Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Podvodníci z VW budú pykať, ale čo podvodníci z EÚ? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale to je zvláštne že zrovna vás to rozčuluje? Veď podovod typu eutanázia ( to nie ej zabitie, ale milosrdná smrť), alebo podvod interupcie ( to nie je nájomná vražda), ale len taký podvod, že sa žena zbaví zhluku buniek či nejakého parazita asi pásomnice. Tieto podvody vás nerozčulujú?

Holt, ak je podvod oštemplovaný pečiatkou úradníka tak už to podvod nie je, že súdruhovia liberáli?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ďakujem

za vysoko odbornú, konštruktívnu a hlavne k téme poznámku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj ja ďakujem,

za konštruktívnu, odbornú a hlavne nepochopenú poznámku na moju poznámku na tému podvod.
Či nepísali ste o podvode a ja som reagoval na iný blog? Tak ak je to tak, potom sa vám hlboko ospravedlňujem.
Ak niečomu nerozumiete tak sa spýtajte. Ďakujem vopred.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lotos Zena

Neviem ake lieky beriete, ale ja by som ich vysadil :).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak kľudne ich vysaď, len čo ti povie tvoj ošetrujúci lekár?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

toto som napísal prednedávnom

na túto tému:
to je tak, keď sa porušujú prírodné zákony. Spaľovanie nafty je proces, kedy dochádza .... Na jednej strane sa získa energia, na druhej strane odpad. Nech čokoľvek urobíte s procesom, vždy bude vznikať odpad (pevné, plynné a tekuté častice). Keď "úradník" rozhodne, že nejaký parameter sa zlepší o xy%, do určitej miery to pôjde,za určitou hranicou ani náhodou alebo veľmi draho (podstatné zvýšenie ceny auta). Netreba mať vešteckú guľu, aj naftové motory iných výrobcov, ktoré sú používané v bežnej prevádzke osobných, či úžitkových áut majú ten istý problém ako VW.

Dnes dopĺňam, že tie "zelené" normy, ktoré sa vymysleli a schválili "vraj" v prospech prírody nie je možné dodržiavať v praxi pre bežné a hromadné používanie v autách. Buď dôjde ku korekcii noriem alebo k rastu cien áut z dôvodu, že tie náklady na likvidáciu odpadov vzniknutých v naftových spaľovacích motoroch s dodatočnými zariadeniami v motore bude musieť niekto zaplatiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Omyl !

Keď schvaľovali emisné normy pred 10 rokmi, neboli to žiadni zelenáči, boli to odborníci na úrovni - ich cieľom bolo schváliť prevádzku ÚSPORNÝCH áut v EÚ, pretože hlavným cieľom vtedy bolo znížiť energetickú náročnosť od drahej ropy vtedy (za 120 USD).

Mysleli si, že v roku 2020 budú jazdiť len autá typu Fabia 1,2, ktoré majú spotrebu 4,5 l/100km a teda nebude potrebné dovážať toľko ropy, čo sa samozrejme schovalo za "emisné limity", bolo jasné, že 3litrové, 170kW motory to nijako nemôžu splniť. Niektorí nemeckí výrobcovia silných áut v tom videli zánik firmy, pretože to nijak nemohli splniť, tak zalobovali u svojich politikov, ktorí im vybavili prehliadanie limitov u dohliadacích orgánov.

Čo chcem povedať: nečudujte sa napr. postupu Merkelovej k migračnej kríze, pretože jej to nakázali tí, ktorí ju majú v hrsti odposluchom jej a najvyšších nemeckých predstaviteľov (aj o konkurencieschopnosti nemeckého autopriemyslu), a ktorí keby sa rozhodli zverejniť ich, tak hrozí okamžitý rozchod východných a západných členov EÚ - teda rozpad EÚ.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

môj príspevok bol

zameraný vyslovene odborne na naftové motory vo vzťahu k prírode. Kedže som vyštudoval na vysokej škole a robil štátnicu z naftových spaľovacích motorov, tak som to teraz zjednodušil na prírodné zákony vs čo vzniká pri spaľovacom procese nafty.
To, čo ty píšeš, je o vzťahoch a hodnotách medzi človekom - prírodou - cenou auta a jeho úžitkovou hodnotou. Tento vzťah sa "pretvorí" do noriem a predpisov, ktorými sa chce docieliť súlad medzi prírodou - človekom - autom. Otázka znie - za akú cenu.
Chcem tým zdôrazniť, že čokoľvek človek chce dosiahnuť klamaním a obchádzaním prírodných (najmä fyzikálnych) zákonov, skôr, či neskôr dopadne v neprospech človeka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rozdiel je v tom, ze stat stanovuje pravidla, ktore platia pre vsetkych rovnako. Ak vsak jedna automobilka podvadza pri testoch, ziskava tym vyhodu oproti konkurencii.

Ziadne testovanie nebude sediet na vsetkych vodicov a to ze sa testuje pri viac ako idealnych podmienkach je nieco s cim treba pocitat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Auto na vodu, teplo ze zimy,

city v pilulkách
Tohle budem jedno ráno mít...

uz coskoro. toyota už na tom pracuje. a arabáši nebudou mít co žrát : )
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

He, he,

zvláštny interes. Myslím, že máme dostatočne schopného podvodníka nehorázne veľkého kalibru na úrovni štátnej mafie, ktorá si hovorí vláda, dokonca aj na Slovenské pomery. Zaoberať sa VW a EU je predsa len trocha "od ruky", bližšia je nám naša vykradnutá špajza, ako európska. Ste poslankyňou Národnej rady SR, tak starajte sa o naše pomery a problémy VW nechajte na nich a problémy EU nechajte na poslancov EU...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME