Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Moje dieťa nie je bilbord (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

textil sa da zohnat rozny

aj potlac podla potreby. kludne mozete nakupit ja lacne jendofarebne tircka a bodeky si dorobit spolu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

milej autorke

antibranding a antikonzum chápem.
ale prečo deckám nepustiť tie rozprávky v ktorých je nielen vizuálna stránka a známe postavičky, ale aj milý príbeh, priateľsto, občas aj posolstvo ktoré už detský divák dokáže zachytiť (ak je rozprávka pre jeho vekovú kategóriu)
chcem Vám ešte povedať, že svojim zaryto hlúpym postojom svoje deti nechránite, ale naopak.
jednak ich ochudobňujete nielen o príbehy ktorými pohŕdate, ale vyčleňujete ich aj z kolektívu spolužiakov, ktorí keď sa budú na tú tému rozprávať, vaše deti utrúsia "nám to mama pozrieť nedovolila".. alebo neutrúsia, len budú potichu smutné že sa nemajú ako zapojiť do debaty.
mám pre Vás nápad na kompromis.
čo tak si naprv príbeh pozrieť sama a usúdiť či je pre Vaše deti vhodný a či ste trochu ochotná ustúpiť z Vašej zarytosti..
nemusíte mi odpovedať, mňa presviedčať nemusíte.. začnite rozmýšlať čo poviete deťom keď budú väčšie a opýtajú sa Vás k tehto téme "mama prečo?"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ľadové kralovstvo

Nie je rozprávka ale psycho. Ja sama som z nej mala zlý pocit. Toľko nenávisti a zloby, pokusov vraždenia. A to majú pozerať škôlkari?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

???

ale kde som ja preboha živého spomínal ľadové kráľovstvo?!
tak isto "v hlave" bolo psycho.. a je ešte aj hromada iných ktoré sú psycho..
nenariekať a pozerať tie ktoré sú naopak super!!
mám 14 ročnú dcéru, ja mám 38, ale stále si radi celá rodina spolu pozrieme pekný rozprávkový príbeh (samozrejme už aj iné žánre).
zopakujem to čo som napísal – nieje problém si najprv film pozrieť bez dieťaťa, prípadne si na csfd.cz prečítať 10-20 názorov ľudí..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Autorka to sama spomina, a vy ste jej odpovedal že rozprávky majú posolstvo. A to čo je za logiku ísť si pozrieť rozprávku sama či z kamoškami a potom z deťmi. Ja predsa keď idem na rozprávku tak by som sa nemala báť vziať školáka či sa v noci nebude báť. A nemôžete porovnávať 14-ročnu s malými deťmi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spomínam predsa aj inú možnosť..

a to síce prečitať si o tej rozprávke pár komentárov ľudí, ktorí na nej boli.
okrem toho, máme predsa internet, že?
plus, to čo napísal Mahavishnu.
ach jaj dámy, je to naozaj taký problém uznať že ste si našli debilnú tému, ktorú pri zdravom rozume argumentačne neustojíte?
howg, dohovoril som.
majte si svoju "pravdu"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A prečo by to nemohli pozerať? Dobro nakoniec zvíťazilo, nie? Ak sa bojíš nenávisti a pokusov o vraždy, potom môžeš deťom zakázať skoro všetko, Dobšinského, Grimmovcov, Boženu Němcovú. Tam sa nájdu aj dokonané vraždy, nie len pokusy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak-tak

k vašim slovám niet čo dodať...
Deťom aktuálne čítame knižku Babičkine rozprávky a teda sú to iné "krváky". Popoluška tam podala sestre sekeru a tá zlej babe odsekla jednou ranou hlavu. A potom ju zakopali.
Frozen je oproti tomu prechádzka ružovou záhradou.

Tiež mám problém s tým, že nie je veľmi dostať normálne jednofarebné/pásikavé/bodkované kvalitné tričká a všade majú komerčné handry. No len preto, že rada veci dotváram podľa seba, mimo uniformitu. Nebudem však dieťa hysterizovať rozprávkami len preto, že sa neviem zbaviť "materského syndrómu" (to sú všetky tie mamičky - šušlajúce zdrobnelinkové antivax, antikomerčné bio osoby).

Všetkého treba s mierou a rozumom... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemám právo sa do toho miešať, viem, ale neskromne si dovolím poznamenať že už aj v detskom kolektíve musia byť "tí správni rebelanti" a nebáť sa vyčnievať z kolektívu pre názor a nie stádovito rozmýšľať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak chcete lacnú detskú módu bez potlačí z filmov a rozprávok, tak sa pozrite na F&F v tescu, má na výber rôzne vzory, rovnako aj H&M, C&A, Kik, aj v Lild majú občas peknú detskú módu, niečo sa dá vybrať aj na bonprix. Netuším kde nakupujete, asi v číňakoch a na tržnici, ale tam sa nemusíte báť o to, že by niekto platil licencie. V normálnych obchodoch nájdete kopu oblečenia s klasickými vzormi. Samozrejme, kúpite tam aj s licencovanými potlačami, lebo deťom sa to páči. Vy a váš syn máte nejaký vkus, ale to je váš problém. Väčšine detí sa proste páčia piráti, minioni, Elza z Frozen, autá a pod... Navyše, pozrela som si ich na bonprix a tam sú najdrahšie tričká práve tie licencované, s potlačou star wars a minionmi, takže predpokladám, že nakupujete niekde, kde za tie potlačené žiadnu licenciu neplatia a preto tam môžu byť také lacné. Takže treba sa presunúť zo šuntovných obchodov naspäť do tých normálnych. Nielen kvôli potlačiam, ale hlavne kvôli kvalite materiálu. Deti by nemali sedieť celý deň v škole v polyesterovom tričku z číňana.

Výber rozhodne je, takže tento nenávistný šplech ste si mohla odpustiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som mal prave podobny problem ked vyberam darcek pre svoju neter, ale nie kvoli tomu ze by som bol takto zasadne proti, alebo ze by bola takto proti samotna neter, ale kedze sa s nou vidim tak priblizne raz za pol roka (zijem uz dlho v zahranici), tak fakt neviem ze co sa jej prave paci, ake postavy vobec pozna a ake nema rada (aj take mozu byt), tak jej kupujem radsej bez postaviciek. Sestry ani svagra sa tiez pytat nechcem, chcem aby bol darcek prekvapenim aj pre nich, nie len pre malu neter. Vsimol som si ze oblecenie s postavickami je vacsinou rovnako drahe, ale casto aj lacnejsie ako bez nich (nemyslim uplne bez potlace, ale s potlacou s niecim inym), hlavne som si vsimol ze byva ovela castejsie v akciach aj mimo sezonne vypredaje. Ja si myslim ze s tymi licenciami to uz asi nebude tak ako kedysi, ze ich platil vyrobca oblecenia filmovemu studiu, skor si myslim ze je to taka vzajomna dohoda - ja mozem pouzit tvoju postavu (na obrazku ktory odsuhlasis) s ocakavanim vyssieho predaja a ty dostanes zadarmo reklamu a dostanes do kina viac ludi, predas viac dvd... proste win win situacia.

Mozno v niektorych pripadoch plati licenciu aj filmove studio vyrobcovi oblecenia, to fakt neviem ale viem si to realne predstavit ze taka situacia moze nastat, napriklad ak chce spropagovat novy, este nie tak znamy film/serial, takato reklama mu moze pomoct, hlavne ak spolupracuje so znamou znackou oblecenia, znamejsou ako ten novy film/serial, vtedy by malo zmysel aj ze to oblecenie je lacnejsie nech po uliciach chodi viac reklamnych putacov motivovanych lacnejsim znackovym oblecenim, a (nie len) rozdiel v cene plati film.studio. Ved za bilbord so supermanom tiez neplati majitel plochy za to ze tam moze toho supermana mat, tak preco nie aj pri obleceni? ;)

Ale s hrackami si myslim ze je to stale tak ze plati licenciu vyrobca hracky filmovemu studiu, tam byvaju tie filmove hracky vazne drahsie (napriklad filmove lego v porovnani s rovnako velkym "obycajnym"), zrejme tam to uz je vyrazne vacsia vyhoda pre vyrobcu hracky a tak velku reklamu to filmovemu studiu neurobi ked sa s tym dieta hra doma a nenosi to vsade po ulici.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A aký máte problém kúpiť darček pre neter bez použitia známych komerčných značiek a postavičiek? Barbie, LEGO friends, bábiky... Všetko kúpite bez známych postavičiek. Rada si občas zájdem do hračkárni, lebo tam majú dobré veci aj pre dospelých (aktivity, kartové hry, LEGO architecture) a popozerám, aký je teraz výber. Rozhodne môžem povedať, že výber je dostatočný aj pre ľudí, ktorí sa chcú vyhnúť Elze a minionom.
A práve licencované hračky podľa filmov a rozprávok sú najdrahšie. Pozrite si, koľko stojí LEGO star wars oproti iným "neznačkovým" sadám. Napoviem vám. Je výrazne drahšie.

Na čo chcete prekvapiť sestru a švagra? Takto to dopadne, keď ľudia nedokážu byť pragmatickí. Nabudúce sa ich radšej opýtajte, čo sa neteri páči a urobíte jej radosť. Tomu sa povie win-win situácia.

Lacnejšie a vo výpredajoch mávajú maximálne tie tričká s postavičkami, ktoré už vyšli z módy. Tie ktoré sú v kurze sú výrazne drahšie. Momentálne frčí Star wars a som zvedavá kedy k nám dôjde aj Zootopia.

Cena trička sa bude vždy hlavne odvíjať od kvality látky a spracovania. Licencované potlače, za ktoré musí výrobca platiť ťažko môžu cenu znižovať. Pokiaľ by tieto produkty boli horšie predajné, bol by s nimi menší odbit, žiadny súdy výrobca by licencie nekupoval.

S licenciami to funguje stále rovnako. Za značku sa platí, keďže značka dáva pridanú hodnotu. Skús si na akýkoľvek svoj produkt zavesiť známu značku či logo Star wars, by si videl ako rýchlo by ťa žalovali o ušlý zisk. Filmové štúdia dávajú nenormálne financie do serióznej reklamy, fun objekty, hračky, tričká nie sú spôsob propagácie, ale práve sú zamerané na zvýšenie profitu.

Situácia popísaná tebou v druhom odstavci sa volá "využívanie propagačných tričiek". Je to marketing, ktorý sa ale pri (známych) filmoch naozaj nevyužíva... to skôr keď chceš spropagovať svoju malú regionálnu firmičku.

Ľudia si tričká musia kupovať. Aby to mohla byť analógia s billboardom, tak by sme museli platiť za to, že billboard využívame, t.j. sa naňho pozeráme. A to je asi dosť blbý nápad, že? Reklama má za účel prilákať čo najviac ľudí, a asi ťažko by si lákal ľudí na to, aby si za využívanie tvojej reklamy museli platiť. V prípade známych značiek sa samotná značka stáva artiklom s hodnotou. Preto si za ňu musí zákazník priplatiť, keď kupuje tričko. A preto sú licencované veci drahšie. Samozrejme, hovorím o normálnych obchodoch, nie o číňakoch a tržnici.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To co ste napisali o tych hrackach ste predsa presne napisali to co ja, ze tam su tie filmove drahsie, no problem som vybrat nemal ale skor trochu obmedzeny vyber, ale zvladol som to a neter sa potesila (a bolo to prave spominane lego Friends naposledy). Pri obleceni som nemal na mylsli kultove tituly ako Star wars, Star trek, Superman... pre dospelych, Mickey mouse alebo Kacer Donald pre deti... ktore tu su stale a stale su velmi uspesne ani super uspesne novsie ako napriklad Minions, ale skor napriklad serialy ktore sa vysielaju, deti to pozeraju, ale zase az tak velmi "in" to nie je, tak ze napriklad casto moze stat tricko so Spongebobom alebo Phinias a Ferb, alebo podobnymi nie uplne Top postavickami menej ako rovnake tricko s nejakou random potlacou prave preto ze este nie je cas na sezonny vypredaj ale predajcovi oblecenia sa to tricko so spongebobom vala v obchode uz dlho preto ze nova seria nebola taka uspesna, tak je v akcii, a to byvaju casto. Samozrejme ze sa bavim o tych "legalnych", na ebayi alebo trznici zozeniete lacno vsetko, to som na mysli nemal. No a s tym platenim licencii s tym ze kto to plati to moze byt prave pri tych menej uspesnych napriklad serialov tak ako som napisal, ze je to "ty pomozes mne, ja tebe", a vyrobca oblecenia (napriklad Nike) sa dohodne s tvorcom serialu (napriklad Nickelodeon) ze Nike moze pouzivat nejake ich postavy a tym budu deti v trickach s nimi robit reklamu Nickelodeon serialu, zase v seriale sa budu objavovat vsade tenisky Nike... nie je to take jednoznacne vzdy ze kto je tym poskytovatelom sluzby a kto zakaznikom, moze to byt kludne takato obojstranna dohoda kde si jeden robi reklamu u druheho a naopak. Napriklad nejako takto mali dohodu Google a Nestle pri pouziti mena Android 4.4 - KitKat. Tam nikto nikomu nic neplatil, firmy sa navzajom dohodli ze sa budu takto navzajom propagovat, no a taketo dohody byvaju aj s filmami/serialami a merchandising obleceni, nie vzdy vyrobca oblecenia plati.

http://www.androidpolice.com/2...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Famózne, tak vy ste zistili, že kultové tituly a ich potlače na tričkách, ktoré sú úspešné budú drahšie a tie menej úspešné budú lacnejšie. To je objav. Vy tuším začínate chápať, ako funguje trh.
Ja vám vysvetlím, prečo tričko s menej úspešným titulom môže byť lacnejšie ako s random potlačou. Môže byť z kvalitnejšieho materiálu, môže mať väčší podiel bavlny, môže byť kvalitnejšie ušité, môže byť značkové. Ale to preboha neznamená, že tričká niekto vníma ako propagačný nástroj a výrobca nemusí platiť licenciu. Akákoľvek značka má ochrannú známku. Nevyžadovať si za jej použitie na svojich produktoch aby vám za to výrobca platil by bola biznis debilita najhrubšieho zrna.

Pokiaľ viem, tak nikto necapne svoju značku na nejaký produkt za to, že mu to bude robiť reklamu. To by bola šialene zlá investícia do reklamy. Reklamné tričká budete predsa rozdávať, nie predávať. Pokiaľ by ľudia nemali záujem o Spongeboba, tak by Nike nikdy nechcel ich potlač, lebo by tričku nedávala pridanú hodnotu, z ktorej by mohli obaja, tvorcovia seriálu aj Nike profitovať. A pokiaľ ľudia majú záujem o Spongeboba, tak je to značka, ktorá dáva pridanú hodnotu a tým pádom by bolo šialenstvo vzdať sa profitu z licencie preto, aby tým robili pochybnú reklamu. Btw. propagačné tričká majú reklamný úspech asi ako spam. Teda nič moc. A to obvykle máte na reklamných tričkách máte informácie kto, čo a kde predáva. Obrázok spongeboba neobsahuje žiadnu relevantnú informáciu, zatiaľ čo potencionálny divák nebude vedieť kde si seriál môže nájsť, o čom je, prečo by ho mal pozerať a kto ho tvorí.

To je ako by ste svoj hotel propagoval len fotkou krásnej izby/pláže na tričku, ale nemal tam názov hotela a kontakt.

Takže nie, tak ako si to predstavujete to naozaj nefunguje.

Vždy je jasné, kto je poskytovateľ služby a kto zákazník. Keď platíte, ste zákazník, keď vám platia, ste poskytovateľ služby. A keď neplatíte a ani vám neplatia, tak ste produkt.

To o tom Google a Nestle, máte na to aj nejaký zdroj? Ja osobne totiž pochybujem, že by nejaká markantná časť používateľov vôbec vedela ako sa volá ich operačný systém a ešte viac pochybujem, že ak by sa to dozvedela, tak by si išla kúpiť kitkat. A fakt neviem, čo by mal google z toho, že použije zrovna tento názov. Všetky verzie androidu majú názov podľa nejakej sladkosti. Teda, je mi jasné, že sa Google a Nestle dohodli na použití tohto názvu, ale určite nie z marketingových dôvodov. Samozrejme, že existuje kopa dohôd o vzájomnej reklame medzi spoločnosťami, ale čo sa týka tričiek a postavičiek na nich, tak tam to tak určite nefunguje. To by ste ale musel chápať, ako funguje odevný priemysel... tam je značka proste vždy vec, za ktorú sa platí.

Vy nechápete jednu základnú vec, že ak má niečo hodnotu, nikto vám to zadarmo nedá. Takže ak má značka hodnotu, tak si ju vždy bude musieť niekto kúpiť. A pokiaľ to hodnotu nemá, tak nikto nebude dávať na svoj produkt bezcennú značku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak som si všimla, že ten odkaz je tam pripojený. A pochopila som z toho článku, že nešlo priamo o marketingový nástroj. A to je vec, ktorú evidentne nechápete. Pani v článku má problém, že z jej detí niekto robí billboard, ale fakt je, že nerobí. Lebo tričká s postavičkami proste nie sú reklama. Sú produkt.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vy si vazne myslite ze to co je produktom nemoze byt pri tom aj nastrojom propagacie? Vy si myslite ze ked napriklad vidite vsade po uliciach krasne Mercedesy a na nohach kolegov krasne Nike tenisky, pripadne Nike kopacky na nohach futbaloveho muzstva ktoremu fandite, tak to nie je aj reklama? Produkt a reklama mozu byt kludne v jednej fyzickej veci, to je uplne normalne a je to pre vyrobcu velka vyhoda, nieco co chce dosiahnut. Ako si myslite ze sa nejaka znacka z neznamej alebo malo znamej stane "cool"? Samozrejme tak ze je vsade, vsade je o nej pocut, vsade ju je vidiet, uz aj to ze jej logo je rozmiestnene niekde ludom na ociach je sposob reklamy. Za co si myslite ze plati napriklad Nike na MS v hokeji na to ze na mantineli je ich logo - len logo, nic viac, biely podklad a na nom cierne Nike logo, ziadne tenisky, oblecenie, s cenovkou alebo s vypisanymi vyhodami ktore ma, len logo. Po jeho zhliadnuti tiez nejdete okamzite vykupit obchod s teniskami Nike hned po skonceni zapasu, a to sa od vas ani neocakava. Ale to logo sa vam pripomina, vryva sa do vasej pamate tym ako je vsade pritomne: vidite ho na tom stadione, prepnete na futbal a tam je tiez na kopackach a aj okolo ihriska, idete do fitka a v rohu zrkadla je zase logo Nike s napisom "Mas na to" ci ako to tam maju, bez toho ze by bol ich produkt niekde vyobrazeny alebe ze by Nike veci predavalo priamo fitko. Ide o to aby boli vsade vidiet, tym v ludoch vzbudzuju pocit ze prave ich produkty su "cool", ze prave im mozu (podvedome) doverovat, ze oni su znami. Staci to ich zapamatatelne a zname logo.

Reklama nie je len trapna scenka v telke o tom ako Ariel vyperie to co iny prasok nie, to uz davno neplati, to je prave ta reklama ktoru vnimate ako spam, v telke ju prepnete, na preplnenom bilborde okolo ktoreho idete nestihnete precitat ani prvu vetu a uz ste prec, na internere mate na to adblocker, tak ze ste od trapnych scenok o uzasnom prasku uchranena, ked v radiu pocujete prve slovo tej reklamy tak vam idu usi odpadnut a pustate si radsej CD, letak ide hned do kosa... Takato reklama je uz davno out, existuju aj efektivnejsie a podvedomejsie formy reklamy ktoru nebudete automaticky nenavidiet a vnimat ako spam.

No a tak ako reklama na Nike na MS v hokeji, tak aj reklama na KitKat v nazve Androidu 4.4 krasne buduje povedomie o znamej cukrovinke a uistuje vas, ze KitKat je stale v kurze a cool, ze je znamy a oblubeny, samozrejme vas do toho priamo netlaci, to by ste ho hned odhalili ze sa snazi len na vas zarobit, tak ako pri tej reklame na praci prasok. Citate si clanok o novom Androide (toto je reklama ucinna pre ludi ktorych mobil je aspon trochu aj ich zalubou a nie len "facebook machine", a tych je s nastupom smartphonov viac nez dost, tak ze ano, citate si taky clanok) a v nom je slovo KitKat uplne spontanne redaktorom spomenute styri krat, v clanku uz o nejakom konkretnom mobile tiez aspon raz, ked sa s niekym o mobiloch rozpravate, novy Android nazvete KitKat-om, a vase povedomie o tejto sladkosti sa, velmi podvedome, nenapadne a nie otravne, zvysuje. Podvedome viete ze KitKat je stale tu, viete ze je cool, ucel nie je aby ste vyskocili a hned si ich kupili za karton, ucel je aby znacka neupadala, aby ste o nej vedeli ze tu je a ze je vsadepritomna - tak ze "brand awareness". Dalsia vec je tzv. viralna reklama ktora s tejto netradicnej spoluprave vznikla - vsade sa o tom pisalo a tym sa brand awareness pre KitKat, a aj pre Android, budovala este viac, preto ze to bolo nieco nove, netradicne. Samozrejme ze to nie je jedina reklama vdaka ktorej je KitKat vsadepritomny...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...jeho logo a reklamy nan su aj inde, to ide vsetko dokopy, takato reklama sa nerobi ako jedina, takych musi byt velky balik, aby to bolo vsade. Je to len jeden dielik puzzle k budovaniu "cool" znacky. Takto by sa dalo pisat aj co to dalo Androidu.

V clanku ktory som linkoval sa pise: "...it's not a "money-changing-hands kind of deal," ... They wanted to do something "fun and unexpected," so neither company is paying the other for the partnership. It's just two giants in their own respective fields coming together for a bit of a good time, but the benefits will likely be seen across the board for both parties." Co si myslite ze su asi tak tie "benefits" v biznise? Nemyslite si ze prave kvoli tymto "benefits" sa robi akakolvek reklama? Ako toto nemoze byt reklama, je to reklama, ale Nestle plati Googlu zase reklamou, a naopak.

No a to iste s trickami s postavickami, co myslite, ked vas syn chodi do triedy kde tretina spoluziakov ma na trickach ninja korytnacky (uz dlhsie maju v amerike "comeback", medzi ZŠ chlapcami su dost popularne), nebude vas ziadat aby ste mu to zapli alebo pozreli kedy byvaju? Nebude chciet kupit DVD alebo ist do kina? Nebude chciet hracky s nimi? Tak ze tricka vazne nie su tiez tak ako produkt (co nepochybne su, to vam v ziadnom pripade neberiem), tak aj reklama? Myslite si ze bez toho vsetkeho okolo by ho zaujali? Keby len boli v telke a nic viac? Mozno ano, ale s ovela mensou pravdepodobnostou ako ked su cool aj vdaka tomu obleceniu a AJ vdaka nemu vsadepritomnosti. Merchandising je tiez produkt, ale aj forma reklamy.

Ja som nepovedal ze "ak ma nieco hodnotu tak mi to niekto ma dat zadarmo", ja som povedal ze to, co ma hodnotu nie je len to co sa vam zda ze ma hodnotu, moze to byt na obidve strany. Nepovedal som ani ze filmove oblecenie sa predava bez licencii a filmove studio sa na to necinne prizera, ako sa snazite tvrdit ze som povedal. Ked sa dohodne s vyrobcom oblecenia, neznamena to ze je to bez licencie, len som naznacil ze za licenciu sa nemusi platit v peniazoch, ale ak je pre obidve strany (tak ako pre Google a Nestle) vyhodna, tak si to "zaplatia" navzajom vyhodami ktore kazdej strane vdaka spolupraci vznikli, a na ziadne platenie peniazmi dojst vobec nemusi pretoze obidvaja boli tak ako poskytovatelia sluzby, tak aj zakaznici v tomto pripade.

Schvalne som sa pozrel ze kolko take napriklad Star Wars tenisky stoja, v porovnani s uplne rovnakymi bez Star Wars licencie. Sama ste povedali ze to je teraz in, kto chcel nove SW vidiet uz v kine bol, dvd sa predavaju tiez uz pekne dlho... tak ze:

Adidas Superstar detske so SW motivom: 45 GBP povodna, 27 teraz v akcii: http://www.littlewoods.com/adi...

Obycajne detske superstary: ceny od 45 do 56 GBP, zalezi od farby a materialu (ale vsetko syntetika tak ako aj tie SW):
45 GBP: http://www.littlewoods.com/adi...
56 GBP: http://www.littlewoods.com/adi...

Tak ze ak beriem do uvahy len povodnu cenu, nie akcie (nebolo by to fer), tak tie SW su za cca rovnaku cenu ako obycajne. Btw, toto su tie ktore som nasiel ako prve ktore boli uplne rovnake so SW aj bez, aby ste nenamietali ze to je iny model, ine materialy a tak. Ine SW adidasy na inych shopoch tiez priblizne rovnaka cena ako podobne nelicencovane, mozete si to najst ze si nevymyslam :) a nevyberam tendencne jeden eshop kde mi to vyslo. Napriklad tu mohla byt taka dohoda za ktoru sa neplatilo, kedze neboli nikdy drahsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čista pravda

keby to boli len deti,ale firmy značkové ako adidas,puma,nike a iné tlačia svoje prehnane drahé trička tak,aby aj slepy videl, aký je to výrobok.Paradoxom je skutočnosť, že aj tak je všetko vyrábané v Čine.Bol som v textilnom obchode v Egypte a tam trička bez potlače ani nepredavajú. Strašné!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja teda za billboard povazujem nosenie oblecenia s vyraznym logom nejakej firmy, nie s oblubenou komixovou postavou, na tom nevidim nic zle, resp. nie je to o nic horsie nez ked dospely clovek nosi tricko s logom oblubenej hudobnej skupiny, futbaloveho muzstva alebo hoci aj komixovou postavou (poznam nejedneho cloveka 20+ ktory si ochotne oblecie tricko s obrazkom Batmana). Nehovoriac o tom ze taketo veci pre dospelych stoja ovela viac, poznam hudobnika ktory ked do svojho eshopu dal mikinu so svojim logom a cenou 50 EUR tak sa vypredala asi za tri hodiny.
To ze oblecenie vyjadruje moje nazory a zaujmy je uplne normalna vec a netreba za tim hladat ziadnu kapitalisticku konspiraciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je to tak,

deti sa dajú ľahko namotať a už sú potom v hrsti výrobcov oblečenia možno aj na doživotie. Mne tiež prekáža nosenie loga firmy na viditeľnom mieste, niekedy sa tomu nevyhnem, lebo sa mi nechce behať napr. za šiltovkou celý deň po obchodoch široko-ďaleko.
Niektoré rozprávkové postavičky sú aj celkom milé, ale niektoré sú fakt riadne bojovo naladené a ide z nich agresivita.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME