Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Starostovia v kraji: treba riešiť dopravu a obmedzené finančné zdroje (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ta obcianska vybavenost je jednou z klucovych veci. V Rakusku to funguje bezchybne. Tam mas zo zakona garantovane miesto v skolke akonahle tam mas trvaly pobyt. A skratka, starosta Ti vydat stavebne povolenie ak to nevedia zagarantovat, ak sa nemylim... Tu je to v niketorych castiach mimo BA ciste peklo...svoje by vedeli rozpravat napríklad v Ciernej Vode atd....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niekedy to chce len sa zamyslieť nad tým, čo je vystavané a čo je prioritou pre mesto. Prepojenie železnice a električiek je momentálne najekonomickejšie a najvýhodnejšie pre Bratislavu a okolie.
Správne nastavenie želeničných trás, vybudovanie nových zastávok, navýšenie spojov je rozhodne efktívne, ako cestovať v denných zápchach do Senca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To si velmi presne pomenoval, mesto, resp. kraj by si mali urcit (uplne idealne spolocne), co je pre nich prioritou a podla toho vykonavat nasledne kroky. A ssuhlasim, ze prepojenie zeleznic a elektriciek je aj najekonomickejsie a najvyhodnejsie. Este by som dodal, ze asi aj najekologickejsie:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Uz len dodat, ze snad si ludia zvyknu, tak ako si zvykli v Brne alebo vo Viedni. U nas jazdi neskutocne vela aut denno denne iba s jednym soferom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kedze metro nebude realitou najblizsich 300 rokov, to posilnenie kolajovej dopravy, resp. vlakov musi byt, asi tazko hladat iny variant (mozno by vedeli nejake fianncie pustit aj ZSR?) Niekde som cital, ze kedysi davno boli plany na natiahnutie elektriciek z centra do iných mestkych casti? Vo Viedni maju jednu z najdlhsi elektrickovych sieti na svete a islo/ide to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A nejaky vysledky z primatorovania nebudu?
Ze preco ty si dobra volba?
Ano, urcite si bol lepsi primator ako durkovsky.
Ale pamatame ako si nechal rozkopat safko a nechal ho dva roky len tak.
Plus bohvie ci keby si primatoroval dalej ci stary most by sa stihol dokoncit do terminu(do nastupu nesrovnala to tak ani zdaleka nevyzeralo), a teda mozno vdaka tomu ze si vypadol, nemusela ist BA do nutenej spravy(aj ked mozno to bolo tvojim cielom).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

On predsa nemá

nič spoločného s kauzami druhej Dzurindovej vlády, tak do neho nerýp! :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je velka skoda, ze Bratislavsky samospravny kraj je v podstate "diskriminovany" kvôli vyske HDP a platia pre neho ine pravidla ako pre ostatne kraje na Slovensku. Skoda aj preto, ze prave tu je mnozstvo firiem a institucii a dochadza sem obrovsky pocet ludi denno denne za pracou. A urcite by sa hodilo viac penazi na infrastrukturu, podporu podnikania atd... Ale s tym sa nic robit neda...Inak pekny blog, sama som istu dobu dochadzala za pracou dalej a nebolo to vzdy prilis pohodlne a rychle:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

- pocas vladnutia nespravil nic podstatne, to ze natreli nieco farbou pred volbami neratam.
- ta integrovana doprava je akoze uspech ? To ze pribudlo vo vlakoch otravne hlasenie ?
- opacha J&T pod hradom hovori jasne.
- pozemky pri starom moste vymenene J&T za luku tiez hovoria jasne.
- ten tyzdenny pokus pre bus pruhy taktiez nevysiel.
- reklamy vsade zostali.
- co si vlastne spravil neviem, presiel si sa niekedy po ulici ?
- asi idu volby a preto si citil potrebu, nieco napisat.

Kedze si kandidat Fica a Smeru, tak dam radsej hlas hocikomu inemu, ako tebe. Vies, niekto ked je po krk v hnojovke, nemoze vonat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie skolky su fakt velky problem. Bezne su, zial, dlhe cakacky a kapacitne sa hlasia desiatky viac deti ako skolka moze prijat. Ten uzemny plan moze byt cestou, ale treba nastavit jasne pravidla pre developerov. Mam par znamych co ponakupovali domceky, developer sluboval, ze ziadna vystavba sa pri ich uz konat nebude, a zrazu namiesto parku, su novi susedia:) A to ake byvaju castokrat problemy napríklad s kanalizáciou alebo samotnymi stavbami, to je samostatna kapitola.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Velmi slusny, odborny navrh. Ak sa vytvori aj tlak cez starostov, cim viac sa ich zapoji, tym lepsie. Pripadne ak by vedel pomoct aj ZMOS, zapojit ZSR, ich sa to napokon bytostne takisto dotyka, mohlo by to ist.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nic ste pre mesto nespravili. Nic nespravite ani pre kraj.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME