Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Integrovaný Pat a Mat (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Po mojich skúsenostiach

z augusta 2015, mesto Bratislava je šípková Ruženka, na ktorej parzituje niekoľko zbojníckych rytierov. Tak devastované mesto, po 25. rokoch od revolúcie je výpoveďou o koristníckych záujmoch privilegovaných skupín, ktoré generujú zbojnícke vlády. Komunisti zničili historické centrum, ich pohrobkovia dokonávajú dielo skazy. Čo na to obyvatelia SR? Hádajú sa a urážajú navzájim. Kto je CP, kto je Bratislavčan. Pričom skoro všetci akože Bratislavčania majú rodičov, či starých rodičov zo všetkých kútov Slovenska. Prečo Slovák musí miesto riešenia problému, vždy hľadať nepriateľa a závidieť?
Na margo lístkov v doprave, je mi ľúto každého, kto nevie po slovensky, aj ten cezpoľný Slovák má problém. Prečo ho nemá v zahraničí?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

len aby sa nezabudlo

V Bratislave tých 25 rokov vládnu tzv. "pravičiari". Ktorí zvyknú nariekať, ako by bolo na Slovensku dobre, keby tu nežilo toľko "ficovoličov".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nepíšem nič

o ľavičiaroch, či pravičiaroch, píšem o obyvateľoch Slovenskej republiky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Obyvatelia Slovenskej republiky

okato kašlú na svoje hlavné mesto, lebo svojím sociálnym zložením, politickými preferenciami, priemerným zárobkom, historickými tradíciami a inými faktmi ďaleko presahuje provinčný rozmer vidieka s jeho zápecníckym a závistlivým prístupom ku všetkému. Preto idú z rozpočtu na naše hlavné mesto neskutočne neporovnateľne malé financie aj v porovnaní s takým Brnom. Preto tu nikdy nebude ochota riešiť problémy dopravy definované východo-západným uškrtením medzi Dunajom a Malými Karpatami nejakou mimoúrovňovou dopravou, preto Bratislava vyzerá ako vyzerá. Podpísali sa na tom bývalí aj terajší komunisti vo vládach a na radnici.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Vhodnejsie by mozno bolo napisat, ze 25 rokov v BA vladli nominanti "standardnych" stran a vyzera to tam tak ako na celom Slovensku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a čo môžu robiť ?

Zaujalo ma toto: " Som idealista a predstavujem si to takto: magistrát a župa robia všetko preto, aby čo najväčší počet ľudí dostali do hlavného mesta prostredníctvom verejnej dopravy. "

Čo konkrétne môže magistrát a župa urobiť preto, aby čo najväčší počet ľudí dostali do hlavného mesta prostredníctvom verejnej dopravy. Čo si autor predstavuje, že by mali (u)robiť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tych moznosti ma aj zupa aj magistrat neurekom. Od budovania infrastuktury, cez spoplatnenie vjazdu do centra az po parkovaciu politiku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vďaka za úprimnosť

Magistrát a župa majú možnosť to osobnej doprave čo najviac sťažiť. A to aj robia a zrejme aj robiť budú.

Ja vidím rozdiel v tých iným mestách práve v tom, že tam nemá prevahu anti-auto sekta, ale zrejme nejakí technokrati bez ideologického odporu k osobnej doprave. Pretože napríklad vo Viedni je hromadná doprava skutočne na svetovej úrovni, ale tých ľudí z áut do nej nedostali. Nechali im možnosť sa rozhodnúť (aj z môjho pohľadu) síce zvláštne, ale slobodne. No a o tom to je. Nie realizácia vzdušných zámkov, ale želaní občanov. Že želaním veľmi veľkej časti obyvateľov Bratislavy a okolia je podpora osobne dopravy, to nevidí len zaslepený cyklovanatik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dakujem za odpoved. Som tiez za rovnovahu jednotlivych sposobov dopravy a aj ked som fanusikom cyklodopravy, nie som cyklofanatikom. Zastavam vsak nazor, ktory sa Vam nemusi pacit: jazdenie autom po centre mesta a jeho zaparkovanie zdarma nepovazujem za zakladne ludske pravo, ale za "premium", za ktore sa ma platit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takze to obrovske mnozstvo ludi co pravidelne potrebuje pouzivat obrovske mnozstvo aut, to su vsetci taka vyssia trieda. Mali by poriadne platit, burzuji jedni zbohatlicki. Na rozdiel od tych par nepriemiovych, co si mozu dovolit chodit po meste na bicykli pravidelne, nie len v ramci sportu ci relaxu.

Este potom treba zvolit vhodne kriterium, aby nam ta doprava bola v rovnovahe. Napriklad podla pocet najazdenych kilometrov, alebo este lepsie celkovej vahy dopravnych prostriedkov daneho typu - ved sa to vola rovnoVAHA. Jedno auto na 100 bajkov, to bude spravodlive a ja nebudem cyklofanatik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

parkovanie "zdarma"

V dnešnom super pokrivenom ekonomickom prostredí je veľmi ťažké povedať, že parkovanie je zdarma. Väčšiu časť ceny pohonných hmôt totiž tvoria rôzne druhy daní. Aktuálne sa v Bratislave navrhuje tiež drastické zvýšenie daní z nehnuteľnosti. Ale ani za tohto stavu by som sa ja nejakej forme spoplatnenia parkovania nebránil. Ostatne bežne za parkovanie v BA platím, takže už dnes to zadarmo nie je.

Ale ako som písal: mne nevadí ani preferencia hromadnej dopravy. Ale to, čo sa v BA robí už veľmi dlho, nie je preferencia MHD, ale polená pod kolesá osobnej dopravy. Toto skutočne vo Viedni, ani v iných "civilizovaných" mestách neexistuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

???

Nebolo by nahodou konecne menovite oznacit zodpovednych za tento paskvil? Co na to roduverni , narodne uspokojeni BA/SK? Denno denne potvrdzujete pravdu rovnajucu sa 1 .- SK a jeho narod nema opodstatnenie pre samostatnu existenciu, aj vy v SaS , ste to jasne dokazali...
Inac mesto je urcene rovnomerne pre vsetky druhy dopravy a kazde vybocenie z rovnovahy akymkolvek sposobom je cestou ku katastrofe vz. Bradavica nad Dunajom. Zial, stale ste nepochopili, ze BA je stale vlastne len subor - hmlovina dzedzin bez mestskych vazieb,mesto je len povodna stara BA, zvysok len prilepky a to je vysledok prace narodnostatne uvedomelych szlovakov... Prahu ako mesto ,proti jej voli deklaroval pomazany panovnik- inac vladol aj BA- Jozef I. v r.1781? pokila dobre pamatam a posledna velka zmena v zhmotnovani a zmestovani je z r. 1920!!! Teda uz nejakych 230 rokov je postavena na principoch komunity/mesta...kdeze ste v BA? Pat a Mat Droba,co je vysledkom vasho politickeho posobenia? Kecy! Ale Richard je skutocne dobry v D v TV a dava zabrat posahanej EU... zial jeho vysledok na SK je ubohy! Preco?
Svi niam perly sypat nehodno...vraveli moj stary otec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán Dropa, pre durákov stále platí

NEVYLEPŠUJME TO, LEBO TO POKAZÍME !!!
A či je to pravda, o tom vééééééľlmi jasne hovorí výsledok takéhoto snaženia.
Nejaká otázka ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vysledok

vysledok integracie je dobre vidno posledny tyzden na cestach, ktore su akosi vyrazne plnsie...
PS: nech by to bol paskvil akykolvek, ale skombinovat ho este s faktickym zdrazenim pre takmer vsetkych pouzivatelov je zarucene najlepsie na to aby to odradilo kazdeho koho moze.... a ak pojdes tou elektrickou z dubravky do race, tak sa nemusis nad nicim velmi zamyslat ale kupis si proste ten hodinovy listok ktory stal este minuly tyzden 90 centov a tento tyzden stoji uz 1.20 eura... pritom co kusok za hranicami (v AT) sa ceny benzinov blizia opat k 1 E (bezne sa uz da kupit benzin za 1.0x E) tak je to uplne idealne k tomu ako dostat co najviac ludi do aut... (zdrazenie pre vacsinu do BA dochadzajucich SADkami si mozes najst v mnohych diskusiach)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pan Droba mal som o Vas inu mienku

pokutovat a buzerovat mastnymi pokutami to je take ficovske riesenie pre ludi s intelektom drevorubaca
skoda ze ste sa znizili na tuto uroven
povazoval som Vas totiz za rozumneho cloveka aj ked na niektore veci mam iny nazor ako Vy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja Vas zdravim a mrzi ma, ze ste moj posledny odstavec nepochopili ako ironiu. Cely text je takym smutno-smiesnym povzdychnutim nad tym, kam cela BIDka smeruje. Buzeracia obcana statom je jedna z veci, proti ktorej stale bojujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

takze som Vas pochopil opacne...

takze som Vas pochopil opacne ako ste to mysleli

som rad ze moj povodny pozitivny nazor na Vas ostava a ze som sa zmylil ja v pochopeni Vasej zdanlivo zlej myslienky
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no ja teda neviem

To už je Slovenský národ naozaj tak zdegenerovaný, že má pri prohľade na schematickú mapku problém spočítať počet zón? Hrozný matematický výkon, pri ceste z Pezinku do Dúbravky 520, 510, 101 a 100, takto to vyzerá úplne jednoducho, ale tú stovku že treba za dva krát rátať, to je riadna zákernosť... tí šikovnejší, najmä mladšia generácia to zráta v exceli, niekomu možno pomôže sused, profesor matematiky na dôchodku, no zvyšok, zatiaľ asi tápe v tme. Veď ked pán poslanec Droba má problém zrátať dve zóny, ako by sa obyčajný pezinčan dokázal dopočítať až k číslu 5? No možno na prstoch. No a po šialenej matematike už asi nikomu neostáva dostatok mentálnych síl na pohľad do cenníka, lebo 5 zónový 90 minútový lístok je až na piatom riadku... toto už fakt asi nikto nedá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V ostatných dvoch rokoch

sme strávili 2x14 dní oddychu na južnej Morave ako nemotorizovaní dôchodcovia. Pred prvým pobytom som sa cez internet dozvedel, že tam budeme používať integrovanú dopravu a jej vysvetlenia boli pomerne kusé. Na tvári miesta sme sa však presvedčili, že všetko funguje akosi samo od seba. Vodič autobusu, pokladníčka na železničnej stanici alebo sprievodca vo vlaku - všetci vedia reagovať na akúkoľvek požiadavku alebo otázku a poradia vždy tak, aby sme na našu predbežnú neinformovanosť nedoplácali. Pohybovali sme sa tam absolútne slobodne a bez obáv.
Moja dnešná cesta z Lamača do Stupavy a späť mi dokázala, že aj tu by to tak mohlo fungovať, ale všetko je v ľuďoch. Pri ceste tam mi vodič spoja č. 215 bez akejkoľvek diskusie vydal lístok a šiel som. Naspäť to už na tej istej linke bolo o čosi zložitejšie: Prosím si zľavnený na Vrančovičovu. - Aký zľavnený? - Pre dôchodcu na Vrančovičovu. - Ale aký zľavnený? - No taký, akým som sa dostal sem, dôchodcovský, zľavnený na Vrančovičovu. - Ale aký zľavnený, sú predsa 4 druhy! - Prosím Vás vydajte mi taký, aký uznáte za vhodný pre mňa. Zľavnený na Vrančovičovu!
Zjavne mnou znechutený vodič mi napokon vydal navlas rovnaký lístok ako ten po ceste tam, lenže jeho spoj už v tej chvíli meškal okolo 10 minút. Pri takomto spôsobe komunikácie ešte málo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

215? To nie je trolejbus?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Miroslav Pollák: V sekte sa nerozmýšľa, v sekte sa poslúcha 2 865
  2. Vladimír Hudák: Pôjde Fico za mreže? 2 228
  3. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (22. - 28.2.1919) 1 664
  4. Věra Tepličková: Ďalšia (neza)chránená osoba. 1 660
  5. Paula Kentošová: Budem brať drogy až kým neumriem 1 558
  6. Dominika Ošková: Ako som sa na Luníku IX ocitla 1 323
  7. Miroslav Lukáč: J. Kuciak našiel žumpu. A. Bán podvihol vrchnák a gen. prokurátor sa zhrozil obsahu... 1 298
  8. Robert Puk: Ako zvážajú Srbov do Landroveru 1 254
  9. Vladimír Koláček: Normálny PODVOD so zľavami, aj takto reťazce klamú... 1 252
  10. Oliver Andrejčák: Bude Fico na novinárov útočiť aj fyzicky? 1 147

Rebríčky článkov


  1. Andrej Špeťko: Dievča z kaviarne II.
  2. Peter Biščo: Nedôstojnej tme dajme nadobro červenú!
  3. Milan Lacúch: Odplata za smrť Krista!
  4. Alojz Baránik: Reakcia na článok Jána Drgonca o výbere sudcov ÚS
  5. Lenka Fedorová: Aké pekné snežienky! Bola by škoda medzi nimi nevyvenčiť psa!
  6. Július Kovács: Nad Jánom a Martinou plačeme, ale na jeho myšlienky kašľu .
  7. Ján Dulovič: Utrime si kropaje, pred nami je Veľká Mača…
  8. Simona Šarlayová: Môj denník Holandskom I.
  9. Tomas Bily: Život s nástenkou
  10. Kristína Jakubičková: Trampoty tridsiatničky

  1. Kiska: Fico ma chcel vydierať, aby som ho vymenoval
  2. Čo s mafiánskymi praktikami Fica?
  3. Trnava odmieta hrať na Tehelnom poli, ak jej fanúšikovia nedostanú lístky
  4. V Tatrách spadla na turistov lavína. Jeden neprežil
  5. Žena zomrela po večeri v michelinskej reštaurácii vo Valencii. Podnik zavreli
  6. Škrtel, Hubočan a Nemec ukončili reprezentačnú kariéru
  7. Vojna Fica a Kisku vstúpila do novej fázy
  8. Vlhovú vítal v Liptovskom Mikuláši veľký dav fanúšikov, neubránila sa slzám
  9. Zahraničná novinárka hľadá byt v Bratislave. Cudzincov nechceme!
  10. S Čaputovou sa môže zopakovať Mikloškova dilema

  1. Marek Vagovič: Fico má v očiach veľký strach. Ide mu o všetko
  2. B.Kačáni: Nezávislosť médií a iné prepletence
  3. Smer mafia: Fico telefonoval s Vadalom, píšu talianske noviny
  4. Zlatica Kušnírová: Každý deň vyjde najavo nová špina
  5. Mikloškov pamätný prejav: Marec 2018 nech navždy straší tých ktorí chcú zneužívať moc
  6. Iniciatíva Za slušné Slovensko si pripomenie rok od vraždy novinára v 58 mestách
  7. Ako nám SNS život zdražila
  8. Smrť a naše dejiny: K prvému výročiu smrti Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej
  9. Organizátori protestov Šeliga a Farská: Premiér Pellegrini zlyhal, mal by odísť
  10. Fico sa rozprával s Vadalom vo veľmi priateľskom tóne. Rozhovor je autentický, tvrdia investigatívci

Už ste čítali?