Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Retro Recenzie: SEPULTURA - Against (1998) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Hodnoť:   mínus indicator plus

Zase raz výborný článok :) Ja som Against bohužiaľ nikdy neprišiel na chuť. Naposledy som ho počul pred šiestimi rokmi, takže ho asi zase po rokoch vyskúšam... Všeobecne mám za to, že Max proste prišiel v roku 1998 našľapanejšou nahrávkou, aj keď dosť kopčila koncept Roots a obsahovala priveľa etno prvkov na úkor metalovej zložky. Sepultura sa podľ a mňa postavila na nohy až s Roorback a od tej doby udržovala kvalitu, s výnimkou Kairos, kde sa to zase zadrhlo.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Max vedel skladat jednoduche a uderne skladby, v tom spocivala jeho sila a to sa nakoniec obracia proti nemu, pretoze pri jeho hudobnych schopnostiach sa musel skor ci neskor vycerpat. Dnes tvrdi, ze mal s igorom radsej andreasa a paola vykopnut, popritom bez Kissera by bola sepultura polovicnou kapelou, uz len na tom obrovskom skoku medzi Morbid Vision a Schizo je to pocut. Mne mimo Dark Ages a Prophecy hudba Soulfly pride strasne plytka a samoucelna, chyba mi tam nejaka dusa. Co sa tyka sepy s derrickom mam to takto - Against je krcovy start, ale da sa tam najst kvalita ked prekonas pociatocny sok :D, Nation mam velmi rad, je citit ze kapela je uvolnenejsia, Roorback som v dobe vydania totalne zral, Dante nuda, A-lex super, Kairos nuda, Mediator super no a zajtra bude recka na Machine Messiah..

Kazdopadne som rad ze sa oba clanky pacili :)

Hodnoť:   mínus indicator plus

Max mení názory asi každý rozhovor, raz hovorí že ho už reunion Sepultury nezaujíma, potom nazve Andreasa a Paula ako "assholes" ktorích mal vykopnúť a o pár týždňov v ďalšom rozhovore zase hovorí o tom, že reunion Sepultury by bol "great". K tomu výzor zanedbaného tlstého bezdomovca, nulové schopnosti v gitarovej hre na koncertoch a s vekom čoraz horší a slabší hlas. Jeho posledný album Archangel je neskutočná ***** Jediné čo teraz vie, je len kydať špinu na bývalých spoluhráčov a zabúda skladať dobrú muziku, ktorú ešte pred nejakými desiatimi rokmi vedel - súhlasím že Prophecy, Dark Ages sú dobré dosky. Pre mňa osobne aj 3.

Hodnoť:   mínus indicator plus

ako som už (pod iným nickom) písal - síce nie sme hudobne kompatibilní, ale píšeš perfektne.
až som si to musel vyhľadať na youtube a vypočuť (ale nie, fanúšik zo mňa nebude)

Hodnoť:   mínus indicator plus

trochu neskoro odpisujem, sorry. Som rad ze ta moje clanky zaujali aj ked sa ti do vkusu moc netriafam, to je dost velky kompliment. Kludne v tom pripade napis co pocuvas a mozno sa tam nieco najde, o com by som vedel popisat :)

Prihláste sa

(?)

Ďalšie možnosti