Nedeľa, 22. október, 2017 | Meniny má Sergej

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Úrad BSK opäť začína voči poliklinikám ProCare správne konanie vo veci uloženia pokuty (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Oficiálna reakcia spoločnosti ProCare

Vážený pán Pastorek,


dňa 27.09.2017 Bratislavský samosprávny kraj (BSK) konečne vniesol jasné svetlo do kauzy údajného nelegálneho vyberania poplatkov v ProCare. Napriek našej výzve, aby ste dali súhlas na zverejnenie našej vzájomnej komunikácie ste tak neurobili a teraz je zrejmé prečo. Citujeme z oznámenia BSK vydaného dňa 27.09.2017 pod číslom 01187/2017/ZDR/23, ktoré bolo dňa 10.10.2017 doručené spoločnosti SI Medical, s.r.o. (Medissimo):

„MZ SR vo svojom stanovisku, doručenom na BSK dňa 06.04.2017 uviedlo, cit.: „samotné považovanie úhrady totiž samo o sebe ešte neznamená porušovanie právnych predpisov“. Poplatky č.1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 sú poplatky, ktoré ste uhradili spoločnosti MyCare, s.r.o. resp. spoločnosti ProCare, a.s.. Sú to spoločnosti, ktoré Vám poskytli služby osobnej starostlivosti a sú službami dobrovoľnými. Bolo len na Vás, či ste uvedenú ponuku akceptovali alebo nie a BSK nie je v tomto prípade oprávnený vstupovať do takto uzatvoreného vzťahu. BSK môže konať iba na základe Ústavy SR, v jej medziach a v rozsahu a spôsobom, ktorý ustanoví zákon. Služby, ktoré Vám spoločnosť ProCare, a.s. ponúkla na základe zmluvy o zabezpečovaní služieb a o manažmente pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti, sú službami „osobnej starostlivosti“ a sú službami dobrovoľnými. Je len na Vás, či uvedenú ponuku akceptujete alebo nie a BSK nie je oprávnený vstupovať do takto uzatvoreného vzťahu.“

Slobodne ste si zvolili uzavretie zmluvy a rovnako slobodne ste čerpali služby, za ktoré ste zaplatili.

Iba počas roka 2016 ste využili služby patriace do komplexu osobného manažmentu klienta podľa Vašej zmluvy celkovo 593 krát (z toho Vám 265 krát bol odoslaný sms token na prihlásenie do klientskej zóny a absolvovali ste celkom 263 telefonických hovorov).

Ani jediný raz ste nereklamovali kvalitu služieb alebo nejaké ich nedostatky.

Nie je žiadny právny dôvod a necítime žiadnu povinnosť vracať Vám akúkoľvek peňažnú sumu a Vy na vrátenie Vami požadovanej sumy nemáte žiadne právo, čo jednoznačne potvrdzuje aj BSK vo vyššie uvedenom oznámení.

Napriek Vášmu osočovaniu my sme pripravení Vám maximálne vychádzať v ústrety i naďalej. Ako ústretový krok máme pre Vás pripravený darčekový poukaz na program osobnej starostlivosti SMART na dobu 3 (troch) mesiacov. Váš poukaz je pripravený na recepcii ProCare v priestoroch zdravotníckeho zariadenia Medissimo.


S pozdravom,



ProCare, a.s.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chlapec

by chcel vsetko zadarmo, aj nadstandard
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME