Piatok, 15. december, 2017 | Meniny má Ivica

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vyskúšal som Uber v Bratislave (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

platena reklama? :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

recenzia sluzby?

:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

najlepsia reklama je ta zadarmo - realna pochvala zakaznika...
mrzute pre postsocialistickych zlodejickov zo zbojnickeho ranneho kapitalizmu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Re. Uber

Prečo sa hneď musíte všetci navážať do pána Drahovského ? Len vyjadril svoj pocit , neviem, čo je na tom zlé .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vážený pán Drahovský. Nedá mi nereagovať na Váš článok o Uberi. Okrem pocitu, že ste dostali za tento článok zaplatené, si v dvoch článkoch priamo odporujete. V jednom článku píšete ako máme dávať pozor ku komu sadneme do auta, v druhom ospevujete Uber. Keď sadnete do auta Rumunovi, ktorý nepozná Bratislavu...si myslím riziko havárie je vysoké. Vysvetlite Vašim čitateľom. čo sa stane, keď poisťovňa zistí, že auto poistené ako súkromné, spôsobilo dopravnú nehodu, keď bolo využívané na podnikanie, a tým pádom nevyplatí nič, alebo len časť, pretože auto bolo používané v rozpore s dohodnutými poistnými podmienkami.
Samozrejme, pokrok nezastaviš, ale väčšinu funkcií ako má Uber má napr.App Hopin, alebo Abc taxi, aj tam viete za koľko sa odveziete. Natíska sa otázka, prečo teda ľudia jazdia Uberom, alebo Taxify? No preto, že sú lacnejší!Ale sú lacnejší preto, že obchádzajú všetky zákony, neplatia dane, zvýšené poistky za autá atď.
Takže užívajú nenaležitú konkurenčnú výhodu. Zamyslite sa nad tým, prečo sa tak bránia legalizácií svojej podnikateľskej činnosti? No preto, lebo keby si mali platiť všetky poplatky a dane, stratili by túto nenaležitú konkurenčnú výhodu, a to zjavne nechcú! Ešte jedna poznámka k niektorým predraženým taxíkom. V celej normálnej Európe funguje roky jednotná cena taxi. Nie preto, že tam niekto chcel zaviesť socializmus, ale preto, aby neboli zákazníci zavádzaní, a okrádaní.
Taxijačim už vyše 5 rokov, za posledné dva roky som najazdil 140000 km zväčša po Bratislave. A viete koľkokrát má kontrolovali ako taxi? ANI RAZ. Tu zjavne zlyháva služba štátu,ktorú si platíme z našich daní.
Môžeme mať akokoľvek dobré zákony, keď sa nevyžaduje ich dodržiavanie stále ostaneme Banana Republík Slovakia.
článku
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prave preto je na UBERi

moznost ohodnotit taxikara. a pri objednavke si tieto hodnotenia vybrat, takze rizikoveho si predsa nevyberiem... riziko je vysoke aj pri obycajnych taxikaroch, a pri UBERI a podobnych sluzbach sa miz da byt dokonca nizsie... ale suhlasim s vami v jednom, aj taxikar zo sluzby UBER by mal byt kontrolovany policiu, presne ako vy, kontrolovat, ci maju poistky a podobne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Viete, každý taxikár musí pravideľne chodiť na psychotesty, a každé dva roky na lekárske prehliadky, a verte, že tie psychotesty niesu len formalita...a ohodnotenie vodiča majú myslím obidve App, ktoré som spomínal....Povedzte mi prosím jednu výhodu, ktorú má Uber, a nemá ju napr. Hopin....O jednej viem....CENU!!!!!!!!!!! ALE TÚ MÁ uBER NIŽŠIU,KVOLI TOMU, ŽE JEHO VODIČI POODNIKAJŮ NELEGÁLNE
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja nie som proti UBERU

HOPINU, ani dalsim... Som proti nekalym praktikam klasickych taxikarov na ulici... Aj mna uz oklamali, a deje sa to v podstate stale a casto. A som za to, aby vsetci taxikari, ci uz ti co jazdia pre HOPIN, UBER a dalsie, alebo aj ti splnili zakladne podmienky, ako napriklad tie psychotesty, cilekarske prehliadky alebo poistenie auta... Ale do klasickeho taxika uz nesadnem, sadnem len to dakeho, ktory mi pred nastupom povie, kolko ma bude cesta cca stat, a sam sa rozhodnem, ci za tu cenu pojdem alebo nie...
A este mi vysvetlite jednu vec. Ako UBER moze za to, ze vodic jazdiaci s ich aplikaciou nema psychotesty, alebo lekarsku prehliadku? Nejaky zakon im prikazuje kontrolovat svojich vodicov? Nemali by to robit policajti? Ja len ze ci neplacete na nespravnom hrobe...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Odjazdil som si už veľa aj klasickým taxi aj Uberom. A týmito psychotestami by som si nebol taký istý. Zatiaľ jazdy Uberu boli všetky na špičkovej úrovni, nové čisté vozidlá, veľmi príjemné vodiči. Naopak, veľa klasických taxikárov v BA sú dosť psychicky labilní ľudia, mnohokrát dosť nepríjemní, akoby zákazníci boli pre nich nejaká nutnosť alebo hmyz a neuvomujú si, že bez nich by boli na dlažbe. Preto si myslím, že aj tie psychotesty sú len formalita.
Takže z pohľadu zákazníka nie je žiaden dôvod UBER nevyužívať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja napr. nesadnem do taxíka kvôli tomuto:
Taxikári na proteste proti Uberu vyzývali voliť Kotlebu a hovorili, že sú výkvet Bratislavy

článok na denníik N ku príkladu...

Alebo:
Taxikár zbil klienta za kritiku extrémistov

keď k tomu prirátaš to odrbávanie s cenou a pod. prečo by som mal riskovať takéhoto taxikára.-..radšej ten uber + cena samozrejme :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hodnotenie uberu

Ja som pracoval pre Uber ako vodic. Hodnotenie bol problem, pretoze je len na zakaznikovi ako hodnotil. Mne padol napriklad rating kvoli tomu, ze som mal plny kufor a prisla zena s kocikom s cim som neratal, potom zase dalsi sialeny zakaznik chcel byt na letisku za 10 minut z Dubravky, co nebolo mozne bez porusenia predpisov a rychlosti.
Tam ma UBER nevychytane muchy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no takto

to, ze nemate v kufri miesto na kocik je vasa chyba... a ak kvoli tomu ma zakanzik zlu skusenost, tak sa nedivte, ze dostanete zle hodnotenie... je to urcite zriedkave, no ale stava sa to, ze niekto chce viest aj kocik... Prekracovanie rychlosti je samozrejme hlupost, no ale aj takis a najdu...
Kazdopadne, ak sa nemylim, na UBERi sa hodnoti 0 az 5 hviezdickami. Ak budete mat 99 krat 5 hviezdiciek a jednu vinimocnu nulu, stale mate celkove hodnotenie 4.95 hviezdicky... Ak je tych zlych hodnoteni rpilis vela, tak je to na zamyslenie aj pre vas... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Taxi z princípu neberiem

Ak môžem voliť, vždy používam Uber. Taxikári jednoducho sproste kradnu a ja nemám nervy celú cestu tŕpnuť, či som narazil na hajzlika alebo nie. Pozrite pár videí o taxikarskej mafii v Prahe a prejde vás chuť cestovať taxíkom do konca života. S Uberom viem do čoho idem, mám k dispozícii recenziu vodiča aj cenu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený taxikár

ani ja už do klasického taxíka nesadnem. Za posledné roky je tu more sťažností na tému zdierania cestujúcich. Sám som pred rokmi cestoval z autobusovej stanice Ml. nivy do Dúbravky za 37 €! Vraj ked toľko nedám, neotvorí mi kufor, kde som mal batožinu.
Keď si neviete spraviť poriadok vo vlastných radoch a trpíte v brandži lumpov, urobí to za vás Uber. A to tak, že vás všetkých zlikviduje a potom začnú znova len tí, ktorí to myslia poctivo, lebo inak sa neuživia. Je vás tu oveľa viac, ako mesto potrebuje a za deň vás musia uživiť 2-3 jazdy s pasažierom na pár kilometrov. A tomu zodpovedajú aj ceny. Okrem toho vás zdierajú dispečingy. Vaše náklady vyplývajúce len z legislatívy nie sú hlavnou príčinou nevraživosti voči Uberu. Tým poctivým z vás predsa nikto nebráni ísť do Uberu. Tak už tu neoblbujte!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený pán Vlado

Už sa asi budem opakovať, ale skúsim to ešte raz.
Prečo Uber nechce zlegalizovať svoju činnosť?.....No preto,lebo by podstatne musel zvýšiť ceny, a tým pádom by stratil nenáležitú konkurenčnú výhodu!
O čo je lepšia App Uber,proti napr. Hopinu,resp. Abc taxi, Super taxi....v ničom!!!! Máte tam ten istý servis, aj odhadovanú cenu, aj hodnotenie vodiča! Samozrejme, ceny sú o niečo vyššie, pretože v tých iných App jazdia legálni taxikári.A tak isto, ak by došlo k predraženiu ceny jazdy, by ani jeden majiteľ neváhal takéhoto taxikára vyhodiť!
Píšete, že ste platil 37,-€ z AS Nivy do Dúbravky....tu zlyháva služba štátu,a o.i. schovávajú sa za voľný trh,pretože vo všetkých vyspelých krajinách EÚ je zavedená jednotná cena, to znamená, že keď sadnete do hociktorého taxíka, cena jazdného je rovnaká, a samozrejme nefunguje kontrola výkonu taxislužieb, takže niektorí tiežtaxikári to zneužívajú.
Prečo legálny taxikár nemože jazdiť pre Uber? Pretože by z tak nízkeho jazdného nepokryl svoje náklady, už nehovoriac o nejakom zisku!
Že nás zdierajú dispečingy? V priemere zaplatím za služby dispečingu cca 150,-€, a je jedno, či zarobím 1000,-€, alebo 2000,-€, ale "ĽUDOVÝ UBER" si nechá zaplatiť z 1000,-€ tržby "len 250,-€!!! PROVÍZIU!!!a z nej by ešte nelegálny taxikár mal zaplatiť tomuto štátu 20 perc.DPH...t.j.50,-€, ktorú valná vačšina z nich neplatí, a tým pádom okráda tento štát, teda nepriamo aj Vás, aj mňa!
A už stačí podotknúť, že Uber na Slovensku neplatí ani 1,-€ daň zo zisku, pretože všetky provízie, a teda aj zisky putujú cez Holadsko do USA.
Takže kľudne sa nechajte voziť rumunským, ukrainským, slovenským nádeníkom, ktorý to robí za 2,5,-€/hod. na čierno, prispievajte americkým podnikateľom na ich blahobytný život(oni sa nám spoza oceánu smejú, akí sme len sprostí, že ich to necháme robiť nelegálne) tešte sa, že ste ušetril nejaké to €, aj za cenu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mozem sa spytat

ozaj len zo zvedavosti.
Plne suhlasim s tym, ze Uber je o okradani statu a stahovaniu penazi do zahranicia. O tom niet pochyb.
Ale preco sa tu nejaki taxikari nespoja a nespravia tiez nieco take, nejaku alternativu k uberu - bud cez vlastny dispecing, na ktory po jazde zakaznik bude moct zavolat a ohodnotit vodica alebo priamo este z taxika sa tam zavola, oznami sa cena za jazdu ... Proste nieco, co zvysi doveru taxisluzby spat.
Ja som isiel taxikom v BA asi len 2x a nemal som problem, skor to bolo ozaj na urovni - aj sofer, aj auto, aj cena. (ale to som neisiel z hlavnej alebo autobusovej stanice)

Ale spravte nieco, dajte si vyrobit nejaku aplikaciu na mobil, spojte sa, hoc date o nieco vyssiu cenu ale ked to vysvetlite zakaznikom, ze peniaze ostavaju doma a nie 1/4 v USA, a aj to, ze su poisteni plne ... Tak by to islo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený pán Vlado

Už sa asi budem opakovať, ale skúsim to ešte raz.
Prečo Uber nechce zlegalizovať svoju činnosť?.....No preto,lebo by podstatne musel zvýšiť ceny, a tým pádom by stratil nenáležitú konkurenčnú výhodu!
O čo je lepšia App Uber,proti napr. Hopinu,resp. Abc taxi, Super taxi....v ničom!!!! Máte tam ten istý servis, aj odhadovanú cenu, aj hodnotenie vodiča! Samozrejme, ceny sú o niečo vyššie, pretože v tých iných App jazdia legálni taxikári.A tak isto, ak by došlo k predraženiu ceny jazdy, by ani jeden majiteľ neváhal takéhoto taxikára vyhodiť!
Píšete, že ste platil 37,-€ z AS Nivy do Dúbravky....tu zlyháva služba štátu,a o.i. schovávajú sa za voľný trh,pretože vo všetkých vyspelých krajinách EÚ je zavedená jednotná cena, to znamená, že keď sadnete do hociktorého taxíka, cena jazdného je rovnaká, a samozrejme nefunguje kontrola výkonu taxislužieb, takže niektorí tiežtaxikári to zneužívajú.
Prečo legálny taxikár nemože jazdiť pre Uber? Pretože by z tak nízkeho jazdného nepokryl svoje náklady, už nehovoriac o nejakom zisku!
Že nás zdierajú dispečingy? V priemere zaplatím za služby dispečingu cca 150,-€, a je jedno, či zarobím 1000,-€, alebo 2000,-€, ale "ĽUDOVÝ UBER" si nechá zaplatiť z 1000,-€ tržby "len 250,-€!!! PROVÍZIU!!!a z nej by ešte nelegálny taxikár mal zaplatiť tomuto štátu 20 perc.DPH...t.j.50,-€, ktorú valná vačšina z nich neplatí, a tým pádom okráda tento štát, teda nepriamo aj Vás, aj mňa!
A už stačí podotknúť, že Uber na Slovensku neplatí ani 1,-€ daň zo zisku, pretože všetky provízie, a teda aj zisky putujú cez Holadsko do USA.
Takže kľudne sa nechajte voziť rumunským, ukrainským, slovenským nádeníkom, ktorý to robí za 2,5,-€/hod. na čierno, prispievajte americkým podnikateľom na ich blahobytný život(oni sa nám spoza oceánu smejú, akí sme len sprostí, že ich to necháme robiť nelegálne) tešte sa, že ste ušetril nejaké to €, aj za cenu rizika,že v prípade nehody Vám zostanú oči pre plač, pretože poisťovňa nelegálneho taxikára Vám nevyplatí napr.liečebné náklady,a odkáže Vás na súd,aby ste si ich vymáhali sám.
P.S. Porozmýšľajte nad tým,čo by sa asi stalo, keby sme všetci začali podnikať, pracovať na čierno, a schovávali sa za formulku "veď je to také pokrokové". Skolabovalo by školstvo, zdravotníctvo...celý,ešte ako tak fungujúci štát, a to myslím si nechcete ani Vy, ani nikto iný.
Dnes máme problém my taxikári, už aj hoteliéri,zajtra to budú reštaurácie, kaderníci, automechanici atď.

TAKŽE KTO KOHO OBLBUJE, AK TAK, LEN VY SÁM SEBA!!! KVOLI ČOMU? KVOLI PÁR UŠETENÝM EURÁM!!! STOJÍ TO ZATO????
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jasne, chapem, ze aplikacia pre objednanie taxi poskytuje podobnu istotu/komfort ako aplikacia Uber-u. Ide tu ale skor o zle meno taxikarov vo vseobecnosti. U mna napis Taxi na aute automaticky vyvola neprijemne pocity ze ma chce zase niekto okradnut a bude sa mi vyhrazat. So znackou Uber sa tento pocit nespaja. Preto proste taxi neberiem a brat nebudem napriek vsetkym vasim logickym argumentom. Kto kde plati alebo neplati dane je mi ukradnute rovnako ako maly rozdiel v cene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pouzivam viac hopin ako uber. co mi v hopine chyba je to, ze riesenie danovych dokladov a aj platenie sa riesi s vodicom. osobne povazujem situaciu kedy s vodicom nemusim riesit cash za bezpecnejsiu a lepsiu.

co sa tyka nevyplatenia poistovnou, o akej poistke sa vlastne bavime ? ak do niekoho ineho narazi tak to zakonna poistka zaplati. ako pasaziera uprimne, pri vacsine taxikarov s ktotymi som siel by poistovna nic nezaplatila, lebo maju velky problem jazdit pod 70 v meste. ze by uber neplatil dane, otom mam celkom slusne pochybnosti, vynutenie platcovsta dph na slovensku je jednoduche, a penazi od uber vodicov tiez. veci co idu plne elektronicky sa dania lahsie ako cash.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobrý večer Yuri2
Bavíme sa o poistke PZP....zákonnej poistke.....Táto poistka pokrýva všetky škody sposobené poisteným autom. To znamená, že pokrýva škody ako poškodené autá, liečebné náklady zranených osob, napr.pooškodenie zvodidiel a pod. A podobne, ako pri zistení alkoholu v krvi, tak aj pri zistení rozporu užívania auta v dojednaných podmienkach Vám ako oprávnenému poisťovňa neuhradí nič,alebo len časť, a odkáže Vás na súd. a keď ten vodič je nemajetný,,,,ostanú Vám oči pre plač.
BTW v Hopine určite viete platiť aj kartou, a je jedno, či platíte kartou, či v hotovosti, taxikár Vám je povinný vytlačiť potvrdenie z taxametra.
A určite americký mailový daňový doklad bude vedieť teta z Daňového úradu SR dohľadať u nelegálneho taxikára na Slovensku. Povedzte mi ako?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME