Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravný pilot 2 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

MPL

No, cele to nie je take jednoduche ako to vyzera. To, ake hodiny a kam sa zapocitavaju je uplne jedno. Kazdopadne ziaden simulator nesimuluje realne lietadlo uplne dokonale, to by na konci nebolo potrebne odlietat tych x "okruhov" na realnom lietadle. Vycvik MPL primarne prebieha uz pre konkretnu spolocnost podla ich postupov, takze zamestnanie je vlastne podmienkou. Druha vec je, dokedy. V nasich zemepisnych sirkach aerolinky ludi moc nepotrebuju, takze pretrpia nejaku dobu s takymto "kuricom" a potom odchod. A o tuto kvalitu dalej tiez nie je moc zaujem od inych spolocnosti. Ryanair sice ludi berie ale nie po MPL ale pred typovkou ktoru si robi sam a necha paticne zaplatit. No a co sa tyka kvality tohoto produktu po vycviku, zrejme to dokaze stukat do vypinacov a odpovedat na hlasky ao kapitana. Cele to skonci po preladeni na Rhein radar alebo Maastricht control. Tam uz zostava kapitan "sam" a kuric sa len diva co sa okolo neho deje. To ho na MPL vycviku predsa neucili... Prajem kapitanom pevne zdravie a nervy. P.S. Predpokladam ze si citatel vsimol ze sa nikde nevyskytuje slovo "pilot" pretoze toto slovo oznacuje uplne inu osobu o ktorej v tomto pripade nemoze byt ani reci a podobnost s pilotom nie je ani cisto nahodna
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME