Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Východ sa bez kompletného Braniska nepohne (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hajz lový pavúk, ču rák Fico je pri moci od roku 2006, SMERacke hov ädo zastavil stavbu tunela Vyšnové Dubné Skala
, zmenil trasovanie dialnice v úseku Turany Ružomberok a naviedol ju do geologicky nestabilného pásma, samozreme peniaze s EU ten ču rák SMERacky veselo mína a mínal na všelijaké pofiderne rekončtrukcie cies a dialnic. Fico premrhal a rozkradol najmenej 70% prostriedkov vposkytnutých EU na výstavbu ciest a dialnic, takže sa nedivme, že gangstri zo SMERu nevedia ukázať žiaden realny hmotný výsledok svojej zločineckej budovatelskej činnost a tak nám predvádzajú animované filmz ako vzbudovali stovkz kilometrov ciest, dialnic a železníc
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No hej,ale

pan Auxt,kedy ste bol posledne na vychode?Nie tunel ako taky ale jeho sustavne uzatvaranie koli "udrzbe" su problem ,no este horsie je na tom prejazd cez Ruzomberok ci Strecno /a to maju teraz odstavit koli odstrelu previsu na niekolko tyzdnov/.Ale mate pravdu ze treba druhu ruru ale len koli bezpecnosti a zrychleniu premavky. Ale je potreba budovania ciest aj inde,pretoze kam nevedie poriadna cesta tam nevedie ani krok investora a preto mame mame hladove doliny vo vacsine slovenska.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Priority a financie

Na východe som prakticky každý mesiac. Podmienky v hladových dolinách poznám veľmi dobre. Otáza sú priority, ale väčšia sú finančné zdroje. Momentálne na dokončenie celej siete potrebujeme okolo 17 mld. EUR. Alokáciu EÚ fondov vo výške 1,5 mld. máme prakticky zazmluvnenú. Samozrejme pre hladové doliny na Spiši, či juhu Slovenska nemusíme stavať rovno rýchlostné cesty niekde by stačilo aj rozšíriť existujúce komunikácie I. triedy + obchvaty. Problémom sú opäť financie. Riešení je viacero a je na politikoch, aby si vybrali tie správne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Priority treba jasne urcit.

Ved prave o tom to je.Vsade treba peniaze ktore by asi aj boli len ich nesmu politici rozkradnut a "porozdavat svojim" akoze stavitelom ciest/napr.Široky...../.
A ja som schvalom pisal o cestach pre hladove doliny a nie o dialniciach ci rychlostkach,i ked vo svete sa buduju dialnice ua tie iste peniaze co u nas cesty I triedy.To je vsak uz na inu temu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vážený pane, ak ste na východe každý mesiac, určite ste nemohli prehliadnuť katastrofálnu situáciu v Prešove (kde je mimochodom už od minulého roku vyhlásený mimoriadny stav v doprave), a to permanentné zápchy, kvôli ktorým denne kolabuje kompletná mestská doprava. Príčinou je už aspoň 20 rokov neriešený diaľničný obchvat mesta západ-juh, teda predovšetkým tunel Kalvária. Trasa po diaľnici z Popradu do Prešova, rovnako aj z Košíc do Prešova trvajú omnoho menej, ako samotný prejazd mestom - niekedy aj viac ako hodinu!!! Skúste porozmýšľať o prioritách, ale veľmi rýchlo, skôr než nahnevaní občania začnú argumentovať inak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nestihne porozmýšľať

Do týždňa položí funkciu Brecely a do ďalšieho tohto pána nahradí nejaký aktívny výhybkár eurofondov z Hídu. Už v Somorji mľaskajú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nehorazne mlaskanie je D3 za 40 mil. za kilometer, obchvat PO v podobnej sume pricom tento rok bude hotova nabrezna komunikacia, nehoraznost je aj druha rura braniska pred prvou rurou pod soroskou. inac staci pozriet zivotpis, tento dobry clovek sa narodil v krompachoch, asi 15 km od braniska....no nepomoze svojim...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No už nepomôže

Brecely podal demisiu. Do týždňa tam bude nejaký zeleno-bielo-červený menšinový ......... A že sa narodil v Krompachoch vypovedá to isté ako že sa Matuška a Hingisová narodili v Košiciach. Akurát tým blogom "ošľahol" niekoho vedomosti z jeho firmy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

taak urcite...jasne ze to o nicom nevypoveda...aj dzurinda rozbehol dialnice na spisi uplne nahodou aj cermak zo zilinainvestu tlacil vo svojej pozicii na megapredrazene D pri ZA. aj vazny potlacil obchvat BB do megapredrazeneho PPP projektu uplne nahodne.....hingisova nezije na slovensku a pochybujem ze sa povazuje za slovensku. tolko k tvojmu prirovnaniu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ťažko mohol

Dzurinda protežovať diaľnice okolo Trnavy, keď už tam stáli. Okolo tej Žiliny toho zatiaľ nejako veľa nestihli, keby aj v minulosti ktokoľvek tlačil. Obchvat BB Vážnemu technicky kvitujem.
Aby neprišlo k omylu. Nikomu za 50 rokov výstavby diaľnic nekvitujem ani halier predraženia. Auxt svojim blogom len zaspieval svoju labutiu pieseň vo svojej funkcii. Podľa nôt a textu čo mu iní napísali. Možno sa prekvapíme a objaví v sebe maďara, výhybkára a Árpád ho tam s Bélovým požehnaním nechá. Dávam mu 1 %.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nemyslím...

...si ,že tento pán vie čo hovorí . Jeho momentálny červený chlebodárca používajúci výstavbu diaľníc v SR len ako predvolebnú vychytávku ,ktorá je v podobe prísľubov servírovaná tupým ficovoličom a tí veria v príchod r. 2010 , ktorý žiaľ už pred 6 rokmi uplynul .Pán Auxt udáva r. 2025 , ale je asi jediný , ktorý tomu verí a naviac nič neriskuje , keďže po maďarsky asi nerozpráva , takže jeho odvolanie je na spadnutie !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vychod potrebuje dnes Sorosku a R2

Ak by ste chceli zabezpecit dopravu a rozvoj vychodu, tak by ste vedeli, ze dnes treba v prvom rade dohnat deficit v rozvoji R2 na spojenie juznej polky vychodu (KE kraja) s BA. To zbytocne a predrazene naokolo blizsie, co tu ludom nanucujete, je nonses. Pritom okresy od Lucenca po Roznavu totalne skapinaju. A to na D1 staviate za 40mil EUR/km, na juhu by to slo za 5mil EUR/km (cena R4 Kosice-Madarsko).

Druha rura Braniska pred Soroskou je preto totalna nehoraznost, aj ked o tom napisete kilometrovy traktat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

PS: za tie ceny co tu produkujete urcite nepotrebuju obchvat ani Presov a Kosice. Ak by bola poriadna sutaz na D1 PO Zapad - PO Juh (tj, ak by sa robili zvlast sutaze na tunelovy a netunelovy usek, a ak by sa sutazilo zvlast a nie v subehu s inymi sutazami), urcite sa da usetrit 40% oproti tomu, co ste vysutazili vy (vid Visnove). Rovnako ten megalomansky nezmysel R4 severny obchvat PO je fakt na zaplakanie. Nakladaky smeruju hlavne v smere sever-juh, a tym sa po stamilionovych milionovych invseticiach a 4 tuneloch predlzi trasa o 20km!!! Kazdy normalne uvazujuci clovek musi vidiet, ze postavit juhovychodny obchvat PO po rovine za zlomkovu cenu by bolo ovela ucelnejsie.

A detto Kosice: co treba hlavne je poriadne skapacitnenie mestskeho prietahu (krizovatka VSS, SEMAFOR!!! v Peresi a hromada 60-tok na "R2"). A ked stavat nejaky obchvat, tak v prvom rade obchvat Sace a dalej na R2. Lebo jednoducho drviva vacsina premavky je tu zdrojova-cielovav Kosicach. A tym ten vas predrazeny R2 obchvat nijak nepomoze, cize jeho efektivita bude nulova.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

doba výstavby minimálne 5 rokov
doba tendrovania v našich podmienkach: 2 roky
takže ak chceme v roku 2025 druhú rúru, v roku 2018 treba vyhlásiť tender
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME