Utorok, 12. december, 2017 | Meniny má Otília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Faul Telekomu pre ich dobrého zákazníka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Chcelo by sa mi napisat "tak Vam treba"

ked ste stale v Telekome, ale potom mi napadlo, ze ani nemate kam prejst.
Presnejsie, mate kam - z dazda pod odvap...

Telekom su prasaci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

robia to všetci.

jedine riešenie je, ked niekto s takouto ponukou vola buď mu rovno zložiť alebo sa spytať či to nahravaju a dôrazne povedať: "žiadne zmluvy cez telefón neuzatváram ani nepredlžujem ani neruším. zbohom."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo to neurobíš cez portál??

Vidíš čo objednávaš, hneď ti to píše aj ceny a ešte máš aj zľavu (ja pri predlžovaní objednávky Internet bundlovaný s fixline a Magio TV som mal 30€) a nepotrebuješ na to nijakého paka, ktorý ťa chce podviesť. Robil som to minulý rok.Všetko prebehlo ok, zariadenia prišli kurierom, prišla SMS, že môžem inštalovať a išlo to na prvý raz. VDSL reálne chodí nie 80/8M, ale reálne "iba" 65/8M, no proti 5M je to delo.
Skúsenosť s kurierom som mal podobnú ako ty pri objednávaní mobilnej služby. Volala mi agentka s teplou vodou o špec.ponuke. Bola výhodná s telefonom (uplný flat za 10€úmes na rok, potom´druhý rok polovičná služba za rovnakú cenu), tak som objednal za podmienky, že v zmluve nebude zmluvná pokuta. Následne prišiel kurier, tak som mu povedal, že nech počká, že si prečítam zmluvu. Nechcel, že sa ponáhľa a môžem do 14 dní zmluvu zrušiť. Tak som mu povedal, že nech si to berie preč, keď chce mudrovať. Potom sa umravnil a povedal, že dobre, počká. Za 2 min som prišiel na zmluvnú pokutu 500€, tak som mu povedal už druhý raz, že nech si to berie preč a pozdravuje, lebo zmluvu nepodpíšem. A bolo vymaľované!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Asi viem v com bol problem, tiez som minuly rok predlzoval viazanost. Internet a telefon prestal ist pravdepodobne kvoli tomu, ze bola v ten den zmenena zo strany Telekomu technologia z DSL na VDSL. Takze bolo len potrebne namiesto stareho routra dat ten novy, nakonfigurovat ho a donho zapojit stary telefon. Co sa tyka tej ceny, to je zase nejako zvlastne organizovana akcia, ze prve 3 mesiace mozete mat vyssiu sluzbu za nezmeneny poplatok. Lenze je to realizovane tak blbo, ze aby to clovek dosiahol, tak si vlastne objedna tu vyssiu sluzbu, chvilu ju moze vyuzivat a do troch mesiacov musi telekomu oznamit, ze chce tu nizsiu, aby stale platil ten svoj povodny poplatok.
Takze ste mohli dosiahnut, co vam ten telefonny agent sluboval, ale je to (pravdepodobne narocky) zamotane. Avsak hocijaky pracovnik Telekomu na hotline alebo v predajni vam toto mal vysvetlit a pred zmenou na VDSL este zavolat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

autor článku

Okrem pevnej linky a internetu mám od Telekomu aj mobil.
Ich návrh zmluvy teda vlastne len ponúkal vyskúšať si vyššiu úroveň služieb na 3 mesiace, o toto som nemal záujem.
Väčší objem voľných minút nepotrebujem, lebo odchodzie volania robím cez mobil, kde mám volania v rámci pevných sietí bez obmedzenia a pre ostatné volania voľných 100 minút.
Nie som firma a pre moje privátne potreby celkom postačuje internet s rýchlosťou, ako som to doteraz mal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Telecom je naj******

...doplňte si akýkoľvek prívlastok.

Sám mám s nimi nielen podobnú (nie úplne rovnakú) skúsenosť, ale aj rovnako paradoxne - s protiprávne a user-enemy - prístupom,
keď mi, neakceptovateľne vypli telefón (samozrejme aj net).
V civilizovanej krajine - by ich to stálo majland.
Keďže, obzvlášť pri ľuďoch zrelšieho veku, práve (klasický) telefón - je jediným spojením so svetom a prípadne i ošetrujúcim lekárom.

My však takou krajinou nie sme, a tak sa čosi také nehorázne tu stáva.

.

Ku Vášmu prípadu - konkrétne.
1. Mohli by ste si myslieť, že tým, že Telecom vlastní kovové siete Slovenska - a ostatným ich iba prenajíma,
že k riešeniu Vašej sťažnosti dôjde - okamžite,
je to omyl. Dajú si (súdruhovia-kapitalisti) na čas. Kým príde k Vám technik Telecomu, skontroluje zásuvku, premeria,
vzhľadom k novému VDSL, a oznámi jej možné zapojenie centrále.
Od tej chvíle - môžete využívať výhody VDSL, oproti staršej ADSL.
Konkrétne - približne dvojnásobnú rýchlosť internetu.
Ide o novú technológiu (ktorú vyvinula Nokia - a ja neviem, či ju naši kúpili a či iba copy/pastovali),
ktorá - čo je skvelý počin, dokáže "z kovu" dostať skutočne obdivuhodné výkony prenosu dát,
a tým - existujúce siete, ktoré siahajú (už od socíku) aj do najodľahleších dediniek Slovenska - rehabilituje.
Nehovoriac o spoľahlivosti "kovu".

U nás, zatiaľ, k tomuto zrýchleniu (cestou kovu) u viacerých poskytovateľov, stúpla rýchlosť iba na dvojnásobok.
Zároveň, a okrem toho - "kov", a prenos dát - je determinovaný vzdialenosťou zásuvky - od miestnej centrály.
T.j. nárastom tejto vzdialenosti - klesá horná hranica rýchlosti a možností prenosu dát.

V každom prípade - by som na Vašom mieste prešiel na VDSL,
ktoré samozrejme potrebuje iný router... ako doterajší Váš.

.

P r o b l é m o m však je, a to je obsahom Vášho článku:
1. Arogancia spoločnosti ST.
(Bezohľadnosť voči zákazníkom; nemožnosť dovolať sa do ST, ani prostredníctvom na ich web-stránke uvedených čísel; a množstvo iných arogancií.)

2. Zapojenie rôznych - externých obchodníkov - jednajúcich pod hlavičkou Telecomu.
(Ktorí to nevykonávajú zdarma.)

3. Odpojenie telefónu, bez predchádzajúceho upozornenia zákazníka.

4. Pozoruhodne vysoká cena za novú službu (ak sú Vaše údaje správne),
keďže je pravidlom - aj na Slovensku - že pri prechode z ADSL na VDSL, zostáva pôvodná cena.

Samozrejme, pri prvej fakturácii - fakturujú si jednorazovo aj dodaný nový router,
čo sa neskôr už neopakuje.

P.S.
Existujú routre - výhradne iba na ADSL, a výhradne iba na VDSL.
Ale, sú aj také, ktoré dokážu prijímať oboje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Inak,
rovnakou procedúrou by ste museli prejsť (pri takomto prechode)aj u iného providera,
keďže "kov" je vo vlastníctve ST.

Takže ten prechod - kde každá ruka robí si svoje,
a jedna ruka nevie čo tá druhá robí, a ani sa nesnažia to zmeniť,
je štandardný u všetkých dodávateľov tejto služby.
Vždy sú závislí na technikovi ST, kedy sa mu uráči prísť ku Vašej zásuvke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mal som viac šťastia ;)

Ahoj Mirko,
Som samozrejme tiež dlhoročným klientom Telekomu, s ISDN+ADSL pripojením. A za ten čas som platil aj tzv. Biznis paušál, totálne nevyužívaný. Tak som sa vlani vybral do klient-centra, aby mi to ponížili. Kedže horšie počujem a bol tam hluk, moc som nediskutoval, podpísal novú zmluvu (24-mes. viazanosť) a išiel domov. A až doma mi došlo, že som prišiel o ISDN, čo by bola katastrofa, keďže mám ISDN DECT stanicu s rúčkami po celom dome. Na druhý deň som bežal do centra, tam mi povedali, že požiadavka je už na centre údržby v Bratislave a ak sa im podarí ju stornovať, tak zrušia aj tú moju zmenu. K dedkovi ako ja boli milí a ústretoví. O dva dni sme novú zmluvu roztrhali.
Tým chcem povedať, že klientské centrá zrejme majú obsluhu orientovanú na zákazníka, a rôzni agenti sú orientovaní na svoju províziu.
Keďže o tom bloguješ, tak to muselo dobre skončiť. :)
Maj sa!
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME