Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako spoločnosť energie 2 (ne)komunikuje so zákazníkmi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Ľubo

ako ti už niekto písal v minulej diskusii, tak ty sa na nich môžeš úplne vykašlať a uzatvoriť zmluvu s akýmkoľvek iným dodávateľom. Ak je tam odpojený plyn, elektrina a merače sú zdemontované, tak zmluvu s tebou môže ktokoľvek uzatvoriť okamžite. Ak sú merače tam,. len sú zaplombované, tak môžeš zmluvu s kýmkoľvek uzatvoriť o další mesiac - toto dodávatelia ovládajú a presne ti to vysvetlia, či už v SPP, alebo SSE. Alebo aj inde.
Tvoj prípad je skvelou ukážkou toho, že ako garážové firmy namotávajú zákazníkov, ktorí im podpíšu zmluvy aby ušetrili pár eur ročne. Pokým nenastane nejaký problém, tak je všetko v poriadku, ale akonáhle treba niečo riešiť, tak zrazu nemáš s kým.

Nech si každý hovorí, čo chce,ale myslím si, že tradiční dodávatelia majú stále najkvalitnejšie zákaznícke služby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

otázku ste si nastolili sami v blogu: Stojí mi to, že ušetrím pár centov na energiách za to, že keď mám problém ,neviem sa nikde dovolať?
Áno, nestojí! Ak vôbec ušetrím, tak to bude koľko? 30-70 centov mesačne? jedna káva v automate..Aj to je peniaz, beriem, ale aj pre bežne zarábajúceho človeka to nie je položka...
Ak sa dá ušetriť viac, tam ma vyveďte z omylu, kľudne sa nechám..Ale dajte fakty, reálne čísla, nie odhady..
PS: Mne by ani dve tri eurá nestáli za také starosti...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME