Nedeľa, 19. november, 2017 | Meniny má Alžbeta

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečítaná "REFORMA" (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Konštruktívna kritika k časti 2 I.Olejár

Učiace sa Slovensko - aj konzerva@bublina@populizmus@ľudová demokracia
Celý šlánok s riešeniami -pozri blog Sme.sk ; bolger-ivan olejár
28.3.2017
Tak aj takúto zmes, okrem pár múdrych a potrebných vecí zverejnil vo svojom návrhu kolektív - ako strategické (4) ciele novej koncepcie reformy projektu UČIACE SA SLOVENSKO! Možno v duchu: Učiť sa! Učiť sa! Učiť sa marxistu Lenina

Prím mal exminister škostva - Milan FTáčnik - pohroma a hrobár dobre naštartovaného slovenského školstva po Nežnej 89, za vyše desaťročie po nej! Posúďte! Ten svoje rečnícku ekvilibristiku a tláchanice, ak chcete VÍZIE o svetlých zajtrajškoch maximalisticky vzdelaných a super vychovaných mladých ľudí v duchu morálneho kódexu mladého budovateľa ľudovej demokracie a socializmu s ľudskou tvárou -ako ho formulovalo zasadnutie SMERU k svojím programovým dokumentom v novembri minulého roku 2016 v krajine medzi Dunajom a Tatrami- pretavil medzi nosné ciele budúcej reformy na jednotku s hviezdičkou. Boh ochraňuj Slovensko pred jógínom Milanom F, a jeho víziami absolventov povinného 12-ročného vzdelávania vyjadrenými formuláciami strategických cieľov a ich rozvedením ! Svoje tvrdenia, ako vždy pri závažných veciach, ide predsa o dobro našich detí a vnukov, ihneď prakticky vyargumentujem a dokážem. Prípadne, navrhnem kriticky svoje riešenie kritizovaných cieľov návrhu. Dnes- na Deň učiteľov. Ako správny učiteľ. Slobodný. Nezastrašený úradníkmi a mocnými. Ani osudom s dnešnými existenčnými problémami našich neprajníkov...

Keďže obsah dokumentu je rozsiahly vyberiem iba niekoľko príkladov tak, aby korešpondovali aj s mojím nadpisom kritického článku k cieľom reformy a projektu Učiace sa Slovensko! Zo strategických cieľov si vyberám 2/. Kvalitní, spoločensky rešpektovaní a primerane odmeňovaní učitelia/. Tu chcem, na úvod analýzy, zdôrazniť jeden podstatný fakt. Mali sme navodený kolegovia, včítane dôchodcov pedagógov, už tento stav vyjadrený obsahom druhého, zo 4 strategických reformných cieľov zreálnený v každodennej pedagogickej praxi učiteľov práve regioškolstva SR - po Nežnej revolúcii 1989? A či Nie, nikdy nemali? Moja odpoveď i reálne dôkazy - mnohých kolegov, osobitne mladých a súčasných, vrátane mnohých členov úzkeho vedenia ISU, určite PREKVAPIA a ZASKOČIA ! Ale áno, mali sme ich a zažívali. Vymedzím časovo presne - po eufórii cez Nežnú, bezprostredne po nej i viac ako prvé desaťročie PO NEŽNEJ - do prelomu rokov 2002-2003, kedy bačovali v ministerských funkciách školstva - práve Milan Ftáčnik, Martin Fronc a Lásló Szigettyi. Prosím Vás, kto pochybuje, nech si v archívoch vrátane televíznych na Internete - vyhľadá minulú mnou uvádzanú realitu ponovembrového školstva už v SAMOSTATNEJ SR, pán súdruh Ftáčnik . Vtedy reálny stav postavenia slovenských učiteľov regionálneho školstva možno veľmi zodpovedne charakterizovať tak, že bol teda identický až totožný s obsahom práve druhého strategického cieľa autorov návrhu !!! Na tom trvám. Teda: Vtedajší činní a aktívni učitelia boli a sú, pokiaľ ešte učia a nezlikvidovali ich ako mňa(!) - vtedy boli kvalitní, spoločensky rešpektovaní a primerane odmeňovaní učitelia. Takíto učitelia ako požaduje dokument boli v tom čase už realitou a integrovanou súčasťou nášho školstva !!!! Práve tí pedagogickí pracovníci, súdruhovia riešitelia - exkomunista a člen SDĽ - M. Ftáčnik, za súčasný SMER(Moskva) - Burijan, či voľnomyšlienkár J.Vatuch, ostatných troch osobne nepoznám... Teda Tí pedagogickí pracovníci, ktorí sa mierou rozhodujúcou podieľali aktívne v Nežnej - na pozor! - dočasnom páde a prechodne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Za súčasný Smer(Moskva) - Burijan..."
Nemýlite si ľudí? Poslancom za Smer je Ing Jozef Burian, ktorý nemá nič so škoľskou reformou. Na tej sa podiela RNDr Vlado Burjan, ktorý nie je členom Smeru (ani inej strany), je to nezávislý odborník.Poznáte ho osobne?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nerozumiem odbornej stranke co sa tu pise,

len jednemu: "RIADITEĽ: Riaditeľ nepedagóg?" - predpokladam ze kto sefuje 30-60 ludom, nema (mat) ziadny cas na 'odbornu' nemanazaerskku pracu, z toho pohladu otazkam riaditel skoly - nepedagog?, riaditel nemocnice - nelekar? riaditel sudu - ne sudca? nerozumiem. Ktore predmety v ich vzdelani boli o priprave na manazovanie ludi? A tym nemyslim len vysokolske vzdelanie ale aj prax.

ak vsak ma 'riesit' aj vzdelavacie smerovanie (napr. aktualna tema ci sa bude pisat comeniom) tak zas si neviem predstavit kde mu zostane cas a sila, riesit systemove veci, napr. poslat celu SSI do r**** aj s ich kontrolou datumu na tabuli.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME