Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie tu.
OK
Všimli sme si, že máte zapnutý nástroj na blokovanie reklamy. Príjmy z reklamy umožňujú nášmu webu fungovať. Ak nás navštevujete pravidelne, môžete nás podporiť tým, že si Sme.sk pridáte na zoznam odblokovaných webov (whitelist). Ďakujeme.
✖
prekvapený, že na klasifikačnej porade vykonávate klasifikáciu. Klasifikuje sa predsa na vyučovatej hodine a z učiva vymenovaného vo vzdelávacom štandarde formami vopred dohodnutými na predmetových komisiách, t, j, či pôjde o test, didaktický test, ústnu odpoveď, komisionálnu skúšku. Klasifikačná porada je porada, ktorá nemá v programe vykonávať klasifikáciu prospechu, čudujem sa vedeniu, že sa s tebou dalo do tejto témy vtiahnuť. A ďalej chcem poznamenať, že sa mi nepáči, že blog si napísala v duchu, že na každej škole to tak prebieha, že prepadajúci žiak sa nenechá prepadnúť. To zase hop, až tak zlé svk školstvo nie je.
môžte prosím zacitovať kde sa v článku píše že tak to je na KAŽDEJ škole? Ja som tam takú vetu nenašiel. Že existujú výnimky sa tam nevylučovalo. Ak o nejakej viete, uveďte ju. Okrem toho, aký má význam takého žiaka ktorý nemá roky záujem o teoretické učenie, a jeho známky to dosvedčujú, nasilu nechávať na škole aj keď na ňu zvysoka kašle?
"v poriadku nie je len to, že sme neobjektívny", "koľko krát", o milióne chýbajúcich čiarok ani nehovoriac, tak s pánom bohom. Prečo mám pociť, že uvedená učiteľka učila slovenčinu?
nechcem povedať, že to je zanedbateľné, ale predsa len, sú aj dôležitejšie veci. Napr. tá vec, aký vzor dostávajú žiaci v školách, kde sú rovní o rovnejší.
ak slovenčinu nezvláda človek, ktorého vzdelávanie skončilo v siedmej ľudovej. Ak vysokoškolská učiteľka, ktorej jazyk je základný pracovný prostriedok, napíše príspevok v takom tvare, ako učiteľke z blogu, tak to je hanba. Taká učiteľka by nemala odísť sama do dôchodku, takú učiteľku by zo školy mali vyhodiť.
Niekedy prináša prevkapujúce poznatky a potom i pozitívne výsledky aplikovanie niektorých skúseností z iných systémov osvedčených v zahraničí. Často sa v tejto súvislosti spomína Fínsko.
Zaiste tu nikto nebude čosi kopírovať, ake mnoho by sa dalo prispôsobiť našim podmienkam. Naša mentalita a ekonomická situácia nie je prvoradou prekážkou, skôr azda rámcové podmienky politického rázu.
Pod rámcovými podmienkami politického rázu sa rozumejú zákony a nariadenia určujúce školský sytstém, napríklad počet povinných hodín vyučovania a maximálny počet žiakov v triede, platy, odmeňovanie a sankcie personálu, spôsob voľby a dosadzovania riaditeľov a kontrolných orgánov a podobne.
Jedná sa tu o podmienky často korigované nástupom novej generácie do ministerstva školstva, do parlamentu a či iných úradov.
Inak som dosť