Streda, 22. november, 2017 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Stanica Štrba... Nezastavujeme! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja si myslim, ze IC cize inter city. Vlak by v Strbe nemal zastavovat. 1. Doteraz tam nezastavoval ked IC bol zruseny 2. Zabudas na rychliky ktore tam stale budu zastavovat, takze nik nemusi ist do Popradu a stale ostane Strba najvyssie polozenou rychlikovou zastavkou
3. iC je viac business vlak ako vyletny a jeho ulohou je spojit mesta v co najkratsom case a Strba mesto nieje
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ak som dobre zachytil plany,

tak ZSSK v Strbe planuje zrusit zastavku rychlikov.
kadopadne...ZSSK asi vedia co sa im oplati, maju statistiky.z LM to osobakom do Strby nie je az tak daleko, pokial zosuladia grafikony, tak to nebude ziadna tragedia.

a autor niesa rychliky v Strbe s IC v LM (minimalne jedno IC uz v LM aj tak nestoji).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Autor nič nemieša.

Iba Ty nepozorne čítaš. Autor píše: "InterCity vlaky nebudú zastavovať v slovenskej Štrbe nie pre spozdenie, ale aby vraj zrýchlili dopravu" a o niečo ďalej "... podobne ako Štrba pochodilo so svojou železnicou - pri IC vlakoch - aj mesto Liptovský Mikuláš". Takže v oboch prípadoch píše o zastavovaní IC vlakov. Osobne si však myslím, že nezastavovanie IC v Štrbe nebude nijakou tragédiou. Prikláňam sa k názoru diskutéra "fighoo" - turisti a výletníci chodia prevažne bežnými rýchlikmi, ktoré v Štrbe zastavovať budú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

OK, zle som cital

moja vina :-/
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V Štrbe nech si stoja

osobné vlaky, zrýchlené vlaky, regionálne rýchliky, rýchliky.
Vlak IC, SC a EC nemá čo maž zastávky v každom meste!!
Osobne si myslím, že IC vlak nemá mať zastávku aspoň 100 km - orientačne, respektíve má stáť len metropolách. Odtiať majú predsa byť naviazané podriadené vlaky. V rozmeroch SVK sú to BA, KE, PP, PO, ZA.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlasím, IC by malo stáť len

v PP, LM, ZA, TN a TA.
Lenže niektorí IC zbytočne zastavujú aj v Kysaku, SNV, Ružomberku, Vrútkach. To sú 4 stratové spomaľovania, státia a zrýchľovania, to spraví takých 20 stratových minút. Ale sú aj rýchle, čo tam nezastavujú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený bloger,súhlasím s Vašou kritikou,

ale nevšimli ste si,že vynechanie Štrby sa bud týkať len niektorých rýchlikov.Inak povedané,môžem cestovať s tým ,či v Štrbe stojí
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja som včera cestoval

z Vrútok do Prešova EN445 SLOVAKIA (s prestupom v Kysaku). Ide z Prahy do Košíc, v ČR má 7 zastávok, v SR ich má 9. Nestojí ani v Čadci, ani v Štrbe, ale ani v Margecanoch. Približne o polhodinu ide ďalší z Prahy cez Košice do Humenného EC443 BOHEMIA. Ten má v ČR 12 zastávok, v SR po Košice 13 a stojí aj v Čadci, Kys. N. Meste, Štrbe a Margecanoch! Nie je to u oboch vlakov nepomer medzi ČR a SR?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-(

No jo. Chápem, že tých, čo chodievajú na víkend z BA smer Štrbské Pleso a okolie je málo. Ranný sobotný príchod sa tým pádom posúva z 10:00 na 10:50, čo už mení rozhodovacie váhy "auto versus vlak". Ale chápem, že pre tých sobotných pár desiatok ľudí, nanajvýš sto+desiatok ľudí v sezóne to Železniciam asi nedávalo zmysel.
Viem si predstaviť, že v iný čas, ako piatok/sobota ráno je to pre IC asi čistá strata.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Štrba

Článok je zavádzajúci, doslova nezmysel od autora.
V Štrbe rýchliky stoja, mimo IC.
Turista nie je klient IC, klientom IC je náhliaci sa človek na niečím.
Turista sa nikde nenáhli, preto ani nepoužíva IC na krátke vzdialenosti.
Možno by IC vlakom prišli 2 -3 ľudia, no kôli takému počtu zastavovať IC a predlžovať tým jeho čas o cca 10 min. - na jednej zastávke je nezmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hovorí aj o českých turistoch a tým stoja v Štrbe aj rýchliky RegioJet a LeoExpres ,takže vyplakávanie nad IC nie je na mieste. No a naše Bratislavské chodia každé dve hodiny a tiež stoja v Štrbe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nepravda

Štrba pre obyvaľov Slovenska neznamená nič a dôležitý uzol to už vonkoncom nie je. Bola by hlúposť znižovať rýchlosť dopravného spojenia medzi východom a západom Slovenska len kvôli dajakému turistickému stredisku. Lebo Štrba nič iné nie je. To, že televízia JOJ stále omiela tatry vôbec nič neznamená
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Znamena, lebo vlastnik Tatier a JOJ je ten isty. Takze podporuju samozrejme svoj biznis.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

argumenty pre statie

Pri rozhodovani bol pravdepodobne najdolezitejsi pocet cestujucich tohto konkretneho vlaku, ktori vystupovali v Strbe.
Nepredpokladam, ze by ako urcujuce argumenty bola nejaka historia, nadmorska vyska, krasy akehosi pohoria alebo technicka zaujimavost ozubnice. To by sme sa potom museli zacat pytat, preco IC nestoji ani vo Vychodnej (a aky narodny argument by sa dal vykuzlit), vo Vydrniku (lebo Slovensky raj) alebo preco nejde cez Vychylovku (lebo technicky zaujimava uvratova zeleznica).
Aj ked nevieme tie pocty cestujucich, da sa z cestovnych poriadkov vydedukovat, ze Strba nebola od zeleznicnej dopravy nijako brutalne odrezana.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

strba zbytocne zdrzuje vlaky tam, kde je najdolezitejsim faktorom rychlost...
a btw...kym zam bude na cestujucich vykukat dvojmetrovy komunisticky symbol CSSR tak to bude len dobre ze vlak rychlo prefrci cez tento cerveny skanzen https://www.rail.sk/skhist/zau...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nezastavujeme, mám zpoždění ;-)
https://www.youtube.com/watch?...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem preco by mal IC zastavovat v Strbe. Kvoli tym 2 ludom co tam nastupia?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Stanica Štrba

Pán Cudziš, píšte o "našincoch od Bratislavy". Zabudli ste napísať o NAŠINCOCH OD KOŠÍC. Im už netreba IC vlak do Tatier??? Im stačí aj osobák, ktorý stojí pri každej vŕbe, však? Alebo k "našincom" východniari nepatria???
Česi zo Žiliny majú každé 2 hodiny rýchlik do Tatier. Tak nepíšte, že "nebudú môcť za tým účelom (s jedným prestupom) využiť najkratšiu dopravnú spojnicu zo Štrby".
Myslíte si, že VŠETCI Česi pôjdu IC vlakom do Tatier??? A páni z Bratislavy sú takí zhýčkaní, že im nestačí obyčajný rýchlik????
Teda, chtiví návštevníci, ktorí si chcú spraviť výlet, sa prevezú cca 5 km dlhou traťou zubačky zo Štrby, nebojte sa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Košičan

Našincom od Košíc to trvá skoro rovnaký čas aj obyčajným rýchlikom a aj počet zastavení je len o dve stanice naviac , Margecany a Spišská Nová Ves . To nehovorím o tom ,že z Košíc do Štrby možno cestovať aj všetkými vlakmi čo idú do Prahy a tie skoro všetky v Štrbe stoja ,takže Košičania radšej berú možnosť cestovať čo najrýchlejšie na druhý koniec republiky ,teda do Bratislavy ,to je aj pôvodný zmysel IC vlakov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Košičan

Veď aj z Blavy idú obyčajné rýchliky, ktoré stroja v Štrbe. Blavákom tieto nestačia??? Pán Cudziš písal o našincoch od Blavy, ako keby ľudia od východu SK už našinci neboli.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME