Pondelok, 23. október, 2017 | Meniny má Alojzia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Budú po Dankovej národnej cyklotrase jazdiť kamióny s drevom? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

No

Niežeby som vôbec nesúhlasil ale tá posledná fotka je riadne zavádzanie čitateľa. Jazdievam tadiaľ často a to okolie poznám. Nejde o žiadne skracovanie cesty cez trávnik. Asfaltka ide kúsok vedľa a vodič by si vôbec nič neskrátil. Takéto koľaje vznikajú, keď sa lesáci chcú čo najviac priblížiť k narúbanému drevu. Keď vidím takýto zavádzajúci popis k fotke, tak aj samotný článok už vo mne nevzbudzuje veľkú dôveru.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otras

Kapitán Lykožrút
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skracoval si cestu

cez cely lesopark smerom od Race cez Zeleznu, aby nemusel ist cez mesto. Deje sa to bohuzial casto, na danom useku sa vyhybal inemu kamionu tym najhorsim moznym sposobom priamo cez luku. Pisali o tom aj Bratislavske noviny, sa sa to lahko dohladat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Novinári napíšu všeličo

Nehnevajte sa, ale ak uvádzate zdroj z Bratislavských novín o tom, že si cez lúku niekto skracuje cestu z Rače cez Železnú, tak tú lúku nad Slivom vôbec nepoznáte alebo len trollujete.
Nákladiak sa buď snažil dostať čo najbližšie k drevu alebo sa vyhýbal inému autu. Ale určite si nič neskracoval, lebo sa to ani skrátiť cez lúku nedá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj ja to miesto poznam

A bohuzial, tu neslo o priblizenie sa k tazbe ako sa domnievate (ano, bezny jav), ale bohapuste vyhybanie sa inemu vozidlu tymto hulvatskym stylom. Problem je ten, ze namiesto rekreacie a sportu v prirode, tu jazdia kamiony aj Lesov SR plne dreva krizom cez lesopark, pricom by to slo aj inak. Preto je ta fotka velmi vystizna, lebo poukazuje na nadradenost tazby dreva nad vsetko ostatne (ochrana prirody, rekreacia, a pod.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ten projekt

narodnej cyklotrasy bude akurát tak nato aby sa peniaze dostali do správnych ruk spriaznených ludi. Nic ine. Kazdu rozkradacku treba zaobalit do peknej myslienky. Keby to politici s cyklotrasami mysleli vazne aj za lacnejsi peniaz by sa dalo porobit vela cez existujuce lesne cesty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Drevo tazit treba, stat bohuzial neustriehne podvodnu tazbu, mozno aj vysadbu noveho lesa, tak lesy vyzeraju ako vyzeraju. Co je na vyvlastnovani pozemkov pod cyklotrasami zle veru nevedno. Vobec ze niekoho napadlo prist s takouto samozrejmou myslienkou hoci v hodine 12 (ked budu eurofondy coskoro fuc)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

VYVLASTNOVANIE je zle

Velmi rad jazdim v lesoch na biku. To ze je zalostne malo dobrych cyklotras je fakt.

Na druhej strane vyvlastnovanie je navrat kdesi inde. A zvlast ak dovod je "vycerpanie Eurofondov". Tzv. cyklocesty su druhorade, dolezite su provizie.
A cyklotrasy sa daju buduvat (v lesoch ich staci oznacit) aj bez eurofondov.

Staci zajst do rakuska, kde v lesoch su cyklotrasy so suhlasom majitelov.
v mestach cyklochodniky atd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vlastnictvi lesa je v tomto systeme chory prvok a nic take de facto neexistuje, a dufam ze nikdy existovat nebude, a ak bude (napr. ze si nejaky vychca1ek nieco ohradi a vyhlasi za svoj vesmir) budu vsetci voci tomu bojovat hoci bude kvicat ako diva svina recitovat vsetky svoje ustavne prava. Skor sa to da nazvat pravo tazby.

A ked chces budovat povrchovo spevneny cyklochodnik potrebujes vlastnictvo, eu (ani ziadny rozumny filantrop) eura inac neda. (Cize nejde len nakreslenie znacky).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vlastnik je chory prvok....

lesa? zahrady?
Tu sa popieraju zakladne veci.

Su dva zakladne rozdiely cyklotras v lese, kde spevneny povrch je trosku ulet pre cyklotrasu a napr na brehu vahu, kde by taky cyklochodnik mohol byt.

Vyvlastnenie je prave chory prvok, presne ako ak by niekto povedal, ze sa hodi cyklochodnik cez vasu zahradu. Preto treba rokovat.

Chodte napr na cyklotrasu MTB Alepn Tour v rakusku, - vacsina trasy ide po sukromnych pozemkoch po lesnych cestach - a nic nebolo treba vyvlastnovat. Dokonca snad neboli potrebne ani eurofondy rozkradnut, lebo tu nejde o nic ine len siahnut na eurofondy, a 1 km chodnika bude stat tolko ako km dialnice v rakusku
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tento mota piate cez deviate. Ze rokovat. Na zaciatok skus hoci i mensi urbar. Ako im zrazu sa rozsvietia oci pri pocite ako trhnu na cyklistoch (ak sa dovtedy v urbare nerozhadaju ako si lup podelia). A ako zhasnu keby si prisiel s ponukou storocia postavit cyklotrasu ich lukou zadarmo bez vysporiadania. Ano eurofondy sa rozkradaju, ale tu ide o to co sa ne postavi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zažil som to nedávno

v Slovenskom raji. Cesty sú zničené, ale ľudí tam posielajú značky na cyklotrasy. Napríklad http://cykloturistika.net/graj... alebo na opačný koniec, k prameňu Hrona. A ešte sú tam tabule s obmedzením rýchlosti pre cyklistov na 20 km/h, lebo oproti sa rúti kamión s drevom. To ktorý managor vymyslel, biky nie sú povinne vybavené meračom rýchlosti.
Netreba nič vyvlastňovať, stačí udržiavať v dobrom stave to, čo už máme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

škoda tych krasnych lesov potom že medvede utekaju k ludom ani sa nedivim su vyrušovane
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Som ZA masívne a rýchle....

....vyvlastňovanie majetkov privatizérov, ktorí nechali za svojimi aktivitami čo i len jednu korunu dlhov. A som ZA okamžité a rýchle budovanie cyklotrasy z každého okresného súdu do Leopoldova, aj z eurofondov, aby sa na nej mohli povoziť takýto privatizéri. Ale LEN na bicykloch, ktoré nemajú sedadlo, len holú sedlovku. Popri tej jazde môžu porozmýšlať, prečo je kradnúť (peniaze, majetky, pôdu, atď) nemorálna zlodejina a čo verejnosť považuje za verejný záujem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavne mám rád, keď je niečo "národné"

Tých "národných" nálepok máme dosť a za každým je riadna rozkrádačka.
Napríklad "Národná" dialničná spoločnosť, "Národný" inšpektorát práce,
!Národný" bezpečnostný úrad, a ďalšie

Slovenská "nacionalistická" strana na čele s kapitáňom už nevie čo ešte znárodniť.

Sme sekulárny mnohonárodnostný štát.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Přesně

Již delší dobu přemýšlím nad tím, proč na Slovensku je tolik "národních" stadionů, různých center, středisek (sleduji zejména sport) a nevím čeho. Jeden z důvodů zřejmě asi bude, že když se má stavět a financovat něco "národního", tak jednak jasně dávám najevo jak něco dělám pro národ a hlavně těžko někdo může zpochybňovat myšlenku a bránit výstavbě něčeho co je pro národ. Že z toho mají "osoh" a hlavně v tom vesele podnikají konkrétní fyzické a právnické osoby a národ s toho má s prominutím prd, to už následně nikdo neřeší, nebo řeší a ví, ale zkuste příště bránit výstavbě opět něčeho národního. Když jsem u toho sportu - tak i těch 40 vyvolených, kteří se navzájem nedávno pozvali na konferenci či co to bylo, na "řešení" situace v hokeji, tak akce měla přídavek Národní. Někdo na Slovensku vymyslel toto geniální slovíčko a mám dojem, že bude veliký problém se toho zbavit tak, aby se u toho "NEškodilo" národu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

len sa teste len sa teste novemu stadionu pre baseball ktory budete splacat aj ked tu uz aktualny tim hrat davno nebude...

homer simpson :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to je sice pekne, ze vy ste sekularny stat, ale my na Slovensku teda dozaista nie sme. vatikanska zmluva, statne sviatky, zatvaranie obchodov, cirkevne dotacie, cirkevne vynimky zo zakona, dvojnasobne dotovanie cirkevnych skol...
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME