Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo padol Flydubai (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nehoda by dobre zapadla do seriálu o leteckých nešťastiach, ktorý pred časom vysielali televízie. Wikipédia zriadila samostatné heslo Flydubai Flight 981, v ňom sú aj údaje o posádke. Kapitán: was 38-year-old Aristos Sokratous, from Cyprus. He had 5,965 hours of total flying time... Kopilot: 37-year-old Alejandro Cruz Alava, was Spanish. He had 5,769 hours of flying time... Both pilots had experience landing at Rostov-on-Don.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono ked si clovek pozrel zaznam z flightradar-u (uz je asi zmazany), tak tam bolo vidno ze A6-FDN sa tam po prvom nepodarenom pristati motal dost dlhu chvilu. Udajne vraj bol 2 hodiny na holding-pattern (pri cca 4-hodinovom lete), cakal na lepsie pocasie, a pocul pritom ako boli ine lety odklonene.

Pocas toho cakania sa im minula rezerva paliva a potom uz bola posadka pod velkym tlakom. Jednoducho museli ist dole. Nemali uz palivo nie len na odklonenie na ine letisko, ale uz ani na dalsi pokus o pristatie. V takej situacii sa potom robia chyby. Bohuzial, za tuto zaplatilo zivotom 62 ludi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

omyl

Podla poslednych sprav mal pocas druheho pokusu este palivo na dalsie dve hodiny, cize s usmevom by doleteli do Krasnodarsku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.

Treba dat klobuk dolu pred tymto odbornym a nezaujatym blogom!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ej veru tak, sami odbornici. A co takto company policy ktora nuti pilotov radsej do dvojhodinoveho holdu ako by mali divertovat? Co tak unava ked musia driet ako cierni aby ich nevyrazili ked na ich miesto caka nejaky synacik z bohatej rodiny pripraveny pracovat za misku ryze aby ho jeho mamina mohla vidiet v nazehlenej uniforme? Pokial bude dostatok takychto kuricov tak nebude o dalsie mimoriadne situacie nudza. Dokazete vobec pochopit psychycky tlak na cloveka ktory ma niekde rodinu a musi byt v nejakej pr... aby ich nachoval a zabezpecil? Ono po niekolkych rokoch v letectve uz toho clovek moc ineho robit nevie takze nastup do inej prace je ako po absolvovani basy. BTW, niekde som cital ze bloger je clovek ktory vie komentovat veci ktorym nerozumie. Nieco na tom bude. Za chvilu cakam blog a analyzu zrazky styristodesiatok v Dubnici.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME