pohreb, "investorov", je hyenizmus.
Tiež sa mi stalo, keď som išiel po dlhom čase do banky niečo riešiť ohľadom vkladnej knižky, že sa ma slečna spýtala, či môže vedieť, načo mi tá vkladná knižka je. V prvej chvíli som nevedel, či som dobre počul. Mám samozrejme aj účet, využívam IB, práve preto, aby som s pracovníkmi banky prichádzal do styku čo najmenej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

otvorený list banke

tak v tomto prípade by som presne toto znenie neuverejňovala len v priestory blogerov, ale by som poslala formou otvoreného listu banke. Pretoze len takto sa môžu veci pohnúť veci ďalej. Niekto môže namietať, ze je to zbytočné. Nie je, treba upozorňvať nie len na verejných fórach, pretože to je len názor, ktorý sa vezme na vedomie. Treba otovrene napísať, že banka vynakladá nemalé prostriedky na drahé reklamy, ale nie je schopná vychovávať manažérov k zopovednosti voči klientom. Dobré sa chváli samo, nepotrebuje reklamu a ak má byť toto výsledok kampaní, tak celý úmysel zlyhal na celej čiare. Bodka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Tento príspevok bol zmazaný autorom článku (blogerom)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME