Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Riadenie výkonnosti vo vzdelávaní podľa modelu H.Forda a T. Baťu ( I.) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

nie

je žiaden dôvod segregovať žiakov na úrovni povinného vzdelávania. to je čo ten nadaný jednotlivec - má tretie oko, alebo čo je to za indivíduum, sopľavé decko ako hociktoré iné. predovšetkým by sa malo naučiť žiť s inými ľuďmi a nie byť sociálny psychopat ako Ford alebo napr. Trump teraz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V žiadnej ľudskej činnosti nie je väčšia

demotivácia ako "teória rovnakých žalúdkov". Teda to čo v bežnom živote znamená, že lepší, nadanejší, šikovnejší sú zaraďovaný do vyšších a na rozhodovanie náročnejších funkcií, je treba aplikovať toto aj do školy. Priemer ako cieľ je zabijak na rozvoj, napredovanie, ... súťaž vždy generuje dosahovanie lepších výsledkov a naopak. Ak chcete široký priemer, zabíjate kreativitu tých nadaných, šikovných a schopnejších čím ich priam motivujete na flákaní.
Totálne zléééééé !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ibaže

sú aj iné hodnoty v živote a spoločnosti ako výkonnosť a bezohľadnosť, napr. empatia a tolerancia voči občanovi, blížnemu svojmu, rovnosť, spolupatričnosť, demokracia a solidarita. kde sa k tým hodnotám naučia v sterilnej klietke ako je nadaná trieda alebo škola? keď sa ten závratne nadaný jednotlivec dostane do problémov, budú to práve tie podceňované a marginalizované skupiny, od ktorých bude očakávať pomoc... uváž vojenský konflikt, prírodná katastrofa... alebo aj len parlamentné voľby :) 10-ročná elita, nebuďte smiešni!
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME