Piatok, 17. november, 2017 | Meniny má Klaudia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pokračovanie story o prechode na Grosslingovej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak, tak, spravny postoj clena dopravnej komisie - kym niekoho nezabije netreba nic robit. A uz vobec nie z penazi Stareho Mesta, ved to je iba spravcom cesty a patri to k jeho zakonnym uloham; malo to byt z penazi Oravskej Lesnej! A este nebodaj budovat dalsie cyklotrasy v centre mesta? Kto to kedy videl, no uplna nehoraznost, to hadam nerobia nikde inde na svete. A asi ani nikde inde nemaju problem s parkovanim v centre mesta, iba v Bratislave.
Ach jaj, svata prostoto...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chapem,

kazdy mame obcas potrebu dobre si anonymne zahejtovat, nie som na to haklivy. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak ci anonymne v diskusii alebo pod vlastnym menom v blogu - hejt bez argumentov je vzdy len hejt bez argumentov. Takze aky blog, taka reakcia. Napis nieco rozumne a k veci a ked sa mi to nebude zdat, tak ti aj nieco rozumne a k veci na to napisem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vladimírovi Palkovi ml.

Ste člen stavebnej komisie, pritom myslíte úplne spiatočnícky. Grosslingova ulica je pairme centrum mesta, IAD tam treba utlmovať, nie autičárov podporovať v lezení do centra autom. Máme tu funkčnú MHD, v centre veľmi slušne pokrytú, načo vláčiť do centra autá.

2. Vladimír Palko ml.-podľa fotky syn známeho expolitika. Ako sa ukazuje, nielen pri umelococh, ale aj politkoch platí že majú na to remeslo gény po predkoch. Po tomto blogu vám odkazujem: nemáš, si spiatočník min. v ponímaní dnešnej dopravy. Čo keby ste si vygoooglil ako dnes pristupujú iné mestropoly k IAD v centre?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na jednej strane chapem

iritaciu majitelov aut, ktorym uberaju parkovacie miesta.
na strane druhej ale osobne podporujem rozvoj cyklistickej dopravy (aj MHD) v meste. tie masy aut, ktore denne premavaju bratislavou nie su uplne zdrave.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mne to príde

ako by poslanec bol poslancom za Chorvátsky Grob a nie za trocha dosť zastavanú centrálnu časť najväčšieho mesta v republike.
Ale tak čo si staromešťania zvolili, to majú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Autor by sa mal prestat vozit autom az k pisaciemu stolu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

autor

sice auto ma, ale v meste sa pohybuje vacsinou pesi a na bicykli. Rovnako by bol rad keby tak robili aj ostatni, ale to nedokaze ovplyvnit. ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na to treba zlepsit podmienky na cestovanie bez auta - kludne aj na ukor parkovacich moznosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zlepsenie

podmienok MHD nema na starosti mestska cast, ale magistrat. Som si isty, ze ked ju zlepsi, mnohi si rozmyslia cestu autom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K tomu konkrétnemu prechodu sa nebudem vyjadrovať, pretože to miesto detailne nepoznám (možno je naozaj zbytočný), ale k dvom veciam by som sa vyjadril.

To, že úsek nie je nehodový, automaticky neznamená že nie je priestor pre optimalizáciu dopravného riešenie, nie za účelom zníženia nehodovosti, ale napr. za účelom zvýšenia komfortu účastníkov premávky.

A k tým parkoviskám... Podľa mňa je vlastne dobre, ak sa ruší určitý typ parkovacích miest. Myslím tým tie obdllníky nakreslené popri cestách v centre - časť obdlžníka na ceste a časť na chodníku. Ide o verejné priestranstvo, ktoré by malo slúžiť všetkým ľuďom. Auta treba presunuť pod zem alebo do budov. Nie je nutné, aby majiteľ mal auto zaparkované tri metre od brány. Naopak za nutné považujem, aby majiteľ, ktorý využíva výhody bývania v centre znášal v plnej miere aj náklady, spojené s civilizovaným parkovaním, t. j. takým parkovaním, ktoré by neobťažovalo ostatných obyvateľov a návštevníkov centra Bratislavy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Myslim ze nie je zle mat par parkovacich miest na kratkodobe statie aj par metrov od brany, clovek ked chce vybrat nakup alebo podobne, by mal mat tu moznost. Skoda ale ze takto parkuju ludia dlhodobo. Takisto chybaju parkovacie miesta pre motorky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Syn mi na ten gympel chodi.

Je tam situacia v style "vychod z pasaze, ktorou rano chodia chodia stovky deciek denne priamo oproti vchodu do skoly". Umiestnit tam priechod pre chodcov je logicke a spravne, na prvy pohlad tam chyba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

áno, mladým slečnám a pánom

by sa niečo stalo, keby museli prejsť 30 metrov ďalej cez existujúci priechod.
predpokladám, že svojmu synáčkovi nosíš každé ráno raňajky do postele, a nedovolíš, aby musel vykonať akúkoľvek námahu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aha, deti,

pozrite sa, ono nám to zaiskrilo synapsiami a tak nám to zapredpokladalo, že až.

Teraz ticho deti, možno keď budete veľmi dobré a pekne to poprosíte, zapredpokladá nám to ešte raz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mám vlastnú skúsenosť

so štdentami, ktoré skončili gamču.
prídu na fakultu namyslení ako bohovia. do polroka sklapnú
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak deti,

vidíte, ono nám to nielen predpokladá, ale aj generalizuje! No ale teraz už šup, šup, prejdeme k ďalšej klietke, tam je zasa kapybara.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mladé slečny a pánov,

ktorým by sa niečo stalo, keby museli prejsť 30 metrov, vozia do školy autami...
Poloha pôvodného priechodu bola logická v starých časoch, kedy predná brána bola zamknutá a do gympla sa chodilo cez dvor. Odkedy sa chodí civilizovane cez prednú bránu, má terajší priechod zmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lahko

sa hovori a teoretizuje kazdemu, kto v tej oblasti nebyva. Staromestania platia najvyssie miestne dane a cuduj sa svete, ocakavaju za ne aj vysledky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bloger ráči byť ženský lekár alebo mu len tak robí problém rozlíšiť význam slov prechod a priechod?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME