Utorok, 22. august, 2017 | Meniny má Tichomír

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

3 veci, ktoré pomôžu vášmu podniku k dokonalosti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

V pat hvezdickovom hoteli

by ten "ciasnik" cistil zachody a jeho zamestnavatel by sa mal radsej venovat chovu osipanych a nie restauracii.
Bum,bas,bum,bas,pol notovy kraval, ktoremu niektori ludia hovoria muzika je velmi neprijemny hluk vsade.
Mal som podobne skusenosti,pohostinstvo je kultura, potrebuje este nejaky ten cas na vyvin.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

škoda, že Váš článok je neadresný

a ako všetko sa dá zovšeobecniť, urobili ste to aj Vy,pani autorka. Keď máte zlú skúsenosť s konkrétnym hotelom, treba ho aj pomenovať. Vtedy má článok dosah a Vy ako klientka s danou skúsenosťou môžete nepriamo prispieť k zmene...nech akokoľvek dopadne, iba takto je možné preukázateľne a vecne zvyšovať nároky na úroveň služieb v našej krajine.Podnik je obrazom majiteľa, prevádzkar,čašník a ďalší personál sú zamestnanci.Nie je to náhodou aj tak, že majiteľ má nejaké kritériá na výber zamestnancov a potom na tých vybraných aj nejaké nároky?
Trochu ma prekvapuje, keď v súvislosti s reflexnou masážou chodidiel spomínate zaborené masérkine nechty.To je asi iba (nevydarená) metafora...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pri tom 3. bode vás obdivujem.

Ja by som sa postavil a s celou partiou odišiel z toho pajzlu už pri zmene výrazu pingla z kyslého na odporne kyslý, ani by nestihol povedať Martini.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez nie som odbornik ale (bez toho aby som chcela rozdrazdit rypalov a hnidopichov, ktory mi budu chciet vysvetlovat jemne detaily) viem sekt je druh sumiveho vina rovnako ako Hubert, ergo obidva su bublinkate napoje, oboje sa ludovo nazyvaju sampanske. To som teda nejako nepochopila, ze preco ste sekt nechceli ale Huberta ano.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zdravím čitateľov a vďaka za prečítanie. Som si vedomá, že táto téma je bohužiaľ značne obohraná a som si vedomá aj toho, že účelnejšie by bolo písať adresne. Mojím štýlom však nie je písať adresne o niekom, ale adresne niekomu. Nie je mojím cieľom ponižovať prevádzku, ale skôr upozorniť iné, že takéto veci by sa nemali diať. A že to, že sa neustále dejú a neustále sa o nich píše, o niečom svedčí. Dokým sa nastavenia našich služieb nezmenia, bude sa o tom písať naďalej. Urobiť s tým môžu niečo len samotní podnikatelia.

A nechty v súvislosti s reflexnou masážou bohužiaľ neboli zlou metaforou, ale konkrétnym obrazom, lenže rozvíjať aj tento problém by mohlo byť témou ďalšieho blogu. Želám príjemný deň a viac dobrých skúseností.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME