Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O čom minister Érsek v odpočte pomlčal (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Na čelo MD s.Nosku

Dávam do pozornosti celej odbornej a neodbornej verejnosti, že to, čo dosiahol súdruh Nosko (primátor t.č.Banskej Bystrice)pri výstavbe Autobusovej stanice v tomto meste. Za necelý mesiac vo funkcii, za výdatnej pomoci strany SMER dokázal tento človek nielen navrhnúť, ale aj úplne zrealizovať jej výstavbu.
Preto navrhujem, aby takýto klenot, ojedinelý v našej krajine, okamžite zaujal miesto MINISTRA DOPRAVY.
A máme po všetkých problémoch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

rozosmial si ma , díky ... a čo taký právnik Fico predseda vlády ... ten navrhol a dokončil diaľnicu do Košíc do roku 2010 a všetci na nej jazdíme ... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takáto moderná stanica mala byť postavená najskôr v hlavnom meste. Nech nám politici prezradia, koľko štátnych dotácií dostalo každé mesto, z kraja, od štátu, z eurofondov, podľa toho pôjdeme aj do krajských volieb.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A co ste cakali,

ked tomu sefoval Vazny a potom Pociatek.Zlatym kljncom bola restruktualizacia Vahostavu potom to uz Fico hodil Belovi aby mohol pred volbami ukazat vinnika ze zase sa nic nepostavilo.Pardon rok a pol tam bol Figel a ten chcel stavat lacno a to sa podla Fica neda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nominácie

"Cítiť prehlbujúcu sa frustráciu zo záplavy politických nominantov a vytrácania sa odbornosti už aj na nižších riadiacich pozíciách." to je mimoriadne dôležitá veta. Je to problém všetkých ministerstiev, ale aj ostatných úradov, čoho dôsledkom je kolabujúce slovensko.sk zdravotníctvo a školstvo v kríze, vlastne kde sa človek pozrie. Po Dankovej novele koaličnej zmluvy sa dá očakávať ešte zhoršenie. Naozaj to musí padnúť úplne na hubu, aby sa s tým začalo niečo robiť?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ersek

Ja som mal to stastie, ze som si vypocul cely rozhovor s Ersekom na Radiu Express. Nie som sice odbornik na dopravu,ale v skratke sa pokusim to zhrnut. Povedal toto: Doprava kolabuje aj dnes v BA piatok, sobota, nedela, takze nic noveho sa nedeje. Akura sa vodici musia pripravit na dalsie zapchy.
A dalej povedal, ze je nejaky rozdiel (vyskovy ci aky) medzi planovanou D4R7 a sucanou D1, takze musia prerobit aj sucasnu D1, pricom v tom case este nebude hotove rozsirenie Seneckej cesty, takze obchadzky, kade dopravu presmeruju, mu nie su zname.

A moj nazor: Na paraaaadu minister. Zrejme vie, ze ked to bude kolabovat vsetko naraz, uz tam v tom case ministrom nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otázka

Kedy bude hotová dialnica do Košíc,asi nikdy nevedia urobiť pri nás ani 4km. cesta 3 triedy, vyzerá ,ako tankodrom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

co tam po tom

- ale treba kotit bilbordy s manekynskymi usmevmi "rozje..., pardon, zmenili sme Kosice, ...." a uspech je zaruceny. Ludia, zobudte saaaa!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hahaha

minister Ersék z Mostu zrejme myslel 50 tam a 50 späť spolu 100km ... sťa videnie smeráckeho Počiatka v debate pred Figeľom... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

haha !!

alebo sa niekde aj s Robkom hodinu točili na kruhovom objazde a riešili iba odjazdené kilometre ... :-) také Smerácke ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Základná poučka ekonómie.

Úlohou štátu nie je starať sa o blahobyt občanov. O svoj blahobyt sa občania postarajú lepšie sami cez súkromné podniky v konkurenčnom prostredí (vrátane dopravy, zdravotníctva, školstva a bankovníctva).
Úlohou štátu je starať sa len o policajtov, vojakov, sudcov a o dobré zákony.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To nie je žiadna poučka ekonómie, ale utopistická rozprávka rovnakého kalibru ako komunizmus.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tieto drísty na diskusii a vice Figliara Kovalčíka nebudem čítať Tento graf Érsekove tvrdenie stuží https://ndsas.sk/uploads/media...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zbytočne sa stavia bratislavský obchvat. Každé veľké mesto si musí zvykať na kolóny. V Nemecku už pred 20 rokmi, napriek veľkej dialničnej sieti sú hodinové kolóny pri rannej špičke skoro pri každom väčšom meste, úplne prirodzené a nedajú sa odstrániť. No a neustále operovať množstvom vozidiel je hlúpe. Veď ak by bola dokončená južná trasa, tak intenzita dopravy na juhu by podstatne vzrástla, nehovoria v zime.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavný problém

je obsolútna neodbornosť politických nominantov , rozkrádanie a následne nehorázne ceny stavieb. Desaťročia sa vie o extrémnej významnosti prepoja RK-BB ale nikde som doteraz neviidel ani len pokus alebo náznak riešenia. Ale asi dobre , lebo prípadne tam realizovaný tunel by vytuneloval celú repobliku na š0 rokov dpredu ...tak nech sa len kamióny šmýkajú ďalej a miestne obyvateľstvo ďalej trpí...pekný deň
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Napríklad intenzita dopravy na Soroške je výrazne nižšia ako na iných horských priechodoch (Donovaly či Dargov) a sotva tretinová v porovnaní s úsekmi na Kysuciach. Ani úseky R2 pri Rimavskej Sobote či Košiciach nepatria k najpotrebnejším."
.
intenzita na donovaloch je 8.000 aut a na soroske mozno 6.000, rozdiel beznym okom sofera sa ani neda registrovat. neviem o extremnej vyznamnosti donoval. podla mna su daleko vyznamnejsie tahy zapad-vychod ako sever-juh. export ide prevazne kam ?

KE su druhe najvacsie mesto, 3x vacsie a asi 5x vyznamnejsie ako PO ktory chce mat obchvat zapadny aj severny. D3 ma problem ze je totalne a nehorazne predrazena, je prakticky nefinancovatelna v celku. megapredrazene su aj spominane presovske obchvaty.

ersek hlavne stavia to pripravene je a potom na co mu schvalia peniaze navyse kedze fondy prakticky uz nie su. hlavne presovcania mu mozu ruky bozkavat kvoli severnemu obchvatu. ked je malo penazi tak je normalne stavat z potrebnych usekov tie co su lacnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

smer zlacnil plyn o 90% predsa
tak aj on dal 100 km dialnic.
priekazne jazdi v aute so stocenym tachometrom
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Dušan Koniar: Z dažďa pod odkvap, to všetko vlastnou hlavou 2 739
  2. Erich Mistrík: Ľahostajné mlčanie vysokoškolských učiteľov 2 050
  3. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (16. - 22.11.1918) 612
  4. INEKO: Pozrite si vylepšené rebríčky základných a stredných škôl 530
  5. Martin Droppa: Prehrabávať sa v odpadkoch 480
  6. Miroslav Sopko: Štátne a súkromné deti 427
  7. INEKO: Pozrite si najnovšie poradie základných a stredných škôl 384
  8. Stanislav Martinčko: Začalo to vrece zemiakov. 353
  9. Martin Šuraba: Odkaz stredoškolskej literatúry 330
  10. Jana Žilková: Moje dva svety 281

  1. Pán Marrákeša
  2. Smer vytláča Lajčáka z politiky
  3. V Pompejach objavili erotickú fresku. Ukazuje styk labute so ženou
  4. Lajčák hrozí demisiou, ak sa Slovensko nepridá k paktu o migrácii
  5. Okolo protestov sa objavujú spravodajské hry
  6. Jediné zviera na svete má výkaly v tvare kocky. Vedci zistili prečo
  7. Miliardový priemyselný park pri Košiciach bude, aj bez BMW
  8. Weiss ťažko znášal, že nehral. Natruc opustil striedačku
  9. Paulína Fialková reaguje. Spor začalo prepustenie známych trénerov
  10. Chceli sme hovoriť s Vaľovou, poslala na nás políciu

  1. B.Kačáni: Čo sa teda pokazilo?
  2. Odborník na písanie prác: Dankova práca nemala prejsť. Mám pochybnosti, či bol na rigoróznej skúške
  3. S Dankom by mal odísť aj Matovič: Diplomovka Mgr. Matoviča sa podobá na inú prácu
  4. Peter Zajac: Kto je Pellegrini
  5. Policajný prezident Lučanský: Riaditeľ NAKA Hraško ma klamal
  6. Dankova politická budúcnosť? Bude zaujímavé sledovať, či si vie aspoň demisiu napísať sám
  7. Podporu pre Mikloška vyjadrili Mojžiš, Palko, Zajac, Gál, Krónerová, Janovic, Šeliga
  8. Ako sme prehrali boj s globálnym otepľovaním
  9. Shooty: Spoľahlivý koaličný partner Bugár
  10. McConnell: Je to Macron, nie nacionalisti, kto uviazol v 30. rokoch minulého storočia

Už ste čítali?