Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kompletné diaľnice až po roku 2100? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

karma

skoda, ze ludia si to nevedia respektive nechcu uvedomit a radsej budu verit tomu, čo povie Fico v televizii :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Očujú bývalý

odkaz od hovorcu 120 sieťkárov, čo sa po voľbách upichli na NDS: Teraz sme sa väčšinou hodili na maródku a vyzerá to na dlho.
Nedalo by sa nájsť niečo, niekde, bársčo, bárskde?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A toto tu nechodi po kanaloch aj so svojim precedom buratinom a dalsou havedou ktori nasli anal "spravnym Smerom"...?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

potom to preondia na rok 2200 aby to lepsie vyzeralo na papieri o))))))))))))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja byť predstavitel siete tak už nenapíšem blog ani do bravíčka :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ocenujem Vasu snahu

jasne interpretovat udaje ohladne dialnic. Zaujimali by ma dve veci. Preco su v tabulkach uvedene len ceny a nie kilometraz. A ako sa bude riesit situacia v BA, ked sa dobuduju obchvaty a denny narast aut predpokladam az o 50% viac, pretoze ludia prestupia z primestskej dopravy do aut. Je za tym nejaka zlocinecka skupina, ktora sa chce dostat konecne pod zem a saskovat s metrom alebo je to len ludska hlupost a kratkodobe myslenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

B je správne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rieši koľko peňazí treba, nie pomer cena/km cesty, obhajuje svoje teórie o vyčlenení NDS zo štatistiky, aby potom NDS brala pôžičky a potom riadne dvihla mýtne. Peniaze chýbajú, to je pravda, ale zasa je to všetko limitované okolnosťami a keby prišlo k tomu, že NDS peniaze má, tak by pomaly nemala čo stavať.
Napr. na D1 bude nutné získať s veľkou pravdepodobnosťou 100 miliónov navyše na Čebrať. ALE všetko dôležité sa stavia - napr. Višňové, niečo je už podpísané alebo pred uzavretím a Turany - Hubová, Branisko a taktiež D1 za Bidovcami je na rok 2020 a neskôr. Tam najmä na tie prvé dve investície bude nutné peniaze zohnať, ale má to ešte čas.
D3 - KNM-Oščadnica asi určite nehrozí, Brodno - KNM určite tiež nie celé, keď tunel sa má zmeniť na estakádu. Reálne iba Bukov - Svrčinovec.
No a potom sa dostávame k RC. Príprava je žalostná, stavebné povolenie má asi iba úsek pri Nižnej. Áno, dobré by bolo rozostavať toho viac, ale tá príprava je na tom tak ako je. Fakt je taký, že mnoho rýchlostných ciest (stačí preložka cesty 1. triedy alebo nová cesta) ani nie je nutné mať(napr. R8, R7 od Nových Zámkov), takže tých priorít a chýbajúcich peňazí zas tak veľa nie je. Takže reálne obchvat KE, potom už len teoreticky Soroška, časť obchvatu PO atď. a keď sa Kažimír buchne po vrecku, tak aj niečo na Orave, inak to nevidím. Peniaze chýbajú na údržbu, najmä cesty v správe SSC, mnoho objektov v havarijných stavoch, z tých známych napr. Orava, Čadca, Kremnické bane, Strečno atď...
Riešenie v BA je bez nejakej stratégie. Postaví sa a potom sa uvidí. BA sa zapchá, keď sa zvýši kapacita ciest do BA. Potom budú vymýšľať ďalej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pise sa rok 2100. Jozko Mrkvicka v Bratislave pocuva v TV (resp. ekvivalentu TV v buducnosti) prihovor politika o dokonceni dialnice na vychod.
Potom nasadne do svojho lietajuceho auta a pokojne si pokojne si do Kosic poleti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: zaleti do Kosic

Jozko Mrkvicka a jeden spolupasazier mozno
6 napravovy kamion s nakladom okolo 30 ton, na ktory caka vstup linky v Just-in-Time fabrike uz tazsie.
AK ten kamion (spolu s dalsimi stovkami kamionov) bude cakat kvôli skrizenemu kamionu na Sorozke, alebo Branisku (pocas pravidelnej "udrzby" jedoruroveho Braniska ...

Tak ZIADEN INVESTOR ktory nechce ohrozit ekonomiku svojej just-in-time dalej ako 20 km od poslednej dialnicnej krizovatky.

A tak je velmi pravdepodobne, ze Jozko Mrkvicka byvajuci v Bratsilave, v byte za ktory bude platit viac ako vo Viedni bude na vychod zalietat 2x rocne ... na Vianoce, pozriet tych rodicov, ktori este dozivaju a na Dusicky, pozriet hroby tych rodicov, co uz dozili ... Pretoze vychod sa necha vyludnit...
Samozrejme, ludom (nielen starousadlíkom) , ktori si nechali "pridelit"zopar bytikov za zostatkovu cenu/odpisovu hodnotu to vyhovuje, mozno az do takej miery, ze nevidia, ze na tomto stave naryzovali najviac ti, ktori zmenili okolie mesta na urban sprawl, kde sa z urodnej pody, vinic, chranenych uzemi, vyrobili panelaky nalezato... :-((

dialnica na vychod.... za kolko ju chcel (az za Uzhorod) postavit Bata?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hm ja by so autorovi odporúčal, aby si prečítal všetky svoje blogy, od prvého až po tento. Potom nech sa pozrie do zrkadla, a ak sa nepozvracia z toho pohľadu na bezcharakternú kreatúru, tak nech spácha rituálnu samovraždu. Nech už o ňom nikdy nemusíme počuť.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME