Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravný podnik Bratislava robí jednu chybu za druhou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

Nehovoriac o tom ze pri poslednej zmene cesotvneho dali ludom nejakych 6 tyzdnov na vymenu listkov a tak som listky nakolko som mimo BA a mal som asi tri rodinne mohol zahodit do kosa. Proste krasne slovenske
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bez zodpovednosti

nam nikdy nebude fungovat ani DP BA a ani stat. Momentalny system je nastaveny pre fachidiotov a ti v tom vedia krasne kluckovat a tazit z tychto vyhod. Je nimi zamorena cela republika a nie je sanca, ze by sa nieco zacalo lepsit. Vsetko ide pomaly a nikomu to nevadi. Obcanovi premier chrstne do tvare znamu vetu, skuste si to rozdat so statom. Tak mozme pisat blogy, na chvilu sa to utrasie a potom vrati do starych kolaji, ale systemova zmena nehrozi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Co takto ist MHD bez listka a

ked pride revizor, mu podat papierik s napisom, ze ma to mrzi, ale nemal som peniaze, ale ked s tymto papierikom PRIDE KU MNE DOMOV, tak mu ten listok zaplatim!!! (samozrejme najskor za 24h)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chybny softver v oznacovacoch listkov

bol tiez jeden z prejavov drzosti dopravneho podniku. A to ani nie tak skutocnost, ze sa podarilo do oznacovacov nahrat takyto softver, ako spravanie revizorov, ktori nadelovali pokuty aj napriek tomu, ze o chybnom softveri mohli vediet.
A navod, ze ak cestujuci zisti chybu, tak to ma oznamit vodicovi, ktory v pripade nefunkcnosti vsetkych oznacovacov vo vozidle ma povinnost vysadit cestujucich a s "poruchou vozidla" pokracovat s prazdnym vozidlom do vozovne za ucelom odstranenia chyby ma dojal az k slzam (urcite nie od smiechu). Nezaregistroval som pritom, ze by stranka, na ktorej som si tento navod precital, mala tento navod zaradeny v rubrike humor a satira.
Myslel som si, ze sa odhodlam k zakupeniu "elektronickej penazenky" (kusok plastu s magnetickym pruzkom s vyrobnymi nakladmi niekolko centov predavany v dopravnom za 5 eur), ale po takychto informaciach sa tejto myslienky na dlhsi cas vzdavam a zostavam pri mojom obcasnom cestovani bratislavskou MHD pri trochu drahsich papierovych cestovnych listkoch, ktore si raz za cas kupim v niektorej predajni dopravneho podniku alebo v novinovom stanku. Nastastie, na mesiac mi staci 5 az 10 jednorazovych listkov a tak predzasobenie aj na niekolko mesiacov neohrozi moj rozpocet.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

priorita

par krat som chodil mhd...momentalne mam priority nastavene takto:
pesi, bicykel, auto, uber, taxi, kamarati, mhd...
na slovensku nikdy nebude nic poriadne fungovat, to by sa muselo zrovant so zemou a vystavat vsetko nanovo, vratanie ciest, sieti a zbavit sa tych neschopakov, co rozhoduju o dolezitych veciach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

perhaps:

'please retain this receipt for your change...'
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

druha chyba:

'passenger'.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cely anglicky text je ubohy!!!!

Tak ako je cele DPMB...ubohe!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A čím ťa nahneval Dopravní podnik města Brna:
dpmb.cz
Bratislavský dopravný podnik má skratu DPB!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Starší si pamätajú DPMB

Starší si pamätajú, že DPMB bola roky skratka Dopravného Podniku Mesta Bratislavy - pravda, bolo to za socializmu a krátko po ňom. Potom si asi niekto všimol, že presne rovnakú skratku má aj Dopravní podnik města Brna a preto iniciatívne z názvu vyhodil "m" (teda mesto) a z bratislavského dopravného podniku spravil terajší Dopravný podnik Bratislavy - alebo Bratislava? Iste by to bola katastrofa, keby v dvoch rôznych štátoch boli dve dopravné inštitúcie s rovnakou skratkou - nie názvom. A tak, ako sprznili názov podniku, tak sprznili aj jeho funkčnosť. Môžem vás ubezpečiť, že nikto, kto sa dostal do kontaktu s vcelku dobre funkčným IDS Juhomoravského kraja (ktorého súčasťou je aj DPmB si tento dopravný systém nemôže s karikatúrou IDS realizovanou v Bratislave pomýliť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Patrím k tým starším, čo zažili a pamätajú DPMB, volali sme to dokonca beus a zamestnancov beusáci.
Používam veľmi často viedenskú mestskú dopravu a porovnávať s ňou DPB snáď ani nie je možné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pre tých, ktorí nepamätajú:

Beus, názov ešte z prvej republiky = Bratislavská elektrická účastinná spoločnosť
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne to ma napadlo, keby som bol z DPMB (Brno) tak sa hadam na ro aj urazim ze firmu ktora prevadzkuje hadam jednu z najlepsich MHD v EU (moj osobny nazor, mam toho precestovaneho po EU dost) niekto spaja s totalne arogantnym a nespolahlivym DPB (Bratislava).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

darebáci, lajdáci, zlodeji, jednoducho tipickí SMERaci
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nesrovnal už prestúpil do zder-sd ?

To je pre mňa novinka. Pretože súdruh Nesrovnal podľa mňa pôsobil v sdkú-ds a v Bratislave dlhodobo vládne "pravica". Súdruh Nesrovnal bol za primátora podporovaný ľavicovými médiami typu sme a N-eomarxisti.

Ono to nebude osobou, či stranou. To je proste systém. Štát ako hlavný výpalník, bez zodpovednosti, ale s o to väčšou mocou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pripomina mi to system v Irsku, len tam sa listky kupuju priamo v autobuse u sofera, ktory nevyda peniaze ale vytlaci listok. Potom treba zajst na centralu, kde vratia peniaze. Aj tam ak je len vikendovy turista, tak ma smolu. Takze system DPB by som nebrala az tak tragicky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neporovnávajme sa s horšími

porovnávajme to s tým, ako to môže fungovať lepšie. Po rýchlom googlení predpokladám, že pri väčšom počte obyvateľov využíva v Dubline MHD menej ľudí, než v Bratislave (Dublin Bus Annual ridership 122 million - DPB má ročne okolo 230 mil nástupov).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne

Stačí ísť len tuto k susedom a uvidíme, ako sa to dá robiť:
http://dpo.cz/jizdne/platebni-...
"Od 30. června 2016 jsou všemi terminály ve vozech Dopravního podniku Ostrava akceptovány bezkontaktní platební karty. To znamená, že za jednotlivou elektronickou jízdenku můžete zaplatit bezkontaktní platební kartou, pouhým přiložením platební karty k terminálu ve vozidle."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ostava mi len verit, ze to tam poznas osobne, alebo sa spoliehas len na ten google? Tu nejde o pocet cestujucich, ale o system, ktory zda sa bol "sok" pre cestujucich, ako vsetko co je nove. Ani nechcem zazit ked DBP pride s novotou, ze sa budu kupovat listky u sofera.
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME