Štvrtok, 23. november, 2017 | Meniny má Klement

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Oni tie diaľnice nedokončili ani v roku 2010, nedokončia ani 2020 a asi nikdy!!! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Pan Martincko

Pred niekolkymi mesiacami som tu,na tomto blogu prejavil obdiv nad vasou ODVAHOU.
Neviem ako to robite,bicujete hlava nehlava vsetkych tych grazlov a Vy ste este stale na tomto
blogu,(o ktorej politicky spravnej cenzure sa radsej nebudem vyjadrovat pretoze oni to tiez citaju).
Pokial vy nemate nejaku super diplomaticku imunitu,tak si neviem predstavit ako je mozne ze mna,
a mnoho inych,obycajnych smrtelnikov ktorych tu vymazavaju kvoli uprimnemu nazoru,(ziadne vulgarizmy)
alebo s nesuhlasom s nejakym tretoradym "novinarom".
Na tej ruskej koalicii sa samozrejme rozchadzame,ale aj to je v poriadku.
Nedajte sa nicim odradit a piste pravdu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

anton000, je problém byť odvážny

v systéme slobodného masmediálneho priestoru? Odvaha je niečo, čo sa preukáže práve v podmienkach, ktoré slobode nie sú naklonené. Aktuálne texty na blogu majú relatívne vysokú čítanosť, ten kto ich píše sa v podstate na ich realizácii zabáva a má chuť písať. Alebo sú snáď písané niekde v suteréne chladnej väznice?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pan Habr

ako som uz aj v minulosti spomenul,ze si vysoko vazim Vas intelekt a rozhladenost,aj ked sa v mnohych
veciach nasiroko rozchadzame.
Chapem Vasu poentu perfektne,co som mal na mysli bolo ze tento autor ma odvahu
pisat o zalezitostiach a osobach uplne otvorene,bez toho aby ho nejaka "cenzura"
vyskrtavala na tomto blogu.Predsavzanie blogu.sme,ze sa budu snazit o nestrannost a objektivitu
nazorov vsetkych respodentov, nielen tych vyvolenych zatial zlyhala zufalo.
Dokazuje to fakt ze niektori favoritni "zurnalisti" maju zarucenu nedotknutelnost aj za predpokladu
ze tu pisu,(urcite su za to zbytocne plateni) totalne bludy,kde inych zase vyskrtavaju len tak
spakruky.Myslim si ze je to menej ako amaterske.
Pokym sa takato zakladna a by som povedal uplne primitivna propaganda na Slovensku neodstrani
tak podla mojho skromneho nazoru, na nejaky politicky alebo ekonomicky rast neni ziadna nadej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Monument ...

Chorváti postavili v porovnateľných ťažkých terénnych podmienkach za niekoľko rokov diaľnicu cez celé svoje územie až k Jadranu v temer trojnásobnej dĺžke ako má byť naša D 1. Čo si na výstavbu diaľnice Chorváti požičali, už aj vrátili. Podarilo sa im to preto, že nekradli. Výstavba D 1 z Bratislavy do Košíc mala byť akýmsi monumentom šikovnosti našich rúk a umu. Termíny dostavby sa však prekotne posúvajú z pôvodného termínu do roku 2012 pomaly do nekonečna. Za týmito " úspechmi " stojí bohapusté rozkrádanie v takej miere, že sa približne za dva km diaľnice jeden km rozkradne. V súčasnosti vraj došli peniaze. Zodpovední chcú uvoľniť rozpočtovú brzdu a získať tak nejaké miliardy. Je to v priamom rozpore s vychvaľovaním sa, že sme EÚ vnímaní ako krajina, ktorá dodržuje záväzky a neprekračuje dohodnuté limity deficitu štátneho rozpočtu. Zodpovední si asi neuvedomujú, že nevdojak si stavajú monument, ktorý je skôr mementom nad tým, ako je možné zneužiť šikovnosť rúk a umu na vlastné obohacovanie. Príkladom je kauza Váhostavu a jej vlastníka Širokého, ktorý donedávna bohato využíval svoje vládne konexie aj na iných stavbách ako je nešťastná D 1. Peniaze došli zodpovedným aj na mnohé iné programy či problémy : celková cestná infraštruktúra následkom doslova explózie motorizmu už kapacitami nestačí, je značne preťažená, mosty na cestách I. a II. triedy už nestačia znášať naprojektované zaťaženia a doslova sa pred očami rozpadávajú, výmena povrchu vozoviek je čoraz častejšie nutná aj z dôvodu jej nedostatočnej kvality, samosprávy nemajú dostatok prostriedkov na opravy a údržbu krajských a okresných či miestnych komunikácii, zodpovední dali prednosť bratislavskému obchvatu pred názorom odborníkov, že lepším riešením mohli byť záchytné parkoviská, D 1 pri výjazde z BA na ZA pred časom rozšírili doslova núdzovo o jeden pruh v každom smere čo odborníci kritizovali lebo chýbal odstavný pruh, v súčasnosti sa zahájila prestavba úseku D 1 po TT na štyri jazdné pruhy dúfam že aj s odstavným pruhom dôelžitým z hľadiska bezpečnosti. Nie som žiadnym dopravným guru, ale som vodičom od roku 1961, jazdím bez zavinenej dopravnej nehody už temer tri milióny km, na cestách pribúda stále viac nesvedomitých a bezohľadných vodičov, no to ako obludne narastá počet áut na cestách neveští nič dobré, dosvedčuje to hlavne už pomaly nemožnosť parkovania pred bydliskami na sídliskách a v centrách miest a obcí čo v dohľadnej dobe môže spôsobiť totálny chaos v doprave ale aj vo vzťahoch medzi ľuďmi. V našej spoločnosti je tých neriešených či nedoriešených problémov omnoho viac. Sú všeobecne známe a na ich realizáciu budú sotva stačiť chvály zodpovedných, že však naša ekonomika je na tom dobre. Ak by to bola pravda, vláda by potom nevyťahovala z vrecák podnikateľov benefity pre zlepšenie príjmov ľudí práce, ale by im to umožnila z prebytkov štátneho rozpočtu. Na Slovensku zodpovedným dochádzajú peniaze temer na všetko a to je mementom pre nás všetkých. Keďže sa nachádzame v situácii, že vláda má nedostatok peňazí, hádam už bude aj koniec rozkrádaniu a korupcie, keďže už nie je z čoho brať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chorvatske dlhy na dialniciach

musim reagovat ku tym chorvatskym dialniciam, Chorvati totiz tie dialnice este vobec nesplatili a ani to tak skoro nebude, tie dlhy su obrovske, len pre tento rok 2017 musia zaplatit 1,2mld € spolu s urokmi, to su sialene peniaze. Tu najdete ku tomu popisaneho viacej.
http://forum.ceskedalnice.cz/v...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

z druhej ruky

mám len info z druhej ruky, ale keďže ide o manažéra dosť vysoko v hierarchii chorvátskeho cestovného ruchu, niet dôvodu neveriť: diaľnice v Chorvátsku pôvodne manažovali chorváti, keďže veľmi veľmi kradli, dostali "mentorov" z Nemecka a Rakúska, ktorí kradli trochu menej a hlavne, dokázali to stavebne dotiahnuť až do konca. Druhá vec je, že finančne si to pozichrovali tí zahraniční manažéri tak, že to chorváti ešte dobre dlho nesplatia... proste postavili diaľnice hlavne ako dlhodobý peňazovod do Rakúska a Nemecka. Nič v zlom, aspoň majú cestu a môžu po nej jazdiť, u nás máme aj holý zadok, aj žiadne diaľnice.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

D1 z Košíc do Bratislava nebude hotová nikdy. Zlodeji nemôžu stavať diaľnice...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jena zo životných právd môjho dedka

- hlupák čo nevymyslí ale úúúúplný ID.I.OT čo ani neodpíše.
Svojho času som bol v Argentíne, Nad ich ekonomikou som sa chytal za hlavu a neskôr tam prišiel štátny bankrot. Ale ... pri konzultáciách na obch. komore smi nedalo spýtať sa na to, ako krajina ktorá sa zmieta v dlhoch, fin. marazme , .. má takú výbornú (a pomerne novú - som stavbár vie o čom je to) dialničnú sieť. a odpoveď bola veeeľmi jednoduchá :
- ano, mali sme deficit v cestnej štruktúre a bolo to treba neodkladne riešiť
- mali sme šťastie, že na poste ministra zodpovedného za tento problém bol človek chytrý a kreatívny
- ten prišiel jedného dňa na vládu s tým, vie ako zabezpečiť postavenie rozsiahlej dial. siete BEZ 1 PESA !!!!
- skoro sme onemeli - je "v poriadku" ? BOL !
- a tak sme realizovali jeho plán : vypísali sme medzinárodný tender na ich výstavbu s tým, že to zaplatí staviteľ, dostane sieť na 50 rokov do užívania a údržby a cestou mýtnych poplatkov si zabezpečí návratnosť investície a nákladov na údržbu
- ano, boli veľké rozpory - v takomto prípade neexistuje 1 peso provízie, žiadne rokrádania politikov, ... ale pod tlakom verejnosti to takýti po s ranci vzdali a zámer sa uskutočnil.
V šom je problém na Slovensku ?

No v tom, že nevieme ani odpísať !!!!! Slovenskooooo ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, to nie je nič nové podobne to realizovali Maďari a potom, keď po tej dialnic nik nechcel jazdiť kvôli poplatkom tak dialnicu opäť prevádzkuje štát a zase si na tom zaryžujú štátne prísavky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

problem je uplne inde.

totalne inde. a dokonca ste ho aj velmi presne popisali, staci si to po sebe precitat :-)
TU, cit.:
"...v takomto prípade neexistuje 1 peso provízie, žiadne rokrádania politikov, ..."

to je hlavny, zasadny problem, preco to iste nie je mozne zopakovat aj u nas. ze...?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aby som odľahčil debatu

o diaľnici BA-KE, po ktorej jazdíme od roku 2011 podľa Ficových rečí, aktuálne popod Strečno už máme znova stredovek. Opravujú bralo pod hradom a čoskoro sa spustí pravidelná doprava po Váhu drevenými plťami z Vrútok do Žiliny. A vlastne jazdí aj kompa pod hradom z jednej strany brehu na druhý. Veď takúto vymoženosť v 21.storočí povedzme si, kde nájdeme vo vyspelom demokratickom svete, že? Premiér Fico je už dávno nahý!
https://dluzansky.blog.sme.sk/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Autor článku, napíšte nám, akú

politiku by ste robili Vy. Nejaký ten text o Vašich zámeroch, plánoch do budúcnosti.

"Vaše" texty sú totiž permanentne mobilizačné, akoby "sa mala" strhnúť revolúcia.

Ďalej: neustále kritizujete Róberta Fica a spol. Toho Fica, ktorý už XY krát povedal, že sankcie voči Rusku nikam nevedú a bolo by ich dobré zrušiť. Čo na to "veľká proruská koalícia"? Nie je to pre ňu mňam?

A domnievam sa, že texty na Vašom blogu nie sú Vaše. Občas ste vzácne prispeli do debaty, no úroveň a forma príspevkov (od Vás) v diskusii vôbec nezodpovedá technickej úrovni článkov na blogu. Píšem o technickej úrovni, nie o tom, či súhlasím alebo nesúhlasím s obsahom blogu.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME