Sobota, 18. november, 2017 | Meniny má Eugen

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výstavba diaľnice pri Ružomberku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

vdaka za pekny clanok

Velmi pekne spracovane, dakujem.

Co sa tyka "ociernovania", nevsimol som si, ze by ociernovani boli priamo stavbari - obvykle ide o to, ze vo vsetkych fazach od pripravy az po strihanie pasky stat casto robi vsetko preto, aby to zle dopadlo: bud robia vylomeniny priamo statne organy resp. uradnici alebo to umoznia stavitelskym firmam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Suhlasim, pekny clanok...

...a teraz este jeden stavbarsky. Napriklad o "vyrabani" tunelov.

Ci ? ;-))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Kurimanoch to súdruh Siroký a jeho Vahostav očividne nezvládli, zločinecká vláda, Fico, Kalinak a Počiatek sa urýchlene postarali aby zlikvidovali stopy havárie a znemožnili vyšetrenie, rovnako tak Fico, Kalinak a Jahnátek učinili pri výbuchu v bani Handlová, kde marili vyšetrovatelom od prvopočiatku vyšetrovať a zaisťovať dokumenty - zatial čo Cicmanec s Jhnátkom robili televíznu morbídnu šou, Fico a Kalinak zabezpečovali okolie aby tam nemali prístup policajti a banskí vyšetrovatelia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

velmi zaujimave

Co sa tyka ale posledneho odstavca - pripajam sa k Lankom-ovi - pokial viem, nikto neociernuje samotnych stavebnikov - ktori sa rozumeju svojej praci a casto musia pracovat v nebezpecnych podmienkach. Koho naopak kritizuju, to su nenazrate prasata, ktore sa na podobnych stavbach snazia za kazdu cenu nabalit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

stavebnik stavbu nestavia.
stavebnik ju objednava a plati.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ceny

Nerozumiem jednej veci uz roky. Na vsetkych stavbach je prezentovana prehliadka rozlicnych technik budovania mostov. Nebolo by efektivnejsie vybrat cenovo nnajvyhodnejsi variant a stavat vsetko rovnako?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čítal si blog?

Aj keby si ho nečítal tak sedliacym rozumom prídeš na to, že každá poižitá technika je výhodná pre iný typ premostenia. Bude asi rozdiel stavať 50m most a 2km dĺhy most. Pochopitelne tých "detajlov" je ďaleko viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hm

1. ktorezeto bulvarne clanky znevazuju slov stavebnictvo? bolo by dobre zopar odkazov prihodit...
2. a skor by sme mali byt hrdi ako hrdy...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán asistent

ba sa mohol pri tom "očierňovaní" tiež zmieniť, prečo pri stavbách tendrovaných za Figeľa (medzi ne patrí aj táto) išli stavebné firmy aj na polovicu ceny ako bol odborný odhad investora (NDS) a prečo pri tendroch za Vážneho a Počiatka boli ponúkané ceny na úrovni odhadu a vyššie...

Teda okrem prípadov, kedy sa zúčastnila tendrov aj Skanska (tú sa však znažili eliminovať buď súťažnými podmienkami alebo vylúčiť)

Toľko môj príspevok k "očierňovaniu" a k porekadlu "koho chleba ješ, toho pieseň spiavaj"

Len ten chleba neplatí Široký, Fico, Výboh... ale daňoví poplatníci...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ociernovanie stavbarov?

Vazeny pan Paulik, ukazte nam jeden, jediny bulvarny clanok, ktory ociernuje stavbarov. Ja Vam ale ukazem desiatky clankov, kde smracky zlodeji vysutazili cesty, mosty za mnohonasobne viac ako mali. O termine dokoncenia tychto predrazenych stavieb, ktory sa vzdy posuva uz ani nehovorim. Ked ste uz teda tak krasne zmapovali mosty v okoli RK, preco ste nanapisali, ze sa uz po nich mali 2 mesiace prehanat auta. Asi pred tyzdnom tu tarajka/ hovorkyna NDS slavnostne tarala, ze su hotove cca na 70%!!!! To sa vam do bulvarneho clanku nehodi??? Cesta, ktora mala byt hotova uz davno este par rokov nebude!!!! Boli ste sa pozriet na pristupovu cestu do RK z LM teraz v lete v sobotu, v nedelu? Videl ste tie nekonecne kolony aut, ktore tam stoja od 11:00- do cca 19:00 kazdy vikend. Tie auta uz mali 2 mesiace chodit po tych mostoch, o ktorych tu pisete ako krasne napreduju vo vystavbe. Takze laskavo si nabuduce precitajte tie bulvarne clanky a v nich sa docitate, koho vlastne kritizuju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Stavbárov,

myslím od robotníka až po stavbyvedúceho nikto neočierňuje, ale majitelia ako napr.: široký si zaslúžia Ilavu a Leopoldov a spolu s nimi aj tie národohospodárske teľce v ministerských kreslách napr.: počiatek alebo vážny. Ako je možné, že všetci vieme že tu máme len niekoľko neuralgických bodov ako je Strečno a my tento úsek pustíme do výstavby takmer na konci, úsek z Hričova skončí v kukurici, podobne aj obchvat Ružomberka, žiadne väčšie mesto nemá obchvat, atď, atď.To sú trestné činy a kočnerov sused v bonaparte tu trepe birmované bláboly o prvej lige. Videl už niekto komunistov v prvej lige, leda ak v rozkrádaní a v rečiach o krajších zajtrajškoch, nevedia vládnuť a dokazujú to denne viď školstvo, zdravotníctvo, verejná správa, cesty, v čom má fico prsty to ide dolu vodou, ale reči ako prostitúti, pošahanci, zlepenec teraz sedia na ňom ako fico na šerbli. Je tu už desať rokov a s čistým svedomím môže vyhlásiť: Ľudia, vidíte tú kopu za dedinou? Tak tú som ja nakládol. Dalo by sa aj expresívnejšie, ale pod takým pekným článkom mi akosi nedalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

krasne fotky

dialnica bez robotnikov, vsetko prazdne na co cakaju? samo sa to postavi? to ako vazne celu dialnicu stavia 18 ludi na fotke?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

len 17,lebo pocitam,ze kazdy chvilu je niekto na zachode
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

toto bude (nepočetná) skupina ľudí, ktorá je schopná v SR odborne viesť, organizovať i odborne kritizovať mostnú výstavbu, údržbu apod. - a že na to, koľko inžinierskych stavieb sa v SR momentálne stavia, a koľko mostov máme v tragickom stave, máme tých odborníkov žalostne málo. A pozrite sa na to foto, za pár rokov nám vymrú... každý chce byť rýchlo bohatý a pritom sa nechce zašpiniť...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pekne zdokumentovanie pekne prace, klobuk dole. No na druhu stranu pan autor asi nie uplne rozumie principu "hodnota za peniaze".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Perfektny clanok, ale ten zaver bol strasny.
To fakt VS vzelany clovek, ktory sa hybe v obore stavebnictva na slovensku nechape co ludia, noviny a aj bulvar kritizuje pri vystavbe dialnic?
Ci len chces ist robit pre sirokeho, a nemozes o nom a podobnych pisat v zlom?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja netvrdím že je tu všetko skvelé, ide o to že stavebníctvo ako také (celkovo) je najčastejšie v článkoch len v negatívnych súvislostiach ... nechcem ale do toho ťahať politiku, nie o tom mal byť tento článok, záver mal byť o tom že stavebníctvo nie je len o "kradnutí" a nehodách a pod., ale má aj svoje pekné stránky na ktoré sa často zabúda a všetko sa hádže do jedného vreca.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME