Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Orange a zvrátená logika (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

to tam musí byť

extra manažér, ktorý toto vymyslel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tipujem, ze to vymyslel ten isty ""manazer"", ktory vymyslel aj to aby nam volal automat. A tiez ten manual pre operatorov 905ky ktory im povolil rozne podprahove utoky a urazky, aspon teda smerom voci mne.

S retencnym Orange som sa vzdy vedel dohodnut, hoc mi vzdy dali nieco ine ako som chcel. A ked som telefonistke z retencneho povedal, ze po konci viazanosti uz ale budem chciet iny pausal, tak mi naznacila ze o rok a pol uz urcite nebude v tej spolocnosti pracovat. Co som pocul, tak v Orangei je velke rodinkarstvo a klientelizmus, udajne napr. sesternica samotneho Lancarica tam mnohym kolegom skor pije krv ako by im pomohla.

Orange je operator zrejme len pre ludi, ktori chodia na Ples do Opery a pod., pretoze si to mozu dovolit - ci uz TV celebrity z legalnych prijmov, alebo rozni ti ""podnikatelia"" typu Basternak. Zrejme aj z tohoto dovodu napr. nema Orange pokrytie na horach, mimo tych casti V. a N. Tatier na ktore sa da dostat lanovkami.

Komu sa kvoli rodine ci znamym oplati zostat v Orangei, tomu odporucam ich retencny pausal ktorym de facto dorovnali ponuku 4ky, akurat datovy balicek maju len ten 1 GB za 4 eura (t.j. nie 1 GB za 1 euro). A do zahranicia, na hory a pod. mat druhe cislo na kt. funguje ten tzv. narodny roaming v sieti ruzovych. Je iba na nasej sikovnosti neplatit tymto ""standardnym operatorom" viac ako musime - su asi tak standardni, ako su standardne politicke strany typu Most a SMER a bola SDKU, a rovnako treba preto aj s nimi. Je to ten isty Brhel, len v inej forme danej inym jeho rit.lezom, musime to prijat a skusat si hladat solidnejsich oligarchov na vsetky tie sluzby ktore si nevieme zabezpecit inac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne ako píšeš s tými telefonátmi

šoféruješ, niečo riešiš, či driemeš, a tu telefonát od Orange, či ich nechceš a stlač 1 až 5. Hnus takáto otravná reklama a takéto ignoranstvo súkromia. Horšie ako nevyžiadaná pošta.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skôr

axtra úchyl...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je u Orangeu bežné

Zuzka, ďakujeme za článok, lebo niekedy na čoraz častejšie "výpadky" práva (áno, stávame sa pomaly, ale iste banánovou republikou, čiže tzv. failed state, kde sa rozpadáva právo a zákony sem-tam neplatia, alebo platia len pre bežných ľudí) a úplnú anarchiu pod vládou, ktorá je podplácaná kade-kým a už ju drží pohromade len kradnutie peňazí.
Zásada č.1: Nebyť v Orangei.
Zásada č.2: Nech chodím a lietam po svete, radšej predplatenú kartu, a u iného operátora. Reklamu tu nesmiem písať.
Zásada č.3: Ľudia sú tvrdohlaví, a tak aj Ty vydržíš až dovtedy, kým sa Ti nezačne utešene rásť faktúra, niekedy málo, niekedy viac :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ehm: "niekedy na čoraz častejšie "výpadky" práva musia upozorniť bežní ľudia, médiá si nevšimnú.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

reklamu tu nesmiem pisat ...

... preco by nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podľa mňa v zahraničí by sa mohla celkom dobre oplatiť aj miestna predplatená dátová karta. V Grécku bežne lákali "naháňači" na ulici na dátovú kartu od ich miestneho operátora. Akurát to znamená, že vlastná karta by ostala niekde v peňaženke a nedalo by sa Vám dovolať - no to by sa mohlo dať vyriešiť cez presmerovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dva mobily

a vec je vyriesena. Na slovenskom vypnute mobilne data. Domaca karta s mobilom ako hotspot. Uz niekolko rokov takto fungujeme na dovolenke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mobil s dvomi simkami je niekedy nevyhnutnost uz aj na Slovensku...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zásada nebyť v Orange je správna

Ja som si ju osvojil po 12 rokoch u nich. Jedného krásneho dňa, keď som mal služobný telefón a karta zo súkromného mi ležala vyše mesiaca v šuflíku, mi tí dobráci poslali faktúru na 170 EUR. Ukázalo sa, že som mal na tej karte prečerpať dáta, ale brutálne. Podal som sťažnosť, bohorovne mi odpísali, že prešetril a že som to minul a mám držať pysk a cvakať. Nasledovala sériá komunikácií s hotline aj na pobočkách, plných márnosti, čas bežal, SIM-ka v šuflíku a zrazu bác, ďalšia faktúra, na 145 EUR, asi mi dali zľavu... Jal som sa analyzovať, čo ten náklad malo údajne vyrobiť a pokúšal sa dokazaovať na základe historických dát v zákazníckej sekci Orangeportálu. Lenže tie boli - každý deň iné. To už som mal z viacerých zdrojov zákulisnú informáciu, že garážovej firme Globtel, premaľovanej na Orange spadla a rozsypala sa databáza billingu - a oni, súc pocitvý podnikateľský subjekt na slovenský spôsob - statočne mlčali, a faktúri si náhodne tipovali. Čo je niečo veľmi podobné, ako keby banka stratila údaje o vašich financiách a následne si tipla, koľko tam máte, či dlhujete... Našlo sa viacero podobných obetí, ale aj ľudia, ktorým prišli nelogicky níznke, alebo dokonca žiadne faktúry. Takže naveľa som požiadal o podrobný papierový výpis historických údajov za predmentné obodobie. Malo to byť zadarmo, nakoľko im nekorektne fungoval onen systém na portáli. Oklamali ma aj v tomto, vypýtali si dodatočne nejaké eurá. Ale pointa bola zaukímavá - z výpisov vyplývalo, že som údajne každý deň minul presne rovnaký objem dát. Ten, kto to fejkoval, si veľa práce nedal. Nedal si ani prácu spočítať, či náhodou súčet tých nafejkovaných dát výrazne neprekračuje fyzikálne možnosti danje technológie aj za optimálnych technických podmienok stiahnuť za dané obdobie takýto objem. Lebo ho aj prekračoval a to násobne. Nič z týchto záverov na Orange nerobilo dojem a stále trvali na svojom - dáta som minul a musím platiť. Až keď som sa poriadne povyhrážal, že kartu odnesiem a dám notársky zapečatiť, ich úžasný systém vygeneruje ešte jednu faktúru ako ďalší dôkaz a ja ich dám na súd a rozmažem v médiách - čo medzitým spravilo niekoľko podobne postihnutých blogerov aj tu na SME - tak mi naveľa poslali list, v ktorom mi písali, že chyba sa definitívne stala na moje strane, ale že oni sú takí veľkorysí, a odpustia mi to. A ako bonus mi poslsali faktúru za tie papierové výpisy historických dát, čo prisľúbili z dôvodu zlyhania sytému na ich strane nespoplatniť.
Predpokladám, že to netreba špeciálne komentovať a ani odpovedať na otázku, ako dlho potom som bol ešte ich zákazníkom a čo radím ľuďom, ktorí zvažujú operátora...
Plus mám k dobru kauzičku, ako na DSL internet 5/500 vyše trištvrte roka neboli schopní zabezpečiť stabilnú rýchlosť aspoň 1 Mbit - garantovaných je tuším min. 60%, čo je 3Mbit.
Takže, ak ste n8hodou masochisti, nech sa páči, Orange vám rád splní nejeden perverzný sen...:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bolia ma sanky, kazdou vetou sa mi zvacsovali usta,,,
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

This is a true story. Jeden z ľudí, čo dostal neobvykle nízku faktúru, bol môj otec. Žije v inom meste. Jedna z blogeriek, ktorá presne v tom istom čase zažilo veľlmi podobný príbeh, bola istá filmová producentka. Blog je mdzičasom zmazaný - toto je malá krajina, producenti potrebujú sponozorov a Orange je bohatá firma...
V tom čase som pracoval v HP a HP dodávalo určité SW riešenie pre Orange, spolu s Oracle. Odtiaľ mám presné informácie z prvej ruky o tom, čo sa im tam reálne stalo. Prosto im to drblo a drbnúť muselo, lebo dlhé roky šetrili na nesprávnych miestach. Že čušali ako pena namiesto nejakéh slušného, alebo aspoň uveriteľného spôsobu to amatérsky kamuflovali a chrapúňsky popierali, je už iná kapitola.
V podstate v tom záverečnom liste mali pravdu, áno, urobil som chybu. Keď som u nich bol 12 rokov. Spätne ani divá sviňa nezistí, o koľko peňazí ma svojou kreativiou okradli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

cumim ako puk
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je asi taká slovenská "vycvičenosť" ešte - v centre sa presne určí, že a kde a komu v centre nastala škoda a každý hádam bude akceptovať priemet toho do reality ako pravdu pravdúcu... Potenciálne mi to ale pripadá ako trochu nebezpečný spôsob myslenia (:-)).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

12 rokov

je pre orange nejake magicke cislo. Po 12 roku totiz aj mne zahadne zacali chodit neuveritelne faktury. A presne ako pise Endman aj ja som ten mobil cely mesiac nevyuzival a prisla mi faktura ze som precerpal pausal atd. atd.. Dokonca som urobil taku vec, ze kedze som vedel, ze ten telefon este nejaky cas nebudem vyuzivat, pretoze som mal dva dalsie pracovne, tak som SIM kartu nechal zapecatit notarom v obalke, ze co to spravi. Samozrejme aj zapecatena SIM mi dokazala precerpat pausal a vyrobit fakturu okolo 100€. Ked som im dolozil ze to nebolo mozne, tak mi bolo vysvetlene ze im je to jedno, pretoze im to ich system takto spocital. Zacali to akoze presetrovat a vysetrili, ze som to fakt pretelefonoval. Mohol som sa s nimi aj sudit, ale kaslal som na nich, mal som ine povinnosti a nie koli par euram sa natahovat s niekym, u koho som zacinal este ked sa volal Globtel.
Jednoducho som presiel ku inemu operatorovi, presunul som ku nemu aj dalsich x cisel ktore v tom case pouzivali na sluzobnych telefonoch zamestnanci a kde som za tie iste veci platil polovicu toho co u orange a este zatial za poslednych x rokov ma neodzubali.
Takze mily orange ma chcel obrat o par euro, a prisiel o dalsich x cisel s dovtedy istymi prijmami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty si veľkorysý, ja som sa nimi hádal do nemlátom, celková suma presiahla 300 EUR a ja tak nejak nekradnem, aby som len tak spakruky sponzoroval túto bandu zlodejov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tiez moj pripad

Tak toto si dobre pamätám aj ja. Sestre mala dátovú kartu na moje meno. Raz prišlo zúčtovanie a neskutočná suma, pričom išlo o paušálny internet. Dôvod? Prekročenie množstva dát. Keď som chcel urobiť reklamáciu, musel som si dať spraviť ešte podrobný výpis. Pričom oni všeky dáta majú. načo mám ešte platiť za túto info... Vo výpise bolo často opakujúce množstvo dát, pričom nebolo technicky možné pri aktuálnej rýchlosti internetu takéto množstvo vyčerpať a nie je možné sa trafiť do presne rovnakého objemu. Spravili to 2x. Tiež mám informácie že mali chybu v systéme. Žiadne "Prepáčte, stala chyba...". Stále že to je moja chyba. Odvtedy nechcem mať nič s ORANGE. Nikdy!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pozerám, že náš "klub" je dosť početný. skúšam si predstaviť, že by takýto prašivý podvod spáchal trebárs americký Verizon a že by to neskončilo tučnými mimosúdnymi vyrovnaniami... tak, ale niekto tým mafiánom a šľapkám, čo si vravia smotránka, ten ples v opere zaplatiť musí...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čím ďalej od nich, tým lepšie

ja som si raz zobral v Pomarančovej predajni v Maxe taký leták zdarma o telefónoch a info o službách a vyskočila tam na mňa jedna kr.va od nich, že čo si to beriem a ja že som zákazník Pomaranču a čo to má znamenať... Tak sa pozerala na mňa s otvorenými ústami ako teľa na otvorené vráta... Hneď som jej povedal, že okamžite idem preč od nich... Sami si odpbijú zákazníkov... Len tak ďalej a nech platia takéto "odbíjačky zákazníkov"
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME