Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kto nevolí opozíciu, ten je voličom Fica? Nenechajme sa vydierať! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj nevoliť je voľba.

Všetky príspevky, ktoré budú obsahovať strach, nie sú smerodatné. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neviliť je voľba v prípade, že

nie je možné voliť spolupracovníkov obhajcov totalitarizmu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Oprava: samozrejme malo byť nevoliť

a nie neviliť.

Ešte na doplnenie: strach môže byť spôsobom ako zabrániť sebazničeniu (teda aspon občas). Toť reakcia na nick sem-tam prispejem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pridávam sa k blogu.

Opozícia sa má naučiť prichádzať s pozitívnymi témami, víziou toho kam chce posunúť Slovensko a rešpektovanými tvárami. Fakt ma už nebaví sledovať ako stále tie ministrany sa snažia len hľadať použiteľného nepriateľa na ktorého potom môžu donekonečna nadávať.

A nech ma opozičníci kľudne aj ukrižujú, ale mne sa Slovensko po štyroch rokoch vlády Fica zdá ako vcelku normálna a rešpektovaná stredoeurópska krajina a určite nie ako čierna diera a spálenisko čo tu bolo po Mečiarovi. Takže soráč, ale je nevidím dôvod prečo by som mal ísť dnes na barikády. Fico dokázal, že vládnuť vie. O súčasnej opozícii by som sa to po odchode Dzurindu a Mikloša rozhodne neopovážil tvrdiť.

Skrátka - cítim to tak, že súčasná opozícia ešte potrebuje nejaký čas na dozretie. Tieto štyri roky boli zjavne málo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Michal, spominate, ze

opozicia potrebuje 4roky na dozretie. Preco? Ved sa vam ten Fico paci. Ale suhlas s vasou myslienkou tu je, pretoze dozretie jedneho (pravica), znamena hnilobu druheho (lavica). Logické, nie? Aj tie styri roky to mladsi (nez ja) vydrzia.
A pozor, Fico tu nevladne iba styri roky. Aj pocas vlady Radicovej kopal nepricetne do vsetkeho okolo seba, co jeho priaznivci rozhodne povazovali za rozumne (z)vladnutie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jedno som nepochopil

pises, ze sa fico porazi sam. Ale to v demokracii nie je mozne. Aby ho niekto nahradil, museli by ho zvolit volici. A tu s tebou suhlasim v plnej miere. Dnes Neexistuje ziadna opozicia. Akoze v 2020 bude existovat? Alebo ako si to myslel?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v roku 2020 zafunguje fenomen "vrece zemiakov"

Fico bude uz aj velkej mnozine svojich volicov liezt na nervy takym sposobom, ze budu volit akehokolvek "exota odnikial" nie nepodobneho Kotlebovi, alebo trebars aj Kiskovi, alebo volit nepojdu - no a my co nas Fico pekne stengruje este od cias ked nosil komunisticku knizku, alebo poslusne stlacal tlacidla za SDL-ku, to pojdeme hodit komukolvek inemu splnajucemu aspon 5pct z nami kladenych kriterii (ciste zufalstvo, ale co uz..). Ak by niekto nebodaj aspon ciastocne zjednotil tu nasu kvazipravicu a preukazal by nebodaj nejake liderske schopnosti, tak v roku 2020 bude mat velku sancu na uspech vo volbach...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak to môžeme rovno urobiť aj teraz a nemusíme čakať do roku 2020....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nick Michal2015, opozície je na

zaplakanie, čo ale neznamená, že Fico a vláda nie je (na zaplakanie).

Smer - SD v rokoch 2006 až 2010 spolupracoval s Mečiarom, ktorý je nie iba na zaplakanie, ale aj na (možné) odsúdenie súdom. To by sme však nesmeli byť na Slovensku. Inde by už (zrejme) sedel.

Smer - SD (ďalej) využíva peniaze EÚ, ktoré rozhazduje (to o peniazoch EÚ však píšem zjednodušene).

A ďalej: táto opozícia nepotrebuje čas na dozretie, ale odchod (snáď v rokoch 2016 až 2020).

Môj článok bol hlavne o tom, že sitácia na tzv. politickej scéne SR je zúfalá.

Všade priemernosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nick Habr!

Vláda SMER 2006-2010 bola vládou neakceptovateľnou a bol som ochotný ísť vtedy na barikády ak by bolo treba, aby sa vláda zmenila. Minimálne niektorí členovia tejto vlády by mali byť v base.

Vláda Radičovej 2010 -2011 bola vládou totálneho sklamania a ako taká bola neakceptovateľná. Na barikády nebolo treba ani pomyslieť, lebo vláda sa rozpadla na atómy našťastie skôr ako si vôbec ľudia uvedomili aká to bola katastrofa.

Vláda SMER 2012 až dnes je pre mňa veľmi prekvapivo vládou akceptovateľnou, hoci má ďaleko do dokonalosti. SMER tým mimochodom ukázal, že je schopný nejakého vývoja. Naproti tomu stav opozície je taký, že odmietam im dať dôveru, lebo neverím, že môžu zostaviť fungujúcu vládu.

Moje hodnotenie súčasnej vlády je postavené na faktoch a nie na pocitoch či neoveriteľných fámach. Takže ku faktom. HDP Slovenska narástlo za posledných 5 rokov o nejakých 23 % v stálych cenách. Tu k tomu graf. http://www.tradingeconomics.co...

Okrem toho klesla nezamestnanosť a rastú mzdy. Pozitívne údaje sú postavené na zdravých základoch, lebo prudko rastie vývoz a tiež narastajú investície. Tu prosím k tomu údaje: http://www.euroekonom.sk/ekono...

Dopĺňam tiež že úverový rating Slovenska je veľmi dobrý a zlepšil sa, čo napovedá tomu, že verejné financie sú dobre spravované. (Alebo prinajmenej lepšie ako predtým)

Na mňa tieto výsledky nepôsobia ako katastrofa a na zaplakanie. Mne sa to naopak zdá celkom fajn. Doteraz jediná vláda, ktorá dokázala mať lepšie výsledky bola druhá vláda M. Dzurindu. Ale Dzurinda v opozičnej ponuke nie je, lebo ho v nejakom bláznivom ošiali ukrižovali ak si pamätám. Tak prečo by som mal voliť nejakého šaša typu Freša, Sulíka, či nedajabože Matoviča čo nič v spracovaní štátu nedokázali, len vykrikujú, že oni je jediná spása? Aby sa vrátil ten zlý sen čo tu bol za Radičovej?

Ak opozícia chce vyhrať musí predložiť príťažlivejšiu víziu než je súčasný stav, ktorý sa mne zdá ako zlepšujúci sa. A ak mi niekto tvrdí, že dnes žijeme v pekle, tak soráč, nemôžem mu dôverovať. Keď niekto nedokáže popísať pravdivo ani súčasnosť, tak ako mu môžem veriť, že niečo zlepší do budúcnosti?

Toľko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sorry,ale dovolim si nesuhlasit s tebou - Fico nema pol % zasluhy na nejakom ratingu SR - vladnut systemom,ze ti vezmem 100 eur,kupim ti zuvacku a potom pred kamerami s velikym usmevom ti tu zuvacku darujem v ramci nejakeho somalskeho baliku je naozaj ubohe..kazdy tyzden vybehne nejaka zlodejina sudruhov zo Smeru - bol uz niekedy niekto potrestany?..nebol - dokonca aj Paska za svoj pokus okradnut nemocnicu potrestany nebol..a ked k tomu priratas svinsky predrazene statne zakazky pre kamaratov - vzor obchvat v Bratislave za 4 miliardy eur,pricom taky isty vo Viedni stal ak polovicu tej sumy, stavanie stadionov svojim kamosom, vzor velke svinstvo v tandeme so Sirokym - kauza Vahostav - Vahostav ma peniaze na vyplatenie prac zivnostnikom - ale nechce ich pustit,tak Fico dohodol splatky..a tie uzasne somalske balicky - co myslis,ze kto to zaplati,ze naozaj su zadarmo?..vsetko su to naslapne miny pre buduce vlady..okrem toho Fico nas zadlzuje cim dalej,tym viac..aj toto sa ti paci?..lahko sa "hospodari" ked prezrate a rozkradnute nahradim dalsimy a dalsimy dlhmy - aj toto bude musiet niekto zaplatit..a nezamestnanost?..mlady odchadzaju pracovat mimo SR a tym sa akoze znizuje nezamestnanost - v reale sa zvysuje - ak ti tento zlomok Ficovych vycinov nevadi a chces ho volit,je to tvoja osobna vec..
ps: jedine s cim s tebou suhlasim je nasa tzv. opozicia..lebo v podstate to ani nie je opozicia,ale skupina ludi,ktory uz nevedia zit bez poslaneckeho platu a vyhod,tak robia vsetko mozne,len aby sa udrzali - vzor,ked nikto z nich jasne nepovie,ze v pripade zostavenia vlady okamzite zrusia tie Ficove somalske nezmysly-balicky - okrem Sulika myslim..boja sa,ze volici by ich uz nevolili - lebo vlaky zadara su fasa a museli by sa konecne zivit vlastnou pracou a nie sladkym poprdkavanim do poslaneckej stolicky za 2000 eur mesacne..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A čo takto doložiť tvrdenia faktami?

Píšeš: nezamestnanosť sa znižuje len akože, lebo ľudia chodia von.

Fakty: zvyšuje sa počet zamestnaných ľudí v SR. Pred piatimi rokmi to bolo cca 2.100.000 dnes je to cca 2.300.000. Teda sa vytvorilo zhruba 200 tisíc pracovných miest! http://www.tradingeconomics.co...

Píšeš. rastú výdaje vlády SR.
Fakty: výdaje vlády ku HDP sú dnes nižšie ako pred piatimi rokmi! http://www.tradingeconomics.co...

Píšeš, rastie zadlžovanie SR
Fakty: výška deficitu klesá, dnes je podstatne menšia ako pred piatimi a je menej ako 3 % HDP, čo je všeobecne akceptovaná hranica zdravého deficitu. Na základe tohto sa dvihol rating Slovenska. Nie a základe PR článkov, alebo sociálnych balíčkov.
http://www.tradingeconomics.co...

Píšeš - každý týždeň sa zverejní nejaká okrádačka.
A čo chceš? Aby sa o tom nepísalo? Chýbajú ti budovateľské správy zo socíku? Čím viac sa predsa píše o okrádačkách, tým menej sa bude kradnúť!

A nikde som mimochodom nenapísal, že sa chystám voliť Fica. Ani to nenapíšem. Môj komentár bol o tom, že ak opozícia plánuje vykresľovať vládu SMERu ako stelesnenie satana, ktorý zhumpľoval Slovensko, tak je to lacné, nedôveryhodné a smiešne. Opozícia musí akceptovať realitu, že Slovensko je a tom dnes lepšie ako pred piatimi rokmi a musí prísť s niečim čo SMER tromfne. Inak skončí opäť mimo vlády.

To je všetko čo mám k tejto téme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm,

"SMER tým mimochodom ukázal, že je schopný nejakého vývoja." Áno, že je schopný vývoja, o tom niet pochýb, vývoja k sofistikovanému marazmu na všetkých úrovniach štátnej správy s absolútnym deficitom morálky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán Pospíšil, roky 2016 až 2020

budú dobré na to, aby sa tzv. opozícia už ale úplne znemožnila a Smer - SD vyhorel, unudil, samopožral.

Všeho dočasu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmm ...

Skoda, ze vam nestojim o serioznu odpoved na moju otazku. Ze sa smer ludom postupne preje, v to dufam aj ja. Ale ak pisete, ze v rovnakom obdobi sa opozicia znemozni este viac, tak o com vlastne budu volby 2020?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán Pospíšil, skôr si kladiem otázku

o čom bude v roku 2020 Európa...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...o kaviárových toustech.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

SaS, jedina strana, ktera nekrade, neklame a neobraci kabaty, prvni volba
Lipsic, taky ho uz drzi za gule, ale snazi se, alternativni volba
OLANO, obdivujem za projekt pro osobnosti, alternativni volba
SMER, to je banda nenazrancu a oligarchu, nevolitelne
KDH, farizeji bez programu a empatie, vyhorena strana, nevolitelne
HID, strana uzko zamerana na juzne Slovensko, neperspektivne
SIET, nevyprofilovana strana, nevi co chce, neoslovila mne
Kotleba, nesledujem, netusim, co je to zac, neperspektivne
SNS, stara banda zlodeju v novem kabate, nevolitelne
SMK, tato strana je uplne mimo, nacionalismus je trapny, nevolitelne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

samorost,

vystihol si charakteristiku partají. Je pravdou, nech bloger tvrdí hocičo, že kto nevolí, volí Fica.
To nie je vydieranie, ale nepopierateľný a smutný fakt.
Ale pravdou je aj to, že kto zvolí stranu, ktorá koketuje a uvažuje o spolupráci s Ficom, tiež volí Fica.
Ktoré sú to strany? Ľahšie je napísať, ktoré to nie sú. SaS a Lipšicova partaj. Všetko ostatné je, po dlhoročnom sledovaní ich lavírovania a nemastno neslaných vyjadreniach pasé. Lipšicovi zas duša piští po kádeháckych témach. Navonok rivali, v podstate spojenci. Neviem si predstaviť jeho reálnu spoluprácu s liberálmi.
Za ponúknutý bakšiš, teda podielu na moci, sú všetci ostatní schopní akejkoľvek salto mortale. Hlavne KDH, SNS a Most - híd.
Druhou otázkou je, že opozícia sladko spinká, asi všetci si urobili letné prázdniny. Aj nečinnosť je známkou ich úprimnosti. Čakám nástup ich horúčkovitej činnosti so sľubmi nového raja, keď začnú voľby klopať na dvere. Napriek škandálom , megakauzám a závažným témam vládne priam idylka, len si to s Ficom nerozhádať, lebo čo keď. a keď človek nazrie pod tú "opozičnú" hatlaninu trochu hlbšie, až na úroveň regiónov, zistí, že spolupráca s Ficom pri všetkých kšeftoch beží na plné obrátky. A títo "nezmieriteľní" obchodní partneri budú predsa rozhodovať o tom, či koalícia, alebo nie. Všetko ostatné je púhy teáter smerom k voličom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blbost na kvadrat

Suhlasim s tym ze media su "Na priatelke".
Fico sa neporazi sam, ak nebude mat z coho, zvysi dane (zakon o daniach z nehnutelnosti je uz dva roky pripraveny) a meciarizmus neodisiel len sa presunul Ficovi na ramena (Malinova, zasah kuklacov). Co je jediny rozdiel oproti Meciarovi je ze svoje "unosy" vysvetluje volicom ako klamstava a podvody unesenych a jeho prezivajucim volicom to je jedno.
Opozicia je nejednotna rovnako ako ich volici maju kazdy svoj nazor, a kedze na Slovensku je vacsina iba prezivajuci proletariat, ostatni su vsetko mensiny, za co su trestani a pranierovani aj mentalnym prejavom autora tohto blogu.
Vedzte ale, ze my zo svojich zasad neustupime a je nam jedno kto bude chciet byt pri valove, ak to inak nepojde odideme a nechame vas v tom. Vsetkych zbabelcov ktori nemaju odvahu mat vlastny nazor.
No a ci ma tzv opozicia co ponuknut, nema, nic ine ako poctiva robota, nedat sa okradat statom a pravidla treba dodrziavat, neexistuje. A na to priemerneho slovaka nenachytate. Ibaze by bol nemec.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Mišo Šesták: Rusi pochodovali Slovenskom, Lučenec ľahol popolom 2 998
  2. Dominika Dongova: Čo robiť, keď muž nemá záujem o vzťah? 2 889
  3. Věra Tepličková: Dávame Trnkovi naozaj dostatok času? 1 783
  4. Aleš Tvrdý: Čo dokázal za 50 rokov Singapur 1 513
  5. Patrik Magdoško: Dankov hnoj 1 396
  6. Andrej Stančík: SMER musí padnúť 991
  7. Jozef Drahovský: Zákon o cestnej premávke 8/2009 Z. z. a zmeny k prvému decembru 2019 980
  8. Dušan Koniar: Až keď Fico klesne na dno, západne od Galapág 810
  9. Rudolf Trbušek: Zastavenie starých exekúcií "exekučná amnestia" od 1.1.2020 592
  10. Miro Koseček: Vládna strana ako nevyčerpateľný zdroj zhnusenia 567

Rebríčky článkov


  1. Jarmila Halgasova: Nie je čo oslavovať
  2. Štefan Vidlár: Habáňí
  3. Stanislav Mičev: Zodvihni sa Slovensko, bojuj za svoju budúcnosť!
  4. Vladimír Krátky: Kálavská behá cez pracovnú dobu po obchodoch !
  5. Martin Žilinčík: Peleho predstava kupovania policajtov
  6. Peter Biščo: Ako jednoducho dosiahnuť prebytkový štátny rozpočet.
  7. Ľudovít Herman: Samovražda
  8. Štefan Vidlár: Padňi komu padňi
  9. Roland Ondrus: Horná dolná alebo medzinárodné letisko?
  10. Štefan Vidlár: Snajpr

  1. Nový dôkaz potvrdzuje falšovanie zmeniek (minúta po minúte)
  2. Vodič riešil defekt, zlodej zatiaľ ukradol z auta vyše pol milióna eur
  3. Kočner riešil s prominentným lekárom aj korupciu
  4. NAKA obvinila Fica z hanobenia rasy a schvaľovania trestného činu
  5. Na kandidátke OĽaNO je zabávač Pročko, povedie ju neznáma učiteľka
  6. Nový Smer? Čudujú sa niektorí aj v Smere
  7. Novotný: Netušil som, že ma môže vidieť 100 miliónov ľudí. Ľutujem, že som neopľul Putinovu fotku
  8. NAKA obvinila Martina Daňa za daňové podvody
  9. Košice majú novú atrakciu v centre. Vyhliadkové koleso
  10. Mimoriadna situácia v Terchovej. Hrozí zrútenie masívu v Tiesňavach

  1. Fico rozkradol Slovensko: Teraz chce rozkradnúť aj slovenské zlato
  2. Fico na nás vypustil fešácky aj zbesilý Smer
  3. Vytrhané sedačky, rozbité záchody. Slovanisti po sebe zanechali spúšť
  4. Zlatica Kušnírová: Od začiatku som hovorila, že je to politická vražda, mali ma za blázna
  5. Izraelský premiér Benjamin Netanjahu: Máme historickou příležitost
  6. Vianočné príspevky dôchodcom - kto a koľko dostane?
  7. Treba sa báť nacionalizmu?
  8. Matovič premenil rešpektované ľudské príbehy na jeho ďalšie obyčajné opičky
  9. “Omyl” poslankyne "KDH" Anny Verešovej?
  10. Kotleba, mladí a naše mantry

Už ste čítali?