Piatok, 19. január, 2018 | Meniny má Drahomíra, Mário

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O čom minister Érsek v odpočte pomlčal (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Na čelo MD s.Nosku

Dávam do pozornosti celej odbornej a neodbornej verejnosti, že to, čo dosiahol súdruh Nosko (primátor t.č.Banskej Bystrice)pri výstavbe Autobusovej stanice v tomto meste. Za necelý mesiac vo funkcii, za výdatnej pomoci strany SMER dokázal tento človek nielen navrhnúť, ale aj úplne zrealizovať jej výstavbu.
Preto navrhujem, aby takýto klenot, ojedinelý v našej krajine, okamžite zaujal miesto MINISTRA DOPRAVY.
A máme po všetkých problémoch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

rozosmial si ma , díky ... a čo taký právnik Fico predseda vlády ... ten navrhol a dokončil diaľnicu do Košíc do roku 2010 a všetci na nej jazdíme ... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takáto moderná stanica mala byť postavená najskôr v hlavnom meste. Nech nám politici prezradia, koľko štátnych dotácií dostalo každé mesto, z kraja, od štátu, z eurofondov, podľa toho pôjdeme aj do krajských volieb.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A co ste cakali,

ked tomu sefoval Vazny a potom Pociatek.Zlatym kljncom bola restruktualizacia Vahostavu potom to uz Fico hodil Belovi aby mohol pred volbami ukazat vinnika ze zase sa nic nepostavilo.Pardon rok a pol tam bol Figel a ten chcel stavat lacno a to sa podla Fica neda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nominácie

"Cítiť prehlbujúcu sa frustráciu zo záplavy politických nominantov a vytrácania sa odbornosti už aj na nižších riadiacich pozíciách." to je mimoriadne dôležitá veta. Je to problém všetkých ministerstiev, ale aj ostatných úradov, čoho dôsledkom je kolabujúce slovensko.sk zdravotníctvo a školstvo v kríze, vlastne kde sa človek pozrie. Po Dankovej novele koaličnej zmluvy sa dá očakávať ešte zhoršenie. Naozaj to musí padnúť úplne na hubu, aby sa s tým začalo niečo robiť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ersek

Ja som mal to stastie, ze som si vypocul cely rozhovor s Ersekom na Radiu Express. Nie som sice odbornik na dopravu,ale v skratke sa pokusim to zhrnut. Povedal toto: Doprava kolabuje aj dnes v BA piatok, sobota, nedela, takze nic noveho sa nedeje. Akura sa vodici musia pripravit na dalsie zapchy.
A dalej povedal, ze je nejaky rozdiel (vyskovy ci aky) medzi planovanou D4R7 a sucanou D1, takze musia prerobit aj sucasnu D1, pricom v tom case este nebude hotove rozsirenie Seneckej cesty, takze obchadzky, kade dopravu presmeruju, mu nie su zname.

A moj nazor: Na paraaaadu minister. Zrejme vie, ze ked to bude kolabovat vsetko naraz, uz tam v tom case ministrom nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otázka

Kedy bude hotová dialnica do Košíc,asi nikdy nevedia urobiť pri nás ani 4km. cesta 3 triedy, vyzerá ,ako tankodrom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

co tam po tom

- ale treba kotit bilbordy s manekynskymi usmevmi "rozje..., pardon, zmenili sme Kosice, ...." a uspech je zaruceny. Ludia, zobudte saaaa!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hahaha

minister Ersék z Mostu zrejme myslel 50 tam a 50 späť spolu 100km ... sťa videnie smeráckeho Počiatka v debate pred Figeľom... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

haha !!

alebo sa niekde aj s Robkom hodinu točili na kruhovom objazde a riešili iba odjazdené kilometre ... :-) také Smerácke ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Základná poučka ekonómie.

Úlohou štátu nie je starať sa o blahobyt občanov. O svoj blahobyt sa občania postarajú lepšie sami cez súkromné podniky v konkurenčnom prostredí (vrátane dopravy, zdravotníctva, školstva a bankovníctva).
Úlohou štátu je starať sa len o policajtov, vojakov, sudcov a o dobré zákony.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To nie je žiadna poučka ekonómie, ale utopistická rozprávka rovnakého kalibru ako komunizmus.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tieto drísty na diskusii a vice Figliara Kovalčíka nebudem čítať Tento graf Érsekove tvrdenie stuží https://ndsas.sk/uploads/media...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zbytočne sa stavia bratislavský obchvat. Každé veľké mesto si musí zvykať na kolóny. V Nemecku už pred 20 rokmi, napriek veľkej dialničnej sieti sú hodinové kolóny pri rannej špičke skoro pri každom väčšom meste, úplne prirodzené a nedajú sa odstrániť. No a neustále operovať množstvom vozidiel je hlúpe. Veď ak by bola dokončená južná trasa, tak intenzita dopravy na juhu by podstatne vzrástla, nehovoria v zime.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavný problém

je obsolútna neodbornosť politických nominantov , rozkrádanie a následne nehorázne ceny stavieb. Desaťročia sa vie o extrémnej významnosti prepoja RK-BB ale nikde som doteraz neviidel ani len pokus alebo náznak riešenia. Ale asi dobre , lebo prípadne tam realizovaný tunel by vytuneloval celú repobliku na š0 rokov dpredu ...tak nech sa len kamióny šmýkajú ďalej a miestne obyvateľstvo ďalej trpí...pekný deň
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Napríklad intenzita dopravy na Soroške je výrazne nižšia ako na iných horských priechodoch (Donovaly či Dargov) a sotva tretinová v porovnaní s úsekmi na Kysuciach. Ani úseky R2 pri Rimavskej Sobote či Košiciach nepatria k najpotrebnejším."
.
intenzita na donovaloch je 8.000 aut a na soroske mozno 6.000, rozdiel beznym okom sofera sa ani neda registrovat. neviem o extremnej vyznamnosti donoval. podla mna su daleko vyznamnejsie tahy zapad-vychod ako sever-juh. export ide prevazne kam ?

KE su druhe najvacsie mesto, 3x vacsie a asi 5x vyznamnejsie ako PO ktory chce mat obchvat zapadny aj severny. D3 ma problem ze je totalne a nehorazne predrazena, je prakticky nefinancovatelna v celku. megapredrazene su aj spominane presovske obchvaty.

ersek hlavne stavia to pripravene je a potom na co mu schvalia peniaze navyse kedze fondy prakticky uz nie su. hlavne presovcania mu mozu ruky bozkavat kvoli severnemu obchvatu. ked je malo penazi tak je normalne stavat z potrebnych usekov tie co su lacnejsie.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME