Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O čom minister Érsek v odpočte pomlčal (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Na čelo MD s.Nosku

Dávam do pozornosti celej odbornej a neodbornej verejnosti, že to, čo dosiahol súdruh Nosko (primátor t.č.Banskej Bystrice)pri výstavbe Autobusovej stanice v tomto meste. Za necelý mesiac vo funkcii, za výdatnej pomoci strany SMER dokázal tento človek nielen navrhnúť, ale aj úplne zrealizovať jej výstavbu.
Preto navrhujem, aby takýto klenot, ojedinelý v našej krajine, okamžite zaujal miesto MINISTRA DOPRAVY.
A máme po všetkých problémoch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

rozosmial si ma , díky ... a čo taký právnik Fico predseda vlády ... ten navrhol a dokončil diaľnicu do Košíc do roku 2010 a všetci na nej jazdíme ... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takáto moderná stanica mala byť postavená najskôr v hlavnom meste. Nech nám politici prezradia, koľko štátnych dotácií dostalo každé mesto, z kraja, od štátu, z eurofondov, podľa toho pôjdeme aj do krajských volieb.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A co ste cakali,

ked tomu sefoval Vazny a potom Pociatek.Zlatym kljncom bola restruktualizacia Vahostavu potom to uz Fico hodil Belovi aby mohol pred volbami ukazat vinnika ze zase sa nic nepostavilo.Pardon rok a pol tam bol Figel a ten chcel stavat lacno a to sa podla Fica neda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nominácie

"Cítiť prehlbujúcu sa frustráciu zo záplavy politických nominantov a vytrácania sa odbornosti už aj na nižších riadiacich pozíciách." to je mimoriadne dôležitá veta. Je to problém všetkých ministerstiev, ale aj ostatných úradov, čoho dôsledkom je kolabujúce slovensko.sk zdravotníctvo a školstvo v kríze, vlastne kde sa človek pozrie. Po Dankovej novele koaličnej zmluvy sa dá očakávať ešte zhoršenie. Naozaj to musí padnúť úplne na hubu, aby sa s tým začalo niečo robiť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ersek

Ja som mal to stastie, ze som si vypocul cely rozhovor s Ersekom na Radiu Express. Nie som sice odbornik na dopravu,ale v skratke sa pokusim to zhrnut. Povedal toto: Doprava kolabuje aj dnes v BA piatok, sobota, nedela, takze nic noveho sa nedeje. Akura sa vodici musia pripravit na dalsie zapchy.
A dalej povedal, ze je nejaky rozdiel (vyskovy ci aky) medzi planovanou D4R7 a sucanou D1, takze musia prerobit aj sucasnu D1, pricom v tom case este nebude hotove rozsirenie Seneckej cesty, takze obchadzky, kade dopravu presmeruju, mu nie su zname.

A moj nazor: Na paraaaadu minister. Zrejme vie, ze ked to bude kolabovat vsetko naraz, uz tam v tom case ministrom nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otázka

Kedy bude hotová dialnica do Košíc,asi nikdy nevedia urobiť pri nás ani 4km. cesta 3 triedy, vyzerá ,ako tankodrom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

co tam po tom

- ale treba kotit bilbordy s manekynskymi usmevmi "rozje..., pardon, zmenili sme Kosice, ...." a uspech je zaruceny. Ludia, zobudte saaaa!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hahaha

minister Ersék z Mostu zrejme myslel 50 tam a 50 späť spolu 100km ... sťa videnie smeráckeho Počiatka v debate pred Figeľom... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

haha !!

alebo sa niekde aj s Robkom hodinu točili na kruhovom objazde a riešili iba odjazdené kilometre ... :-) také Smerácke ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Základná poučka ekonómie.

Úlohou štátu nie je starať sa o blahobyt občanov. O svoj blahobyt sa občania postarajú lepšie sami cez súkromné podniky v konkurenčnom prostredí (vrátane dopravy, zdravotníctva, školstva a bankovníctva).
Úlohou štátu je starať sa len o policajtov, vojakov, sudcov a o dobré zákony.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To nie je žiadna poučka ekonómie, ale utopistická rozprávka rovnakého kalibru ako komunizmus.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tieto drísty na diskusii a vice Figliara Kovalčíka nebudem čítať Tento graf Érsekove tvrdenie stuží https://ndsas.sk/uploads/media...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zbytočne sa stavia bratislavský obchvat. Každé veľké mesto si musí zvykať na kolóny. V Nemecku už pred 20 rokmi, napriek veľkej dialničnej sieti sú hodinové kolóny pri rannej špičke skoro pri každom väčšom meste, úplne prirodzené a nedajú sa odstrániť. No a neustále operovať množstvom vozidiel je hlúpe. Veď ak by bola dokončená južná trasa, tak intenzita dopravy na juhu by podstatne vzrástla, nehovoria v zime.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavný problém

je obsolútna neodbornosť politických nominantov , rozkrádanie a následne nehorázne ceny stavieb. Desaťročia sa vie o extrémnej významnosti prepoja RK-BB ale nikde som doteraz neviidel ani len pokus alebo náznak riešenia. Ale asi dobre , lebo prípadne tam realizovaný tunel by vytuneloval celú repobliku na š0 rokov dpredu ...tak nech sa len kamióny šmýkajú ďalej a miestne obyvateľstvo ďalej trpí...pekný deň
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Napríklad intenzita dopravy na Soroške je výrazne nižšia ako na iných horských priechodoch (Donovaly či Dargov) a sotva tretinová v porovnaní s úsekmi na Kysuciach. Ani úseky R2 pri Rimavskej Sobote či Košiciach nepatria k najpotrebnejším."
.
intenzita na donovaloch je 8.000 aut a na soroske mozno 6.000, rozdiel beznym okom sofera sa ani neda registrovat. neviem o extremnej vyznamnosti donoval. podla mna su daleko vyznamnejsie tahy zapad-vychod ako sever-juh. export ide prevazne kam ?

KE su druhe najvacsie mesto, 3x vacsie a asi 5x vyznamnejsie ako PO ktory chce mat obchvat zapadny aj severny. D3 ma problem ze je totalne a nehorazne predrazena, je prakticky nefinancovatelna v celku. megapredrazene su aj spominane presovske obchvaty.

ersek hlavne stavia to pripravene je a potom na co mu schvalia peniaze navyse kedze fondy prakticky uz nie su. hlavne presovcania mu mozu ruky bozkavat kvoli severnemu obchvatu. ked je malo penazi tak je normalne stavat z potrebnych usekov tie co su lacnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

smer zlacnil plyn o 90% predsa
tak aj on dal 100 km dialnic.
priekazne jazdi v aute so stocenym tachometrom
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Adam Valček: V bratislavskej MHD prebehol najväčší biznis s pokutami, ovplyvní vyše 100-tisíc ľudí 15 574
  2. Čo je nové na sme.sk: Špeciálna príloha: Vyše 50 tipov na výlety v Rakúsku 5 718
  3. Ladislava Visokaiová: Tak nám zabili Tesco ! 5 518
  4. Monika Nagyova: Neviem starnúť 3 902
  5. Ján Marosz: Nabúrali ste? Vláda Vám vytiahne z vačku tisíce € novými šikanóznymi paragrafmi 2 835
  6. Július Kovács: Strana Smer ďakuje Slušnému Slovensku ale ja mám toho plné zuby tohoto divadielka. 2 458
  7. Čo je nové na sme.sk: SME.sk dosiahlo v marci 2018 nový rekord 1 782
  8. Helmut Posch: Kanada IV. - Výlet do Skalnatých hôr 1 511
  9. Martin Droppa: Zdá sa, že námestia a ulice prehrali 1 317
  10. Michael Achberger: Je lepší kardio tréning alebo dvíhanie činiek pre spaľovanie tuku? 1 149

Rebríčky článkov


  1. Lenka Fábryová: Stretnutie s Petrom Krištúfkom
  2. Martina Vagačová: Ako získať titul - dôveryhodný rodič ?
  3. Michal Nagy: Aj toto možno zaujme
  4. Jaroslav Karahuta: Sociálne balíčky Róberta Fica sú nesystémovým krokom, ktorý škodí obyvateľom Slovenska
  5. Július Kovács: K piatkovému mítingu na námestí SNP v Bratislave
  6. Leonard Slivka: Pozemková mafia
  7. Ľubomír Majerský: Skylink – des a hrôza (2)
  8. Sonya Haraszti: Zmena pohlavia: Cesta a bod zlomu.
  9. Ján Marton: Stopy, lebo stopy sú fest dobrá vec II. (This is: My last good bye)
  10. Miroslav Mikuš: De iure,de facto,per analogiam-je to možne?

  1. Vy ste tu pre nás, nie my pre vás, odkazujú farmári Matečnej
  2. Fico nepripustil chyby, viní Kisku a médiá
  3. Organizátori protestov sa nehádajú a v piatok si želajú úspech
  4. Farmári si to vyjasnili s Matečnou. Aj s emóciami
  5. Ficovi už nepomôžu ani dva kamene
  6. Dobré ráno: Jedna vec, v ktorej je Slovensko lepšie ako Česko
  7. Ráno, alebo večer? Veda zisťovala, kedy má šport najväčší efekt
  8. Kim Čong-un hovoril o novom začiatku a zaželal mier obom Kóream
  9. Štíty zo Star Wars sú možné, ukázali nové technológie
  10. Problémy s parkovaním? Na vine sú aj vraky, ktoré nikto nerieši

  1. Marián Leško: V saku ministra Kaliňáka
  2. Eugen Korda: Čo nám odkazuje Robert Fico
  3. Fico si koleduje o hard protesty
  4. Komentár Daga Daniša: Tú trápnu hru treba skončiť
  5. Mama zavraždenej Kušnírovej: Vyhrážajú sa mi, ale ja budem bojovať
  6. SNS sa chystá presadiť do čela armády človeka, ktorý bol pri škandalóznom nákupe transportérov
  7. Marek Vagovič: S mafiou sa nevyjednáva. Treba ju izolovať
  8. Otec Kuciaka: Nič sa nezmenilo, treba protestovať. Útok išiel od „našich ľudí“
  9. Saková s exmanželom sú hotoví zemepáni: Pozrite si výpočet ich nehnuteľností
  10. Ministerkou vnútra bude Saková: Saková je horší výber, ako bola nominácia Ráža

Už ste čítali?