Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

PDA ako revízorska čítačka... (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Len pre kompletnost...

toto nie je mnou avizovana recenzia mojho PDA, na tu si chvilocku este pockate.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

toto uz je lepsie :)

dobre napisany clanok. vyuzitie PDA v tomto kontexte sa mi vsak zda ako ist s kanonom na vrabce. Ale bude to asi preto ze cena priemyselnej citacky je asi rovnaka ako cena lacnejsieho PDA, alebo sa mylim?
Jedina spravna cesta je kontrola pasazierov podla scanu ocnej sietnice tak ako to bolo v Minority Report. revizor je prezitok :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

paradox je, ze dodane zariadenie x50 je najnovsie v produktovej linii DELL-u, nastastie zvolili najnizsi model z tejto rady (nema WiFi a ma "najslabsi" procesor)

Ak by vyber zavisel na mne, zvolil by som iny model od ineho vyrobcu, ktory by bol v porovnatelnej cene, ale o cosi viac vyuzitelny.

Mas pravdu, pokial bude PDA v tomto pripade sluzit len na citacku, je to absolutne nevyuzitie moznosti, preto som spomenul aj planovane vyuzitie do buducna a rozsirovanie moznosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Upresnenie

Cestovné sa bezkontaktnými čipovými kartami uz niekoľko rokov platí v Nitre.

Možno by preto neškodilo, znížiť silu oslavných pokrikov v štýle „ojedinelý projekt v rámci Slovenska“, alebo „najmodernejší spôsob kontroly cestovných lístkov“.

Okrem toho, tento spôsob je pre cestujúcich nevýhodný.
1. V Nitre napriklad zanikol časový cestovný lístok, s ktorým sa dalo absolvoval toľko jázd, koľko človek potreboval. Teraz sa platí za každú jazdu, je pravda, že o niečo menej ako je cena jednorázového lístka.
2. Ďalej pribudla ďalšia inštitúcia, ktorá má k dispozícii moje kompletné osobné údaje (načo sú im?). Nie je mi ceľkom príjemne ani pri myšlienke, že niekto môže kedykoľvek kontrolovať, kedy a kam som cestoval.
3. Či sa zozbierané dáta používajú na optimalizáciu prevádzky MHD posúdiť neviem. Viem však, že za každé dobitie karty (po čakaní v nekonečnom rade, pretože polovica prepážok je zatvorených) zaplatím ešte aj pokutu 5 Sk.

V Nitre revízori používajú „priemyselne“ pôsobiacu čítačku, tie PDAčka môžu svojim kolegom z Košíc len závidieť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

co ja viem, tak v KE nezanikaju casove kupony, t.j. nebude sa platit za kazdu jazdu, len papierovy kupon bude nahradeny kartou ... plus dalsia "novinka", ktora uz v Blave funguje takmer 10 rokov je ze sa KONECNE prechadza na "klzave obdobie" ... t.j. nie ako doteraz bol mesacny kupon na kalendarny mesiac, po novom do bude lubovolnych 30 po sebe iducich dni ... podobne stvrtrok ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nitra vs. Kosice

V KE sa pouziva tzv. Bratislavsko - Presovsky system, cize klasicke mesacniky, casove kupony nabite na karte, nie elektronicka penazenka, z ktorej sa pri nastupe do vozidla odratava cestovne...

jedinecnost projektu v ramci SR spociva prave v tom, ze sa po prvykrat na tento ucel pouzili PDA nie "priemyselne" 707-ky, ktore maju pouzitie vylucne na citanie kariet...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A to je co za jedinecnost ????

Pri vsetkej ucte, musis byt asi taky hnup ako ostatni 'TOP Manageri' v nasich lovenskych dopravnych spolocnostiach!!!
Podla mna, jedinecne je, ak sa prostriedky pouziju mimoriadne efektivne, sposobom na ktory este nik zatial neprisiel a to ma za nasledok adekvatne zvysenie produktivity, ci pridanej hodnoty v cinnosti kt sa projek tyka.
Tym ze sa pouziju neprimerane zariadenia, ktore su astronomicky predrazene a velmi neprimerane prostrediu a ucelu projektu, ho nicim jedinecnym nerobia.
Aj ja mozem vybavit postarov mercedesmi a tvarit sa ze som jedinecne preorganizoval postovu sluzbu... Zrychli a zkvalitni to dodavanie listov, ci balickov? POCHYBUJEM !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jedinecnost...

je chapana v kontexte pouzitia prostriedku, ktory na Slovensku naozaj este nemal doteraz v porovnatelnej oblasti obdobu...

Je pravdou, ze v uvodnej faze bude PDA vyuzite na ledva 5 percent, ale otvoreny system umoznuje dobudovat dalsie aplikacie, bez vacsej investicie...

poznamka: nie som manager ani inak previazany ci uz s dodavatelom, alebo odberatelom v tomto pripade. Clanok je v prvom rade mensia bleskovka, nema ucel komplexne vykrit celu problematiku...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vam tam este doprava vobec funguje? Na terasu chodi autobus raz za hodinu cez pracovne dni. To je fakt MHD.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, chodi castejsie ... ale aj tak by som ju premenoval na MOD (mestka obcasna doprava) ... :-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dusoft + Ja z KE

Dusoft: Vidno, ze si zrejme dlho nebol v KE, lebo taketo nezmysly som uz davno necital. Cez terasu jazdia primarne elektricky v sedle 10 minut a v spicke 7,5 minuty.

Ja z KE - casy ked bol sedlovy interval na busoch spickovy 10 alebo aj 7,5 minuty su uz davno prec. To by sa za to obdobie, ktore tu bolo, muselo najst ine vedenie DPMK, ktore by bolo schopne riesit tento problem a nie len - niesu peniaze, nieje ani MHD (na takej urovni ako by mala byt). Preto je taky stav ako je.

Kosiciam by sa hlavne zisla konecne prestupna tarifa (to podmienuje aj zakupenie elektronickych oznacovacov), ktoru susedne mesto Presov zachvilu bude mat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ad: raz za hodinu

Len tak pre zaujimavost: "na terasu" chodia cez pracovny den elektricky kazdych 7/10 minut (spicka/mimospicky, neratam Rky), trolejbusy 7/10, autobusy 7/15 (magistrat), 3/6 (poliklinika), 10/15min (spolocensky pavilon)...
takze ten tvoj komentar bol nielen vrcholne trapny, ale aj mimoriadne scestny...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, pozri: ja som pouzival raz za cas autobus c. 17, ktory naozaj vtedy chodil raz za hodinu (!). Tak mi nehovor, ze je to zcestne alebo trapne, taka bola realita pre zopar rokmi. Nehovoriac o tom, ze taxikari poriadne nefungovali, takze som mal problemy sa niekam dostat. Ak je to dnes ine, budte radi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale ano, trapne a scestne je vyhlasit "na terasu chodi autobus raz za hodinu", pricom to JE uplna kokotina, ako si mohol vidiet na uvedenych KONKRETNYCH intervaloch spojov MHD.
Ano, to ze 17ka chodila (a stale chodi) mimo spicky v intervale 60minut je pravda, ale pre dopravnu obsluznost MC zapad ("terasa") ma velmi maly vyznam. Hadam by si nechcel aby kazda jedna linka, zvlast ak je malo vyuzivana, chodila kazdych 10 minut???
Isteze kosicke linkove vedenie spolu s intervalmi je na velmi biednej urovni, ale ja som len reagoval na tvoj konkretny vyrok, ktorym si sa evidentne len snazil kosicku MHD zhodit a zosmiesnit. A PRETO mi pripadas trapny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

OK, kazdy ma pravo na svoj nazor. Ja ti zas poviem nazor odbornikov: ak ma linka cas medzi intervalmi dlhsi ako 20-25 minut, prestava byt uzitocna a stava sa prebytocnou.

Inak verejnej doprave v lubovolnom meste (vratane Kosic) fandim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

PDA

No uz sa tesim na to mnozstvo prepadnutych revizorov a ukradnutych PDA, ked nasi "spoluobcania" dozvedia o tom, ze to je vcelku hodnotny pristroj, ktory sa da predat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podbne pda vyfasovali aj vo vlakoch..sice nie na citanie kariet ale na informacie pre cestujucich myslim...lenze skoda ze drviva vacsina nevedela co to drzia v rukach...takze to vyzeralo ako zbatocna investicia....snad sa to zlepsilo..neviem, dlho som vlakom nesiel
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vo vlakoch su...

starsie iPaq-y, ktore sluzia v prvom rade na vydaj cestovnych listkov. To ze v nich je zaroven aplikacia, vdaka ktorej mozu vyhladat spojenia, je druha vec...

Suhlasim s Tebou, ze ani sprievodcovia vo vlakoch nevedia vo vacsine pripadov, co to vlastne maju a co im to ponuka, preto som aj v clanku vytiahol pripad, ked na citacke uz bezi aj internet :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

iDOS

vo svojom PDA mam IDOS a tiez si viem najst rychlo spojenie vlakove ci autobusove a nemusim byt ani revizor. Program je dostupny na internete....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pda vo vlakoch

praveze mam skusenost, ze sprievodca na zastrcenej lokalke ovladal pda ako "stary dabel":) - nastupoval som na stanici bez predaja listkov, tak natukal vychodziu stanicu, cielovu stanicu a z pripojenej minitlaciarne mi podal po chvilke listok. to bolo cca pred rokom.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Ondrej Putra: Padli prvé výstrely tretej svetovej vojny 966
  2. Miroslav Beblavý: Správa týždňa: najnovší nezmysel Andreja Danka 116
  3. Elena Antalová: Premiér, tentoraz celkom šialený 62
  4. Helmut Posch: Najväčšia opustená škola na Slovensku 38
  5. Slovenský inštitút pre bezpečnostnú politiku : Prehľad dezinformácií, manipulácií a propagandy počas druhého októbrového týždňa 33
  6. Ivan Ceresnak: NAKA v autoškolách... 29
  7. Ondrej Putra: Zakážme tú imperialistickú angličtinu! 24
  8. Martin Droppa: Štefan Harabin nie je žiadna vlasť! 22
  9. Jakub Tillinger: Politická a ekonomická analýza výdavkov SR do zdravotníctva v porovnaní krajín OECD 21
  10. Anna Čunderlíková: Ovocný kysnutý koláč 21

Rebríčky článkov


  1. Andrej Špeťko: Cesta výťahom
  2. Július Kovács: Je to štát v štáte. Naše údajne nezávislé súdnictvo.
  3. Jozef Kovalík: Či plačú básnici?
  4. Štefan Vidlár: Apel starca
  5. Peter Slivovic: O dozrievaní
  6. Filip Pančík: Koložvárska kapusta
  7. Peter Žiak: Poďakujme sa všetci Mariánovi K .....
  8. Štefan Vidlár: Rodinný porcelán
  9. Róbert Andiľ: Konzervatívci sú brzdy
  10. Milan Lacúch: Sexuálna výchova na školách! Áno? Nie?

  1. Čaputová zo zdravotných dôvodov ruší program na najbližšie dni
  2. Most-Híd a SMK sa dohodli na spoločnej kandidátke
  3. Gál našiel nezrovnalosti v rozhodovaní o miliónovej zmenke
  4. Mama operovaného Lukáša: Ľudský život na Slovensku asi nemá cenu
  5. Lukáš sa stal obeťou zrážky veľkých eg a boja neurochirurgií
  6. Drž mi miesto, mám pre teba jeden báječný židovský fór, odkázala Gottovi Bohdalová
  7. Slováci si postup na ME skomplikovali, ale môže im stačiť iba bod
  8. Padli prvé výstrely tretej svetovej vojny
  9. On priam letel, vravel Froome. Kipchoge zabehol ako prvý človek maratón pod dve hodiny
  10. Na rýchlostnom privádzači v Košiciach sa čelne zrazili autá, vodič je ťažko zranený

  1. Jaroslav Daniška: Dôvod na blbý pocit Ivety Radičovej trvá
  2. Ponižovanie, arogancia a maniere postsovietskeho štátu je to, čo na slovenskom Úrade vlády vidíte
  3. M.Tódová: Už teraz oje..vam a bojím sa, že to na mňa niekto vytiahne
  4. Predražené reality nútia ľudí siahať po pôžičkách
  5. Za Slušné Slovensko: „Tajomný“ darca Denníka N
  6. Vladimír Palko: Ako hovoriť o Gottovi? S pravdou a láskavo
  7. Roman Joch: Ľavicovo-liberálny fašizmus
  8. Čo vymysleli progresívci a progresívky: Občanov považujú za škôlkarov, ktorých treba dirigovať
  9. Danko s Pellegrinim leteli na pohreb Karla Gotta dvoma špeciálmi
  10. Je SaS nebezpečná? Blahová vysvetľovala svoj výrok, za ktorý ju zo strany vylúčili

Už ste čítali?