Streda, 18. október, 2017 | Meniny má Lukáš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako sa jedna pani takmer čiernou pasažierkou stala (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak by bola železničná spoločnosť skutočne zákaznícky orientovaná, by zajtrajší lístok zrušila za storno poplatok, lebo ten jej chodí za prácu naviac, a len ten by mal syn doplatiť na dnešný lístok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S tým súhlasím. Ale nikde nie je napísané, že to tak nespravili. Ja som napísal, len to čo som videl na vlastné oči. Je možné, že to spravili takto, ale to sú už len dohady. Ďakujem za reakciu
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho