Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ďalšie parkoviská v lone bratislavskej prírody - pod Červeným mostom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vážený pán bloger, som takisto ochrancom prírody, milujem ju a pod. Nie som "eko šialenec" čo chodí pri mínus desať na bycikli, kupujem si aspoň autá s nízkou spotrebou.

Žiaľ, mám pocit že ste si nasadili čiernobiele okuliare. Torpédovať za každú cenu každú aktivitu. Pozor, neobhajujem šafárenie mestských lesov, ktoré sa verejnosti snaží zakryť oči pár novými lavičkami popritom, ako obrovské kamióny denne vozia tony a tony drevnej hmoty a ohrozujú chodcov a cyklistov...
Zmierme sa s tým, že jednoducho automobilizmus tu je, a že ľudia autom chodiť budú!!Ísť MHD z niektorých častí BA na železnú je utrpenie...a parkovanie na železnej je jednoducho problém. Prišla aktivita poslancov, všetko jasne a transparentne odkomunikovali, Aj tak ste proti...Dávate hneď predpoklad, že určite nejaké stromy padnú. A čo keď nie??
A na záver perlička, dovolím si Vás citovať: "Riešenie je v podstate jednoduché – stačí v tomto prípade už aj tak neúmerne preľudneného Kamzíka (cez víkendy Kamzík možno s kľudným svedomím premenovať na Václavák...) zaviesť kyvadlovú dopravu z Koliby na Kamzík. Samozrejme ekologickými vozidlami – elektrobusmi. Niečo podobné sa už nejakú tú dobu úspešne aplikuje na Železnej studničke, kde vylúčili túto automobilovú dopravu (nielen cez víkendy, ale aj v ostatné dni v týždni), len škoda, že stále tam absentujú ekologickejšie vozidlá MHD, prípadne v letných mesiacoch menšie vozidlá, radšej s častejšími intervalmi, ak by boli potrebné). Ale je to predsa len posun. A to veľký. Všetci (teda skoro všetci) to rešpektujú, skutoční milovníci prírody si pochvaľujú."
Čo sa úspešne aplikuje??Áno úspechom je, že konečne nejazdia autá po celej doline (aj keď výnimiek je tam asi tisíc). Ale vašim "riešením" je čo?: Tvrdíte že nové parkovacie plochy iba pritiahnu ďalšie autá. A čo vyriešilo MHD z Červeného mosta smerom do doliny? Akú to má logiku? vy tvrdíte, že kyvadlová doprava bola na železnej úspešná, a že namiesto parkovania na Kamzíku treba kyvadlovú dopravu...a všetci aj tak prídu autom na začiatok kyvadla..a bude tam chaos..Nie, vy neponúkate riešenia, vy žijete vo svojom svete...Konkrétne čo chcete na železnej urobiť? zaviesť el. busy?To bude znamenať, že keď budú chodiť el. busy, tak príde pod červený most menej ľudí autom? Alebo rozvešiate po meste výchovné plagáty, ľudia choďte na železnú mestskou? Mamičky s kočíkom pre dvojičky, šup do našej friendly MHD...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mojím navrhovaným riešením je to, a to myslím v článku je jasne povedané, aby sme si zachovávali ešte kúsok tej prírody, ktorá nám tu ostala. A ak v mojich úvahách nevidíte (alebo nechcete vidieť riešenia), tak s tým nič nenarobím.
Jedným z týchto (alternatívnych) "mojich" riešení je napr. tá kyvadlová doprava ako dôsledok vylúčenie IAD z lesov, dolín, parkov, rezervácií... Ako na Kamzíku, tak na Železnej, tak všade tam, kde by to veci prospelo. Neviem, čo máte proti nej, zvlášť keď sám pripúšťate, že na Železnej je úspechom.To som rád...
Budovanie/nebudovanie nových parkovísk nemá nič spoločné s "ekošialenstvom". Je však, podľa mňa, treba hľadať také miesta, kde je to zmysluplné, prospešné a v súlade s ochranou prírody. Nerozumiem (ale to bude asi tým, že nie som závislý na aute) prečo by malo v tomto prípade byť to spomínané parkovanie riešené priamo pod tým mostom (aj keby sa tam naozaj nevyrúbal ani strom - ako som spomínal, les nie sú len stromy ...). Mohlo by to byť riešené nejakým záchytným parkoviskom v oblasti Patrónky (či na inom vhodnom mieste) - však sa tam stavia ako o dušu, prečo mesto nevyužije niektoré takéto pozemky na takéto záchytné parkovisko, ktoré by slúžilo nielen návštevníkom Lesoparku od Červeného mosta, ale i ľuďom každodenne prichádzajúcich do mesta za prácou). A prečo by nemohla z takýchto parkovísk chodiť tá kyvadlová doprava. Alebo nemohla byť jednou z podmienok predaja areálu bývalej vojenskej nemocnice aj vybudovanie verejného (záchytného) parkoviska ? Je to parketa mesta, mesto by už konečne malo vyriešiť dopravu v meste vrátane parkovacej politiky, budovanie záchytných parkovísk nevynímajúc.
Apriori zavrhujete cestovanie "našej friendly" MHD. Pripúšťam, že je v tejto oblasti čo zlepšovať. Ale keď to ešte nefunguje, ako by mohlo (a ja dúfam, že bude), neznamená to automaticky zavrhnutie tejto formy dopravy. Koniec koncov tiež mám dieťa. Tiež bolo malé, tiež som ho vozil v kočíku. Aj na Železnú, Kamzík a div sa svete aj v Tatrách. Pre niektorých nepochopiteľné, nemožné. A sme tu, žijeme. Takže by som to nedramatizoval. Dokonca sme sa nakazili tým tak, že žijeme pokiaľ možno v tej prírode. Či už doma, či podstatne ďalej. A vidíme, pozorujeme, vnímame a niekedy na základe tohto nevšedného "životného výletu", ak to tak cítime, hľadáme a navrhujeme riešenia. A čierno-biele okuliare si pritom nenasadzujem. To čo tu občas prezentujem, je môj uhol pohľadu a samozrejme s ním nemusíte súhlasiť. Určite nikto nemá patent na rozum. Ale preto je tu tá diskusia, aby sme hľadali riešenia, posúvali a riešili problémy.
A čo sa týka tej Vašej vsuvky ohľadne "aktivít Mestských lesov BA, tak som celkom nepochopil, či to malo znamenať, že by som svoje snahy a úsilie mal smerovať radšej k nim. Nuž ak to bolo tak myslené, tak Vás môžem ubezpečiť, že tento sizyfovský "boj" sme dlhodobo, dlhoročne aj so skupinou ozajstných nadšencov, aj keď nie s veľkým úspechom, viedli. Ale o tomto ten blog nebol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ad boj s mestskými lesmi..Nie nemyslel som to tak, že treba bojovať výlučne s nimi..
Ad kyvadlová doprava...Je to síce pekné, že píšete o parkoviskách na Patrónke, ale asi si neuvedomujete aká je tam pozemková renta..Netvrdím, že to nie je možné, ale žijem v realite, aj v realite politiky na samosprávnej úrovni.
Opakujem, považujem za prehnané zniesť pod čiernu zem projekt, ktorý zdôrazňujem relatívne šetrným spôsobom vytvorí aspoň ďalších 120 miest. Buďme radi, že autá nejazdia po celej doline, ale ako únosnú protihodnotu považujem vytvorenie relatívne malej "antropo" plochy..Sú tam nejaké kríky, OK, padnú za obeť. Ale v kontexte iných drancovaní je toto úplné MINIMUM
PS: Nejdem zachádzať do idealistických diskusií, že v Salzburgu chodí 20% ľudí do roboty na bicykli a zvyšok pešo a MHD. Sme na Slovensku, a potrebujeme riešenie DNES. A mne sa to riešenie, ktoré je predložené, zdá ako jedno z najmenších ziel. V porovnaní s tým, že sa nepreháňajú autá po celej doline parkujúc hocikde na zeleni.
PS2: Áno nie ste poslanec, nemusíte, nie ste za to platený. Ale ak už o tom píšete blog - navrhnite konkrétne pozemky, na Patrónke alebo inde, kde by autá mali parkovať, navrhnite zabezpečenie a financovanie kyvadlovej dopravy, ale konkrétne. Poraďte teda tým poslancom, ktorí asi teda nie sú schopní nájsť eko únosné riešenie. Plus sa ešte pýtam - navrhujete aj uzavretie doterajšieho parkoviska a jeho zazelenenie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Blog je vyjadrením názorov a postojov autora, nemá striktne stanovené a predpísané pravidlá ohľadne jeho obsahu (okrem jeho etického kódexu), je slobodným vyjadrením autora. On sa rozhoduje, čo mieni zdeliť týmto blogom a akým spôsobom. Nemá žiadnu povinnosť uvádzať úplne konkrétne a detailné riešenia problémov (ak to robí, je to samozrejme plus), na ktoré poukazuje.
Môže niečo navrhovať, snažiť sa otvárať diskusiu, prebudiť o problém verejný záujem (je to jeho právo). Ide predsa vždy v takýchto prípadoch o verejný záujem. A na to, aby tieto verejné záujmy boli vypočuté a riešené, spadá do kompetencie volených zástupcov ľudu, ktorým bola táto možnosť od nás delegovaná. Takže si myslím, že žiadať od občana to (tie úplne konkrétne návrhy „...navrhnite konkrétne pozemky, na Patrónke alebo inde, kde by autá mali parkovať, navrhnite zabezpečenie a financovanie kyvadlovej dopravy, ale konkrétne...“ ) je nekorektné a zavádzajúce. Každý poslanec, každý zástupca ľudu si predsa túto politickú (poslaneckú) dráhu vybral predsa sám a dobrovoľne (teda aspoň predpokladám). Tak prosím Vás nežiadajte, aby občan túto verejnú službu suploval. Oni sú tam na to, aby sa s danými problémami vysporiadali. My máme svoju prácu, oni zas tú svoju. Radšej by som prijal, keby sa vecne diskutovalo a počúval hlas ľudu (a to teraz nemyslím (len) na tento prípad), tak ako to všetci tí zástupcovia ľudu pred voľbami pertraktujú.
Určite nič (teda tento „váš“ projekt) „pod čiernu zem“ neznášam. Budem sa len opakovať, snažím sa hľadať iné riešenia. Vy ste presvedčený, že to Vaše je správne (pripúšťam, je to v tomto marazme to asi najmenšie zlo), ja si myslím, že by sa to mohlo aj inak. Viem, nie som taký naivný, že všetko (bohužiaľ) v tomto svete konzumu je o peniazoch. Ale na to je tu mesto (mestské časti, samosprávny kraj...), aby tie peniaze a riešenia hľadali a v rámci toho robili racionálne rozhodnutia, mali vízie, koncepcie (vrátane napr. aj celomestskej parkovacej politiky a záchytných parkovísk – koniec koncov, tak či tak sa to bude musieť v budúcnosti riešiť, tak prečo nezačať hneď). A vieme aj to, že ani zďaleka tak vždy nie je...
Kvitujem (aj som to preto v inom blogu spomínal), že „...sa nepreháňajú autá po celej doline parkujúc hocikde na zeleni ...“. Je to veľký posun oproti časom minulým a úprimne sa tomu teším. Vážim si aj tú zeleň a preto sa snažím, aby jej zostalo čo najviac. Ono sa tak väčšinou povie „... sú tam nejaké kríky...“, je tam len pár nevýznamných stromov, je to len brehový porast, je to len akási nepokosená (alebo aj pokosená) lúka, je to, je to, je to... a za chvíľu to nie je, zeleň je fuč, stromy sú fuč, les je fuč... Namiesto toho je tam betón, tak „prepotrebné“ polyfunkčné objekty, parkoviská, atď., atď. Preto si myslím, že sa k tej „zeleni“ (v rámci toho aj k tým „nejakým kríkom“) nemáme stavať macošsky, máme si naše životné prostredie a prírodu chrániť. Nevidím na tom nič zlé, ak takto ľudia uvažujú.
Uzavretie a zalesnenie doterajšieho parkoviska by bol pre prírodu (nie pre mňa) ideálny stav. Ideálne stavy však neexistujú, tak je to zatiaľ čisto hypotetická otázka, takže to netreba riešiť. Keď by však niekedy nastal ten „vysnívaný ideálny“ stav a vznikli by tie „ideálne“ záchytné parkoviská na „ideálnych“ miestach, toto spomínané parkovisko by už nemalo svoje opodstatnenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja som eko, ale toto...

Sadim na sidlisku stromy, kriky, sejem travu, vozim podu z OBI na verejne pozemky za vlastne.

Ale toto, co pisete ... to je neskutocna naivita -
"Mohlo by to byť riešené nejakým záchytným parkoviskom v oblasti Patrónky (či na inom vhodnom mieste) - však sa tam stavia ako o dušu, prečo mesto nevyužije niektoré takéto pozemky na takéto záchytné parkovisko,... "
Oblubene "mohlo by sa", "malo by sa", "je treba"...

Takze travu pod zeleznicnym mostom, kde uz aj mravce kvoli hluku utiekli, je treba chranit za kazdu cenu... a volnych ploch na stavbu parkovisk je samozrejme dostatok. Ktore pozemky mate konkretne namysli? Su volne? Prave na parkovisko?

Mam dve deti a nemam cas 2,5h v nedelu travit cestovanim na Partizansku luku. Chceme si tam zobrat sportove naradie, hracky pre mensieho, pitie, jedenie, nahradne plienky, oblecenie do rezervy. Ked to vsetko zbalim, isiel by som ovesany ako vianocna jedlicka. Hold, nema kazdy rovnaky zivotny styl ako Vy....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

S kočíkom pre dvojičky

som v MHD jazdil každodenne skoro tri roky. Aj manželka. Nemáme auto, lebo nechceme, lebo nepotrebujeme.

Nie je s tým žiaden problém, aspoň čo sa týka nízkopodlažných autobusov. Električky a vysokopodlažné autobusy a trolejbusy sa dajú tiež, nie je to žiadna katastrofa. Vodič pomôže nastúpiť aj vystúpiť, ak sa nenájde nikto iný.

Normálna trasa dopoludňajšej prechádzky s dvojičkami bola takáto: z Dúbravky peši na ŽST Lamač, odtiaľ autobus č. 30 na kraj lesa, po asfaltkách cez kopec dolu na Partizánsku lúku. Timing bol taký, že sa decká zobudia na Partizánskej lúke, dostanú jesť, polozia si v tráve a po preliezkach. Potom sa išlo na Patrónku, odtiaľ bus 83 domov.

Nebolo na tom nič nepohodlné ani nepríjemné ani problémové.

Schudli sme a mali sme kondíciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak by sa dalo, dám vám 1000x plus. Patronka a tým Partizánska lúka je pohodlne dosiahnuteľná MHD asi z celej BA (snáď okrem KV).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

len taká myšlienka na piatok:

"Keby stromy šírili wi-fi signál, sadili by sme ich všade. Aká škoda že len produkujú kyslík."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlasím

Treba bojovať za ochranu každého metra lesoparku, pretože kde raz zriadime parkovisko (Kaufland, bytovky, štartovaciu rampu pre raketoplány) už nikdy nikto dobrovoľne les neobnoví, tá plocha je navždy vyňatá z prírody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Autom až na Lomnický štít !

Teda,ak by tam bola asfaltka.
Zdá sa,že pre vlastné pohodlie sme ochotný urobiť čokoľvek.
Dnes je to nutnosť postaviť parkovisko,zajtra spevniť lesnú cestu k altánku,aby sa tam motorista cez víkend odviezol a zrekreoval a čo bude ďalej ?
Keď som sa pred časom opýtal kompetentných pracovníkov z ML BA,pečo na lúkach(napr.Pod Slivom)parkujú mot.vozidlá rybárov,čo bolo zdokumentované MsP BANM,odpoveď znela: "Vraj po okraji predmetnej lúky vedie lesná cesta a tá môže byť rybármi využívaná na príjazd k rybníku(vzdial.od asfaltky 15m!),a aj na parkovanie".Podľa tejto argumentácie,potreba betónovať bude v ML BA rásť úmerne počtu ľudí,preferujúcich individ.dopravu.
Ozaj, zást.Patrónka v oboch smeroch cca 10 liniek MHD,zást.ŽST Železná studienka cca 4 linky MHD,zást.Lesopark/Kačín 1 linka MHD + ak je pravda,že BSK v spolupráci so ŽSR uvažuje o sprevádzkovaní siete nevyužívaných tratí na území BSK(viď cyklovlak Záhoráčk),možno že v budúcnosti bude takýto cyklovlak jazdiť po tzv."Nultom obchvate" po Bratislave a žel.stanica Železná Studnička bude jeho súčasťou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na slovenske specifika slovenske rieseni

Prispevok prispievatela s prihl.menom zralok1 sa inac neda oznacit ako ubohy.Typicky predstavitel prdelovozica pre ktoreho treba vytvorit podmienky na to mal kde umiestnit auto, ked si zmysli ist do prirody. Vam absolutne nedochadza pointa blogu, zrejme ste svoj prispevok napisali, aby ste nahnevali co najviac ludi, ktori si tento blog so zaujmom precitali.Okolity civilizovany svet striktne vytesnuje auta z centier miest, parkov, co najdalej od oblasti urcenych na oddych a rekreaciu a vobec sa neriesi dilema, ako ti chudacikovia zaparkuju, namiesto posilnuju a inovuju MHD.No zralok1 ja chapem Vasu frustraciu napr. z rakuskych policajtov, ktori Vam nekompromisne naparili pokutu a dobre si Vas podali za nepovoleny vjazd do ich luznych lesov, no zvyknite si ze tam normalni ludia ctia pravidla a ti nenormalni, ktorych je tam vyrazne menej ako na Slovensku, za to vzdy zaplatia. Tak ste sa rozhodli, ze Rakusko uz zrazu nie je take atraktivne a bude Vam bezpecnejsie humusit prirodu na Slovensku, vsak je to nase, priroda je podobne pekna ako v Rakusku, ale hlavne tu je sanca ze Vas nikto nebude buzerovat za take slovenske zvyklosti ako doviezt sa autom rovno k bufetu v lesoparku a mestskym policajtom zamavate preukazom lesnej straze, ktory Vam vybavil sused. Ja som Vas prispevok ani nedocital, obhajovat skutocnost ze vacsina Slovakov ma vyssie uvedene negativa jednoducho v mentalnej vybave, a my normalni sa im mame prisposobit, to dokaze len chudak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

+1
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vítam zámer

Aký problém? Pod mostom, kde aj tak nič nerastie z dôvodu ochranného pásma chcú vytvoriť slušné parkovisko.
Pokiaľ to celé nezalejú betónom, ale pokúsia sa o niečo šetrné tak zámer vítam.

Veľa ľudí chodí ráno či večer behať na Železnú studničku, cez víkendy je parkovisko beznádejne plné. Podobná situácia je na Kolibe. Tiež som proti vjazdu automobilovej dopravy do lesov, mestských parkov ap, ale je pochopiteľné, že Žel. studnička spolu s Kolibou tvoria akýsi celok - "mestský les".

Na margo kyvadlovej dopravy... V akých intervaloch bude jazdiť? Aký je výhľad vyťaženosti? Koľko to bude stáť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nic tam nerastie??!!
tieto tupiny sa uz nedaju citat...
je tam velmi bohataa intenzivna vegetacia...
pochybujem ze by tam neboli stromy... totiz pri lese urcite budu v slovniku developerov tzv naletove dreviny takmer s istotou... aj stromy...
Cerveny most zapadol uz historicky do prirodneho prostredia... zeleznica nie je taka sabotaz prostredia ako parkovisko... hlavne elektrifikovana... pod nim je normalny clovekom spravovany a upravovany ekosystem, nie betonova plocha...

zial asi nepoznate sucasne ekologicke normy...
a asi ani ti chceloby poslanci... co to navrhuju tento blud...
viete aka je norma na parkovisko??!!
prezradim vam ze rata s unikom ropnych latok z aut... to sa stava...
preto parkovisko podla platnych noriem MUSI byt pevna nepriepustna plocha, navyse musi mat zabezpecene zachytavanie ropnych latok... takze nic ine ako beton.. a 120miest, to je dla normy asi 1200msq... gratulujem... plus prijazdove cesty a manipulacny priestor... asi raz tolko...

to ze povodne parkoviska su na perforovanych tvarniciach je len vdaka tomu ze to je podla normy zo stredoveku... nove parkovisko uz tak legalne nepostavite... a je to teda vrchol ekosabotaze nechat presakovat vylucky aut do pody!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mestský les

Ad 1 Mesto ako vlastník pozemku, si môže parkovisko postaviť aj podľa starej technickej normy - teda na betónových tvárniciach. (Inak daj link na tú "novú normu"). Pokiaľ sa jedná o ekológiu - tak dnes nie je probléom po odstránení zeminy - lôžko odizolovovať jednoduchou a lacnou polypropylénovou geotextíliou. Rovnako ako ty si môžem postaviť parkovisko aké chceš na svojom pozemku ;-)
Ďalšia vec - je územný plán rozvoja lokality, ktorý meniť nikto nejde, takže developerov by som si odpustil. Norma má odporúčací charakter.

Ad 2 Neviem či si si všimol, ale okolo Cesty mládeže je niekoľko detských ihrísk, miest na opekanie a grilovanie a podobne. Odstránime aj tie?? Nikto nechce aby sa tam mala vjazd individuálna automobilová doprava. Je ale zásadný rozdiel medzi oddychovou zónou v mestskom lese a niekde a niekde v Karpatoch 5 km ďalej od Železnej studničky.

Ako čítam diskusiu, tak sa tu všetci zhodneme na tom, že:
- nikto nepodporuje rúbanie lesa
- vjazd individuálnej dopravy na Žel. studničku
- zväčšovanie územia pre developerov

No nerob z tejto lokality TANAP s najvyšších stupňom ochrany, je to mestský les.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Možno je to aj dobre, že to je "len mestský les" a nie TANAP s najvyšším stupňom ochrany. Lebo z toho Tatranského národného parku sa už stal Tatranský národný lunapark a na tie stupne ochrany (vrátane tých najvyšších) všetci kašlú, developeri zvlášť ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nuž neviem v koho prípade sa dá hovoriť o úbohosti. Ja som s autorom blogu slušne diskutoval a argumentoval, ba našli sme aj styčné body, aj keď v prípade toho konkrétneho parkoviska nie. Tie výplody o Rakúsku, to ani nebudem komentovať v tej súvislosti. Niekto má iný názor, a už je jeho príspevok úbohý, Btw., ja som sa neraz dostal do sporu so 4kolkármi, motorkármi na turistických chodníkoch, keď som ich upozorňoval a "vyhadzoval" odtiaľ.
Vy ste ten normálny, a my sme chudáci. Jasné...Symptomatické. No nič, ďalej radšej nekomentujem, načo...
PS: Dúfam že teraz idete nejako titulovať ostatných, čo v tejto diskusii zdieľajú môj názor. Veď vy ste normálny, my úbožiaci ktorí sa presunuli z rakúskych lužných lesov a dovolili sme si mať iný názor..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jedna vseobecna poznamka

Treba sa zmierit s faktom, ze pri sucasnom (a buducom) mnozstve osobných aut bude nutne presuvanie sa autom v ramci mesta OBMEDZOVAT, nie rozsirovat, a co najviac podporovat pouzivanie hromadnej dopravy. Vsak uz sa na tom pracuje. Staci zaviest ekonomicku motivaciu, platene parkovanie pri Partizánskej luke. Kto chce silou-mocou prist autom, zaplati si. A hned bude parkovacích miest dost.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj tak tomu moc nerozumiem

ak chcem dobre zaparkovať, tak sa nebudem pchať tam, kde parkovisko neexistuje. Na mestskú turistiku je v každom väčšom meste na Slovensku (možno okrem Trnavy) možnosť odparkovať na sídlisku pár sto metrov od najbližšieho lesa s chodníkom. Parkov s preliezkami sa tiež zopár nájde.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cele zle

velmi zly prispevok. zelezna studnicka je sto rokov vyletným miestom Bratislavcanov. parkoviska cez vikend nezvladaju napor navstevnikov - najma rodicov s malymi detmi. parkovisko ma za ulohu vyriesit tento palcivy problem - a konecne niekto pri tom rozmyslal a navrhol ho na inak nepouzitelne pozemky ( kde z roznych dovodov stromy nemozu byt).
mal by nasledovat velky potlesk
ale namiesto toho autor tohto blogu popise dlhy (a rokmi osvedceny) zoznam zmesku bludov o zlych developeroch o zachrane tradicii atd.
tak som rozmyslal preco to vlastne robi?
ide mu iba o to dokazat svoje ego (nie prilis invencným ale zato osvedcenym sposobom?)
alebo ?
naco je takyto prispevok dobry?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME