Streda, 22. november, 2017 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo väčšina klientov nečaká od slovenských bánk žiadny zákaznícky servis? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Už nemám energiu tu dlhšie žiť

https://dennikn.sk/483628/zo-s... A my tu máme robiť "křoví" počas tzv. nášho predsedníctva EU a samozrejme držať huby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Prichádzam ... do banky plnej čakajúcich klientov."
"Pracovníčka ... odpovedá: "... mám tu veľa práce a objednaných klientov."

a to co ocakavala autorka ? aky iny pristup ??? co keby tu rovnaky blabol vypotili vsetci tí spolucakajuci ?
cakala snad ze okamzite po jej prichode do banky sa vsetci postavia do pozoru, pride sam riaditel pobocky s uvitacim vyborom a vyprevadia ju do osobitneho salonika kde sa jej budu na ukor ostatných okamzite venovat ?
dnes ma snad kazdy s minimalnou mzdou nejakeho osobneho bankara ktory je jeho kontaktnou osobou pre riesenie roznych poziadaviek ... co tak zavolat mu a dohodnut sa na termine ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie. Divím sa, čo píšeš. Zjavne preháňaš a klientsky prístup si nikdy nezažil.
Arogantní, neznalí a na ego v "práci snov - my sme lepší, lebo sme prešli pohovormi" nabubrelí pracovníci sú proste štandart.

Keď som jednej raz vysvetľovala, že so svojou opakujúcou sa odpoveďou "Ja neviem, pozrite si to, nemôžem vedieť všetko" by sa ako predavačka udržala sotva 2 dni, tak sa urazila do morku kosti. To, že sa neráčila ani len otvoriť leták/pocítač/interné dokumenty a odpoveď mi nájsť, je samozrejmé :-)

Ľudia musia chcieť viac a zamestnanci musia nadobudnúť pocit hrdosti na profesiu/dostať pocit hanby zo svojej nekompetencie.

A hlavne, aby jako klienty vymizli zákazníci ako TY.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ty odkial vies aky som ja zakaznik ? Nauc sa citat s porozumenim hlupacik
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

waw. urážky. Je vidieť, že máš argumenty :-)

Ty teda nenakupuješ bankové služby a ani ich nebudeš a ani si ich v minulosti nenakupoval....
Zaujímavé. Myslela som, že už nikdy nestretnem na Slovensku človeka, ktorý nevošiel do banky. :-D

Asi si chcel dať najavo, že si z fachu. Najhorším možným spôsobom. A nemaj strach, pochopila som to.

A preto si i ukážka toho, prečo to ešte dlho fungovať nebude. Nielenže si zlý zákazník bankových služieb ale i zlý bankový zamestnanec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si uplne mimo, nefandi si ...
predstav si ze nie som od fachu ... a pouzivam bankove sluzby ... akurat do banky som uz davno nevkrocil, nemam dovod, vsetko vybavim cez IB ...
ale ked som zriedka potreboval ist do pobocky, vzdy som si termin najskor vybavil po telefone
ako som pisal hore, dnes uz hadam neexistuje nikto kto je zamestnany a nema "osobneho" bankara

netreba silou mocou obhajovat dieltanta co vypisuje hlupe clanky, ale treba ho poucit ako to ma robit aby bol spokojny ... ako to ma robit ON, nie banka ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobre. Si teda zakaznik. Mame konecne jasno. Pouzivas IB. Rozumiem. Na rozhranie sa nestazujes a poziadavky nemas. Do banky chodis za osobnym bankerom. I tomu rozumiem. Teda na zaklade vlastnej skusenosti usudzujes, ze vsetko je v poriadku, lebo objednanim vsetko vyriesis.

Ja sa neobjednavam ani ku kadernicke, nieto este do banky. Na svojho bankera kaslem. Mam s nim skusenosti ako so zvyskom zamestnancov - info ovlada do hlbky aktualneho skolenia. A som nestandartny zakaznik. Napriklad moje deti mali v triede karty do bankomatov ako prve. Co z toho vyplyva?

Ze mam bohate skusenosti. A preto si stojim za tym, co som napisala hore.

Same banky vedia, ze IB sa pouziva na neobtazujuci standart. Teda posudzovat kvality pobociek cez IB .... nic moc. A cez jedneho bankera, na ktoreho si mozno mal staste...

Nerozumiem ti. Hadas sa zbytocne. Mam obidene vsemozne banky od vychodu na zapad. A i mimo SR. Ak ti princezna flaka pohrdlivo pasom, ze sa ti takmer ohne, tak sa zacnes pytat kde je chyba. A preto zacnes pozorovat.

Mimchodom, osobni bankeri nepadaju z neba a nie vsetci klienti ich maju.. teda ani nikam nevolaju.. A este taka divoka predstava, jak tie nevrle sane obsluhuju klientov a odpovedaju na desiatky telefonatov so ziadostou o termin.

Brrr.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

o co ti ide ? nedokazes pochopit jednoduchy text a vypisujes tu svoje teorie uplne mimo ... ja som nikde nevypisoval ze je vsetko ok, a uz vobec nie na zaklade skusenosti s IB ... pointa bola inde ...
prisla dopobocky kde bolo v tom case vela cakajucich ludi a ona mala problem s tym ze sa jej nik nevenoval ... chore myslenie ... bodka, koncim debatu, je len strata casu debatovat s niekym kto nedokaze logicky rozmyslat a argumentovat ... neber to osobne :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Waw. Znova urazka. To bude tou tvojou brilantnejsou logikou..... s urazkami mam vzdy len takuto skusenost :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez si myslim, ze argumentujes urazkami a ty si ten, kto necital pozorne text a tym padom si ho nepochopil.Ale ako si sam uviedol, s ludmi, ktory urazaju v diskusiach a necitaju pozorne text, sa neoplati diskutovat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ja by som čakal, že keď vojdem do pobočky a tam sú všetky prepážky obsadené a nemá sa mi kto venovať, tak ku mne prikročí pracovník banky a spýta sa, čo potrebujem, povie mi, pri ktorom okienku ma vybavia, dá mi do ruky tlačivá, ktoré si treba naštudovať a vyplniť a ak chcem, tak mi podá základné informácie o produktoch. Pokiaľ dospeje k záveru, že dnes ma nestihnú vybaviť, tak zoberie do ruky tablet a dohodne is so mnou termín.

Odhliadnuc od toho, že návšteva pobočky pre takúto vec by nemala byť vôbec potrebná.

Ale to len ja som možno taký rozmaznaný. To čím trpím v banke ja, je to, že ten čo je predo mnou sa vybavuje 30 minút a ja 5. Neviem čím to je. Asi nejaké fluidum, alebo čo. Alebo si naštudujem čo sa dá vopred na internete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nemaj prosim ta, slovenske zakomplexovane zmyslanie, tu ide o to ze dotycna osoba chcela aby sa jej niekto aspon trochu venoval a nikde v blogu nie je spominane, ze sa ocakavalo sampanske a cerveny koberec. Namiesto podpory je len utok. Pfuj
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rovnaká skúsenosť - VUB

Pobočka Aupark - super vynovená pobočka, pri vchode je stojan, ktorý vydáva poradové čísla podľa toho, čo chcete vybaviť.
Zvolím hypotéku a čakám, ...... čakám, ...... čakám ......
po minútach sa spýtam, že čo to je a odpoveď ma dostala - k hypotékam sa treba najlepšie telefonicky objednať.
Na tie poradové čísla vydané pre hypotéku neberú ohľad, hlavne, že ich vydávajú, takže môžte čakať aj hodinu a ani pes po Vás neštekne.

Epic fail .....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mám dobrú skúsenosť so Slovenskou sporiteľňou, cez webstránku slsp.sk si vyberiete pobočku, ktorú chcete navštíviť. Z pobočky sa promptne ozvú telefonicky a dohodnú si stretnutie na presný čas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no

ja ked pridem do banky dostanem kavu a vybavujem veci vo vedlajsej miestnosti od tych cakajucich, ale este viac veci vybavim po telefone osobnej bankarke, cize nie je to take zle ale je to zle predpokladam u ludi co nemaju podmienky ako ja, ale to je tak vsade na sk tych s obratom 500 euro mesacne v banke ci 10 euro v restike nikoho nezaujimaju, napr v takom spanielsku ked som dal za obed 10 euro uz boli prekvapeni ze kolko vela som si doprial... o ochote, usmevoch ci prijemnom pristupe aj skoda hovorit
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

VUBka Aupark - katastrofa!! Ale zial, vseobecne, zakaznicky servis a sluzby na Slovensku su este stale v plienkach :/
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rubbish, basket and bin... where are You

Ja nedávam výkričníky - v zvýšenom množstve, ale musím k tomu dodať, že v Auparku - je obrovský problém nájsť kôš.

Prostý kôš (rubbish bin, trash can, garbage can, litter bin, dust bin, waste basket).

Na prízemí - nikde.
Vstúpite do rôznych vyčančaných obchodov, rôzneho zamerania - a všade hľadáte kôš. A, nikde nič.
Pretože máte žuvačku (zatiaľ to nie je zakázané), a hodláte pri styku s pracovníkom či pracovníčkou debatovať korektne. Nie ako nevychovaný pubiš.
A, už vôbec sa Vám nechce hodiť ju na zem (k čomu Vás zrejme takto motivujú).

A tak, oslovíte po viacminútovom pátraní pracovníčku jednej z predajní (web-provider) s tým,
či už na Slovensku celoplošne zrušili koše.
A, ako vlastne mladí likvidujú žuvačky... vari ich zhlnú?

Na to pracovníčka natiahne ruku (teda spraví presne to, čomu ste sa chceli vyhnúť - keďže to považujete za negustiózne, aj keď ju predtým zabalíte do papiera - z rožku ich prospektu), a otvorí akýsi šuplík medzi jej nohami - a žuvačku tam hodí.
Že je to trápne - a necivilizované, nemusím snáď dodávať. Snáď.

Dal som si tú námahu, a vošiel som následne aj do iných obchodov, a detto. Tak som sa spýtal informátora,
ako to je.
Či už boli na kapitalisticky-rozvinutom Slovensku definitívne zrušené koše.
Odpovedal mi: "Sú. Na prvom poschodí. Ale zle ich vidno".

.

Takže tak.
A to nehovorím o tamojších WC, kde si nemáte kam odložiť čokoľvek. Čo máte napríklad v ruke.
Musíte si to vraziť do zubov, a pevne držať. Ak, napríklad idete na veľkú... a nehodláte veci položiť na zem.
(Ešte i za zlého socíku, kedy boli WC smradľavé močom, atď. ale na dverách, zvnútra, bol hák či háčik.
Na kabát, na tašku, atď.)

Z h r n i e m :
V bratislavskom Auparku, musíte žuvačku zhltnúť,
a v zuboch pevne stískať, napr. notebook.
Vot Slavákia 2016!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...treba ale uznať, že je tam povolené vstupovať so psami.

Dokonca aj s dogami či bojovými plemenami. I nemeckého ovčiaka, ktorý zuby vyceroval - som tam videl. Vovnútri.

Neviem si predstaviť, ak miláčik mentálne hrubokrkého, čosi zo seba dostane, vyvrhne - na podlahu.
Ako jeho pán - podáva "oné", pracovníčke za priehradkou banky, ktorá vystrie ruku, a povie: "Dajte to sem!"

A takýchto absurdít, je v tejto gubernii na stovky.
A všetci - opak toho, čo by autorka očakávala od slobodných občanov, aby náročnosťou "vychovávali" personál - k slušnosti a zdvorilosti, či aby priestory boli (inde bežným) štandardom,
všetci Slováci, opojení krásou seba, svojho psa a samotného Auparku (chrámu konzumu),
čosi takéto nepožadujú.

Je im dobre.
A, jedného dňa prídu tam aj na koni či na krave.
Alebo, s tigrom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Myslím si, že proti vete:

"Vina leží aj na pleciach k a ž d é h o slovenského klienta, ktorý za svoje ťažko zarobené peniaze
n e p o ž a d u j e to, čo mu patrí.
Profesionálny prístup, servis", - by žiadny mysliaci tvor Slovenska - nemal protestovať.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME