Piatok, 18. august, 2017 | Meniny má Elena, Helena

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tri poučné príbehy o troch známych firmách a sklamaní jedného zákazníka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

12345

firma, ktora si nevazi maleho zakaznika, si nezasluzi velkeho
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S T-comom mám len dobré skúsenosti. Žiadne problémy so zmluvami, ktoré som dohadoval aj telefonicky, aj cez internet. 17 rokov mám od nich internet od obyčajného (po medených kábloch) po superrýchly optický. Ešte dlhšie pevnú linku. Jeden čas som mal aj viazané mobilné volania. Keď sa pod tlakom konkurencie znižovali ceny internetu, ponúkli mi v rámci doterajšej platby aj magio tv. Pri viazanosti sa dá dostať na sumu okolo 35 eur za neobmedzený internet, neobmedzené volania a slušný tv program aj v HD. Občas zavolajú zmluvní díleri s "výhodnou" ponukou ďalších služieb, ale nikdy sa nedá nahovoriť na to, čo nepotrebujem. Podobne dobrú skúsenosť mám aj s O2, mobilné volania (predplatené) máme od nich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čičikov môže potvrdiť

tvoje skúsenosti. Od svojho prvého mobilu je v T, jediný problém bol pri poslednom predĺžení viazanosti, Čičikov urobil tzv. rodinný balík, magio, pevná, internet a tri mobilné služby (Čičikov preniesol aj svoju modrookú manželku od O2 do T), kde mu sľúbili všetko bez poplatku. Pri prvej faktúre bol však poplatok naúčtovaný. Keď sa Čičikov ohradil, slečna na telefóne (Andrea) povedala, že to vybaví so svojou nadriadenou a potom to Čičikovovi predostrela ako obrovskú láskavosť, ktorú vybavila so svojou nadriadenou. Ale Čičikov dobre vie, že slečna Andrea jednoducho zabudla tú zľavu "nahrať" a preto to bolo fakturované. Ale v ďalšej faktúre už bola suma odpočítaná, čo sa Čičikovovi veľmi páčilo. Čičikov doporučuje nikdy nepredlžovať paušály v kamenných predajniach, jednať vždy len s "centrom", pretože tam sa dajú vybaviť veľmi slušné zľavy. Momentálne platí Čičikov za svoj mobil 19,90 mesačne s neobmedzenými volaniami, zahraničím a neobmedzeným internetom v mobile. Kto by to nebral.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj mne to ponúkali, to je asi tá Magenta 1, no zatiaľ ostávame v O2, tam máme najlacnejší kredit na trhu. Totižto mobilný internet nepotrebujem, keď som vonku, pozerám sa po prírode a po ľuďoch, nie do displeja mobilu. Ponúkali mi k tomu aj nejaký tablet... Nepotrebujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Su firmy, ktore si vystacia so svojimi vlastnymi zamestnancami, lebo maju tolko procesov, standardnych procedur, postupov, skoleni a mitingov so svojim vlastnymi zamestnancami, ze na zakaznikov a klientov im nezostava cas ani kapacity. A niektore to ani nechcu. Moj prdchadzajuci zamestnavatel to aj verejne deklaroval, nasi klienti nie su zaujimavi, nepotrebujeme ich, ale zaujimaju nas akcionari a priaznivo naklonena verejnost
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

T-com a internet.

Zhruba pred tromi rokmi som v MI uzatvoril zmluvu na pripojenie internetu.Po pár dňoch mi volali z BA,že nie je u nás na sídlisku žiadna voľná linka.Na podnet susedky som hneď volal do MI na firmu Minet.Čuduj sa svete,behom dvoch hodín natiahnutý kábel,zapojený router a všetko OK.Minulý týždeň už ťahali optiku po všetkých zákazníkoch.Všetká česť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

viazanost

Presne pre to nechcem viazanost. Uz nikdy u ziadneho operatora. Ak by pri takychto kiksoch ludia hromadne odchadzali, tak by si davali firmy vacsi pozor. Ked vedia, ze ludia su viazani ... tak im to je aj jedno.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

T-Comunisti

S Telekomom to môžem len potvrdiť!!! Mal som tú "česť" tam dokonca pracovať a taký bordel som jakživ nezažil ani na brigáde v JRD! Po mesiaci podpisu zmluvy s firemným klientom, nemal klient u seba ani jednu objednanú SIM kartu, zato faktúru za využívanie služieb (mesačné paušály) už samozrejme áno. Na sklade tvrdili, že SIM-ky boli poslané, v backoffice nepoznali rozdiel od fakturačnej a doručovacej adresy uvedenej na zmluve, no a nakoniec po mesiaci "hádania", že chybu som ako "nováčik" určite urobil ja sa SIM karty našli v sklade, zapotrošené s odkazom "adresát nenájdený"!!! No prečo asi? Veď ten "nováčik" tam uviedol dve rôzne adresy, tak kde sme to asi do frasa mali poslať? To bol posledný klinček do rakvy pre T-Com u mňa. Odvtedy tam nerobím a pre istotu nechcem ani ich služby!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

T-Com
viazanost 2 roky, platil som za vsetko obrovske ceny (napr. minuta do Rakuska = 1 euro), skoncil som tym ze som uz iba posielal SMS a aj tak mi uctovali 35 - 40 eur. Pani v telefone mi povedala: Keby ste este tie SMS neposielali. Takze by som platil za telefon ktorym ani nevolam, ani neposielam spravy, ani nic ...

O2
ziadna viazanost, volam, telefonujem kolko chcem, ucet stale 10 eur
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

upc

...ten pribeh s UPC som zazil na chlp uplne presne... ...len s tym rozdielom, ze som si vymenil par mailov s nejakou (pravdepodobne) zivou osobou, ktora ani za svet nechcela pochopit co od nej chcem... ...vzdy to boli len trapne frazy á la cvicena opica... ...ich zakaznicka podpora je uplna katastrofa...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skusenost s ukoncenim vztahu s UPC

Pri poslednom odstavci som si spomenul na nas uz minuly vztah s UPC. Asi pred rokom sme vypovedali zmluvu s UPC (bolo to po viazanosti a z dovodu stahovania sa). Nepamatam si, ake zadrhele malo samotne vypovedanie zmluvy, viem, ze po odporucani znamych sme si podrobne prestudovali zmluvne podmienky v ratane VOP a par krat sme museli argumentovat, ze postupujeme v zmysle zmluvy a nakoniec... Dokonalu ukazku „ľudí unavených a znechutených zo svojej práce“ som zazil az na front office (klientske centrum v petrzalke), ked som bol vratit zariadenia. Samozrejme, ze zaciatkom mesiaca sa tam nahrnie kopa ludi s rovnakymi problemami (zmluva sa da ukoncit len ku koncu kalendarneho mesiaca). V case obeda som tam prisiel, pri dverach napravo stala pri malom pultiku slecna, ktora mala vedla seba velku kopu roznych krabiciek (podobnych tym, ktore som priniesol aj ja), hned som sa jej spytal na postup – musim si vytlacit cisielko a pockat na poradovnik. Cakanie trvalo nieco vyse dvoch hodin (vedel som, ze to nebude hned, medzi casom som bol aj na obede). Samozrejme vzdy chapem, ze ludia na druhej strane priehradky toho maju rovnako plne zuby, ako ti, ktory cakaju na vybavenie. Preto som v sebe pozbieral vsetku dobru naladu, ktoru som v sebe mal a s usmevom na tvari som dalsej pani za okienkom vysvetlil, ze som prisiel vratit zariadenia po ukonceni zluvneho vztahu. Ta ma bez myhnutia oka poslala za slecnou pri dverach, ze na to nepotrebujem poradovnik, ona to ma na starosti. Ked mi skysol usmev a s sprekvapenim som zo seba dostal „ale ved ta ma poslala na poradovnik“, pani mi s vaznou tvarou oznamila „s tym ja nic nemam“. Postavil som sa a uz menej privetivo som prisiel za slecnou pri dverach „prisiel som vratit zariadenia..“ a rovnaka odpoved „musite si vytlacit poradovnik“. To uz som nevydrzal a asi trochu hlasnejsie som na nu vybehol, nech si prestanu zo mna robit idiota, ze to iste mi vravela aj pred dvoma hodinami a ze pani od okienka ma poslala za nou. Nasledne mi vypisala potvrdenie a mam taky pocit, ze ked som odchadzal, tak polovica miestnosti stala v rade za mnou...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vlastná skúsenosť

Mobil:
Na GSM som u telekomu od roku 1997 (predtým MNT od roku 1994), občas som mával 2 ročnú viazanosť kvôli výmene telefónu, spolu tam mám 5 čísel. Telefón aj internet sú moje základné pracovné nástroje - som "v pohybe" preto je pre mňa dôležitá spoľahlivosť spojenia... 05/01 mi končila viazanosť, tak som koncom roka prebehol trh čo-kto ponúka... baba z O2 vypracovala ponuku - cenovo kezkonkurenčnú (30% zľava na všetky paušály na 30 mes., bonusy za prenos)... zobral som to do telekom centra, že poďme sa pobaviť čo mi ponúkate... chalan ku ktorému tam chodievam, neskrýval frustráciu, vraj tomu nemôžu konkurovať, aby som to zobral... ale upozornil, aby som si preveril dostupnosť služieb... bol som vytočený (žiadna VIP starotlivosť za 20 rokov vernosti?!), kúpil som mobil za vlastné a keď som vychladol, kúpil som v O2 SIM kartu za 2 EUR vrazil ju do mobilu, nainštaloval OpenSignal - za mesiac overím či je všetko ako má byť... nebolo... signál na trasách autom - mizerný (vrátane D1, R1), veľmi často rooming telekom, internet mimo BA 3G, chata a vidiek max 2G, na chate bez... volám kočke z O2 - toto je situácia... uznáva, že je to tak, netlačí do mňa hlúposti... Následne po 05/01 návšteva telekom centra - optimalizácia veľkosti paušálov, všetko nasáčkované do Magenta1 = úspora na pôvodnom rozpočte balíka cca 23 EUR
ZÁVERY:
1/ telekom ma vytočil - ale za moje prachy mi ale zatiaľ dáva viac ako mi môže dať iný
2/ O2 má PODSTATNE lepší prístup k zákazníkovi, ak zlepšia pokrytie - k možnosti prechodu sa určite vrátim
3/ v O2 som bol svedkom ako prišiel živnostník s podobnou ponukou ako dali mne a chcel aj telefón "na splátky" - pýtali od neho podklady ako na bežný spotrebák - povrdenia z daňového a pod... to telekom pri "predaji" HW nikdy nerobil, navyše HW je voči bežným cenám v telekome predražený o cca 10-20% v O2 o 50%
4/ ak služby mobilného operátora - tak len bez viazanosti
5/ mám v okolí niekoľko firemných klientov ktorí odišli od ružových a pomarančových do O2 a do pol roka sa vrátili k pôvodnému - kvôli dostupnosti služieb
6/ ak by som bol z BA a nepotreboval sa pohybovať mimo mesta - beriem O2
Internet :
Mám pevný internet L od telekomu na metalike (v mieste kde ho potrebujem nie je optika), keď spustili kampaň od Orange na ADSL intertet "už od" 6,99, dal som si poslať ponuku... následne som navštívil telekom s požiadavkou, že sa zaviažem na 2 roky, ale chcem XL za cenu L - dalo sa :-) medzitým zvýšili v mojej lokalite rýchlosť o 50% - opäť vrazil som to do Magenta1 a generuje to zľavu aj na mobilné paušály... Keď budúci rok vyprší viazanosť - porovnám so SWAN-om, ktorý tam má signál - uvidíme Aby som maximalizoval benefity v Magenta1 potreboval by som ešte jednu pevnú službu - tak som sa pýtal na TV, žiaľ v tejto lokalite to na metalike nejde, ale od 05/2017 by malo - uvidíme... ak áno, zruším satelit a prejdem na TV od nich bez viazanosti
ÚPLNÝ ZÁVER:
- nevyužíval som všetko čo som mohol - vlastnou vinou som prichádzal o prachy - už túto chybu neurobím...
- lojalitu si dnes necení ani jeden poskytovateľ služieb - treba sa z nich snažiť vykopať čo najviac
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak

telefon mam o2 - nikdy som nemal ziadne problemy, ako predtym u inych operatorov.
UPC je za trest
ten ich proklamovany router ktory vyskakuje na kazdom rohu mam pol roka a permanentne mi kolisa rychlost. obcas sa sam od seba restartuje.
chvalabohu, ked som sa stazoval na ich sluzby, tiez mi predali nieco "zadarmo" a nakoniec to zadarmo nebolo som na nich zatlacil lebo tvrdia ze si nahravaju hovory. tak mi dali za pravdu
ale nikdy mi ten drobizg nevratili ak si spravne pamatam.
no.
kazdopadne akonahle mi konci zmluva ktorej viazanost je podmienena tusim 150€ pokutou utekam od nich najrychlejsie ako sa bude dat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

14 rokov som pripojený na T-com

A som spokojný, platby platím cez trvalý príkaz v banke, takže ja nezabúdam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mimochodom

inštaláciu som si spravil sám, za ten čas som ešte nemusel volať žiadneho servismana.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mrzi nas vasa skusenost

Dobry den,
neda mi nezareagovat na vas prispevok, mam totiz na starosti sluzby zakaznikom v spolocnosti Slovak Telekom.
Vasa zla skusenost s nasimi pracovnikmi ma naozaj mrzi. Snazime sa pracovat aj s negativnou spatnou vazbou tak, aby sme sa poucili a pokial je to mozne, bud upravili proces, system, alebo zriadili napravu u pracovnikov, ktori pochybili. Rovnako sa pokusime aj na zaklade vasho pribehu.
Napriek tejto vasej skusenosti, verim, ze nam v buducnosti este date sancu presvedcit vas o kvalite nasich produktov a sluzieb. Nateraz vam prajem bezproblemove sluzby a uz ziadne negativne zazitky - a to u ziadneho operatora.

L. Jakubikova (riaditelka sluzieb zakaznikom ST)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME