Sobota, 19. august, 2017 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nepríčetné mesto V (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

off topic:
mne sa paci ta grafika dpb letaku.
- shrek v plamenoch
- shrek
- v plamenoch bez stieracov

okrem toho nudzoveho nezmyslu, komu plati dpb za tu grafiku pre jaslickarov? :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

K tržnici

Kde písal že sa tam nedala ani koruna? Veď spravili komplet GO klimatizácie ,elektroinštalácie vnútorných rozvodov. Tržnica má 34 rokov tak skôr sa bude obnovovať jej plášt a jej zanedbané okolie. Samotná budova je ok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Priamo v blogu je link na článok, v ktorom je napísané:
"„Tržnica dopláca na to, že v minulých desaťročiach sa do jej rekonštrukcie a údržby neinvestovalo,“ hovorí pre TREND Reality R. Kusý a dodáva, že napriek všetkému nie je tržnica v strate."
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lanovka - Naozaj?

A co tak dostavat elektricku do konca petrzalky ????/?

Konecne aspon dokoncit dopravny kostru mesta bratislava po 60 rokoch..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Počkaj Pedro, nebudeš ty už dlho o Ivovi žartovne písať. Bude ako nebolo. Ivo ide celú Bratislavu premeniť na SMART City! Po smart lavičke, ktorá nabije telefón a osveil seba i okolie prídu na rad smart kontejnery. Čo na tom, že sedieť na tých lavičkách sa moc nedá a oprieť už vobec. Niet totiž o čo. Ale koho by už napadla taká blbosť chcieť si na lavičku sadnúť. Smart kontejnery budú ešte väčšia pecka. Samé od seba budú upozorňovať, že ich treba vysypať. Smetiari majú po chlebe! S pravidelným odvozom odpadu je koniec. Každý kontejner si sám počká, kedy ho niekto príde vysypať. A to ešte stále nie je všetko. Ivo sa chystá "zosmartovať" aj mestskú dopravu s prímestskou. Električky budú jazdiť po cestách ďaleko na vidiek a prímestské autobusy všade tam, kde ešte zostali zvyšky asfaltu. Zatiaľ to Ivo testuje na Špitálskej. Minimálne u električiek by to mohlo fungovať. Ukazuje sa, že striedavá jazda po kolajniciach a po ceste je možná! Jóój, už sa teším na tie smartčasy. Akurát mi bude trochu smutno za tvojimi blogmi. Ale čo už. Pri smartIvovi sa pokrok zastaviť nedá!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

opr. osvieti seba a okolie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chýba tu metro a rozšírené cesty

Bratislava pripomína Rakúšanom skôr Istanbul alebo Bangkok, nie európske hlavné mesto. Prepchatá kolónami áut a autobusov (trolejbusy si europoslanci fotili ako storočnú "sovietsku" raritu), obrovské jamy alebo sopky uprostred ciest, ktoré už 30 rokov nikdy nerozširovali, napriek tomu, že "Bratislava za rok 2016 hospodárila so ziskom X milónov eur" - správa v novinách. Metro neexistuje, tzv. rýchlo-pomalo-električka má len 1 zastávku; Podunajské Biskupice, Vrakuňa, Ostredky, Ružinov a Petržalka špeciálne (upchaté mosty na kilometre ďaleko) sú odrezané od mesta nekonečnými a trvalými kolónami áut.
ČO SI MÁME O TAKOM SPRAVOVANÍ HLAVNÉHO MESTA POTOM MYSLIEŤ? Postaviť tých zlodejov pred súd, skutočne (nie po-HaraBinovsky) ich odsúdiť a zavrieť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

metro chýba

ale ešte predtým treba povedať, že chýbajú obyvatelia. :) Metro sa totiž stavia až v mestách nad jeden milión obyvateľov. Dovtedy sa uprednostňuje najmä električka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

toto je taká "textová kakofónia"...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

čo mne vadí v Bratislave

- je napríklad toto: Ulice sú neoznačené. Vo Viedni, Paríži, Mníchove, kde som dlhšie prebýval , sú tabuľky s označením ulíc na každom rohu budovy, ktorá je na rázcestí . V Bratislave môžete hľadať názov ulice do Aleluja. Nerobia vtom nič ani starostovia obvodov nič už dlhé roky. Druhá vec je mestská doprava . Ak na zastávke pristanú naraz tri dlhé trolejbusy, posledný je od prvého aj 30 m a vy čakáte na spoj v búdke pri označení zastávky, nemáte šancu nastúpiť do vášho, ktorý je posledný. On už pri označenej tabuli nepostojí, lebo však on už predsa stál tam niekde vzadu a šikovní ľudia sa tam behom dostali. Starší človek ani nemal šancu zistiť, aké číslo bolo posledného dopravného prostriedku. V Prahe otvorí dvere električka alebo trolejbus ešte raz pri tabuli s označením čísla spoja aby mohli nastúpiť ľudia , ktorí tento spoj čakajú. Ale pre Bratislavu je to neuskutočniteľné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Myslim, ze aj v BA by mal zastavit este raz (aj ked, krk na to nedam), no ako vieme, "Šedivá je teória, no večne je zelený... kôň života"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Našťastie tanto debilizmus platí len v

Bratislave.
Košice majú názov ulice umiestnený na každej nárožnej budove z oboch strán ulice, hoc je dom osamotený v ulici, tak nenie ak je to potrebné aj viacero ceduliek s názvom ulice!
V Košiciach sa mi nikdy nestalo, aby autobus zastavší tretí v poradí otvoril dvere na ástup a výstup, keď sa nezmestil do priestoru zastávka - lebo BEZPEČNOSŤ!. V BA som neraz svedkom toho ako na SAV zastávke ľudia vystupujú priamo v križovatke, a bol som svedkom aj toho ako v kolmej ulici od stanice stáli v aute štátni policajti a nešli vodiča MHD pokutovať za to, že jednak zastal v križovatke a jednak v nej otvoril dvere!! Nestalo sa mi aby druhý a tretí vodič v poradí nepreparkoval autobus k zastávke, keď tí pred ním odišli, v KE je to sväté pravidlo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

DIVOKY BABYLON.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Psia povinnosť

Doteraz šoféri nevedeli, čo majú robiť pri nástupe s bicyklom. Bolo to asi nejasné, tak to spresnili a primátor si prihrial polievku. Ale Ty to píšeš s takou penou okolo úst, ako keby Ti ten Nesrovnal nejak ublížil. Ty si asi nezažil Ďurkovského, lebo to by si asi rovno vraždil.
Apropo, keď stojí na mieste kde má byť bicykel niekoľko ľudí, alebo tam je kočík, alebo pes, tak aj tak je psou povinnosťou ten bicykel zobrať? Bicykel je na bicyklovanie a nie na vozenie v busoch. Aspoň ja som teda išiel cez celú Bratislavu do Karpát, na Pajštún, Devína a potom zas domov na Ostredky.
Nespravilo sa toho veľa, ale úprimne, nezačalo sa to aspoň za posledné dva roky hýbať? To čo stálo a zanedbávalo sa 20 - 30 rokov
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bolo to asi takto:
...Dopravný podnik tiež nezaháľal a priebežne poskytoval lekcie z abecedy profesionálnej komunikácie. Najprv v Prepravnom poriadku IDS BK povedal, že bicykle v MHD prepravuje (prvá verzia). Potom informoval, že bicykle prepravuje iba v autobusoch, ale v električkách a trolejbusoch nie (druhá verzia). Potom DPB zase povedal, že teda v starých električkách a trolejbusoch áno, ale v nových nie (tretia verzia). Prepravný poriadok sem, prepravný poriadok tam. Napokon dvaja nešťastníci, šoféri DPB, zmagorení týmito úplne jasnými a konzistentnými pokynmi svojich chlebodarcov, nezobrali či vyhodili zopár cyklistov nielen z električky, ale aj z nočného autobusu (štvrtá verzia). Na to ten, čo nepobral cyklistku do busu, dostal od DPB bububu, a potom sa sťažoval, že ju nezobral preto, lebo mal v buse rozbitú fľašu a tak vôbec, že je u nich v DPB chaos. A je tu ovšem ještě verze pátá, ale tááá není dolóóóžena, podle ní ta teta byla tááta a Golem byla jeho žena (6:10)...."
Inak, je to v "Nepríčetné mesto III".
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME