Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako môžem veriť novinárom, ktorí sa nechajú kúpiť za horalku? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Toto je úplný štandard. Moja skúsenosť spred rokov:

Pracoval som (krátko) v istom denníku. Každý týždeň prichádzali do redakcie pozvánky na PR akcie a tlačovky rôznych firiem. Raz mi zvedavosť nedala a išiel som na neskoré "raňajky" pre novinárov do hotela v centre BA. Tabaková spoločnosť chcela promovať svoj vylepšený image - program týkajúci sa podpory športu pre mládež.

Za vrchstolom predstavenstvo spoločnosti, v auditóriu asi dva tucty novinárov. Časť miestnosti venovaná dobre viditeľným švédskym stolom prehýbajúcich sa pod tlakom exotických dobrôtok. Po tom, ako manažérstvo odprezentovalo svoje predpripravené refrény, prišlo od kolegov zopár submisívnych otázok týkajúcich sa viac menej organizačnej stránky veci. Tak som sa nezdržal a prihlásil sa s otázkou, či sa výrobca cigariet, žijúci z budovania závislostí necíti zľahka schizofrenicky, a ktorú vec pokladajú za dôležitejšiu: profit svojej spoločnosti v kalendárnom roku, alebo šport odporujúci tomuto cieľu.

Odpoveďou mi bolo neurčité habkanie v zmysle, že filozofovanie nad životom chrobáka nie je ich poslaním. Ale paradoxne, prijali môj faul s pochopením, na rozdiel od "kolegov" ktorí ma vraždili pohľadom. Mohol som si domyslieť, že im v hlavách beží: nezdržuj to, deb...l, my sme sa sem len prišli nažrať.

Po nazbieraní istej sumy podobných skúseností som vtedy pochopil, že najlepšou kvalifikáciou "moderného novinára" je vlastne jeho povaha.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prváčikovský príspevok

Tento príspevok je na úrovni slohovej práce prváčika. V prvom rade chýba jasný zámer... Čo tým chcel vlastne autor povedať. Skritizovať a hodiť do jedného vreca všetkých novinárov? Alebo chcel skritizovať letisko ? Mne z toho utkvela najviac slušná skrytá reklama horalkám, ktorá sa mu podarila najlepšie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Z kontextu Vašej správy sa domnievam, že ste reagovali na článok samotný. Odporúčam viac pozornosti pri klikaní komu a na čo reagujete.

S autorom sa osobne plne stotožňujem. Percento "pracovníkov" flákajúcich svoju robotu a ochotných podieľať sa na akýchkolvek marketingových bláboloch (za krajec chleba) je medzi žurnalistami mimoriadne vysoké. Môžbyť dokonca vyššie, ako medzi inými profesiami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cena mobiliáru

z môjho pohľadu je tá cena zavádzajúca. Predpokladám, že v tej cene nie sú ani všetky stavebné náklady, nehovoriac i značkových kreslách a ostatnom interiéri, kde len cena mobiliáru prekračuje 0,5 mil € určite.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a ešte by sa niekto mal spýtať,

aká to bola kalkulácia, keď z 800 zišli na 300 ??? čo to bolo rátané na prstoch ? alebo nedajbože prišlo k nepredraženiu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prístup ku General Aviation na Ivánke

tu zďaleka nejde o to, že Martin Škrteľ si to môže dovoliť, a kto sa ešte bude hrať na snoba za pár EUR, neodeliteľnou súčasťou prevádzky dopravných letísk je aj prevádzaka " malých " športových lietadiel, a keď majú 3 cestujúci zaplatiť povinne 45 EUR či chú, alebo nie tak to je vlastne odkaz letiska Ivánka týmto pilotom

my vás tu nechceme ! choďte niekde inde

pričom prevádzka GA genereuje takisto tržby pre letisko

Gonzo
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zaciatkom minulej dekady

boli za igelitkovych a chlebickovych novinarov povazovane stare kadre, zdruzene okolo dennika Slovenska Republika casopisu Literarny tyzdennik. Plus nejaki t radia Regina, Vecernika, ale najma sportovi a motoristicki novinari. Dnes je situacia uplne ina a vacsina novinarov sa bohuzial vzdala svojej autonomnosti. Tak si ludia hladaju informacie kade tade po internetoch zo zdrojov, ktore nie su o nic serioznejsie, ako mainstream.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME