Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Internetové služby ZSSK a o tom ako sa to dá aj inak (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

neda sa nic ine...

len suhlasit...zssk ma od zaciatku prevadzkovania neprehladny, zlozity a uzivatelsky znechucujuci system...ja som si online kupoval listok naposledy cca pred 4-5 rokmi...pricom pozadoval odo mna na kupu listku na vlak tolko informacii, ze som si myslel, ci si nekupujem gulomet...predpokladam, ze system sa dodnes zmenil len kozmeticky, priblblost zostala...jedine, co nepochybujem, ze zssk rocne plati 10 milionov za jeho udrzbu a nove inovacie...predpokladam,ze uz na kupu listka potrebuju vediet cislo topanok prastarej mamy...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prave si dopisujem so ZSSK

na tému internetové služby ZSSK si práve dopisujem s ich info centrom. Poukázal som im na to, že ich systém má veľmi ďaleko k "user friendly" aplikácii. Dostal som odpovede na množstvo mojich otázok, z ktorých mi vychádza:
1. Predaj lístkov cez internet spravujú Obchodné podmienky tohto predaj, predaj lístkov cez KVC Prevádzkový poriadok! Možno som právne neznalý, ale na jeden produkt (cestovný lístok) dva poriadky...a navyše s rôznymi podmienkami....nehovoriac o tom, že stornovať jeden lístok z jedného systému v druhom je nemožné !
2. Viem preukázať, že kúpiť si lístok cez Interner je nevýhodnejšie ako cez KVC t.j. diskriminácia elektronickej služby. Pýtam sa, ža aký je to trend ZSSK, keď zrejme vedome preferuje "kamenné obchody" pre elektronickými ?
3. Chápem, že ako kupujúci zadám do systému svoje osobné údaje. Chápem to aj vtedy, keď ich kupujem pre iných a nie pre seba ( napr. deťom, manželke a pod...). týmto spôsobom jednoznačne autorizujem a potvrdím obchodný vzťah so ZSSK. Prečo však musím personifikovať jednotlivé lístky ? Pri kúpe cez KVC sa to vôbec nevyžaduje !!!!!

Tiež som si prešiel na stránku Českých dráh a skoro ma vystrelo, keď som si na ten istý EC vlak mohol vybrať konkrétne miesto na sedenie a konkrétnu zľavu. Ešte boli vo vyberači aj SVK zľavy ( lístky zadarmo ). Na slovakrial môžeme v terajšej verzii iba snívať o takýchto možnostiach...

Posledná domnienka, vraj internetový portál prevádzkuje iná firma ako ZSSK (outsourcing). Ak by bola táto domnienka pravdivá, tak to všetko vysvetľuje. Zrejme najvýhodnejšie podmienky má práve tá firma a my cestujúci a ZSSK sme na druhej koľaji...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj ja som pred časom

objednával lístok na Prahy cez internetové služby ZSSK. To bolo jedná katastrofa. Tak nepríjemný a užívateľsky neprijateľný systém si ani nepamätám, žeby som vôbec niekto videl. Taktiež som musel nakoniec volať na podporu. Nejako sme to doriešili. Keď som človeku na telefónnej podpore povedal, že prečo tam nemajú užívateľsky ináč doriešené niektoré služby, tak mi povedal, že to robí nejaká externá firma a oni za to nemôžu.
Vidím, že to stále funguje klasicky po starom. Ľudí ide s internetových služieb ZSSK poraziť a nejaká firmička ktorá pofidérne vyhrala súťaž na tieto služby, roky pumpuje štátnu firmu o nehorázne peniaze za katastrofálne služby. Toto sa fakt môže diať len na Slovensku a ešte asi na Ukrajine ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja si chodím lístok do Prahy kupovať zásadne do osoby poľakanice (J. Cíger Hronský tak vo svojej rozprávkovej knižke píše o osobnej pokladni na železničnej stanici pred sto rokmi, ako vidno, nič sa nezmenilo), ušetrí mi to veľa času a nervov, žiaľ. Ako už písal niekto v diskusii v inom článku na túto tému a chválil presonál vo vlakoch, aj moje skúsenosti so sprievodcami vo vlakoch BA-Praha a späť sú veľmi dobré. Sú to profesionálne vystupujúci ľudia, zvládajú rôzne situácie, rôznych ľudí s profesionálnym nadhľadom. žeby mali vyšší plat a odmeny ako manažment ŽSSK?
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME