Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čierna stavba na D1 — križovatka Triblavina (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nesuvisi to nahodou s tymto ?

http://drotovan.blog.sme.sk/c/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zneužitie

právomoci verejného činiteľa ako vyšité !!!!!!!! Zažalovať, iné nepomôže.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nehovorím, že nemáte pravdu v prípade rozporu dokumentácie. Ale vážne budovať 6 pruhovú diaľnicu s 4 pruhmi kolektorov považujete za riešenie dopravy v BA a kraji? Naozaj? Na Západe cesty do mesta redukujú a my ideme stavať 10 pruhové americké diaľnice? Naozaj potrebujeme satelity? Myslel som, že strana SIEŤ príde s niečim novátorským.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja tú "americkú" diaľnicu...

...považujem za dobré a potrebné riešenie dopravy (v BA a kraji). Jednak je to konečne koncepcia, ktorá uvažuje aj s budúcim rozvojom, jednak som na takom type diaľnice najazdil veľmi veľa kilometrov a teda poznám skutočný prínos takého riešenia. Ale skorumpovaní politici zo systémového riešenia zase urobia ad hoc záplatu, ktorá vydrží pár rokov a potom bude znova treba riešiť problémy. Hlavne že oni si napchajú vrecká. Porozmýšľajte a aj sám prídete na to, že to strašne smrdí.
A mimochodom otázky typu "Naozaj potrebujeme satelity?" nestoja za komentár...

(Ne pijano 1/3)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Koncepcia by bola

kvalitná a rýchla koľajová doprava nadväzujúca na kvalitnú a rýchlu MHD. Potom by väčšina tých ľudí, ktorí cestujú zo satelitov do BA autami, nechala autá doma a "americká" diaľnica by nebola potrebná. Netreba chodiť ďaleko, stačí sa pozrieť na Viedeň a okolie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rozumné mesto by sa malo snažiť nepodporovať rozpínanie, pretože je to finančne, energeticky a environmentálne náročné. Americké satelity sú príkladom ako to nemá byť. A ich problémy s dopravou tiež. Je to nutné zlo, ale podporovať to výstabou 10-pruhovej dialnice mi nepríde nieco, co by malo byt agendou zodpovednej politickej strany.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

autor nech sa radsej stara o tradicnu rodinu... urcite uz ma vymyslene ako nariadit vsetkym co nezapadaju do jeho sablony pobyt v gulagu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemám rád, konzervatívcov "zachraňujúcich tradičnu rodinu", ale ani podpásové reakcie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

keby sa radsej riesil vyjazd za Sencom (pred Blatnym), prito mcesta tam viac menej je, len ju treba upravit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Už riešia

križovatka Blatné sa už rieši, ceny sa uz odovzdavali tusim na konci roka, realizácia 2016-2018
http://senec.sme.sk/c/8082367/...
súčasťou tej križovatky je aj cca 2km usek, kde sa dialnica upravi na 6 pruhovú betonovu dialnicu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ešte si zabudol že treba zrušiť ten nezmyselný kruháč v Senci a dať tam 70ku kvázi ako obchvat SC... Nechápem načo sa staval ten obrovský kruháč ked tade nikto nechodí a fšeci sa ***** na tom nezmyselnom doľava... najväčšia sranda je keď autá do SC stoja v pravom pruhu na dialnici... a dalšia kolóna od Viničného a ako bonbónik zelený škreti čo sa tvária že riadia dopravu... Na smiech ale iba do vtedy kým sa niečo vážne stane a nezahučí zopár ľudí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

@ Auxt Róbert - mne to pripada ako keby ste boli expertom na dopravu necelych 24hodin. problem v dokumentacii mozno je, ale to je detail, papier znesie vsetko. D1 4+4 bude plne postacujuca, 2+3+3+2 by sice ako tak odbremenilo nejake tie dedinky, ale prinos by bol maly. navyse len a jedine pocas najvyssich spiciek. 90% dna by nemali takmer ziadny zmysel. a toto je len jeden z desiatok aspektov na ktore treba hladiet.
najviac by ma zaujimala vasa odpoved na jednu otazku. co by ste robili s 5 plnymi pruhmi aut na vstupe do BA, ked je problem uz s 3? BA nieje schopna absorbovat ovela viac aut ako v sucasnosti. v rannej spicke z D1 prakticky vobec. a ci mate pred BA 5 kolon po 4km, alebo 4 po 5km je uplne jedno. problem je samotna BA - to by mohli vyriesit zachytne parkoviska + motivacia ludi nechat tam auta. inak bude mat BA stale vacsi problem.

@duchkekonoma: to Blatne by podstatne odlahcilo vyjazd na SC hlavne v poobednajsej spicke - bol by vyuzity prakticky vsetkymi co maju ciel cesty na sever a vychod od SC, ba aj samotni ludia co byvaju na severe SC. toto je dalsi fakt ukazujuci nepotrebnost kolektorov.

toto je clanok tak pre laikov co maju potrebu nadavat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ono nejde ani tak o vyjazd "pred" sencom ale o prechod samotnym sencom.

Pokial by bol ten vyjazd u Blatneho funkcny tak to pred Sencom ani mozno rozsirovat alebo ak aj tak ano, tak mali najprv robit to Blatne.

Inak mne je to jedno podnikam v zasde z domu a aked idem raz za mesiac do Ba tak sa spicke vyhybam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

východniar

nech ide riešiť dopravu na východ aj s tým prízvukom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vtipne, ako sa niekto nevyzna, ale bude mudrovat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zjazd D1 / Blatné

Téma je nanajvýš aktuálna. Dlhodobo riešim informácie ohľadne križovatky D1/Blatné a potvrdzujem ze dopracovať sa k relevantným informáciám je nemožné. NDS neodpovedá na dopyty, nekomunikuje s obcanmi ani so starostami dotknutých obcí. Nakoľko sa výstavba križovatky D1/Blatné odkladá uz 4.krát nemôže to občanov nechať bez reakcie. po zapojení médií do riešenia tejto problematiky by bolo vhodné iniciovať aj výraznejší diskurz s úradnmi a občanmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V článku na strane #siete sa píše, že pre dopravnú situáciu v Bratislave je mimoriadne dôležité, aby príjazd áut z diaľnice D1 bol plynulý a bez prekážok. Viete mi vysvetliť význam tejto vety? Lebo jej nerozumiem. Predsa je jasné, že cestu na vstupe do Bratislavy nafúknem a vpustím do mesta autá plynule a bez prekážok, teda viac v kratšom čase, situácia v Bratislave sa zhorší. Krátkodobo zlepšená situácia na D1 sa po ďalšej výstavbe v okolí opäť dostane tam, kde je dnes a potom čo? Ďalšia cesty? Je to podľa vás udržateľné a efektívne? Ak má #sieť záujem zlepšovať dopravu v Bratislave a okolí, aké má pripravené alternatívne riešenie prostredníctvom verejnej dopravy? 90 000 ľudí denne cestuje do Bratislavy autom?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Developerovi je to úplne jedno

či budú na diaľnici kolektory alebo nie...nemyslíte?

Zamyslel sa niekto nad tým, že možno štát nemá peniaze na budovanie kolektorov?
(o opodstatnenosti ktorých pochybujú dopravní inžinieri aj zástupcovia EÚ)

Zmena križovatky Triblavina rieši vypustenie kolektorov (aj s prípadnými dopadmi), zachováva však všetky ostatné technické parametre - pripojenie obcí Čierna Voda, Chorvátsky Grob, Bernolákovo a sprostredkovane aj ďalších.
Ambíciou križovatky Triblavina nie je vyriešiť dopravné problémy širokého okolia. Nerieši rozšírenie Seneckej cesty na štvorpruh, nerieši obchvat Chorvátskeho Grobu...toto sú témy pre iných stavebníkov, ktorí majú v správe komunikácie nižšej triedy ako je diaľnica, a nie NDS. Na to je potrebné sa zamerať. Križovatka Triblavina je dobrý základ riešenia...niekde predsa treba začať. A ak raz budú peniaze na kolektory, tak sa budú dať bez problémov doplniť.
Alebo je potrebné teraz vyťažiť politický kapitál z témy, ktorú nikto z kritikov nemá do hĺbky naštudovanú?
Kašlať na prínosy a všetko generálne "potopiť"?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak

a teraz ste pri koryte veci, tak som zvedavý čo s tým spravíte. Alebo už nič ?
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME