Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Záhada guerilla prechodu na Grosslingovej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

To je fakt riadna blbosť

Čudujem sa, že to nezmietli zo stola okamžite, ale to len preukazuje, že poslanci vôbec nepoznajú svoje mesto. Okrem toho - z rozumných dôvodov nemá žiadna škola voľný "výbeh" na cestu rovno z hlavnej brány školy, naopak, vždy je tam zábradli. Toto zábradlie sa navyše nesmie oblizovať, keď mrzne :-). A čerešnička na koniec: Neviem či aj teraz, ale keď som bol gamčák ja a neskôr môj syn, tak v školskom poriadku bolo, že vchod do školy je zozadu, teda od školského dvora kam sa dalo dostať z Gajovej a z Bezručovej. Takže pre koho by bol ten prechod?
Summary: Ani cyklokoalícia ani väčšina poslancov netuší, čo predkladajú, resp. čo schvaľujú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dakujem za reakciu,

este treba zdoraznit, ze tam predsa nechodia ziadne male deti, ale gymnazisti, polovica z nich uz ma obcianske preukazy.

Proste taku hovadinu (pardon za vyraz) len tazko pohladate. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nehovoriac o tom, ze aj tak sa tam chodci motaju ako madar v kukurici :) Okrem toho, tych aut tadial nechodi (ani nechodilo pred uzavretim sturovej) tak vela, takze sa da bez problemov prejst na druhu stranu. to len cyklofasisti si potrebuju odfajknut aktivitu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Gymnazisti maju OP vsetci (obcas sa najde vynimka, mal som jednu spoluziacku, co mala v oktobri az 15 rokov...).

Ale treba ratat aj s jednou specifickou kategoriu a to je prima-kvarta na osemrocnom... to su predsalen deti...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem, kedy si tam mal syna, ale v 02-06, este pred rekonstrukciou teda, bol ranny vchod do 8 hod z boku a zozadu, po 8 len spredu. Odchadzalo sa predkom :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No veď zhruba tak

som to napísal, z hľadiska dopravy je dôležitý ten čas do 8:00, vtedy ide najviac žiakov. Vychádzanie po škole hlavným vchodom, to už si veru nepamätám, ako bolo, ale tiež - to už nie je masovka, žiaci nejdú naraz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

url este raz

kedze formular zjavne nezvladol dlhu :)

http://*****/pqknmyk

resp

http://*****/1L3IzFT

resp

https://*****/VLJbF6

resp

http://ix.sk/UFyRK

nejaky z nich snad prejde tou uplne zbytocnou a hlupou restrikciou :-/
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

Pri vsetkej ucte pan prezident, hujera mate v gatiach.

A teraz k veci. Ten prechod poznam, krizovatka je dost frekventovana, ale ak si vsimnete, to velke cierne auto parkuje mimo vyznaceny box tak nestastne, ze naozaj znizuje vyhlad pre vodicov. Tiez tadial chodievam (bicykel/auto), ale zatial som nezaznamenal ziadne problemy na tomto konkretnom prechode. Skor mi tam prekaza citylight kvoli vyhladu aut prichadzajucich zlava, ktore maju dat prednost tym sprava. Tiez prichadzajuce auto nemoze ist velmi rychlo, lebo tiez musi dat prednost sprava. V takej uzkej ulicke to zenu len blazni, ktori nemaju ludsky zivot v ucte.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cyklokokalícia - strašiak

reálna skúsenosť so stavebným úradom - "a máte to schválené cyklokoalíciou?" - toto už hovorí za všetko. Táto skupina záchrancov Bratislavy terorizuje komplet celé mesto spôsobom, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Al-kaida. Ich nátlakové akcie sú povestné a ich anti riešenia si zanedlho vyslúžia anti cenu za zdravý rozum. Toto nemá nič spoločné so zlepšovaním podmienok pre cyklistov, sú to iba uletené predstavy skupiny amatérov vydávajúcich sa za dopravných odborníkov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To keby sa ma

na stavebnomurade niekto spytal, tak nie on, ale jeho sef by ieco zazil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stav bratislavy

otazka je ci na tom stavebnom urade je zastupena cyklisticka dorpava a ci sa robia zmeny nielen pre IAD ale aj pre cyklisticku a pesiu dopravu. bohuzial je vidiet ze asi nema napriklad aj teraz obnovuje magistrat cesty a mohol by tam integrovat cyklisticku dopravu ktora by pomohla odlahcit cesty od automobilnej dopravy ale vobec sa tak nedeje. zda sa mi ze magistrat zneuziva sluzby zadarmo cyklokoalicie lebo zase volaky spravny politici potrebuju zakazky pre svoje firmy. mozno by mohol vysvetlit pan Palko preco je zo 162 000 000 euro tento rok na cyklistiku menej ako 0,5 percent co je 250 000 euro. Prosim Vas co ste spravili pre svojich volicov? v bratislave chybaju kose, su rozbite cesty a policia si neplni povinnosti...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

0.5 % z rozpoctu zodpoveda podielu cyklistov na celkovom objeme dopravy (IAD, MHD, pesibus, vlaky,..)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stav bratislavy

Bratislava je rozkradnuta a zdemolovane mesto ktore vyzera horsie ako ine okresne mesta. aj preto lebo takyto @politici@ z KDH su stale v dopravnej komisii. aj kvoli takymto politikom je mesto rozkradnute staci si pozriet hlasovanie poslancov. presne kvoli tomuto stavu vznikaju vseliake iniciativy ako zelena hliadka, cyklokoalicia, bratislavsky okraslovaci spolok..... pretoze uz sa nemohli pozerat ako toto mesto schatra pod tymito pseudo politikmi. Prosim Vas vzdajte sa Vasho mandatu. Skodite tomuto mesto. taketo ulice by mali mat 30 a chodci by mali mat prednost.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chodci nemaju mat co prednost na ceste pre auta. Su to rovnaki ucastnici dopravnej premavky, rovnako maju povinnosti a ked porusenim predpisov zavinia dopravnu nehodu, maju byt za vinika oznaceni oni a nie gumovym zakonom vodic. Vratane povinnosti uhradit skodu na vozidle, ci nemajetkovu ujmu v podobe stresu vodica.

Par ludi - povacsinou cyklisticki a pesi extremisti - tu siri nezmysly o tom, ze stoja nad zakonom a pravidla pre nich neplatia.

Ano, poslanci v BA by mohli s vecou nieco urobit. Napr. rozhodnut, ze iste trasy smie cyklista pouzit len v pripade riadneho osvetlenia. Pretoze by som povedal, ze vyrazna vacsina tychto kaskaderov, co za sera valia Blavou sliapuc do pedalov jak Sagan a Tour de France bez ohladu na vyskyt chodcov je az tak ekologicka, ze elektrinu povazuje za diablov vynalez. Keby si tam ale dali aspon tu sviecku ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spravanie chodcov

je jasne ze chodci sa maju spravat zodpovedne tak aby nikoho neohrozovali, ale vacsinou vnimam automobily ktore casto prekracuju 30km/h na 50 km/h co moze byt v ulickach stareho mesta problem. preto by som bol rad aby boli caste merania rychlosti vodicov. a tak isto pokial chodec skoci autu pod kolesa nech automobil pouzije zaznam z palubnej kamery a nech je zodpovedny za to pokial to bola jeho chyba. vsetci ucastnici cestnej premavke maju byt zodpovedni.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

Tu zda sa niekto vobec netusi, co je a co nie je v kompetencii dobravnej komisie miestneho zastupitelstva. :D Ale nevadi, vysvetlim. Komisia moze ODPORUCIT starostovi to ci ono v naozaj skromnom rozsahu. Ci to starosta prijme za svoje, je len na nom.
Co mozeme urobit a co sme aj urobili, je ze sme zvysili rozpocet na cesty a chodniky (3. a 4. triedy, ktore ma MZ v sprave) o 100.000 EUR, pretoze moj nazor je, ze aj cyklisti chodia po cestach (ja teda chodim prevazne po cestach) a zasluzia si bezpecne krajnice, nerozbite, atd. Ale opat - je to starosta, ktory rozhoduje o tom, kam tie peniaze v ramci dopravy pojdu.
Apropos na Grosslingovej tusim 30-tka je, co by ste vedeli, keby ste tadial chodili (ako ja). ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Poradím vám, kde dať parkovať tie autá. Starší ľudia vám poradia, čo je Liga pasáž a na čo sa chodilo do kina Slovan. Že tam máte nevyužitý veľký priestor-kinosálu.
Hodnotnému priestoru zdevastovanej občianskej vybavenosti zaliatej asfaltom na sklobetonovej dlažbe kráľuje novinový stánok a rozjazdené chodníky Grosslingovej Pekná vizitka starého mesta, aj tí japončíci tam kľučkujú ako ovce, keď idú k modrému kostolíku. Ešte, že tie chodníky dostatočne dimenzovali socialistický súdruhovia tak, že nevznikajú jamy po pol tonových kolesách ako pri škole nad Ministerstvom záhraničných vecí.

Je na Vás ako využijete svoj poslanecký mandát a kam posuniete verejný priestor. či ho obklúčite parkovacími autami, alebo nebudete tolerovať na stavebnom úrade znižovanie počtu parkovacích miest v garážach v novostavbách (Stein, Radlinského, Mýtna)
...Je to očividne na vašom rebríčku hodnôt.

Keď už hovoríte o pravidlách, a tušení 30ky, tak by ste mohli podniknúť aj reálne kroky A vyžadovať od policajných zložiek, aby boli dodržiavané a kontrolované pravidlá a predpisy. Keď už leštíte stoličku v miestnom zastupiteľstve.
Pešiu policajne hliadky vyhynuli v treťohorách a na Dunajskej 50% stojí niekdo v cyklopruhu. Cez Šafko vám v parku lietajú na zásahy policajné autá pomedzi kočíky.

No parádny obraz mesta budujete či už so starostom, či s dopravnou komisiou, alebo aj bez nich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nezmyselne umiestnený prechod.

Zároveň sa tu potajomky predpokladá premisa, že chodec nesmie prejsť vozovku mimo prechodu pre chodcov, čo nie je pravda. Pridávanie kde akých prechodov pre chodcov v meste vybudováva tento pocit zároveň nepriaznivo aj u vodičov, prestávajú byť ostražitý, pretože chodca očakávajú len na prechode.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME