Štvrtok, 17. august, 2017 | Meniny má Milica

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravná antikoncepcia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

a co takto tlacit na zeleznicu ?

kolektory su len vymysel lokalnych realitnych oligarchov a absolutne nic neriesia.

po spravnosti a pri dodrzani noriem by MUK triblavina nemala nikdy vzniknut ani len v ramci ideovej sutaze.

inak odporucam panovi selepovi sa previest aspon par km smerom vieden, kde sokujuco nielenze nie su ziadne kolektory, ale doknca aj o hodne viac vytazena A4 ma len 3+3 pruhy a nie zbytocny luxus v podobe 4+4 alebo nebodaj 2+3+3+2 co presadzuje OZ triblavina ...

naopak v takej bohatej krajine ako rakusko dokonca po rozsireni dialnice na 3+3 okolo schwechatu sokuuco premalovali povodny prietah schwechatom z 2+2 na 1+1 s cyklotrasami a BUS pruhmi ..

aby som to zhrnul, D1 staci aby sa drzala povodneho projektu rozsirenia dialnice na 3+3, v idealnom pripade by bolo zrusenie MUK triblavina a dalej MUK cierna voda/vajnory na D4.

I/61 by sa len zrekonstrovala a maximalne teda rozsirila na 2+2 po MUK s D4.

nic viac netreba, co sa tyka cestnej infrastruktury.

co ale treba konecne sa pozriet na zeleznicnu trat a TIOP bernolakovo, ivanka, senec. kde by aj ludia z grobu prisli autom a potom presedlali na vlak. Tolko to bezne v zapadnom svete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zeby v Rakusku mali aj metro, ktorym sa dostanete na periferiu viedne?
Ako je mozne, ze "mala" Petrzalka uzivi Einsteinovu (co je vlastne kolektor) a nik nepochybuje o tom, ze je zbytocna, ci nedajboze megalomanska, ci vymyslom oligarchov?
No a presne takto bude onedlho toto uzemie vyzerat.
Urcite krizovatka Triblavina bez kolektorov viac uskodi, ako pomoze. V tomto sme zajedno.
Starland holding vytazi celu kapacitu novej krizovatky pre seba. Ak je toto ten oligarcha, o ktorom hovorite, tak potom ano. Aj pozemky pod kolektory im uz predal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

znalec rakuskych pomerov :)

docela sa smejem, ale na tvojom prispevku je vidno, ze si zjavne nebol ozaj dalej ako v bratislave :)
.
ale skusim to zhnut faktograficky, mozno pochopis (nadej tu je! :)
.
vo schwechate metro neni, a aj vov iedni nejazdi vsade, tym duplom nie okolo viedne a dialnice
.
v rakusku nemaju nikde taketo "kolektory" v takom zmysle ako to chcu poskokova oligarchov aka OZ triblavina :)
.
ta "mala" petrzalka ma cca 150 tisic obyvatelov na priestore mensom pomaly ako samotna MUK triblavina. teda viac ako okresy PK a SC dokopy.
.
cize tam obsluzna komuniakcia aka einsteinova ma zmysel, kedze sa jedna o silne husto obyvane uzemie a nie par dediniek s par tisic ludmi, kde su len sem tam nejake rodinne domceky a nie je tam ani len naznak nejakej suvislej zastavby
.
ale toto je jedno z klamstiev OZ triblavina.
.
dalsia perlicka, ten "kolektor" aka einsteinova ma "uzasnych" cca 2,5 kilometra!
.
prekvapko pre teba, klamari z OZ ti asi nestacili povedat , ze taketo kolektory budu samozrejme aj na D1 v porovnatelnej dlzke po MUK D1/D4, soook co ?
.
dalsie klamstvo, ze len starland sa napoji ? :) vsak je tam napojenie na I/61 aj na cestu do grobov. cize staci si overit, alebo aspon neklamat
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Virtuálny svet bez faktov

Zvažoval som, či reagovať na "dialnice info", ale spŕška silných slov k OZ Triblavina a predložených "faktov" ma nakopla napísať pár slov pre ostatných čitateľov.

- fakt kolektorov medzi Zlatými piesami po MUK D1/D4 nie je o obsluhe územia, ale ako vynútené technické riešenie kôli križovaniu so železnicou,

- dialnice info evidentne nepozná platné územné plány tých "par dediniek s par tisic ludmi", nemá NIJAKÚ znalosť o spustených územných a stavebných konaniach logistických centier. Určite ani nazachytil spustenú výstavbu kostrovej infraštruktúry zóny Triblavina s odsúhlaseným počtom desiatok tisíc nových obyvateľov, o ktorom sa na jar tohto roku vyjadril osobne predstaviteľ spol. Starland pán Tahotný, že je v ich pláne do desiatich rokov zónu naplniť pre 30 ž 35 tisíc obyvateľov. To vo svojom virtuálnom svete proste nezachytil. Naviac by MUK Triblavina zrušil a celé toto územie by zostalo napojené na jedinú cestu II.triedy, lebo jemu to dáva zmysel,

- diaľnice sa ani nestavajú a ani neprestavujú na stav zo včera alebo z dnes, ale reflektujú dlhdobú prognózu dopravy v inteciách desiatok rokov a nepoznať fakty z území je proste mimo akéhokoľvej chápania,

- Senecká cesta potrebuje nutne rozšíriť v celom svojom úseku - prečo ? Lebo dnes reálne v ranných a popoludňajších hodinách kolabuje a preto, lebo je tu masívny rozvoj výstavby - proste opäť platné územné plány a spustené konania na nové a nové zóny po jej dĺžke,

- verejná oprava a zameranie na železnicu. Súhlasím s názorom, že podstatou prepravy by mala byť verejná doprava,ktorá v okolitých krajinách je prioritou č.1, aleu nás nie je a ani dlho nebude. Sú ale prázdne frázy, bez znalosti faktov uvádzať : "ľudia z grobu by prišli svojimautom na železnicu do Bernolákova a odtiaľ by cestovali vlakom". No oni neprídu. Na rozdiel od virtuálneho svetu "dialnice info" som osobne na konci roku 2015 zorganizoval dopravný prieskum k linkám MHD a Slovak Lines tak v pôvodnej časti obce, ako aj na ČV a potreby, ktoré vyjadrilo viac ako 400 domácností sú k verejnej doprave INÉ!! Cez Bernolákovo vlakom nemá zaujem cestovať nikto, zato pravidelnými autobusovými spojeniami linkami MHD, ktoré spájajú mimochodom obe časti obce, má 740 ľudí, ktorí ju dennodenne využívajú. Bez znalosti a pochopenia potrieb je ľahké písať čokoľvek.

Plne akceptujem názor každého, akurát by nemal byž založený na virtuálnej realite a na zbytočných osobných atakoch, ak samotný diskutujúci ani plnú svoju identitu neponúka. Je to ale o dobe, ktorú žijeme atak má právo sa prezentovať ktokoľvek a akokoľvek. Ja sa vyjadrujem všade ako ja - Jozef Selep a som rád, ak si pod pravým menom na sme.sk v sekcii blogy prečítam názor skutočných ľudí, nie anonymov.

Na okraj dodám, že by som si rád pozrel toho môjho developera a videl jediný relevantný dôkaz o mojej práci pre neho, ako tu "dialnice info" na adresu členov OZ Triblavina uviedol. Ale poprosím, nie "fakty z Grobu" Kláry Horváthovej,ktorá tieto anonymne spracovala, ako predstaviteľka PR spoločnosti, ktorá v Grobe ukazovala rok svoje kvality a my obyvatelia ich dodnes v podobe socialistického časopisu, plného gramatických a tlačových chýb máme ako pamiatku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

oligarchicky svet OZ triblavina :)

je zaujimave, ze si ani len nestrajchol na fakty zo zahranicia, ohladne kolektorov, asi to bude tym, ze ani tebe a toboz tomu spolku OZ kriklavina fakty nevyhovuju.. vsak mazete a blokujete ludi na FB, ked tam daju fakty, ktore Vam nevyhovuju :)
.
ale skusime to s faktami aspon tu
.
1) vacsiu hlupost si si uz nevedel vymysliet, ze kvoli zeleznici ? :) to ako vazne ? a ta krizuje urovnovo dialnicu ? ale pre teba po lopate, kolektory na 3+3+3+3 co odporucal aj amberg (a na ten list sa vy radi odvolavate, aj ked sa jednal len tohto kratkeho useku), sa tykaju len useku medzi MUK D1 Vajnory a MUK D1/D4, lebo su len jeden kilometer od seba a inak ako cez preplety a kolektry by to bolo nebezpecne. takze dalsie klamstvo OZ vyvratene
.
2) a co s tym maju preboha uzemne plany ? bratislava ma uzemny plan pre 1 miliono obyvatelov a metro, ale to neznamena, ze sa to musi zrealizovat. si nastuduj, co to uzemny plan vlastne je.
.
realita je taka, ze sa teraz stavia superluxusna MUK triblavina a bohuzial aj MUK vajnory, ktore by sa mali bez nahrady zrusit. lebo je to chore, ked sa take neico stava pre par domcekov v poli . a to ze si tam starland vyparceloval, kludne, vsak doteraz su neni predane ani pozemky, ktore boli aj s cestami postavane/pripravene pred krizou, teda 10 rokov dozadu :)
.
3) dialnice NEMAJU co riesit lokalnu dopravu, na to su miestne cesty, nei dialnice. ako som pisal, odporucam sa previezt do rakuska aj dalej ako na nakup do kittsee
.
4) senecka nepotrebuje rozsirenie, len rekonstrukciu. zbytocne sa len zahltia uz tak prepchate cesty v bratislave.
.
jaaaaj ale toto samozrejme zadubencom z OZ triblavina nedochadza, ze bratislava nie je nafukovacia a ten vas posahany a nerealny plan na 3+3+3+3 pruh az div nie po trnavu je hlupost, kedze to skonci aj tak vsetko na zlatych.
.
cize jedina moznost je zeleznica
.
5) ked chcu chodit autobusom , tak nech sa necuduju ze budu stat v zapche :) a zase opakuje, odporucam zorganizovat poznavaco-vzdelavaci zajazd do rakuskeho prihranicia.
.
plus je chore, ze primestske autobusy sa motaju spolu s mestskou dopravou v BA. ale to je chore korupcne riesenie ala BA kraj a HB reavis/slovak lines. v takej viedni, prahe a brne je taketo neico nemyslitelne.
.
autobusy by mali zvazat ludi bud na konecnu elektricky, alebo k zeleznici, koniec.
.
6) kvoli nezmyselnej krizovatke MUK cierna voda/vajnory sa musi zdvihat nivelita dialnice, robi sa tam asi najnezmyselnejsia krizovatka na slovensku, ktora riesi len Mrvove "investicie" do nemeckej doliny/CEPITu. ale to ze vohnal cele vajnory do preplnenych ciest to mu ludia nevidia.
.
pritom cele roky ***** na vychodny obchvat vajnor, ktory by pomohol vajnorom daleko viac ako MUK vajnory, ktore len urobi pre vajnory peklo. kedze logicky zgrglaci z grobov budu lakomy dat 50 euro za dialnicnu znamku a uz vidim ako budu zjapat, ze chcu D1, D4 zadarmo :)
.
p.s. uz aj grozaj a dunaj sa priznali, ze im ide o zdvihnutie hodnoty pozemokv, ked tebe nejde, resp nemas tam pozemky, tak ta skor lutujem, lebo si na tom este horsie, si s prepacnenim len uzitocny hlupak :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pekne o vas pisu, dilanice.info :)))

www.dialnice.info
Tretí slovenský server s tematikou výstavby a prevádzky diaľnic a ciest všeobecne.

Server je typu PPP - povrchný potrhlý pokec. Jeho "majiteľ" vivat aquila je nedospelý výrastok opájajúci sa mocou, ktorú si prevádzkou pokecu získal.
Spočiatku na fórum prispievalo mnoho vysoko odborne fundovaných ľudí, ale čoskoro sa z pokecu stala pobočka podnikového časopisu Doprastavu.
Jedným z dôvôdov vzniku servera bolo vyhodenie jedného prominentného prispievateľa. Ten sa tam však po niekoľko mesiacov neobjavil a vivati si založili diskusnú tému "Kde je?". Napokon tam začal písať a vivat aquila ho s pompou vyhodil. Jeho pokec tak splnil jeden z hlavných zmyslov existencie a preto bolo treba hľadať nové dôvody k existencii. Napríklad ten, že už existuje. I začal si ním vivat aquila žobrať peniaze.
Z odborného hľadiska je vivat aquila potrimiskár, ktorý o téme nevie nič a server spočiatku prevádzkoval, aby sa dostal k zaujímavým informáciám a kontroloval "verejnú mienku" vo vlastnom mikrokozme, ktorý mu slúži ako projekcia reality. Z morálneho hľadiska je to luhár a podvodník - prispievateľom proti ich vôli upravoval príspevky. Keď sa rozhorčene ohradili, že mení zmysel ich príspevkov, na čo nemá právo, prehlásil že má všetky práva, lebo je to celé jeho. Všetky práva preň znamenajú okrem iného i zverejňovanie IP adries prispievateľov, ich cenzúra, zmazávanie prístupových hesiel, vyhadzovanie prispievateľov, verejné klamanie, že nikoho necenzuruje a nevyhadzuje, predstieranie, že nič nepredstiera.
Pôvodne zo svojho pokecu vyháňal len kritikov mečiaro-sloto-dzurindovskej koncepcie bližšie naokolo. Neskôr to však urobil aj s mocnými stavbármi, s cestármi a so zahraničnými odborníkmi, lebo mu nepochlebovali, ako čakal.
Vďaka tomuto výrastkovi ako reakcia na jeho šafárenie vznikalo postupne viacero ďalších serverov.
Server je zaujímavejšie čítanie, než kronika diaľnic, pretože je to tematicky štrukturované fórum. Prispieva tam množstvo výrastkov, ale aj viacero fundovaných odborníkov.

Upozornenie: prispievať na ten server nie je vhodné z dôvodu trvácnosti príspevkov - tie môžu byť kedykoľvek cenzurované, upravované, či jednoducho zmazané. Sprvoti bol ten pokec cenzurovaný viacerými cenzormi vrátane postupne sa meniaceho pseudonymu Mráz, DM, Dedo Mráz, Caesar, ktorý je dnes spolu s mnohými ďalšími sám v úlohe disidenta. (V žiadnom prípade nejde o riaditeľa Doprastavu, pretože pretože u riaditeľa firmy je možné predpokladať istú štábnu kultúru. V tomto prípade to asi bude nejaký Fero z finišéra, čo má na mašine internet a rád píše diskusné príspevky. Dôkaz je tuná.) Prispievanie sprevádza i osobné riziko, zverejňujú sa nazbierané osobné údaje a komentujú IP adresy. Na fóre sa odohrali početné mystifikácie, spravodajské hry, smútočné oznamy, zázračné zmŕtvychvstania. Od samého počiatku z toho fóra dýchalo zlo. Dnes je to koncentrované zlo.


Zdroj: http://www.blizsienaokolo.com/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aka nostalgia :)

ano ano, sudruh feroslav povazuje za zlo, ze rozumni ludia su proti R1, ktoru si on nakreslil cez donovaly a dva narodne parky :)
.
ale ako vidim ani za 15 rokov sa nic nezmenilo na slovensku.
.
je to uz ozaj skoro 2 dekady co sa snazime na dialnice.info informovat vecne a objektivne aj formou diskusie kde sa moze zapajat siroka laicka aj odborna verejnost co sa tyka nadradenej cestnej infrastruktury.
.
ale je mi jasne, ze lokapatrioti/domorodci si vzdy myslia, ze ta ich dedina, mestecko je najdolezitejsia a nech sa stavia sebavacsi nezmysel, ale nech je to u nich.
.
jedno ze slovensko nema na to ani penalize a ako v pripade R1 cez donovaly, ale hluposti s menom kolektory to nema ani len zmysel.
.
urcite sa treba spoliehat na Expertov ako sudruh Mrva, co meni stranicke tricka, ktoreho zuajimaju "zaujmy" v CEPITe, ale na obyvatelov .
.
ale hej, urcite jeho vierohodne bliakanie, ze na kruhaci vo vajnoroch su 50 tisicove intensity, alebo dalsie klamstva od OZ triblavina a Mrvu, ktory bohapusto tvrdi taketo nezmysli,
.
Ján Mrva · chodi Vam tade 150tis aut denne cez prazdniny v sobotu 250tis??? prosim pravdivu odpoved?
.
takze aspon vieme, z coho vychadzaju tie hlupe podklady s ktotymi OZ Kriklavina sermuje :) ciste klamstva a zavadzanie :)
.
ale hej, stoji za vami 100 tisic ludi, ale na protest pred ministerstvo dojde 20 ludi z toho vacsina samotni clenovia OZ triblavina :)
.
detto hluposti, ze tam bude 100 tisic obyvatelov, ked grob s CV tusim doteraz nema oficialne ani len 5 tisic obyvatelov :)
.
cize hej, je mi jasne, ze pre takychto demagov predstavuje transparentna stranka ako dialnice.info obrovske zlo, lebo su tam fakty a nie vymyslene hluposti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kto je za dialnice.info?

volate sa Martin Pristaš?
A čo ste vyštudovali?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1) nahodny kolemdouci :)

2) nie
3) socialnu pracu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Virtuálny svet bez faktov, strata hodnot

Váš ostatný komentár "dialnice info" definitívne ukázal, že strata argumentácie a pragmatického predkladania faktov sa v mnohých prípadoch, a Vy ste ukažkový príklad, transformuje do útočného tykacieho formátu a invektív arogantného anonyma, ktorého sila ustáť svoje ego a schopnosti skončili na ceste medzi Vašou stoličkou a klávesnicou Vášho počítača.

Môžem iba skonštatovať, že akákoľvek Vaša ďalšia argumentácie je pre mňa bezpredmetná, lebo neponúka slušnú a otvorenú výmenu názorov na skutočnosti, ktoré môžete mať a stáli by za úvahu diskusie.

Partner na diskusiu musí mať pre mňa trochu na viac, ako ste ponúkli Vy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pravda asi velmi boli ? :)

vidim, ze drsne stretnutie s faktami vzdal dalsi clen OZ triblavina :)
.
je to velmi jednoduche, mate pomylene fakty a dojmy nejakeho cloviecika v domceku v poli.
.
o tom ze hovorim pravdu je krasne vidno na tejto fotke..
.
https://www.flickr.com/photos/...
.
ano tie obrovske polia za bratislavou su tie groby a bernolakovo, a je tam vidno aj na akej malej ploche je koncentrovana petrzalka s tym uzasnym az 2,5 km dlhym kolektorom aka einsteinova.
.
ale presne ako sa snazil neokapitalista dunaj, tak ste pohoreli aj vy.
.
nemate totiz absolutne ziadne relevantne a z praxe ukazatelne argumenty na tie vase nezmyselne kolektory.
.
zaverom len jednu otazku na ktoru ale nebude vediet ani vy ani nikto z toho spolu poskokov oligarchov odpoved.
.
dajte sem priklad jeden jediny (netreba viac) z celej europy, kde je podobne uzemie riesene kolektormi ako navrhujete vy.
.
opakujem, dajte mi sem jeden priklad z CELEJ europy a poviem, ze som hlupak a zacnem vas podporovat :) a aj na dialnice.info vyvesim velky banner, ze OZ triblavina ma pravdu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dajte potom link na ten banner

Nech sa paci, su tam priklady z Europy aj zo sveta:

North Access freeway - National Route 9 from Vicente López to San Isidro at Buenos Aires, Argentina

Express and local lanes of Leningradsky Avenue in Moscow, Russia.
Leningradsky Avenue, Moscow, Russia

Express and local lanes, M-30 circular highway in Madrid, Spain, east section.
A6 motorway (France), south of Paris
A2 (/ N2), sections around Eindhoven, 's-Hertogenbosch, and Utrecht (all Netherlands)
A4 The Hague and near Schiphol Netherlands have a basketweave braid in between two adjacent interchanges. Section around Leiden as well.
A12, Utrecht, Netherlands
A15, Rotterdam, Netherlands
A16, Rotterdam, Netherlands
M5 motorway, Bristol, England
M60 motorway, Manchester, England
M20 motorway, Maidstone, England
M55 motorway, Preston, Lancashire, England
M8 motorway, Glasgow, Scotland
A38 road, Plymouth, England
M30 motorway, Madrid, Spain
AP-7, near Barcelona, Spain
Marginal Tiete, São Paulo, Brazil
Marginal Pinheiros, São Paulo, Brazil
Avenida das Américas, Rio de Janeiro, Brazil
Avenida Brasil, Rio de Janeiro, Brazil
Av. Constitución - Morones Prieto, Monterrey, Mexico
Via Rápida Poniente y Oriente, Tijuana, Mexico
Between Yenikapı - Bakırköy, Istanbul, Turkey
M1 West Gate Freeway, between the M2 and Burnley Tunnel in Melbourne, Australia.
M1 Warringah Freeway, between Miller Street and the Bradfield Highway in Sydney, Australia.
Gloucester Road (west-bound from Canal Road West to Fenwick Street), Wan Chai, Hong Kong
Prince Edward Road West (elevated and lower roadway from Pentland Street to Choi Hung Road), Kowloon, Hong Kong
N1 outbound between Koeberg Road and the N7, in Cape Town, South Africa
Lahore Ring Road, an 85 km long, 6 lane wide Ring Road around Lahore, Pakistan
North–South Expressway Northern Route, between Jelapang and Ipoh South, Malaysia.
Prof. Dr. Sedyatmo Toll Road, between Pluit and Penjaringan, Jakarta, Indonesia.
D1/Einsteinova in Bratislava-Petržalka, Slovakia
S2 in Warsaw, Poland → see map
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nemusim :)

ani jeden prikald sa netyka par domcekov v poli :)
.
cakam dalej :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ved naco dodrzat slub :)))

Vidim, ze ste nielen znalec Slovenskych pomerov, ale celosvetovych pomerov :)
asi by ste si mali nastudovat uzemne plany a projekty, ktore sa prave povoluju. 300 ha novych logistickych parkov je par domcekov? Alebo Bernolakovo, ci Ivanka, Vajnory, Chorvatky Grob? Kde je tych par domcekov?
Naozaj skoda s Vami stracat cas. Vo stvrtok bol jasny priklad toho, ako kolektory nepotrebujeme. A ako urcite senecka cesta zvladne nove logisticke parky, vyluky pocas vystavby dialnice, staveniskovu dopravu. Staci ju rekonstruovat :)))
mate rovnake argumenty, ako pani so STARLANDu, ktori veselo predavaju napojenie na dialnicu cez krizovatku triblavina. To by sa im s kolektormi nepodarilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ach jaj

ako je mi z predchadzajucich diskusii s clenmi OZ triblavina jasne, ze su to neni najbystrejsi ludia, ale to ze sa s nimi clovek musi bavit ako totalnymi hlupakmi ma uz prestava ozaj prekvapovat.
.
mily MichSe, vcera to registrovany a so svojim druhym prispevkom, nez tu budes postovat dalsie hluposti ohladne kolektorov, tak si ozaj zisti ake oblasti si sem ako priklad postol.
.
tam su vyssie intenzity ako na einsteinovej, radovo. a je to v superhusto obyvanych oblastiach, alebo su tam velmi husto nasekane krizovatky (typicky BeNeLux)
.
1) kedze zjavne nevies ani poriadne citat, nieto este chapat suvislosit, este raz davam obrazok, kde je presne vidno tu "superhustu" zastavbu par dediniek..
.
https://www.flickr.com/photos/...
.
mas tam aj petrzalku a ten uzasny kolektro aka einsteinovu.
.
medzi zlatymi pieskami a sencom je zopar domcekov, a nie je tam ani len suvisla husta zastavba. vsak ani cierna voda nie je suvisle spojena zastavbou s grobom! mate tam uz vobec aspon chodnik ? :)
.
2) bratislava ma uzemny plan 1 milion obyvatelov a co z toho ? uzemny plan nezmanena nic ine, len co sa tam _moze_ ale nemusi postavit. to ze ma niekto mokre sny o 20-30-50 tisicovom grobe a ciernej vode vidim na tom, ze doteraz neboli predane pozemky, co tam lezia ladom uz skoro 10 rokov :)
.
mimochodom ma uz grob aspon tych 5 tisic obyvatelov oficialne ?
.
3) paradoxne mas totalne pravdu ani nevies ako , ze ten stvrtok perfektne ukazal ze nielenze su zbytocne kolektory, aj rozisrenie starej seneckej, elbo cesta na pezinok bola bez problemov prejazdna aj cesta na juh.
.
4) aby si nevyzeral nabuduce za totalneho hlupaka, odporucam ti ozaj si pozriet apson na google maps tie useky co si sem ako priklady pastol. potom sa pozriet na tie sirokanske polia okolo grobov. dalej si zistl kolko _milionov_ obyvatelov tie express lanes na zapade obsluhuju (z tohoto pohladu je aj petrzalka luxus).
.
5) jo a na zaver este jednu radu, chod sa previezt do rakuska dalej ako do kittsee, a pozri sa ako tam sokujuco NIKDE Nemaju taketo kolektory, preco A4 je len 3+3, pricom prietah schwechatom si tu schnitzlaci dovolil zuzit z 2+2 na 1+1, a sokujuco "hlupaci" nestavaju a ani neplanuju stavat ziaden obchvat schwechatu.
.
6) uplne pre teba sok bude ked pojdes smerom na juh a A2, kde je na rozdiel od par domcekov v groboch, suvisla zastavba a clovek nevie kde konci vieden, kde zacine vösensdorf, a dalsie dedinky.
.
a SOKUJUCO, nemaju tam ziadne kolektory, nemaju dokonca ani prelozky B, teda nasich jedniciek, a nemaju MUK do kazdej dediny.
.
cim to je ?
.
mozno tym, ze tam im doslo aj take neico, ze tyuch vasich vysnivanch 12 pruhov do bratislave sa stretne na zlatych.
.
aaaale taketo sofistikovane myslenie by od ludi co sedia v nejakom domceku vpoli by bolo vela co ? :)
.
radsej sa starajte aby ste mali aspon poriadny chodnik medzi CV a grobom :) vy polna megapolis :))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pan Bublinka,

tusim ste stali v uplne inej kolone ako vsetci ostatni :)
Aj nazivo ste tak arogantny, ci len vtedy, ked vas delia od oponenta 2 monitory?
Ak sa Vam javi normalne cestovat pocas praznin 10 km 45 min, potom este dobre, ze nam tu dopravnu strategiu nepripravujete vy :)
Mate prazdne bublinkove reci, argumenty typu "to je teda riadna blbost" vam dali asi dost zabrat.
Dopravne modely hovoria nieco uplne ine, ako tvrdite vy, ale ved naco sa nimi zaoberat, ked sa nehodia, vsak?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tajomstvo pre megapolis z pola :)

prezadim ti tajomstvo, vies pocas priemyselnej revolucie v 19storoci v anglicky vynasli taku uzasnu vec a nadavaju jej, ze zeleznica a vlak! :)
.
ono sa to zjavne k vam do poli este nedostalo (sudiac podla tej reprezentativnej vzroky hore, kde nikto nechce chodit vlakom :) lebo sa asi boja ako modrania v tom 19stom storoci :)
.
ale toto tajomstvo mozes kludne dalej sirit v tom vasom megapolise v poli :)
,
a hej, sudiac podla tej naivnej/lenivej/hlupej*(Nehodiace sa prestnut) vzorke, ktora chce jazdit len autobusmi a autami, tak ma to neprekvapuje a hovorim, je to vas problem ked nepouzivate ako v zapadnom svete zeleznicu.
.
ja viem, ze to je tazke, ze zrovna tie dediny v poli su zrovna medzi dvomi koridorovymi tratami, ale co uz.
.
fakt odporucam nejaky ten fakultativny vylet do rakuskeho prihranicia.
.
a ano je mi jasne, ze vdaka skorumpovanemu kraju je v bratislave non-sense, kde sa primestske linky motaju po bratislave, pricom by mali byt odstavene na kraji, ako v kazdom vacsom meste (OK, prahu a viedne neratam, aj ked ani tiieto mulimilionove aglomeracie nemaju kolektory, ale to vam z poli tazko vysvetlit), ale skuste si z poli urobit taky vyletik aspon tot hen do brna. to mozno zvladnete. lebo vo viedni by ste sa asi stratili :)
.
jo a ktore to dopravne modely mas na mysli ? tie od sudruha palcaka, kde rata s 30-50 tisicovym grobom ? alebo tie hard core sci-fi bludy oz OZ Blbina ? na cele s obertrottlom a klamarom Mrvom ? ktory si tot naposledy na radiu expert k 100 tisic ludom , ktori tam budu zit, zaklamal ze cez ten mini pidi kruhac pri vajnoroch prejde 50 tisic aut za 24 hodin ? : )
.
asi by ste sudruhovi Mrvovi (v ktorej strane je teraz po novom ?:) mali vysvetlit, ze ked klame, nech aspon netrepe hluposti, ked 50+ tisicove intensity su ledva na D1.
.
zaroven sudruh Mrva nejako zabuda, ze on kasle na vychodny obchvat Vajnor, viac ho zaujimala nezmyselna MUK vajnory/cierna voda a triblavina, ktore nic okrem jeho SDKU/Siet/Cojaviemjaka strana oligarchicko realitnych chutok neriesia ..
.
nech sa pozrie na Most pri bratislave, kde sa stavia v ramci PPP aj ochvat a prelozka II/572 ..
.
pricom pre ludi z grobu by radovo viac pomohol vychodny a severny obcdhvat vajnor ako MUK cierna voda ..
.
cize opakujem, skus sirit osvetu a slovo bozie ehm teda revolucne, ze existuje take nieco ako vlak :).
.
alebo ze by Vam tam vsetkym niekto v groboch daval k hlave nejaky kver, a nutil Vas z toho mini pidi pozemocku na otrieskanej fabke z troch AAcok vyrazit do tej hnusnej bratislavy aby ste tu okupovali verejny priestor a parkovali na chodnikoch, travnikoch zadarmenko ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

v pripade nehody je to ulpne normalne, na velkonocny piatok som siel z Viedne do BA, cuduj sa svete na A4 bola mensia nehoda, vysledok upchata A4, upchaty obchvat S1 na ktorom som siel pol hodinu krokom, pokus obist to cez Schwechat skoncil pred pripojenim na hlavnu cestu kde sa to vobec nehybalo, otocil som sa a siel okolo cez Himberg, myslim ze som siel tak dve a pol hodiny trasu co sa bezne da ist za 50 minut.. a to vsetko preto ze nemaju kolektory, vsakano..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne

ale to tymto ludom z OZ kriklavina a z grobu nevysvetlis, ze to je proste normalna situacia.
.
ale oni si ziju vo svojom svete, kde maju dojem, ze je ustavne pravo ist bez zastavania az do ich chalupky v poli :).
.
dalsie pravo na liste prav a slobod clovek ja podla tycho ludi z megapolisu v poli, ze budu samozrejme parkovat zadamro v BA na chodnikoch a travnikoch.
.
a ziadat od nich aby si kupili dialnicu znamku tiez nehrozi :)
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME