Pondelok, 23. október, 2017 | Meniny má Alojzia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lanovka a električka nie sú buď - alebo. Chcime obe! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

si strašne ukecaný,

na to, čo si chcel povedať, stačilo desať, pätnásť viet a nie vrtieť sa stále dookola - a,apropos, investor už povedal, že je ochotný NAMIESTO lanovky postaviť električkovú trať z mlynských nív na lido...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zdroj?

O električke sa vyjadrilo len J&T, nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nie, vyjadrilo sa aj HB Reavis
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

BA lanovku z EU fondov uz ma

kruzi donekonecna prazdna na Kolibe. Denne ma menej cestujucich ako zamestnancov a je to taky skutocne vydareny projekt nasich zakonodarcov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

suhlas

maximalne nepochopenie princípov zo strany vacsiny ludi...za 25 rokov mesto zvladlo postavit akurát tak nejaky kilometer elektrickovej trate do petrzalky, mozno aj preto si niektori myslia, ze ze to vlastne ani nie je uloha mesta ked to de facto nikdy nerobilo

mesto, ktore odklepne developerovi hociaku volovinu typu SVETELNEJ KRIZOVATKY Zuckermandel...to ako vazne? Lebo developer si nechce ukrojit z pozemku na prijazdovy pruh na hlavnu komunikaciu, tak tam supneme svetelnu krizovatku len preto, aby jedno auto za hodinu mohlo pohodlne odbocit do centra a nemuselo sa otacat nehoráznych 500m dalej pri PKO? A kvôli tomu mesto zastavi na krizovatke elektricky, autobusy, ine osobne auta...lebo jeden projekt.

Bratislava sa na chvilu zobudila, ale to prejde...snad to tu skolabuje co najskôr, potom sa zacne nieco riesit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Stale sa tu mele o verejnej doprave ale nic sa tu od revolucie neurobilo,az na ten kusok kolajnic do petrzalky.za tych 28rokovje to zalostne malo.Rozvoj elektrickovej dopravy do vsetkych mestskych casti by mala byt priorita plus vybudovanie zachytnych parkovisk na hraniciach mesta.Doprava nam hustne zo dna na den.V kolonach z prace a do prace ludia travia kopec casu a stale sa iba zahustuju sidliska.Doprava nam v Bratislave zachvilu skolabuje.Robte konecne nieco a nefilozofujte
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja osobne robim, nevolil som cyklamenove koalicie v posledných obecných volbach a výsledok je na svete, podnik patriaci mestskej casti robi zimnu udrzbu lepsie a o polovicu lacnejsie, po tuhsej zime minul dvakrát menej soli a konecne aktivne pripomienkoval rekonstrukciu elektrickovej trate tak, aby to nebolo fiasko ako v Dubravke

zmena zdola funguje, darmo ludia frflu na Fica, treba to cistit od mestských casti, tie potom zacnu viac tlacit aj na magistrat, a zrazu clovek zisti, ze alergie na jar uz nie su take silne (lebo zacali kosit), ze sa clovek nepotkyna na výtlkoch a podobne lebo to realne aj opravuju
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ok to ti chvalim,ale ja som sa chcel zamerat hlavne na zlepsenie dopravy v meste hlavne elektrickovej a jej rozvoji ved o tom hlavne tocime v clanku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A prave o tom hovorim, ze to je prepojene ;) Toto ludia nevidia, tie stupne verejnej spravy sa nedaju preskocit, treba ukazat apatickym spoluobcanom, ze sa to da na najnizsej urovni. Ziadna "akcia" na urovni magistratu uspesna nebude, tak ako nie je uspena cyklokoalicia ba ani zelena hliadka...je to rubanie prilis vysoko.

Darme sa bude apelovat na poslancov mesta a na Nesrovnala, tam je stale rovnaka banka. V mestskej casti sme sice cyklamenovu koaliciu vykopli, ale posledne zvysky sa za nasu cast stale dostali do zastupitelstva mesta za nasu MC. Darmo ja budem tlacit na takých ludi, ktori to 8 devastovali/ignorovali na nizsej urovni.

Preto je cela tato lanovka/elektricka iba vykrik do tmy, zatial...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak sa vyrieši problém

-ako udržať električkovú súpravu na trolejovom vedení nad Dunajom - budeme tu mať svetové prvenstvo. Hybridnú lanovko-električku....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne to nepride ako moznost bud-alebo, ale ako jednoznacne nie pre lanovku. Hned z niekolkych dovodov:
To, ze mesto zlyhava v otazke dopravnej infrastruktury, nenahradi sukromny sektor. Nie pokial ten zamer vypracoval sam. Presne ako autor pise, by lanovka mala stat na pozemkoch, ktore investor vlastni alebo planuje kupit. Kvoli tomu je to optimalna lokalilta na vastavbu?
Dobre, planuje sa postavit stvrt Lido a zastavka by mala byt pri EU. Cisto z pragmatickeho hladiska mi podla nakresu na mape nepride uplne prakticke, ked je zastavka na inom konci a clovek k nej musi 10 minut dokracat.
Po druhe, preco by mala byt potreba presunu medzi tymito dvomi castami? Dokazala to nejake studia? Ci ide hlavne o v mediach casto spominany zamer nahnat ludi do nakupneho centra?

Samozrejme v pravom rade by mal prist impulz od mesta. V zapadnych krajinach zrejme tazko pride investor a povie, ze niekde postavi dopravny uzol, tak narazi na strategicky a rozvojovy plan mesta. U nas take nehrozi, preto kto ma prostreidky (hlavne finance) diktuje smer. Ano, moze byt toto impulz pre mesto sa zobudit a zacat koncat, ale na druhej strane, ked sa povoli jednemu, pride druhy.
Preto je podstatne, ked uz investor mava peniazmi, aby sa nasiel kompromis, ktory je v sulade s aktualnou situaciou v meste a prispek k jej efektivnemu a plosnemu zlepseniu. Par metrov lanovky to nespravi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

HB revis si chce postavit lanovku ak sa to nedovoli nepostavi nic lebo nemusi. z ich pohladu je napr. elektricka nevyhodna lebo daleko viac prospeje Eurovei 2 a J&T ty konieckoncov aj prejavili zaujem ju postavit. tak preco nie aj lanovka? Potreba je tu cisto pre HB revis a nejaka prevadzka ta ani nemusi trapit ak to pojde v ich rezii

Rozvoj dopravy je v konpetencii mesta, iste može dobuducna pri odpredajoch pozemkov požadovať aj riešenie dopravnej situacie ale v tomto pripade je už neskoro. v zapadnych krajinach je doprava plne v rezii.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME