Streda, 23. august, 2017 | Meniny má Filip

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

„Milá“ ALZA, vymeň dopravcu GEIS. Dobre Ti radím. Tvoj Pozemšťan (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

vdaka za blog aspon viem

u koho neobjednavat, aj ked dnes su vsetky kurierske sluzby uz do *****ne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.

nie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja vzdy, ked sa da, vyuzivam kuriera slovenskej posty, zatial 100% spokojnost, vzdy sa s nim da dohodnut na konkretnom case, co je pri vacsine kurierov problem (zijeme naozaj v 21. storoci???), lebo sak vsetci sme o 09:00 v pracovny den doma vsak (poznate tie telefonaty - tak stojim pred domom paninko pripadne SMS o 5 minut som u Vas napriek tomu, ze do poziadaviek jasne uvediete dorucit po XY hodine??? pripadne cez vikend)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiež mám s poštou dobré skúsenosti. Počula som pozitívne ohlasy na poštu aj od iných, ktorí jej služby pravidelne využívajú a je to navyše za nižšie ceny, ako iné kuriérske služby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Co sa mi nepaci na slov. poste, ze si uctuju opakovane dorucenie - aj ked sa s nim cez telefon dohodnem, ze nebudem doma a nech pride iny den.
Dpd ma tusim 3 pokusy v cene a volavaju vopred, nie 3 minuty ako posta.

Ani s geisom od alzy som nikdy nemal problem. Ked zasielka meskala, vzdy to bolo na strane alzy, nie dopravcu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to si fakt uctuju? teda ja osobne som sa s tym este nestretla, vzdy som platila len klasicke poplatky (platba na dobierku tusim 1 EUR + "postovne")...to je novinka alebo je to uz dlho tak? (cca pol roka som si nic nenechala dorucit, ale predtým som vzdy menila termin z rana na popoludnie, posun dna a raz dokonca zmena miesta). ale v podstate s ostatnými spolocnostami mam aj aj skusenosti, niekedy vsetko OK, inokedy bordel, s postou negativnu zatial nemam (aj ked mozno som len mala stastie na ochotnych kurierov)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neuctuju, mne uz postovy kurier opakovane nieco dorucoval a pohoda, v cene. Aj v cenniku maju, ze kurier ma opakovane dorucenie v cene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som mu hned rano volal (ked mi prisla sms), ze nebudem v ten den doma, nech pride dalsi, a povedal mi, ze za opakovane dorucenie sa uctuje euro alebo dve.

Nakoniec mi to doniesol inde, takze neviem, ci by som to naozaj platil. Len ma to prekvapilo, lebo v podstate on sa to este dorucit ani nepokusal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nám sa naopak naposledy stalo, že v utorok som našiel v schránke žltý lístok - s dôvetkom adresát nezastihnutý, zásielka uložená na pošte. Manželka bola celý deň doma, nik nezvonil, nik neklepal (schránku aj zvonček máme označené a funkčné). Poobede som šiel po zásielku na poštu a dotazoval som sa, ako je možné že iba vhodili lístok a ani sa nepokúsili zistiť, či sme doma. Pani mi povedala, že to je zásielka od kuriéra a tá keď je nedoručená, na druhý deň sa do schránky už iba hádže oznam. Na moju otázku, že ako to doručujú, keď manželka bola doma aj v pondelok a ani žiadna sms od kuriéra nebola, mi už odpovedať nevedela.... Neostalo mi tak nič iné, ako poďakovať za ten čas, ktorý som mohol stráviť prechádzkou na poštu a čakaním (spolu hodina), len preto, že ich kuriéri sú lajdáci.
PS: aby som nekrivdil - až na túto skúsenosť mám s kuriérom dobré skúsenosti, vždy sa ozve a je ochotný za mnou prísť aj do práce, predposledne sa ma z vlastnej iniciatívy spýtal, či má prísť rovno do práce. O to viac neviem pochopiť, ako sa toto mohlo stať, jediné vysvetlenie je, že šlo o iného kuriéra...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj toho druhého...

cez víkend doručuje iná firma, a to zavolejsikuryra.cz, ktorá bez problémov urobi z dorucenia do 24 hodin dorucenie do 10 dni! A alza to má kompletne v paži, veď zákazník uhradil objednávku a čo na tom, že nemá tovar...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...a ešte

vyborny kurier je DHL parcel service... v piatok o 9:40 doobeda vam dojde sms, ze kurier Vam tovar doruci dnes medzi 10:00 a 12:00. A ze tovar sa neda platit kartou. Volam teda rychlo kurierovi - ako inak sa da platit? Len hotovostou? Nie, odpoveda do telefonu, klidek, mozete platit aj kartou... Potom zazvoni o 9:58 kurier, ze ma pre Vas tovar ale ze smola, neda sa predsalen platit kartou. Hovorim vydrzte 5 minut alebo pridite kedykolvek v tom ohlasenom rozmedzi a donesiem dovtedy z bankomatu peniaze - nie nepockam, dovi, a ufujazdil. Volam na centralu - nezajem, kurier sa nemoze vratit, dorucime tovar teda cez vikend. Vynimocne bez priplatku. Vikend nic, ticho, v pondelok kurier (ten isty) pride zas 10 minut pred ohlasenym terminom dorucenia. Hovorim - preco ste ma oklamali a nepockali na mna? Nic, ziadna odpoved, drzy usmev, hrabe sa dalsich 10 minut v aute a hovori - mozno tu ten tovar ani nemam... ja tych desat minut stojim na dazdi vedla jeho auta, a az ked som zacal vytukavat cislo na dispecing, zrazu rehot - ale ved ja som si len robil srandu, ked ste taky nas*any...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

DHL parcel

mat tak Vas problem tak to som este rad. Moj cerstvy zazitok S DHL z pred dvoch dni...
objednany a zaplateny tovar z ishopu v nemecku. poslany na spravnu (moju) adresu. cez sledovanie zasielky zistim, ze zakaznik odmietol prevziat zasielku. zistujem ci som nemal vypadky pamate v osudny den, pretoze ma nikto nekontaktoval telefonicky ani osobne. prvy telefonat na DHL hotline - ano vybavime, dorucime nasledovny den. nasledovny den telefonat na hotline c.2 - stale som tovar nedostal - nemozme vam tovar dorucit, pretoze nie je na vase meno. v systeme mame ine meno a adresu dorucenia. pytam sa kto a ako moze zmenit udaje v systeme ked odosielatel ani prijemca s tym nesuhlasili? - o tomto vam nemozme podat informacie. nasledovalo kontaktovanie ishopu ci sa nahodou nepomylil, telefonat na DHL hotline c.3 - konecne sa podarilo zistit kam sa mal balik dorucit, pani z hotline zistila ze na baliku je spravna adresa (ze by sa system zmylil? ;-) a konecne mi bola moja zasielka dorucena po 5-tich dnoch nervov. jedine stastie ze som balik dostal bolo to, ze adresa "v systeme" neexistovala a kurierovi sa nepodarilo ho tam dorucit....velmi pekne dakujem DHL parcel a nikdy viac. odporucim aj znamym
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

v lete som si objednal z FANshopu Bayern Munchen veci pre babatko. Mali mi prepadnut nalietane mile s Lufthansou, tak som sa rozhodol ich tam minut, objednavka za cca. 40 € vo stvrtok poobede. Na druhy den v piatok o 9 rano mi volal kurier, ci som doma, ze ma pre mna balik. o 9,30 som ho mal v rukach v Kosiciach (balik, nie kuriera). Preslo od objednavky cca 14 hodin. Takze aj taku skusenost sem pridam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V pondelok 27.9.2016, som od DHL dostal sms, podľa ktorej sa mi mala v čase 10-12 doručovať moja zásielka a v prípade ak mi tento čas nevyhovuje, mal som kontaktovať kuriéra, ktorého číslo bolo v sms uvedené. Nakoľko som v uvedenom čase nemohol byť doma, obratom som kuriéra informoval, jeho číslo však bolo nedostupné. Keďže som už bol mimo domu, medzitým som sa skontaktoval s manželkou, ktorá sa doma stará o našu dcéru, kedy by jej vyhovovalo, aby kuriér prišiel (nakoľko s ňou mala v pláne ísť na prechádzku), povedala, že najviac by jej vyhovoval čas 11.00. Skúsil sa telefonicky s kuriérom spojiť o 10 minút neskôr, tentoraz úspešne. Kuriérovi som povedal, že v čase doručovania zásielky nebudem môcť byť doma, ale môže ju prevziať manželka, tá však bude môcť o spomínanej 11tej hodine. Kuriér odpovedal, že to nebude možné, nakoľko o 11tej mal doručovať zásielky po firmách, navrhol však, že príde o 10tej s tým, že mu mám dať telefónne číslo a adresu. Na základe tohto rozhovoru som mu poslal ním žiadané údaje a oznámil som manželke, že si bude musieť program s dcérou upraviť, pretože kuriér môže prísť už/len o desiatej.
Manželka podľa pokynov kuriéra svoj program s dcérou upravila a o desiatej kuriéra čakala pred domom (pred domom preto, že tento čas bol počas doobedňajšej vychádzky a po prevzatí zásielky v nej chcela pokračovať). Aj napriek tomu, že kuriér mal telefónne číslo na moju manželku a napriek tomu, že sa čas doručenia zásielky upravil jeho požiadavkám, bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia prišiel až o 11tej hodine, t.j. tej, ktorú on sám odmietol. S tým, že ho celú hodinu čakala pred domom, pretože nemalo zmysel s dcérou už nikam chodiť - mňa kontaktovať o číslo kuriéra už nemohla, nakoľko sa mi v práci nedá telefonovať. Samozrejme, že ospravedlnenia za meškanie sa nedočkala.

Túto sťažnosť som poslal aj na DHL, do dnešného dňa som sa odpovede ani ospravedlnenia nedočkal - odvtedy ak je možný výber iného kuriéra, volím inú spoločnosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ehm

Haha, som si myslel ze som mal len smolu.
Objednal som Harddisk s tym, ze sa mi to nechce ist vybrat do Zilinskej pobocky.
Dal som to na Sobotu, reku nemusim do roboty .
Sobota, nic, email/sms/volanie.
Hmm tak asi sa nieco posralo.
Nedela nic.
V pondelok vecer volam do alzy, co sa deje, preco je moja objednavka na ich stranke oznacena ako vybavena?
Slecna mi da telefonne cislo na ZavolejSiKuryra, tak cakam na support linke.
Neviem kto im tam kodil ten system, ale pocas 20 minut sa moja pozicia vo fronte zmenila z 3 na 2, nasledne z 2 na 3 a takto asi 2x s tym ze mi to nahodne zrusilo hovor.
Na druhy den mi to konecne niekto zdvihol, s tym ze vsetok tovar putuje nazad do alzy.
Objednavka dosla vo stvrtok o 7 rano, 8 dni po zaplateni.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nakupujem pravidelne s dopravou Geis a nikdy som problém nemal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som mal najhorsie skusenosti s kurierom Gebruder weiss. Taku bandu amaterov tazko hladat....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ha!

Tak si treba vyskusat PPL v CR a to sa budu diat divy... :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som nakupovala z ineho eshopu, bola tam ina zasielkova sluzba (nazov pouzit nemozem, lebo na Sme je to porusenie kodexu - osobny utok). Prisla mi od nich sprava s datumom, kedy bude balik doruceny. Kedze v ten den som zhodou okolnosti bola odscestovana, zapojila som tiez starych rodicov, nech su u mna doma a cakaju. Kurier mal prist medzi 11 az 13.

O tretej tam este nebol. Zavolala som mu na mobil, a chlapik mi hovori - viete, ja to tam nepoznam, adresu som nenasiel, dnes to uz nebude. Pripomenula som mu, ze kuriersku sluzbu som si priplatila, lebo to potrebujem urgentne. No tak teda dobre - a mozete ma navigovat? Nie? No, tak ja to tam teda pohladam, pridem okolo 17:30.

O polhodinu mi vola spat. Ze on vlastne moj balik nema. Pockajte, skontrolujem zoznam... Aha, fakt ste tu. No tak ja teda pridem, ale musim to tu prehrabat a niekde ten vas balik najst.

O 19:00 mu volam, kde je. No tak viete co, mila pani, ja som tam bol! Sedel som v aute na parkovisku celych desat minut a vy ste tam nebola! A mobil ste nedvihali!
Ziadny neprijaty hovor som samozrejme nemala. Na otazku, ako som mala vediet, ze je na parkovisku a preco preboha nevystupil z auta a nezazvonil na zvoncek na dverach nepovedal nic.

Ale nakoniec som sa balicka dockala, prisiel o 19:45. Pan mame vysvetloval, ze on tuto stvrt vazne nepozna a ja som ho ani nechcela navigovat a on ma toho tak vela...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aby si sa nep0sr4la z toho tvojeho porusenia kodexu, klasicke slovacikovske prizdisracstvo. Len tak dalej nech si tu rozne tapakove a hargasove dlho a slusne ziju.
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME