Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Schizofrénia NDS na 12 km (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Len tolko

Stavanie dialnic a rychlostiek u nas je ako beh na dlhe trate pre slimaka.
1. zakazku na stavbu vo vyberovom konani dostane kamarat/rodina je okate/,a je jedno ze na useku musi postavit most a pritom to nikdy nerobil a nema na to ani technologiu a castokrat ani ludi a tak to posunie ako subdodavku niekomu......
2. u nas je spusta odbornikov- ochrancov prirody,environmentalistov a este neviem co za odbornikov co sa snazia svoj rozum presadzovat pri stavbe a tak ju vlasne blokovat co sa im castokrat dari.No oni potom budu najviac krikat ze sa meska
3. nekompetentnost ludi/ministrov,vedenia NDS/pri vypracovavani projektov,vybere a zadavani zakaziek,No za nich je zodpovedny volic co im dal hlas a tak umoznil aby za nas rozhodovali aj ked tomu ako to vypada vobec nerozumeju/alebo asi rozumeju ale v inej rovine-rovine penazi/
Potom tu budeme mat blokovanie ciest na Kysuciach a Presove stale castejsie,no v konecnom dosledku to blokovanie neublizi nikomu z uradu vlady ani panstvu NDS ale len obycajnemu vodicovi co robi svoju pracu a chce sa dostat domov,,,,, Take Slovenske,jednoduche vsak?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

P.M.

V podstate s tebou súhlasím okrem tej predposlednej dlhej vety.
Áno, na prvý pohľad môžu blokády vadiť vodičom používajúcim zablokovanú komunikáciu, ale tým v BA nie. Mýliš sa, to je len prvý pohľad.
To podstatné je, že žiadne vláda a vládnuce strany nepotrebujú, priam ich to poškodzuje v nimi budovanom skvelom obraze, protesty, štrajky, blokády.
Lebo ten nadávajúci vodič stojaci kvôli blokáde si musí položiť otázku, kto je za tú blokádu zodpovedný. A dobre chápe, že to nie sú tí dookola chodiaci chodci po prechode a blokujúci vodičov v autách, ale to je ten úrad vlády, panstvo NDS (dosadené vládnou koalíciou).
Takže čím viac blokád, tým horšie pre tých tebou spomenutých. Lebo tí vodiči sú krátkodobo obmedzení, ale z dlhodobého hľadiska (odstránenie z vládnutie tých, čo to reálne zavinili) môžu len a len získať.
Tí v PO napríklad tým, že v BA pochopili, že už žiadne prieťahy a iné riešenia, ale rýchlo, rýchlo urobiť či dokončiť obchvaty PO. A to tí teraz zablokovaní vodič predsa chcú, či...?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja osobne to chapem,ale viem sa vzit aj do koze vodicov MKD ci zajazdovych autobusov,ked im takato blokada cesty znemozni pokracovat v jazde a tak napr.nedorucit nacas tovar/castokrat za to nasleduju penale/ci pocuvat ludi v buse ze meska,alebo popripade vodic bude musiet par km pred domom z dovodu skoncenia vykonu,odstavit kamion a ostat v nom spat.Je ine ked to postihne osobne auto,dodavku alebo lokalneho rozvozcu tovaru,on to dokaze tolerovat.
A osobne si myslim,ze ani desat blokad mimo BA s panstvom v BA nepohne a budu si riesit vsetko ako sa im bude chciet.Mozno by skor bolo riesenie daku blokadu pristupovej cesty k budove vlady a parlamentu a pred riaditelstvo NDS polozit riadny balvan.No ani to nie je daka zaruka toho ze sa situacia bude riesit.
Jedno riesenie co by MOZNO znamenalo posun by boli dalsie volby,no pred nimi riadnu kampan a vysvetlovat situaciu ludom,ako je to z niecim co Fico "dal /da/zadarmo"a ako /ne/funguje zdravotnicto,skolstvo,sudictvo........ A ak potom nebude lepsie,nic sa nebude diat k zlepseniu zivota,tak bude asi posledna moznost ist si pozicat od Putina AURORU a strelit na hrad.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1. Pokial zaplati zabezpeku v sume moznych nakladov na oneskorenie, a ponukne najnizsiu cenu, nech stavia kto len chce. Aj nejaky bezdomovec.
2. Enviromentalny aktivista ziadnu stavbu nemoze ohrozit. Urobit tak moze iba sud, mozno EK.
3. Ludom na nds by sa zisiel nejaky renomovany konzultant aby im poradil ako zmysluplne budovat udrziavat rekonstruovat cestny system vcitane dialnic. Sice uz po hod. 12. Ale takeho nezaplatia. Radsej nech platia yzivatelia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K bodu 1- Ved prave tpoto sa tu deje/az na bezdomovca/ ze dialnice stava kto oni chcu no bez tej zabezpeky ale samozrejme s dodatkom o moznej devalvaciii a casovom sklze zapricinenom nepredvidatelnou okolnostou
2- Usek D1 medzi obcou Hubova a Kralovanmi prave environmentalisti v podstate zablokovali tak ze dali podnet na presetrenie EK.Cize ano oni to dokazu,ohrozia a min.pribrzdia stavbu do doby rozhodnutia EK
3-Tu mate pravdu,len takeho cloveka oni isto maju/dosadeneho spravnym SMERom orientovaneho/a verte ze je dobre zaplateny a nemusi byt ani odbornik na danu problematiku,moze byt napr.pravnik....
Takze ako uz niekto vyratal rychlost stavby dialnic/cca 2km za 1rok/ u nas,tak sa z BA do KE po dialnici /severnou trasou/prevezieme v roku 2047 ale vzhladom ktomu ze most staviame 200m za tri roky a tumel dlzky 500m asi 5 rokov tak sa nam to posunie asi na rok 2100. Neviem ako Vy, ale ja sa uz pravdepodobne nedozijem ani tej prvej aletrnativy.Tak teda :Stastnu cestu prajem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zrusit hlavne mesto

Bratislavu treba zrusit ako hlavne mesto! Uz sa to tu neda vydrzat!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja toto navrhujem už dávno

a "samo" sa to nespraví. Aby nastala na Slovensku aká-taká spravodlivosť , Bratislava ani papaláši sa neodstavia sami a dobrovolne od moci a od nenormálnych paňazí.

Preto je potrebné REFERENDUM
s týmito dvoma otázkami:

1. Ste za to, aby parlament, vláda, prezident, všetky štátne úrady, inštitúcie, ministerstvá, riaditeľstvá a pod. boli premiestnené z Bratislavy do všetkých krajských a väčších okresných miest?

2. Ste za to, aby ministri, poslanci, prezident, primátori, starostovia, sudcovia, riaditelia štátnych orgánov a inštitúcií a pod. mali plat vo výške priemerného platu v štáte, teda v súčasnosti cca 900€?

Pokiaľ sa týmto nezačne, SYSTĚM sa nezmení a teda k žiadnej podstatnej zmene nepríde bez ohľadu či by vládol Fico, či Matovič, či Kňažko.

Prvá otázka odstaví Bratislavu od finančnej a politickej moci a kompetencie a aj štátne pracovné miesta sa vytvoria vo všetkých regionoch Slovenska.
Druhá otázka odstaví trafikantov a papalášov vo funkciách, ktorí sa teraz derú na teplé miestečká kvôli moci ale hlavne kvôli ľahko zarobeným peniazom, kde berú 2000 až 7000 eur mesačne.

Ak by niekto také referendum zorganizoval, verím, že ľudia by pochopili jedinečnú príležitosť totálne zmeniť pomery na Slovensku !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nesúhlasím

Je to somarina. Za prvé preto, že skorumpovanému politikovi (hovorme mu takto, aj keď je to skôr nastrčená figúrka) je jedno, či jeho plat bude 900€ alebo 7000€. Pretože tam sú možnosti "zarobiť" milióny a nie trápnych pár tisíc.

Za druhé, NIKTO seriózny (t.j. bez úmyslu nabaliť sa) ti nepôjde robiť ministra za takýto plat. Myslím že toto ti je aj samému jasné a netreba o tom ďalej diskutovať. Ja osobne nemám problém aby minister zarobil aj 20.000 €, ak by robil svoju robotu dobre a v prospech občanov a nie oligarchov. Bez okolkov. Lebo tých 20.000 mesačne je absolutne zanedbateľná časť oproti tomu čo sa u nás rozkráda každým dňom.

3. to s tými mestami je somarina sprincípu. Nič to nerieši. Holt, BA má z pohľadu zvyšku SR nevýhodnú polohu. Ale som zato aby sa niektoré právomoci a úrady presunuli aj inam (ZA, BB, KE). Hovorí sa tomu decentralizácia a tá bola čiastočne urobená za Dzurindovej vlády. Je ale nemysliteľné aby prezident bol v Nitre, parlament v KE a úrad vlády roztrúsený v ďalších mestách..

4, odporúčam prečítať knihu Banda zlodejov. Hlavne tým ktorí si myslia, že za korupciu v SR môže zlyhávanie demokracie (touto nôtou vypisujú proruskí trollovia). Ak by tú knihu prečítalo aspoň polovica populácie, verím že ďalšie voľby už dopadnú konečne inak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja zas nesúhlasím s tebou

Pre teba je nemysliteľné, aby všetky možné "národné" úrady a inštitúcie boli po celom Slovensku, pre mňa je to úplne mysliteľné a nenormálny je terajší stav.

Že nemáš problém, aby minister bral 20000? No tak ja s tým mám obrovský problém. Za 900€ by som našiel 1000 schopnejších ministrov ako ty jedného za 20000.

Že sú možnosti zarobiť si miliony "popri tom". No , nie je to až také ľahké a navyše ja nerozprávam len o ministroch a poslancoch , ale všetkých teplých miestečkách - sudcovia, prokurátori, riaditelia úradov a inštitúcií, atd. a ver tomu, že ak by tí všetci začali si k 900€ hľadať iné cestičky, ver tomu, že by to tak ľahko nešlo.

Jediná možná zmena tohto marazmu je tá, akú som napísal - poriadne znížiť platy trafikantom a zrušiť bratislavskú nadvládu presunom všetkých úradov a inštitúcií preč z Bratislavy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Slovensko nie je federácia ani spolková republika, preto nemôžu byť tebou menované inštitúcie roztrúsené po celom území.

"Za 900€ by som našiel 1000 schopnejších ministrov ako ty jedného za 20000." - tak o tom samozrejme nepochybujem. Na Slovensku je odborníkom na politiku naozaj každý.
Čo tak znížiť tvoj plat na 1/3? - ja tiež nájdem lepšieho odborníka ako si ty, a za bagatel. V krčme ich vysedáva aspoň 2000.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vôbec neide o to,

že Slovensko nie je federacia či spolkova republika. Tu ide o to, že Bratislava má enormnú politickú a ekonomickú moc získanú privilegovane po desaťročia a ktorá tak praktizuje apartheid na zvyšku Slovenska čím ďalej od Bratislavy tým viac.
Preto jediná možnosť ako elegantne zbaviť Bratislavu ekonomickej a politickej moci a znormálniť tak pomery na Slovensku je presunúť všetky inštitúcie preč z Bratislavy.
Rovnako politickú a ekonomickú moc si uzurpovali rôzni privilegovaní trafikanti, ktorí nemajú žiadnu mieru a preto im treba všetkým znížiť platy na úroveň priemernej mzdy.

No a elegantne to ide spraviť cez referendum. Podobne , ako ked vyhral voľby v JAR Mandela a odstavil od politickej a ekonomickej nadvlády nositeľov apartheidu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

menšia oprava a doplnenie, oprava nie Kňažko ale Kotleba.
doplnenie, štát pod vedením či takého ako Fico, či pod takým ako Matovič, alebo nedajbože pod Kotlebom - to je len o atmosfére v krajine, avšak nerieši podstatu a to sú PENIAZE a MOC. O peniazoch a o moci je život. A teda ak nič nepodnikneme, furt si bude hovieť menšina - a to jedno mesto a pár vyvolených na teplých flekoch. Ak sa však väčšina vzoprie, nemusí s vidlami či na ulici či nebodaj zbraňami, stačí aby väčšina - všetky mestá na Slovensku a všetci bežní ľudia prišli k referendovým urnám a je vybavené. Bola by to najväčšia zmena od r. 1989, ešte zásadnejšia než bolo odstránenie komunistickej totality, pretože teraz je ekonomická totalita a tá je pre život ľudí ešte horšia.
Týmto by sme mali skutočne slobodu, pretože bez peňazí sloboda nie je.

Ide o to, ako také REFERENDUM zorganizovať...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

arogancia moci

Nazdar Jozko,
drzim ti palce. Uplne chapem ze je to frustrujúce co si moze dovolit statny uradnik ked ma za sebou spravny smer a my obycajny ludia z komerčnej sféry ktori musoa splnit vsetky normy a vyhlášky lebo nedostanes povolenie na nic...je to strasne kam sa dostala po pomaly 30 rokoch demokracia po vedením smeru s jemu podobnych....edte by ma zaujímalo ako dopadne zdvihnutie diaľnice po trnavu o 1m...co ma stst cca 500mil s bez toho je cely obchvat D4 nefunkcny. Je to tragédia ze si tito neschopní uradnuci nrvefoa ani stavdbne povolenia ziskat na D4 a dostanu.od Cintti penále!!! Kto to zapkati? Ti dochodcovia co ich bolia nie, ale my co si musime zarabat.poctivo.Kedy uxz lydia pojdu do ulic ako v Rumunsku? Kedy ich zscnu zatvarat? Kedy? To sme fakt taki chudaci ze si nechame ***** pred vchod a radsej to utriemd ako by sme ukázali prstom??? Kde sme v kocurkove? Hambime sa Slováci!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Denne cestujem po tom nedokoncenom trojpruhu a smelo poviem, ze dokoncit len trojpruh nema zmysel. Uz teraz je plny. 4 pruhy su minimum.
Lenze ked 4 pruhy, tak uz tam do schvaleneho a vykupeneho uzemia nevlezu aj kolektory.
Skusili teda ze prilepit kolektory ku dialnici, aby vosli. Nevyhovovalo.
Tak ostava uz len jedina moznost - spravit domacu ulohu za BSK a dokoncit zanedbanu okresnu cestu, kedze si uvedomuju, ze bez kolektorov to skolabuje.
Aj tak nevyhovuje..

Podla mna je ten aktualny plan skvely, ved pravdepodobne spravia aj obchvat Velkeho Bielu a MUK ku Ivanke, bude to lepsie ako kolektory.. A hlavne, bude potom priestor na rekonstrukciu exitu Senec a prestavby tej cesty medzi SC a PK na prvu triedu a snad aj odstranenie toho pekelneho kruhacu na vjazde..
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME