Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie tu.
OK
Všimli sme si, že máte zapnutý nástroj na blokovanie reklamy. Príjmy z reklamy umožňujú nášmu webu fungovať. Ak nás navštevujete pravidelne, môžete nás podporiť tým, že si Sme.sk pridáte na zoznam odblokovaných webov (whitelist). Ďakujeme.
✖
Moj let mal meškanie nad 3 hodiny o pár minút. Bolo to nepríjemné, boli sme s manželkou v Miláne. Nedostali sme žiadne informácie od personálu ohľadom našich práv, ale naštastie spolucestujúci nám povedal že máme nárok na kompenzáciu od Wizz Air, lebo je to dané zákonom EU. Nerozumiem po madarsky ani po anglicky, preto sme vybrali sme firmu Flight Refund a oni veľmi ochotne pomohli, nemusíme platiť dopredu nič za službu a pracujú tak, že len vtedy si pýtajú peniaze, až ked úspešne vymáhajú od Wizz. Tak sa už tešíme na 2x250 EUR :D Vrelo odporúčam každému kto cestuje s lietadlom! www.flight-refund.sk
Užitočná informácia pre tých, ktorí nema