Utorok, 26. september, 2017 | Meniny má Edita

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Denník N nehrá s čitateľmi férovú hru (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Šak treba dáko

navnadiť inzerentov, ta ne?
Svojho času som im fandil, ale tých 29 eur za prvé polročné predplatné som zaradil do šuflíka "ďalšie zbytočne vyhodené prachy". Ešte stále mi chodia od Matúša Kostolného do mailu informácie o tom, akí sú úspešní a ponuky na úžasné akcie, ale už to rovno mažem.
A ešte ma fascinujú najnovšie maniere nielen v N, ale aj v SME - vyťahovať na titulku dávno publikované rozhovory - v N napríklad zaujímavý, ale predsa len pol roka starý rozhovor s pokladníčkou v supermarkete, v Sme pármesačný rozhovor s chlapom o Bašternákovi. To má spĺňať aký účel?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vytahovanie retro clankov

Treba sa pozerat kam klikate, text o podnikatelovi a Basternakovi je v rubrike Top Texty 2016..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja hlavne očakávam, že sa sem príde odbaviť aj konšpiračná úderka, ktorá vidí všade iba manipulácie a sprisahania + klasické mentálne subnormy, ktoré TIS nenávidia už len z princípu. Wait, toto je vlastne proti jednému z nenávidených dennikov, tak toto bude určite pravda!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mainstream vymiera

Internet spravil maintreamu to co spravila knihtlac Vatikanu. Nici ju. Do vynajdenia knihtlace mala cirkev monopol na tlacenie knih (robili to mnisi rucne a bolo to prepisovanie). Po tom to nabralo rychly spad. Teraz ked mame internet je zurnalisom kazdy kto ma smartfon a vie zaujat publikum. Uz neplati sito kde musite najprv vystudovat skolu a potom mat spravne nazory aby vas publikovali v novinach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Áno a čím väčší blud, manipulácia a lož, tým väčší úspech.

Je výborné, že existuje ľahký a rýchly prístup k obrovskému množstvu informácii. Je však katastrofa, že ľudia si ich nevedia overovať a kriticky myslieť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je smutne

ze na SVK je protivaha majntreamu jaskyna plna ruskych trollov ale to neznamena ze jedneho dna nepride niekto kto to bude robit nezaujato. Media tu vypisovali ako sa nestane Brexit ako Trump prehra alebo ze terroristi sem nepridu s utecencami - ten bol najlepsi. No a teraz za to zacinaju platit dan.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale úlohou medií nie je mať pravdu, aj keď to tak môže niekedy vyzerať. Každý denník je nejako hodnotovo zameraný a od toho sa vyvíja aj obsah. Čitateľ nemá absolvovať všetko čo sa v médiách píše ako jedinú a neotrasiteľnú pravdu, čitateľ si má na základe podaných informácií vytvoriť kritický názor.

A mne sa teda nezdá, že by médiá Brexit a nezvolenie Trumpa prezentovali ako istotu. Isto niektoré komentáre sa k tomu približovali, pretože sú to ich názory, ale bolo tu aj veľa článkov s prieskumami, ktoré v oboch prípadoch vychádzali tesne. To podľa mňa nič nehovorí o tom, že predmetné veci sa stanú s istotou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

si mal sledovať US médiá

brutál proklitonská propaganda takmer celého klasického mediálneho mainstreamu (ešte aj ten FOX nebol z Trumpa spočiatky moc nadšený, keďže vypálil rybník Rep. establišmentu), od CNN/NYT až po CBS/WaPo/ MSNBC (ale aj webové Politico či "verejnoprávne" NPR - všetci na klitonkinom zozname, dokázateľne, menný zoznam bejbynovinárov wikileaknutý, google "hillary media collusion") - a samozrejme totálne zatajovanie stovák clintonských škandálov (google/youtube "clinton foundation scandal", "hillary pay for play", alebo aj "clinton deaths" - dozviete sa veci čo by vydali aj na trest smrti)

navyše k tomu prieskumová propaganda zložená na zmanipulovaných mini (okolo 1000 respondentov na celé USA, často menej) dátach (všetky mainstreamové DO JEDNÉHO dokázateľne nadhodnocujúce registrovaných Dem. voličov oproti Rep., miestami až faktor 200% (google/youtube "hillary election poll fraud")

ale nedozvedeli ste sa o JEDINOM PORIADNOM veľkom prieskume na vzorke 50000 (1000 v každom štáte) - ten samozrejme stopercentne utajili, lebo odhalil nepríjemnú pravdu (preto si boli trumpovci tak istí víťazstvom, lebo vedeli ako je to naozaj - google/youtube "election poll 50000)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

media mozu a maju mat nazor, ale bohuzial dennik N su lavicovi skautici, ktori akykolvek kriticky nazor napr na migraciu ignorovali alebo napadali.

Ak ma napriklad migracia rozne roviny (uvazujme dve - bezpecnostne riziko a pomoc obetiam), tak noviny mozu mat nazor, ze jedna z rovin ma vacsiu vahu.
Ale nemozu mat nazor, ze existuje iba jedna rovina. Lebo to nie je nazor, ale propaganda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dobry postreh

takze pre internetovu zurnalistiku treba nastavit nejaky jednotny standard co do pocitania citanosti jednotlivych clankov spravodajskych webov
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to bol sarkazmus?

blog je o tom ze a) nevysvetlitelne velka citatelnost jedneho clanku - dalej nerozoberal lebo nema fakty
b) to ako napocitavaju citatelnost pod hlavickou 24hod - je asi ine ako inde. Na to mozem povedat no a co? To ze bloger z toho usudzuje ze inzerenti su blbi lebo porovnavaju dve neporovnatelne cisla (zo sme a n) je uz len blogerova konstrukcia. To ci sa bude 'nulovat' o polnoci, kazdu hodinu, alebo kazdu sekunde cislo citatelnosti je skor technicky problem ktory nejakym sposobom nastavil nejaky cloviecik co to pocitadlo tam dal, nez ze take zadanie dostal od niekoho kto chcel umyselne zavadzat. Aj ked toto je zas len moja konstrukcia.... Ale zas mozem mudrovat, lebo som sa sam stretol s tym ze pre sumar za 2 dni boli dva vzorce a) presne od teraz za 48 hod spat, b) doteraz a vcera a predvcera (cize od polnoci).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Osobne ako programator si myslim, ze im to programator takto naprogramoval schvalne. Napriklad uprednostnenu propagaciu clanku. A programatori su vselijaki a videl som uz implementacie, za ktore som som sa chytal za hlavu. Im to davalo dobre cisla podla mna im to ani nenapadlo skumat. Co sa tyka inzercie, naozaj sa pouzivaju skor google analytics a ine sluzby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to vazne

niekdo venoval tolko casu a energii na takuto blbost?

Vsak ked citam citam koli obsahu a kvalite informacii a je m jedno ci to ma citanost 3 alebo 3M...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tebe to moze byt jedno, ale ten kto chce na ich webe nieco inzerovat, tak pre toho su to dolezite informacie. Cena reklamy sa totiz odvija od citatelnosti, resp. klikov na stranke.

Alebo ty si snad myslis, ze mediu padaju peniaze z neba za to ze ty si citas ich clanok?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ten co inzeruje

pozera na aim monitor nie na cisla co su na webe...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To nevies. Na aim monitore vidis citanost len pre sekcie, nie pre konkretne clanky. Mne sko marketerovi by to napr. bolo uplne na houby, ak by som potrebovala targetovat nejaku konkretnu skupinu ludi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

reklamka

kuka vykonost webu ako celku, kukne si AIM monitor alebo iny merac a vidi ktora stranka kolko ma, oni nakujuju vekle objemy urcite nekukaju na nejaku citatelnost clanku, aspon som sa stym nestretol...

Tym ale ne neobhajujem ich konanie, len sa mi zda divne ze tomu dakdo venuje cas na takuto pakaren... to je vsetko co som chcel povedat... nikomu nevnucujem moj nazor... proste sa mi zdalo ze autor robi z komara somara...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pokial si chces na stranku capnut nejaky baner alebo nejaku inu somarinu, tak ta zaujimaju kliky na web, ale pokial chces reklamovat priamo v clanku, tak ta zaujimaju kliky na clanok, alebo nejaky typ clanku o ktorom vies, ze by mohol oslovovat tvojho klienta.

Neinzeruju len reklamky. A v dnesnej dobe ak by mi reklamka ponukla len, ze nakupy velky objem reklamy na webpage kde su vysoke kliky a netargetuje cielovu skupinu, tak by som im povedala ze si mozu ist piskat. Cela pointa dnesneho marketingu je efektivita.

Evidentne si prehliadol ze clanok pisali Transparency International Slovensko. Cela pointa tejto organizacie bojovat za transparentnost. Tento clanok je pre cloveka ako ja napriklad zaujimavy a poucny. Zaujima ma to ako marketera, ale aj ako citatela a obzvlast ako niekoho, kto nema rad oje*avanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale nikdo nereklamuje v

clanku. myslim v konkretnom. okrem PR.

Ak chces reklamovat kupis napriklad 250 000 alebo 1 milon zobrazeni, a to ti 1 clanok nevygeneruje...


Kliky riesis ak ide o produkt, cize chces nejaky navrat penazi (vtedy zistujes vykonost cez preklik / cemna) , ak ide o sirenie brandu neriesis az tak kliky...

nechce sa mi to rozpisovat. Neberem ti tvoj nazor, pre teba zaujimavy clanok. OK

apropo, ak das niekde reklamu ide to cez banerovy system a tam mas nezavysle meranie kampane, a vidis kolko bolo zobrazene a kedy...


Pekny den prajem.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME